Netgear Stora MS2110 1TB
(NAS-servrar)
|
6
|
(25)
|
Inga priser | |
D-Link Boxee Box DSM-380
(Mediaspelare)
|
9
|
(263)
|
Inga priser |
Början på Mediaskåp med fläktstyrning (0 inlägg)
|
12 år sedan |
Netgear Stora MS2110 (144 inlägg)
|
12 år sedan |
Hjälp med val av mediaspelare (22 inlägg)
|
13 år sedan |
Tips på HTPC-lösning med DVB-T-inspelning ? (4 inlägg)
|
13 år sedan |
HP-skrivare funkar ej med Boxee på nätverket (3 inlägg)
|
13 år sedan |
Termostatstyrd mediabänk! (18 inlägg)
|
14 år sedan |
D-link Boxee box, beställning och tillgång (263 inlägg)
|
14 år sedan |
D-Link med Boxee vs Apple TV 2 med Xbmc (30 inlägg)
|
14 år sedan |
Boxee Box eller WD HD TV Live (9 inlägg)
|
15 år sedan |
NAS-server med RAID 1 (7 inlägg)
|
15 år sedan |
Vägledning i moln-lagring (backup) och koppling till NAS (12 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 22 December 2010 - 20:16
Postad 22 December 2010 - 22:03
Pröva avinstallera windows live och kolla brandväggen.Blir fullständigt galen på att jag inte får igång SMB shares med Windows 7 till boxen. I Mac OS tar det två sekunder och funkar direkt, i världens sämsta j*vla skitoperativsystem funkar det inte. Finns det någon vänlig själ som kan guida mig är jag evigt tacksam.
Postad 22 December 2010 - 22:12
Hur många som helst. Har iaf 100 st på NASen just nu.Sedan klarar Plex alla format förutom BD men å andra sidan hur många BD.Iso har man då?
Boxee tar i princip alla filer jag testat förutom några skumma wmv format som kräver deinterlacing. Får se om de fixar dem snart dock.
Tror inte jag stött på någon annan spelare som klarar on the fly att spela upp allt i rar och automatiskt hämta hem subtexter och installera.
Iofs funkar det inte just nu att autoinstallera om man spelar upp via rar, men har rapporterat buggen så den är uppsatt på boxee jira. Men packar man upp först så går det bra.
Redigerat av Unregistered577c6879, 22 December 2010 - 22:16.
Postad 23 December 2010 - 00:20
Just fått igång min boxee. Någon som vet om det går att få till ftp server på den?
kopiera över smb suger.
Postad 23 December 2010 - 00:37
Finns ingen ftp i dagsläget. Möjligt att det kommer en hackad app för det om det nu inte redan finns. Men särskilt fort kommer det ändå aldrig gå med tanke på 100Mbit gränsenHej,
Just fått igång min boxee. Någon som vet om det går att få till ftp server på den?
kopiera över smb suger.
Postad 23 December 2010 - 07:20
Det händer ju mest på svenskt material eller tv-serier.
# hur får man dem därifrån och in i bibliotektet ?
# hur får man omslag till filmer/serier som saknar ?
# läser den av filmer/serier via mappnamnet eller filnamnet ?
# lägger man en serie i "en huvudmapp", eller en undermapp per avsnitt i huvudmappen ?
Redigerat av Unregistered2a7b391f, 23 December 2010 - 07:21.
Postad 23 December 2010 - 08:26
Nån som listat ut hur man löser filmer som ligger i "oidentifierade" ?
Det händer ju mest på svenskt material eller tv-serier.
# hur får man dem därifrån och in i bibliotektet ?
# hur får man omslag till filmer/serier som saknar ?
# läser den av filmer/serier via mappnamnet eller filnamnet ?
# lägger man en serie i "en huvudmapp", eller en undermapp per avsnitt i huvudmappen ?
# Files - Unidentified - klicka på filen - "Identify", skriv in ditt förslag med tangentbordet och välj rätt bland förslagen.
Postad 23 December 2010 - 08:37
# Files - Unidentified - klicka på filen - "Identify", skriv in ditt förslag med tangentbordet och välj rätt bland förslagen.
Det stora problemet är ju när det inte finns något förslag
Postad 23 December 2010 - 09:31
Det stora problemet är ju när det inte finns något förslag
Det har jag aldrig varit med honom, brukar dyka upp massor av förslag som är mer eller mindre korrekta.
Händer det på flera filmer eller bara en? Vilken film gäller det?
Postad 23 December 2010 - 09:38
Pröva avinstallera windows live och kolla brandväggen.
Ligger live med förinstallerat?
Postad 23 December 2010 - 09:39
Ja, förutsatt att det är punkter (.) mellan orden och punkter och parenteser kring årtal .(årtal).När man lånar en film på obestämd tid så heter dom ju ofta Filmens.Namn.2010.DTS.MULTiSUBS.1080p.BD9.x264-LAGLIG
Känner den av dom korrekt också? Vet jag hade vissa problem med det när jag körde XBMC förut.
Inga underscores med andra ord (som också är vanligt förekommande i hemlånade katalognamn
Redigerat av ringstedt, 23 December 2010 - 09:40.
Postad 23 December 2010 - 09:41
Det har jag aldrig varit med honom, brukar dyka upp massor av förslag som är mer eller mindre korrekta.
Det är den vägen jag går för att leta, men får inga förslag på t ex. Beck/Wallander/Huss m fl.
Postad 23 December 2010 - 09:42
Finns det inte under "settings" en ibockningsbar "ring" som heter nåt i stil med aktivera ftp-server?Finns ingen ftp i dagsläget. Möjligt att det kommer en hackad app för det om det nu inte redan finns. Men särskilt fort kommer det ändå aldrig gå med tanke på 100Mbit gränsen
Bör gå att lösa på det viset, osäker på om man behöver lägga upp ett fast ip (om man skulle vilja komma åt den utifrån?
Redigerat av ringstedt, 23 December 2010 - 09:43.
Postad 23 December 2010 - 09:55
Finns ingen FTP på Boxee Box. Bara SMB transferFinns det inte under "settings" en ibockningsbar "ring" som heter nåt i stil med aktivera ftp-server?
Bör gå att lösa på det viset, osäker på om man behöver lägga upp ett fast ip (om man skulle vilja komma åt den utifrån?
Postad 23 December 2010 - 13:14
Hur får ni smidigast över era dvd och br skivor till disken. Har letat efter ett enkelt program som kopierar skivorna till disk utan extramaterial. Någon som har ett bra tips på ett enkelt program?
Postad 23 December 2010 - 13:27
Hej
Hur får ni smidigast över era dvd och br skivor till disken. Har letat efter ett enkelt program som kopierar skivorna till disk utan extramaterial. Någon som har ett bra tips på ett enkelt program?
Kanske är oldschool nu, men back in the days så använde i alla fall jag DVDDecrypter och gjorde isos med.
Postad 23 December 2010 - 17:27
Det är mest på svenska filmer typ Bäck eller dylikt
Postad 23 December 2010 - 21:51
Ingen som kan svara på detta?
Nu har jag inte boxen ännu men jag tänker skapa 2 olika användare en för mig och en för barnen.
sedan gör jag mapp strukturen så att i mappen filmer lägger jag en mapp som döps till barnfilmer och alla barn filmer där i.
Min användare sätter jat till att skanna hela film-mappen för att få med allt och barnens skannar bara barnfilms mappen.
ang. omslag så kolla bak i tråden så finns det info om hur du gör det själv, men det är lite jobb med det..
Postad 23 December 2010 - 22:42
Jag har en hfs formaterad disk ansluten till boxeen och ansluter via smb men lyckas inte föra över filer via nätverket.
Postad 24 December 2010 - 13:10
http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-6944 fixad i SP2Har det kommit någon lösning till att det inte går att skriva på extern disk än?
Jag har en hfs formaterad disk ansluten till boxeen och ansluter via smb men lyckas inte föra över filer via nätverket.
http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-7623 blir fixad i SP5
Postad 24 December 2010 - 13:24
Jag har även en Tvix 6500 som jag använder och den är blixtrande snabb i navigeringen jämfört med Boxee Box.
Är det nåt fel på min enhet eller ska det vara så?
Postad 24 December 2010 - 15:30
Jag använder inte scraping men kan försöka svaraÄr det nåt fel på min enhet eller ska det vara så?
1. Boxee tar i anspråk kraft medan automatiskt scraping pågår.
2. Varje gång du stänger av Boxee (dvs ej standby/hdmi avstängd) försvinner all scrapad information.
Tills dess att automatiskt scraping går att spara på usb/sd-kort bör du lägga in egna omslag enligt instruktioner som finns på supportsidan.
Vet inte hur scraping funkar på Tvix, men kan det inte vara så att du lagt in all info själv där?
Boxee i övrigt jäkligt snabb i navigering tycker jag.
Postad 24 December 2010 - 15:58
Misstänkte att det var nåt sånt här som gjorde att den var så slö.
Får kolla upp hur man själv lägger in infon.
Tack
Hittar inget om hur man ska göra för att få den att använda lokalt sparade uppgifter! Någon som har en länkt till instruktionerna?
Redigerat av Unregistered9c2c5781, 24 December 2010 - 16:04.
Postad 24 December 2010 - 22:24
fungerar den bra att köra via nätverket?
tittar mest på divx xvid, är intresserad av att köpa en
Redigerat av Glutt0, 24 December 2010 - 22:31.
Postad 24 December 2010 - 22:40
Orkar inte leta fram just nu men det följer xbmc standard. Se min gamla post https://www.minhembi...amp;pid=3096618Hittar inget om hur man ska göra för att få den att använda lokalt sparade uppgifter! Någon som har en länkt till instruktionerna?
Över trådat är det inga problem alls. Via trådlöst beror det på signal förstås så allt kanske inte funkar optimalt.Är lite intresserad av boxee men fattar inte hur den funkar, kopplar man in den till tvn (hdmi) sen kopplar man in en nätverkssladd från boxee till datan och kör via nätverket? eller så kan man sätta nätverkskabeln i en hubb,har jag förstått rätt då?
fungerar den bra att köra via nätverket?
tittar mest på divx xvid, är intresserad av att köpa en
Boxen är en mediaspelare som du kopplar med hdmi till förstärkare eller tv. Sedan kopplar du in en nätverkssladd eller använder trådlöst. Xvid kan du streama trådlöst utan problem.
Netgear släpper en helt ny PnP trådlös produkt snart som använder fyra radiovågor för att sända. Detta är i princip den enda enheten som jag känner till som klarar att skicka flera bluray streams trådlöst i dagsläget. Den har dessutom 4 ports switch.
http://www.netgear.c.../WNHDB3004.aspx
http://www.netgear.s.../WNHDB3004.aspx
Redigerat av Unregistered577c6879, 24 December 2010 - 22:45.
Postad 24 December 2010 - 22:43
Orkar inte leta fram just nu men det följer xbmc standard. Se min gamla post https://www.minhembi...amp;pid=3096618
Över trådat är det inga problem alls. Via trådlöst beror det på signal förstås så allt kanske inte funkar optimalt.
Netgear släpper en helt ny PnP trådlös produkt snart som använder fyra radiovågor för att sända. Detta är i princip den enda enheten som jag känner till som klarar att skicka flera bluray streams trådlöst i dagsläget. Den har dessutom 4 ports switch.
http://www.netgear.c.../WNHDB3004.aspx
Okej:) tack, jag tänkte köra via nätverkskabel, så det är inga problem att köra tunga filer heller via kabeln? det är just trådlös det kan va bökigt?
Postad 24 December 2010 - 22:47
Via trådat kan du streama bluray utan problem. Nätverksporten på boxee klarar inte mer än 100mbit/s, så fungerar ditt nätverk som det ska och inte har några flaskhalsar ska det inte vara några problem.Okej:) tack, jag tänkte köra via nätverkskabel, så det är inga problem att köra tunga filer heller via kabeln? det är just trådlös det kan va bökigt?
Trådlöst har förmågan att variera i signalstyrka beroende på utrustning så min personliga åsikt är att det inte är optimalt även om det det fungerar bra i de flesta fallen. Nya Netgearprodukten ser däremot ut att fixa dessa problem.
Redigerat av Unregistered577c6879, 24 December 2010 - 22:48.
Postad 24 December 2010 - 23:00
Via trådat kan du streama bluray utan problem. Nätverksporten på boxee klarar inte mer än 100mbit/s, så fungerar ditt nätverk som det ska och inte har några flaskhalsar ska det inte vara några problem.
Trådlöst har förmågan att variera i signalstyrka beroende på utrustning så min personliga åsikt är att det inte är optimalt även om det det fungerar bra i de flesta fallen. Nya Netgearprodukten ser däremot ut att fixa dessa problem.
Okej tack för all snabb info! om jag skall köra trådlöst i framtiden antar jag att jag måste köpa den du länkade samt stoppa in trådlöst kort i datan?
Och till sist, spelar det någon roll om man har en tv som har hdmi 1.4 när boxee har 1.3?
Redigerat av Glutt0, 24 December 2010 - 23:45.
Postad 25 December 2010 - 01:22
Tänkte att jag kanske hade nåt strul i nätverket, men eftersom Planet Earth i 1080p ("fågel filmen") fungerar så måste ju nätverkshastig vara OK.
Jag menar Tvixen är ju känd för att inte vara den snabbaste maskinen på marknaden, men den är ändå dubbelt så snabb (minst) som Boxee Boxen.
Jag har ju rätt många filmer men inte överdrivet många (530 stycken ungefär). Likadant med TV-Serier tar också en evinerlig tid att får fram alla tumbnails till (63 styck med cirka 2900 avsnitt).
Att det tar tid att scanna fattar jag men därefter borde det gå snabbt att bläddra bland filerna.
Då det gäller musik är hastigheten ännu lägre men det beror nog på att jag har en 17000 filer i de mapparna.
Man får väl hoppas att detta löser sig med någon uppdatering i framtiden, annars får man väl sälja boxen och invänta något som fungerar bättre.
Postad 25 December 2010 - 09:45
Nej HDMI är bakåtkompatibelt. Enda är att Boxee inte kan skicka ut riktig 3D om du streamar en Bluray 3D ISO eftersom det kräver HDMI 1.4 på Boxee.Och till sist, spelar det någon roll om man har en tv som har hdmi 1.4 när boxee har 1.3?
Använder som sagt inte scraping, men pröva att ställ frågan på boxee supportforum och se vad andra säger.Man får väl hoppas att detta löser sig med någon uppdatering i framtiden, annars får man väl sälja boxen och invänta något som fungerar bättre.
Möjligt att den scrapar innehåll från nätet ändå om du gjort något fel någonstans kanske.
Postad 25 December 2010 - 11:36
Nej HDMI är bakåtkompatibelt. Enda är att Boxee inte kan skicka ut riktig 3D om du streamar en Bluray 3D ISO eftersom det kräver HDMI 1.4 på Boxee.
Använder som sagt inte scraping, men pröva att ställ frågan på boxee supportforum och se vad andra säger.
Möjligt att den scrapar innehåll från nätet ändå om du gjort något fel någonstans kanske.
Tack du!
Postad 25 December 2010 - 15:07
Vore tacksam för svar.
Postad 25 December 2010 - 22:47
Jag har precis köpt denna Boxee Box, jag har även köpt en extern hårddisk WD Elements 2TB som jag kopplat in i Boxee:n via USB, men den hittar inte mina filer som finns på den,,hur gör jag för att filmerna som finns på min externa hårddisk skall dyka upp på min Boxee.
Vore tacksam för svar.
Du har tyvärr köpt fel hårddisk tyvärr, hade en likadan som inte heller funkar med boxee. Den gick dock sönder, och fick byta mot en dyrare iOmega som funkar klockrent.
Postad 25 December 2010 - 23:19
Du har tyvärr köpt fel hårddisk tyvärr, hade en likadan som inte heller funkar med boxee. Den gick dock sönder, och fick byta mot en dyrare iOmega som funkar klockrent.
Nja jag köpte precis en sådan från Dustin. Kopplade in den direkt i boxen letade reda på den på datorn och kopierade över alla mina filer. Funkade perfekt. Men jag har för mig att jag läste att någon som har en Xtreamer råkade ut för samma sak med denna disk. Men som sagt för mig har det fungerat bra. Tyst och fint går den också. Fast jag vet inte om jag skulle chansa på en till.
Postad 25 December 2010 - 23:21
Nja jag köpte precis en sådan från Dustin. Kopplade in den direkt i boxen letade reda på den på datorn och kopierade över alla mina filer. Funkade perfekt. Men jag har för mig att jag läste att någon som har en Xtreamer råkade ut för samma sak med denna disk. Men som sagt för mig har det fungerat bra. Tyst och fint går den också. Fast jag vet inte om jag skulle chansa på en till.
Verkar vara lite lotteri det där, min funkade inte iallafall! Flera som har problem tydligen.
Postad 26 December 2010 - 08:22
Jag har precis köpt denna Boxee Box, jag har även köpt en extern hårddisk WD Elements 2TB som jag kopplat in i Boxee:n via USB, men den hittar inte mina filer som finns på den,,hur gör jag för att filmerna som finns på min externa hårddisk skall dyka upp på min Boxee.
Vore tacksam för svar.
Det löste sig,,fick formatera disken,,sen hittade den
Har någon nått tips på hur Boxee Box kan finna cover på filmen Upp (Up) , det verkar vara hopplöst,,har testat massa olika kombinationer med årtal och allt,,men den vägrar.
Postad 26 December 2010 - 11:05
Har någon nått tips på hur Boxee Box kan finna cover på filmen Upp (Up) , det verkar vara hopplöst,,har testat massa olika kombinationer med årtal och allt,,men den vägrar.
Jag har också en WD 2TB men den tog Boxee Boxen direkt. Har även tagit mac formaterade discar.
Postad 26 December 2010 - 13:39
Vi fick hem våran Boxee nyss, och vi har ett ganska stort problem. Jo, Jag har delat ut några filmer och låtar på min dator som jag sedan tänkte streama till Boxee'n. Men När jag försöker lägga till min dator i bibioteket så vill den ha något lösenord. Jag har stängt av 'Password protected sharing', så det borde det inte vara.
*PROBLEM LÖST*
Nu har jag dock fått ett nytt problem. När jag synkar min film-mapp mot Boxee'n så hamnar alla filmer inte där. Av ca 60 filmer så hamnar endast 20st. Tar det lång tid att synka?
Redigerat av Daniel Assor, 26 December 2010 - 15:29.
Postad 26 December 2010 - 17:19
Knepigt. För mig hitta den up genom den automatiska scanningen. Filen heter up.2009.xxxxxxx.
Postad 26 December 2010 - 19:28
Postad 26 December 2010 - 20:53
Har du installerat senaste uppdateringen, så är du antagligen automatiskt i favorites apps. Så klicka så du får fram menyn, gå till apps och välj sedan "all" i undermenyn. Då får du samtliga +100 apps. Längst till höger har du en A-Z scrollbar så kan du bara ställa dig på bokstaven F osv.Tänkte kolla, vet någon hur man fixar facebook, twitter, youtube m.m. på Boxee'n? Om det nu går. Hittar inte dessa under "apps"
I fortsättningen kan du göra de apps du använder ofta till favorites så har du färre i listan.
I huvudsettings kan du även ställa in om du vill automatiskt gå till all eller favorites.
Det är inte så att du har blandat tv och filmer i samma mapp? Pröva scrapa igen annars.Nu har jag dock fått ett nytt problem. När jag synkar min film-mapp mot Boxee'n så hamnar alla filmer inte där. Av ca 60 filmer så hamnar endast 20st. Tar det lång tid att synka?
Redigerat av Unregistered577c6879, 26 December 2010 - 20:56.
Postad 27 December 2010 - 10:55
En sak som störde mig lite var att andra gången jag startade upp boxen så hittade den inte mina filmer som jag så fint mappat upp. Säger bara att nätverksdisken är ej tillgänglig!?
Hittade dock ett sätt att bläddra i filstrukturen (som jag personligen föredrar), så jag skulle vilja ha detta som standard när jag brakar igång skiten.
I det stora hela tycker jag att den än så länge har hedern i behåll och håller XBMC-flaggan högt!
Har en Tvix 7000 sedan tidigare och kommer inte byta tillbaks om den fortsätter imponera på mig såhär i framtiden!
Postad 27 December 2010 - 11:01
Nu har jag dock fått ett nytt problem. När jag synkar min film-mapp mot Boxee'n så hamnar alla filmer inte där. Av ca 60 filmer så hamnar endast 20st. Tar det lång tid att synka?
Tydligen ingen genomtänkt funktion, speciellt om man som jag har ett gäng olika diskar med filmer uppdelade i kategorier eller kvalliteer så trycker den in allt under samma meny.
Men har man bara ett fåtal filmer i en mapp så funkar det säkert bättre!? Har bara kört trådlöst och har ett par hundra filmer och ett par hundra tusen låtar så... JA, det tar fruktansvärt lång tid att synka tydligen.
Nu ska jag inte säga för mycket då jag bara kört den några timmar.
Postad 27 December 2010 - 11:24
Dock så rensade jag "biblioteket" i Boxeen för att få den att skanna om allt då jag ändrat filnamn mm på massor med saker för att Boxee skall hitta på det. Då uppstår problemet att den vägrar gå igenom min share. Står bara "Waiting to be scanned" hela tiden.
Har sett buggrapporter i Jira som säger att man skall boota om boxen så skall det börja fungera igen. Har gjort det både soft och hårt men inget fungerar. Någon som har något tips?
Dock kan jag fortfarande starta filerna via att gå i katalogstrukturen. Så den får vara kvar några månader och se om buggarna löses. Har idag 3 tvix spridda runt huset och jämfört med dem är detta inte hanterbart för familjen. Men jag ger inte upp ännu.
Postad 27 December 2010 - 12:23
Har kört min Boxee nu under några dagar. Den kopplar snällt upp sig mot min SMB share på en Win2003 server.
Dock så rensade jag "biblioteket" i Boxeen för att få den att skanna om allt då jag ändrat filnamn mm på massor med saker för att Boxee skall hitta på det. Då uppstår problemet att den vägrar gå igenom min share. Står bara "Waiting to be scanned" hela tiden.
Har sett buggrapporter i Jira som säger att man skall boota om boxen så skall det börja fungera igen. Har gjort det både soft och hårt men inget fungerar. Någon som har något tips?
Dock kan jag fortfarande starta filerna via att gå i katalogstrukturen. Så den får vara kvar några månader och se om buggarna löses. Har idag 3 tvix spridda runt huset och jämfört med dem är detta inte hanterbart för familjen. Men jag ger inte upp ännu.
Har samma problem och kan heller inte återställa den, högt jobbigt!
Redigerat av PalmiNio, 27 December 2010 - 12:24.
Postad 27 December 2010 - 15:15
För över samma struktur till USB och se om den gör skillnad.
Kör de debug och kolla skillnaden, så vet vi kanske vad vi ska rapportera.
Möjligt att man måste få något raderat via boxee.tv också... undrar om den inte har någon userdat där med.
Postad 27 December 2010 - 16:42
Kan ni testa att lägga alla filer i root eller undermapp 1 och se om det gör någon skillnad.
För över samma struktur till USB och se om den gör skillnad.
Kör de debug och kolla skillnaden, så vet vi kanske vad vi ska rapportera.
Möjligt att man måste få något raderat via boxee.tv också... undrar om den inte har någon userdat där med.
Hänger inte med vad du säger
Postad 27 December 2010 - 18:53
Är ni nöjda eller är det ett h*es tweakande för att få det att lira?
Är den användbar idag och inte bortom kommande uppdateringar...?
Postad 27 December 2010 - 19:04
Root är samma sak som hemkatalog dvs hårddisken eller motsvarande mappning som du gjort i nätverket.Hänger inte med vad du säger
tex "c:\". Undermapp är första mappen i root "c:\mapp1\".
Möjligt att den inte scrapar i långa mapstrukturer i SMB.
Genom att gå in i System och aktivera debug, kan man se felmeddelanden, tex att att klienten loopar information... och sedan jämföra mot om det funkar när man scrapar USB.
Jag är som sagt inte säker på hurvida boxee sparar scapad data på sina egna servrar kopplat till din userdata information. Har för mig att den gör det på PC-versionen så därför kanske det inte hjälper att reseta alla gånger... men det är bara spekulering från min sida.
http://support.boxee...ow-do-i-do-that
http://forums.boxee....ead.php?t=22815
Postad 27 December 2010 - 19:09
Beror på om du kan vänta någon vecka på DTS-HDMA buggen fixas. TrueHD skickas ut som PCM pga IntelbuggSå vad är domen nu då? Var köpet bra?
Är ni nöjda eller är det ett h*es tweakande för att få det att lira?
Är den användbar idag och inte bortom kommande uppdateringar...?
I övrigt spelar den i princip allt förutom udda filer som progressive mp4.
Måste säga att Intel sköter hantering av kantutjämning bättre än nya Sigma på Bluray ISO så jag kommer dumpa min Netgear NeoTV550 så fort Boxee får fullmenyer i BD.
Redigerat av Unregistered577c6879, 27 December 2010 - 19:10.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
Början på Mediaskåp med fläktstyrning
21 bilder
2 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?