Battlefield 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
5
|
(26)
|
199:- | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(12)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden (40 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 29 September 2011 - 17:29
Postad 29 September 2011 - 17:32
Jag har också märkt att unlocks (sikten mm) inte förs över från de ryska till amerikanska vapnen. Något jag tycker är ganska illa...
Inga attachments förs över till några andra vapen alls, man måste låsa upp alla till varje vapen.
Postad 29 September 2011 - 17:34
Inte för att vara sån, men är nån verkligen förvånad över det vid det här laget?Har spelat de på både PS3 och PC nu, vilken jäääävla skillnad! Råäger på PC, suger på PS3, enligt mig. Grafiken blew me away (PC)
Postad 29 September 2011 - 17:39
Postad 29 September 2011 - 17:40
Läste precis Sweclockers test på Battlefield (pc)....ja du, inget spel är värt att uppgradera hårdvaran till den nivå som krävs för att uppnå högsta grafiknivån. Inte ens den bästa gpu klarar 60 fps i ultra, vad sitter utveckarna på för gpu???
Notera att upplösningen de körde var 1900x1200.
Postad 29 September 2011 - 17:42
Enligt uttalande från en Dice-anställd själv så påstod han att det krävdes 2 st GeForce GTX580 i SLI för att kunna köra det med Ultra settings.Läste precis Sweclockers test på Battlefield (pc)....ja du, inget spel är värt att uppgradera hårdvaran till den nivå som krävs för att uppnå högsta grafiknivån. Inte ens den bästa gpu klarar 60 fps i ultra, vad sitter utveckarna på för gpu???
Vilket egentligen inte är nåt särskilt att notera som jag tolkar du menar, dvs det är idag i stort sett standard och inget onormalt högt. eller snarare 1920x1200/1080.
Notera att upplösningen de körde var 1900x1200.
Redigerat av masse70, 29 September 2011 - 17:43.
Postad 29 September 2011 - 17:56
Lampa = instawin för den som har det.
Ta bort skiten.
För mig har det varit till en fördel ofta att nån har den, på längre avstånd är det guld. Men jag håller med om att chanserna att vinna en närstrid är bra mycket mindre när man möter nån med lampa.
Som sagt återigen så får vi se vad de gjort för förändringar till releasen.
Är det nån som kör M249:an med IR siktet? Har kört den nästan enbart sen jag fick siktet, sjukt najs !
Postad 29 September 2011 - 18:12
Mitt första lir idag var ja faktiskt inte alls så mäkta imopnerad som ja drömt om dem senaste månaderna att ja skulle vara. Men sen efter några vändor växte spelet en del men irriterar mej på alla buggar som drar ner betyget avsevärt just nu. Dem buggarna ja hittade på mina 3 rundor ja hann spela idag var ju typ att ibland kan man inte hålla in springknappen som man vill. Headsetet är oanvändbart, På första basen när man hoppar ner från ett par buskar och slänger sej ner så blir det mesta av marken osynlig. Men det som störde mej mest var att när man kom ut från tunnelbanan kunde man hoppa över en massa stångstaket men tydligen inte ett som gör att man måste springa runt hela staketet för att komma in i en byggnad. Ja vet ett skitfel men sånt där stör ja mej oerhört på. Men ja tror ju att dem fixar till alla buggar och grafiken blir något skarpare. Men ja e rädd att dem skiter i min sista bugg som ja sa...
Känns som man kommer älska detta spel som man gjort med alla BF spelen när väl den riktiga versionen kommmer ut. Måtte de bli en BF nörd som startar MHB bf klanen om de nu kommer finnas klanstöd. Annars får ja hålla mej till mitt LM
Postad 29 September 2011 - 18:27
Ta gärna pc snacket i en annan del av forumet...
Mitt första lir idag var ja faktiskt inte alls så mäkta imopnerad som ja drömt om dem senaste månaderna att ja skulle vara. Men sen efter några vändor växte spelet en del men irriterar mej på alla buggar som drar ner betyget avsevärt just nu. Dem buggarna ja hittade på mina 3 rundor ja hann spela idag var ju typ att ibland kan man inte hålla in springknappen som man vill. Headsetet är oanvändbart, På första basen när man hoppar ner från ett par buskar och slänger sej ner så blir det mesta av marken osynlig. Men det som störde mej mest var att när man kom ut från tunnelbanan kunde man hoppa över en massa stångstaket men tydligen inte ett som gör att man måste springa runt hela staketet för att komma in i en byggnad. Ja vet ett skitfel men sånt där stör ja mej oerhört på. Men ja tror ju att dem fixar till alla buggar och grafiken blir något skarpare. Men ja e rädd att dem skiter i min sista bugg som ja sa...
Känns som man kommer älska detta spel som man gjort med alla BF spelen när väl den riktiga versionen kommmer ut. Måtte de bli en BF nörd som startar MHB bf klanen om de nu kommer finnas klanstöd. Annars får ja hålla mej till mitt LM. Ses på slagfältet....
Battelog finns ju, vi har redan en pluton skapad där för MHB, bara in och joina!
Postad 29 September 2011 - 18:42
Var iofs softcore man lirade så man får väl ha visst överseende.
Muppen hur kändes det?
Postad 29 September 2011 - 20:02
Nej, det är väl bara att slå den i huvudet?! :-)Så jävla svårt äre ju inte o döda någon med lampa!
Postad 29 September 2011 - 20:16
http://www.youtube.c...player_embedded
Redigerat av Unregistered0b87209e, 29 September 2011 - 20:16.
Postad 29 September 2011 - 20:28
PC vs PS3
http://www.youtube.com/watch?v=AGbo50Ar420&feature=player_embedded
Den var roligare på förra sidan..
Men ärligt, är det någon som på riktigt trodde att ett spel på en 4år gammal konsoll skall se lika bra ut som på en ny Pc?
Jag tycker det känns bra.. Det kommer bli skitskoj, jag lovar
Postad 29 September 2011 - 20:33
Nej, jag förväntade mig inte att det skulle se lika bra ut, men jag förväntade mig att det skulle se bättre ut än vad det gör.
Fast det är ju en beta så, det var inte skitsnyggt i BC2 betan heller, men å andra sidan var det inte speciellt snyggt i final heller.
Postad 29 September 2011 - 20:52
Postad 29 September 2011 - 21:30
Men jag måste säga att man känner sig inte "trygg" nånstans som man gjorde i BFBC2. Där kunde man spela avslappnat och ha en skön stund. Nu känns det som man måste vara på sin vakt hela tiden.. Det kan ju vara av många olika anledningar.. nytt spel, nya banor,, eller bara att man inte känner igen vapnena..
Men som sagt, när man gav det lite tid så började det bli bättre. Jag hoppas att man i release sen kan köra vissa banor i sträck så man lär sig dom. Det är ju efter typ 10 omgångar som man börjar kunna hitta. I början sprang jag jämt åt fel håll i tunnelbanan och vart skjuden i ryggen
Postad 29 September 2011 - 22:40
Postad 29 September 2011 - 23:19
Postad 30 September 2011 - 07:19
Fast det är nästan än mer jobbigt när man blir bländad av folk i det egna laget...De kan ju ta bort lampan på bössan, så fort man möter nån som har det så är man död, hela tvn är bara vit...
Känns som om det kommer blir schysst med teamkill i HC
Jag lyckades med tvärtom, 13/1Nån som slår en K/D ratio på 1/15? Fast jag har 6 öl handikapp också... Och ett par whiskey. Funkade i BC2 men icke här!
Postad 30 September 2011 - 07:53
Kört det på PC också igår (i7, gtx 580, 1920x1080 Ultra) inte oväntat är det så klart snyggare där, men jag tycker PS3an hänger med riktigt fint med tanke på åldern och att den kostar 1/10-del av priset. Det blir skoj på båda plattformarna helt klart!
Redigerat av Unregistered50fe2819, 30 September 2011 - 07:56.
Postad 30 September 2011 - 09:19
Postad 30 September 2011 - 09:44
Men peppar peppar så har de generellt aldrig varit några problem för mig när ja lirar själv.
Postad 30 September 2011 - 09:58
Skönt att se att det är någon mer än jag som spelar "bara för att det är kul"Nån som slår en K/D ratio på 1/15? Fast jag har 6 öl handikapp också... Och ett par whiskey. Funkade i BC2 men icke här!
Postad 30 September 2011 - 10:00
Redigerat av TheBadlands, 30 September 2011 - 10:01.
Postad 30 September 2011 - 10:16
Lol. Det låter lite som Battlefield 1943, där bara smäller det och man såg inte ens vem som skötNån som slår en K/D ratio på 1/15? Fast jag har 6 öl handikapp också... Och ett par whiskey. Funkade i BC2 men icke här!
Då är vi ju där igen. Det beror ju på om man anser att det är ett spel eller inte. För om det bara är ett spel så finns det ingen anledning att uppröras av att man kastar granater. Folk som är väldigt fula i mun däremot är faktiskt ett "verkligt" problem. Poängen snubben i fetstil vill framföra är inte särskilt genomtänkt.
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 30 September 2011 - 10:24.
Postad 30 September 2011 - 10:22
Då är vi ju där igen. Det beror ju på om man anser att det är ett spel eller inte. För om det bara är ett spel så finns det ingen anledning att uppröras av att man kastar granater. Folk som är väldigt fula i mun däremot är faktiskt ett "verkligt" problem.
Det är ju gubbarna som skriker svordomar, inte de som spelar som skriker i headsetet.
Postad 30 September 2011 - 10:29
Men det skydder ju en inte mot moraltanter ifrån USA...
Postad 30 September 2011 - 10:29
ok ja det är ju lite skillnad iofsDet är ju gubbarna som skriker svordomar, inte de som spelar som skriker i headsetet.
Du får det att låta som att moral bara skulle vara förkastligt.Kanske därför som det är 18års gräns på spelet
Men det skydder ju en inte mot moraltanter ifrån USA...
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 30 September 2011 - 10:33.
Postad 30 September 2011 - 10:41
Precis när man bjuder in folk på fika.. så sitter man ju inte o spelar, på sin höjd brukar jag ha på lite låg musik.Låter ju jävligt socialt att spela BF3 när svärmor är på besök..
Postad 30 September 2011 - 10:43
La märke till det igår, när det stod "your are now new squad leader" - Jaha tänkte jag, vad skall jag då göra...
Postad 30 September 2011 - 10:48
Postad 30 September 2011 - 11:15
BF ÄR TILLBAKS!!!!!!! Äntligen! BFBC2 va bara ett slött mellanspel!!! Nu kommer BF tillbaka!!!
Postad 30 September 2011 - 11:30
Testat Conquest Caspian Boarder... säger bara en sak:
BF ÄR TILLBAKS!!!!!!! Äntligen! BFBC2 va bara ett slött mellanspel!!! Nu kommer BF tillbaka!!!
Ja den är RIKTIGT grym kan inte annat än att hålla med dig. Efter man spelat caspian vill man ju verkligen inte köra metro.
Postad 30 September 2011 - 11:32
Postad 30 September 2011 - 11:36
Nej, Bad company 2 får snurra i PS3:an tills något vettigt FPS kommer ut.
Usch och fy Dice!
Postad 30 September 2011 - 11:38
BETA!Så mycket som är fel med detta spel.
Usch och fy Dice!
Postad 30 September 2011 - 11:42
Så mycket som är fel med detta spel.
Usch och fy Dice!
Beta?
Ang. språket i BF3 kan jag till viss del hålla med om att det är lite väl grovt ibland t.ex. C*cksu*kers osv.
Redigerat av Unregistered50fe2819, 30 September 2011 - 11:44.
Postad 30 September 2011 - 11:44
HAHAHA!
Ja, det finns en fil till, det är den som innehåller den bättre grafiken.
Aaaahmenjagbaraskojjarfattarniväl.........
Postad 30 September 2011 - 11:57
Usch och fy Dice!
Varför det?
Postad 30 September 2011 - 12:02
Lampa = instawin för den som har det.
Ta bort skiten.
Det är ju snarare instadeath för den som har lampan tänd, inte svårt att se vart dom springer när de har lampan i högsta hugg
Postad 30 September 2011 - 12:03
BETA!
Snarare Alpha!
Krypa under jorden och skjuta människor
Meny-systemet
Lampor som är skarpare än att titta rakt mot solen
Du dör utan att personen framför dig lyfter bössan
Vissa gånger vill inte gubben sprinta utan då får man sätta sig ner och grilla korv tills denne känner sig redo.
Absolut under all kritik grafik. (Plottrigt som bara den)
Ljudet? Inget tryck alls trots att man spelar med Wartapes, lite call of duty känsla (pew pew)
Skjuta genom väggar - Lagg
Kniven är lika trasig som den alltid varit i ett Dice konsol spel
*Hej vill du bli återupplivad knapp*? Allvarligt?
Micken buggar
Du kan inte invita människor till din sqaud
Du kan inte joina en sqaud
Du måste spawna för att ändra i menyn?
Nej, bevare mig väl.
Postad 30 September 2011 - 12:06
Usch och fy Dice!
Mycket konstigheter som försigår jag håller med, igår gick det inte alls att spela för mig. Idag går det betydligt bättre har börjat komma över 3.0 i k/d igen också, igår slutade jag på 1.3 totalt. Får se ikväll hur det känns, men man måste verkligen hitta sitt vapen i detta spel, vissa vapen vill jag bara kasta i diket för att istället springa och ol(l)a ihjäl fienden.
BETA!
Det hoppas jag verkligen!
Varför det?
Frustration!
Postad 30 September 2011 - 12:14
Idag går det betydligt bättre har börjat komma över 3.0 i k/d igen också, igår slutade jag på 1.3 totalt.
Fick runt 26/5 på matcherna så det är inte att jag är dålig utan spelet i sig tycker jag är en sådant "Stolpe ut" scenario.
Postad 30 September 2011 - 12:17
Jo ganska underhållande, 99% av folket verkar ju inte fatta att det går att stänga av och på den
Det är ju snarare instadeath för den som har lampan tänd, inte svårt att se vart dom springer när de har lampan i högsta huggGillar när de annonserar vart de är direkt i början av tunneln när de attackerar. Stort LIKE på det.
Postad 30 September 2011 - 12:17
Känner precis samma, fick inte chansen att spela med några ut av er igår så tappade spelglädjen rätt snabbt pga alla buggar.
Snarare Alpha!
Krypa under jorden och skjuta människor
Meny-systemet
Lampor som är skarpare än att titta rakt mot solen
Du dör utan att personen framför dig lyfter bössan
Vissa gånger vill inte gubben sprinta utan då får man sätta sig ner och grilla korv tills denne känner sig redo.
Absolut under all kritik grafik. (Plottrigt som bara den)
Ljudet? Inget tryck alls trots att man spelar med Wartapes, lite call of duty känsla (pew pew)
Skjuta genom väggar - Lagg
Kniven är lika trasig som den alltid varit i ett Dice konsol spel
*Hej vill du bli återupplivad knapp*? Allvarligt?
Micken buggar
Du kan inte invita människor till din sqaud
Du kan inte joina en sqaud
Du måste spawna för att ändra i menyn?
Nej, bevare mig väl.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden
2 bilder