Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Oppo BDP-93

1500 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 november 2011 - 19:30

Pretorian
  • Pretorian
  • Forumräv

• 772 inlägg
  • 0

Oppon suger verkligen med nätverksspelningen, fult interface.
Min Macbook Air är överlägsen i det fallet tillsammans med Itunes, Spotify och allt annat jag vill spela upp.

Jag är väldigt nöjd med mitt ljud nu så det blir ingen ny Oppo... kanske en Oppo 105 när den kommer :)

Två grejer, vad menar du med att den suger? Du skrev tidigare att det fungerar bra med en extern HDD men det kanske inte är det du syftar på nu?

Och vad är Nuforce?

Postad 08 november 2011 - 19:41

Unregistered2141
  • Unregistered2141
  • Mästare

• 2 530 inlägg
  • 0
Den butiken är inget pracka på överhuvudtaget. Det är istället jag som frågar för mycket :P

Redigerat av Unregistered2141, 08 november 2011 - 19:44.

Postad 08 november 2011 - 19:51

joakim123
  • joakim123
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
Pretorian> Interfacet är fult, men det funkar bra om man söker film.
Nuforce är ett företag som gör elektronik, de har ett kit för att byta ut delar i Oppon till det bättre:
http://www.nuforce.c...395ne/index.php

Redigerat av joakim123, 08 november 2011 - 19:55.

Postad 08 november 2011 - 20:51

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Och jag som älskar mappstrukturen :)
Smaken är som bekant delad.
Vi tycker lika om mångt och mycket, började fundera på när våra åsikter skulle delas :D

Postad 08 november 2011 - 20:56

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Har man inte sin musik välstrukturerad så kan jag förstå att oppos upplägg fungerar dåligt.
Har man där emot som mig så är det lätt navigerat...
Först A mappen och under den så har man A igen sedan AB osv
Såhär är kanske enklare att förstå vad jag menar.
A
AA
AB
AC

And so on.

Postad 08 november 2011 - 20:58

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3 271 inlägg
  • 0
Inte helt rättvist att jämföra en BD-spelare med en dator. Oppon är fortfarande den spelaren som klarar flest format från flera olika källor. (FLAC och APE hör ju inte till vanligheten precis) Det är den prylen jag är absolut mest nöjd med.

Redigerat av Melmac, 08 november 2011 - 21:01.

Postad 09 november 2011 - 08:18

joakim123
  • joakim123
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
NiklasF> Det kan vara bra för vissa, men för mig så får jag ut mer av att använda en mac som spelar upp filerna.

Melmac> Om det var mig du skrev till: För mig är det rättvist då jag använder en mac istället för Oppon när jag spelar musik.
Mac + Bladelius Dac utklassar Oppons DAC vilket gör att jag hellre använder något bättre. Sen att den kan spela upp formaten är ju bra, men om det inte låter bra så spelar det ingen roll. Som en Bluray spelare funkar den klockrent. Jag är mycket nöjd med den funktionen.

Postad 09 november 2011 - 08:39

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Sen är väl din Mac en jäkligt tyst maskin?
Jag kan bli lite förbryllad av dom som kör en lösning med en 2-3k laptop som står och susar när dom har övriga prylar för åtskilliga 100k lappar.

Postad 09 november 2011 - 09:24

joakim123
  • joakim123
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
Japp, den är helt knäpptyst med SSD diskar som inte låter något alls.
Man måste ju hitta en lösning som passar ens egna sätt att spela upp musik, detta är mitt, det bästa av 2 världar :)

Postad 09 november 2011 - 15:13

Unregistereda7b0d7a3
  • Unregistereda7b0d7a3
  • Lärjunge

• 433 inlägg
  • 0
Hembiobutiken är grymt bra ,handlar alltid hos dom om jag kan.

Kunniga och bra priser.

Mvh Peter

Postad 10 november 2011 - 10:02

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3 271 inlägg
  • 0

Jag kan bli lite förbryllad av dom som kör en lösning med en 2-3k laptop som står och susar när dom har övriga prylar för åtskilliga 100k lappar.

Det handlar väl inte så mycket om vad den kostar utan vilken tillverkare det är, de har ju olika lösningar. Jag har en HP Laptop och min fru har en Asus för ungefär samma prislapp. Asus låter som ett Boeing som går in för landning och HP'n låter ingenting (Man måste lägga örat till för att höra fläkt och HDD).

Postad 10 november 2011 - 17:05

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Självklart kan det skilja mellan olika laptops, men tror du ar med på hur jag menade i grunden :)

Postad 10 november 2011 - 20:14

joakim123
  • joakim123
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
Alltså, nu måste jag fråga. Hur stänger man av autoplay när det ligger en bluray i släden?

Postad 10 november 2011 - 22:19

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Setup/Uppspelningsinst/Autouppspelningsläge Av/På

Postad 10 november 2011 - 22:28

joakim123
  • joakim123
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
Det trodde jag också så jag har den på AV men den startar ändå alltid när det är en bluray skiva i?

Postad 10 november 2011 - 22:33

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Är återuppta automatiskt kanske påslagen då med?

Postad 10 november 2011 - 22:35

joakim123
  • joakim123
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
Den är på för jag vill kunna resuma filmer som jag har behövt stänga av.

Postad 10 november 2011 - 22:45

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Testa att stänga av den för att se om det försvinner då, oppon tror säkert att du vill titta på filmen igen iom att du sätter på spelaren.

Skulle inte förvåna mig om det är så.

Postad 11 november 2011 - 09:29

joakim123
  • joakim123
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
Får testa det, annars får jag väl maila Oppo och höra, jag vill ändå ha möjligheten att resuma en film.
Tack för hjälpen!

Postad 11 november 2011 - 09:53

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Kan du inte passa på att fråga varför utnivån ifrån 93:an är såpass mycket lägre än ps3 eller om man kör musik direkt via tex usb-enhet till förstärkaren.

Postad 11 november 2011 - 10:56

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3 271 inlägg
  • 0
Ja, jag är med ;)

Postad 11 november 2011 - 11:53

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Smått ot, men ändå inte :)

Ungarna är helt underbara, lilleman sitter och spanar in Oppons fjärr.
" Hmm pappa titta skruvmejsel" = Setupknappen
"Hmm pappa titta kakor" = Audioknappen :D:D

Postad 11 november 2011 - 13:35

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3 271 inlägg
  • 0
När jag läste det du skriver Niklas, kom jag att tänka på att Oppons fjärr är rätt barnsäker. I.o.m. att den är riktningskänslig så blir det inga dryga överaskningar när lilleman har ställt om allt i menyn efter att ha undersökt fjärren. Har nämligen upplevt liknande fenomen på förstärkare m.m vars fjärr är mycket känsligare.

Postad 11 november 2011 - 16:04

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

• 16 356 inlägg
  • 0
Fast det är irriterande att fjärrens knappar lyser så fort man trycker på någon knapp. Är denna funktion avstängningsbar?

Postad 11 november 2011 - 16:23

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0

Fast det är irriterande att fjärrens knappar lyser så fort man trycker på någon knapp. Är denna funktion avstängningsbar?

Det är väl ändå väldigt bra, jag tittar på film då det är mörkt i mitt rum iaf.

Postad 12 november 2011 - 11:48

hassekongo
  • hassekongo
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Hade uppe detta för ett tag sen...

Fick min spelare idag och har inte hunnit testa så mycket. En fråga till er som haft den längre. Måste fjärren lysa upp varje gång man trycker på den eller kan man ställa in så den bara lyser när man trycker på back-light knappen?

Det är säkert urenkelt men jag är nybörjare med denna.

Hasse

...men inget svar...

Postad 12 november 2011 - 12:08

hassekongo
  • hassekongo
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Nu när jag ändå är här måste jag fråga:
Har nån annan märkt att att spelaren fryser/låser sig när man kör en MKV fil med HD ljud?
Dvs DTS HD Master Audio?
Finns det nån bot på det?

Postad 12 november 2011 - 12:10

joakim123
  • joakim123
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
Jag har kört massor Mkv med HD ljud, det vill säga bluray isos tex, funkar klockrent...

Postad 12 november 2011 - 14:24

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

• 16 356 inlägg
  • 0
Då jag inte fått något svar om det går att stänga av bakljuset på fjärren så går jag vidare med en allvarligare fråga;

Igår fick jag hem BEN-HURpå blu-ray. Väldigt bra bildkvalitet måste jag säga. Men smolket i bägaren var Oppon:s uppspelning av denna film. Rättare sagt så har jag faktiskt märkt det på andra filmer också.

Ibland så rycker bilden till som om det saknades några filmrutor. Finns det någon uppdatering som får filmer att flyta på utan dessa konstiga ryck? Jag börjar faktiskt blir rejält irriterad på detta.

Även PS3 blev utsatt för detta. I början, innan jag började uppdatera PS3 flöt filmerna på hur bra som helst. Efter någon uppdatering som jag inte minns så ryckte bilden till sporadiskt ibland. Ärligt talat ska man inte behöva köpa en maskin idag som man ska behöva uppdatera senare. Det SKA vara bra bildhantering från början.

Så frågan är; har någon annan Oppo-ägare märkt att det kan rycka till i bilden ibland? Ofta händer det vid mer stilla scener. När någon plötsligt rör sig i bilden rycker det till i bilden. Det känns som spelaren inte orka streama alla data.

Redigerat av Unregistered1fef72f3, 12 november 2011 - 14:25.

Postad 12 november 2011 - 15:17

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0

Då jag inte fått något svar om det går att stänga av bakljuset på fjärren så går jag vidare med en allvarligare fråga;

Igår fick jag hem BEN-HURpå blu-ray. Väldigt bra bildkvalitet måste jag säga. Men smolket i bägaren var Oppon:s uppspelning av denna film. Rättare sagt så har jag faktiskt märkt det på andra filmer också.

Ibland så rycker bilden till som om det saknades några filmrutor. Finns det någon uppdatering som får filmer att flyta på utan dessa konstiga ryck? Jag börjar faktiskt blir rejält irriterad på detta.

även PS3 blev utsatt för detta. I början, innan jag började uppdatera PS3 flöt filmerna på hur bra som helst. Efter någon uppdatering som jag inte minns så ryckte bilden till sporadiskt ibland. ärligt talat ska man inte behöva köpa en maskin idag som man ska behöva uppdatera senare. Det SKA vara bra bildhantering från början.

Så frågan är; har någon annan Oppo-ägare märkt att det kan rycka till i bilden ibland? Ofta händer det vid mer stilla scener. När någon plötsligt rör sig i bilden rycker det till i bilden. Det känns som spelaren inte orka streama alla data.

Har inte märkt av detta alls, känns lite som om det kanske kan vara felinställt på uppdateringsfrekvensen?

Jag har kört massor Mkv med HD ljud, det vill säga bluray isos tex, funkar klockrent...

Kan bara hålla med dig, den tuggar i sig dessa utan problem även för mig.

Postad 12 november 2011 - 16:40

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3 271 inlägg
  • 0
Har samma fenomen på vissa BD-filmer och det beror på att jag har en TV som är HD-Reday 720p/1080i och inte Full-HD med alla biluppdateringsfrekvenser etc. Har jag en fim med 23.97Hz bildfrekvens märks det, men inte med 24 Hz.
Om det stör dig så pass mycket så tycker jag du ska kontakta supporten.

Redigerat av Melmac, 12 november 2011 - 16:42.

Postad 12 november 2011 - 16:59

voz
  • voz
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0

Mysko. Nej, det har aldrig hänt mig, vad jag kan minnas.

Postad 12 november 2011 - 17:17

joakim123
  • joakim123
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
Nope, inte hos mig heller... Kör en panasonic 4000

Postad 13 november 2011 - 23:53

Depeche
  • Depeche
  • Forumräv

• 571 inlägg
  • 0
Jaha då är man ägare till denna maskin.
Har inte hunnit testa så mycket än men fasen vad nöjd jag är hittills.
Mina SACD lät ju helt grymt med den här.
Blev ju något helt annat att lyssna på dem nu.
Ljud som jag aldrig hört förut i vissa låtar kom fram.
Riktigt kul.

Postad 16 november 2011 - 12:15

ODDNAME
  • ODDNAME
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
Sällar mig sen igår till ägarskaran av denna fina spelare, är väldigt nöjd änsålänge.
Gick från en Pio BDP-430 till denna maskin och i en sumomatch skulle oppon sätta sig på pion och
förödmjuka den totalt :)

Postad 16 november 2011 - 12:25

Pretorian
  • Pretorian
  • Forumräv

• 772 inlägg
  • 0
Är det någon av er som tittat på 3D-material från en extern HDD? Jag har läst på amerikanska forum att det fungerar men jag vill gärna få det bekräftat här (på det bästa forumet) :-)

Postad 16 november 2011 - 18:40

ODDNAME
  • ODDNAME
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
Testade Hubble 3D (3D-iso) igår från extern disk, funkade utmärkt.

Redigerat av ODDNAME, 16 november 2011 - 18:40.

Postad 18 november 2011 - 20:51

hassekongo
  • hassekongo
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Testade Hubble 3D (3D-iso) igår från extern disk, funkade utmärkt.

Får ni också ryckiga/skakiga undertexter när ni kör en 3Dbluray-iso på oppon?

Postad 20 november 2011 - 20:49

Golem
  • Golem
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hejsan är en nöjd oppo 93 ägare :)

jo jag vill koppla en e-SATA HDD till min oppo 93, nån som vill rekommendera en komplett märkes e-sata HDD eller en separat sata HDD med tillhörande HDD chassi... eller funkar typ allt??? så stor HDD som möjligt dock ;)

Postad 21 november 2011 - 19:56

Stormen
  • Stormen
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
snabb fråga, om man använder HDMI1 till tv och HDMI 2 till projektorn måste man växla något i spelaren eller kör den ut signal på båda hela tiden ?

och
Går det att ställa dom separat, tex 1080i till projektorn på HDMI2 (det är vad den klarar) och 1080p till tv:n på HDMI 1 ?

EDIT: Jaha RTFM :-)
På HDMI 2 så utnyttjas inte Qdeo Chipset !
Då måste man ju skaffa sig en HDMI switch om man vill ha ut det bästa till båda enheterna ?

sid 22: Please note: The best performance will be provided over the HDMI connection. Between the two HDMI outputs, HDMI 1 should be given priority for use since it benefits from the superior Marvell QDEO video processing solution.

Redigerat av Stormen, 21 november 2011 - 23:05.

Postad 22 november 2011 - 05:20

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

• 16 356 inlägg
  • 0
Jag tror inte man kan få ut olika upplösningar på de två utgångarna.

Postad 22 november 2011 - 10:55

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0

Hejsan är en nöjd oppo 93 ägare :)

jo jag vill koppla en e-SATA HDD till min oppo 93, nån som vill rekommendera en komplett märkes e-sata HDD eller en separat sata HDD med tillhörande HDD chassi... eller funkar typ allt??? så stor HDD som möjligt dock ;)

Har fått för mig att det skall stå på oppos sida, endel användare har postat vilka diskar dom har och skrivit vilka som funkar bra och inte.

Jag kör via usb och den har tagit min WB 2Tb, min Lacie 500Gb, och mitt Sandisk 16Gb sticka utan att protestera.

Postad 23 november 2011 - 23:40

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

• 16 356 inlägg
  • 0
Oj oj. Sista Harry Potterfilmen var en ren ryckfest. Ploppade in filmen i PS3. Ryckningarna bortblåsta.

Det ska finnas bestick för att kunna äta varm mat. Oppo har varken bestick eller uppvärmd mat.

Så jag går in på Oppos engelska hemsida för att ladda ner mjukvaran. Var finns den? Bara information om vad den kommer att göra. Okej. Oppo vill att man letar kanske. Det kanske ska kännas som jag köpt en hemlig maskin. Ohh..jag ryser av att vara med i deras hemliga klubb för okompententa, finniga datanördar som tycker att mjukvara är det senaste sättet att få hemliga medlemmar. Jag ska vara tacksam för att det rycker i bilden, för då får jag surfa ut på nätet OCH LETA I TIMMAR!!!

Notera att jag inte uppdaterat maskinen alls. För jag tycker, precis som restaurangbesökaren, att jag bara ska behöva beställa mat, äta, och bli mätt och nöjd. Det ska funka vid första försöket.

Och, nej, jag tänker INTE starta nerladdningen från maskinens nätkoppling. Jag ska ladda ner på en USB-sticka. Jag vill inte hålla på och trassla med uppkoppling och letande i manualen för att komma ut på nätet. Jag föraktar maskiner där man måste ta sig ut på nätet för att det är enklare. Det skulle varit enklare om Oppo hade gjort en välgjord maskin som fungerar istället.

Tack Oppo!

Redigerat av Unregistered1fef72f3, 23 november 2011 - 23:41.

Postad 24 november 2011 - 00:04

o z o n e
  • o z o n e
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Oj oj. Sista Harry Potterfilmen var en ren ryckfest. Ploppade in filmen i PS3. Ryckningarna bortblåsta.

Det ska finnas bestick för att kunna äta varm mat. Oppo har varken bestick eller uppvärmd mat.

Så jag går in på Oppos engelska hemsida för att ladda ner mjukvaran. Var finns den? Bara information om vad den kommer att göra. Okej. Oppo vill att man letar kanske. Det kanske ska kännas som jag köpt en hemlig maskin. Ohh..jag ryser av att vara med i deras hemliga klubb för okompententa, finniga datanördar som tycker att mjukvara är det senaste sättet att få hemliga medlemmar. Jag ska vara tacksam för att det rycker i bilden, för då får jag surfa ut på nätet OCH LETA I TIMMAR!!!

Notera att jag inte uppdaterat maskinen alls. För jag tycker, precis som restaurangbesökaren, att jag bara ska behöva beställa mat, äta, och bli mätt och nöjd. Det ska funka vid första försöket.

Och, nej, jag tänker INTE starta nerladdningen från maskinens nätkoppling. Jag ska ladda ner på en USB-sticka. Jag vill inte hålla på och trassla med uppkoppling och letande i manualen för att komma ut på nätet. Jag föraktar maskiner där man måste ta sig ut på nätet för att det är enklare. Det skulle varit enklare om Oppo hade gjort en välgjord maskin som fungerar istället.

Tack Oppo!

Har du problem med att läsa instruktioner för att ladda ner en zip fil tycker jag att du borde leta upp en nätverkskabel och köra uppdateringen via menyn i stället... det blir garanterat enklare för dig!

Postad 24 november 2011 - 00:11

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
I med tp-kabel i maskinen och tryck på uppdatera, så svårt var det för mig.
Var det första jag gjorde när den kom hit så man vet att man har senaste mjukvaran laddad.

Postad 24 november 2011 - 00:42

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

• 16 356 inlägg
  • 0
Det är svårt att svälja att det är mitt ansvar att inte filmen spelar ordentligt. Att Oppo har mjukvaruuppdateringar visar bara att företaget inte tar film på allvar.

Man provar en apparat innan man släpper ut den. Precis som en kock har ansvaret för att maten är duglig innan den lämnar köket.

Postad 24 november 2011 - 07:09

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0
Med din logik har du heller aldrig uppdaterat ditt PS3?

Det som gör både PS3 och Oppo till bra spelare är just smidiga uppdateringar (som kommer snabbt när de behövs) som spelaren själv säger till om och enkelt installeras.

Det finns ju en anledning till att det ligger lappar med i alla filmer om hur viktigt det är att uppdatera sin spelare - formatet medger helt enkelt att filmbolagen kan ställa till det för tillverkarna av spelare och därav behövs uppdateringar löpande.

Postad 24 november 2011 - 07:22

joakim123
  • joakim123
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0

Tack Oppo!

Skämtar du?
Ska du dra referencer med ett restaurangbesök så kan man ju säga såhär:

Man vill inte gå till en restaurang som öppnade 2010 som fortfarande har samma råvaror som vid öppning. Gammalt kött, gamla grönsaker, smutsiga bestick, och ett smutsigt kök.

Nej man vill att de sedan öppning ska ha köpt nya råvaror, nytt kött, nya grönsaker, tvättat besticken och städat köket.

Hade de inte kontinuerligt skött om sin restaurang så skulle inte jag gått dit.

På samma sätt släpps uppdateringar konstant till din Oppo spelare och allt funkar som det ska.
Det är inte speciellt svårt att koppla in en nätverkskabel eller medföljande usb sticka och trycka på "uppdatera mjukvara".

Med dagens snabba uppdaterade formatkrav osv så är det väl bara positivt att du inte behöver köpa en ny spelare varje gång en film använder ny teknik för att spelas upp?

De uppdaterar ju tom min Audi varje gång jag lämnar in den, för säkerhet och nya funktioner i stereon.

Sen är ju faktiskt inte Oppo ett filmproduktionsbolag utan en hårdvarutillverkare, så jag förstår inte hur de ska kunna veta vad filmbolagen släpper för krav på sina produktioner för att de ska gå att spela upp?

Jag antar att du bara glömde använda smileys i ditt inlägg och att du var ironisk :)

Redigerat av joakim123, 24 november 2011 - 07:36.

Postad 24 november 2011 - 08:03

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3 271 inlägg
  • 0
Antar också att hela det inlägget var nån form av ironi. Annars säger det mer om användaren än om spelaren.
Alla spelare måste uppdateras då och då p.g.a. att BD-formatet egentligen inte är moget utan det blir avvikelser från "standarden" hela tiden. Detta kan inte hårdvaru tillverkaren sia om i någon kristall-kula. Kasta spelaren på tippen och köp en ny om du tycker den lösningen är bättre, för det är det enda alternativet.

Att inte uppdatera sin spelare för att man tycker att den ska fungera direkt är som att inte lämna in sin bil till service.

Custom Service, Firmware, Download etc. etc. har man varit med ett tag är detta inget problem. Oppo har förutom en väldigt bra manual också en support via e-mail i världsklass.

Hur svårt är det att uppdatera via USB, skiva eller koppla in en nätverkskabel alt. sätta upp Wifi'n?

Du får ursäkta men över 8000 inlägg och medlem sen 2006 och gnäller över detta? Måtte du glömt smileys...

Postad 24 november 2011 - 08:30

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0

Det är svårt att svälja att det är mitt ansvar att inte filmen spelar ordentligt. Att Oppo har mjukvaruuppdateringar visar bara att företaget inte tar film på allvar.

Man provar en apparat innan man släpper ut den. Precis som en kock har ansvaret för att maten är duglig innan den lämnar köket.

Snälla säg nu att du är ironisk?

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.