LG LW550W 47"
(TV)
|
5
|
(8)
|
Inga priser | |
LG LW550W 55"
(TV)
|
5
|
(13)
|
Inga priser | |
LG LW5500 55"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW5500 42"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW5500 47"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW4500 47" TV - 47LW4500
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW4500 55"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW550W
(TV)
|
5
|
(2)
|
Inga priser | |
LG LW4500 42" TV - 42LW4500
(TV)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
LG LW450N
(TV)
|
4
|
(3)
|
Inga priser | |
LG LW450N - 47LW450N
(TV)
|
4
|
(1)
|
Inga priser | |
LG 55LW450N TV
(TV)
|
4
|
(9)
|
Inga priser | |
LG LW650W 55"
(TV)
|
6
|
(7)
|
Inga priser | |
LG 47" TV - 47LW650W
(TV)
|
6
|
(10)
|
Inga priser | |
LG LW980W 47" TV - 47LW980W
(TV)
|
5
|
(2)
|
Inga priser | |
LG LW980W - 55LW980W
(TV)
|
2
|
(2)
|
Inga priser | |
LG LW540N
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW540N 47"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 25 October 2011 - 12:35
Postad 25 October 2011 - 12:39
Postad 25 October 2011 - 18:31
Det här hör väl hemma i marknaden och inte här.
Något som kan vara intressant för spekulanter är kanske priserna hos Mediamarkt:
47lw550 9.990:-
55lw650 17.990:-
och jag tror jag såg
47lw650 12.990
55lw550 18.990 (!)
Idag var det 13.990 för 47lw650 och 17.890 för 55lw550.
Postad 26 October 2011 - 07:48
du får betydligt sämre garanti villkor på modeller som inte slutar med N. 4500 = tyskimport, 450N köpt av Nordiska LG.
På vilket sätt skulle ett köp av en Europeisk modell automatiskt innebära sämre garanti villkor?
Vad jag vet så är det upp till återförsäljaren att erbjuda garanti på produkten de säljer och NetOnNet i det här fallet gör väl ingen skillnad på denna produkt vad jag kan se på deras hemsida?
Postad 27 October 2011 - 20:25
Är det någon skillnad i input lag när man spelar tv-spel på dessa modeller?
Postad 27 October 2011 - 21:00
Är det någon som haft möjlighet att jämföra lw450N, lw550W och lw650w? Om man inte tycker att appar i tvn är viktigt är dom extra tusenlapparna värda att spendera på att köpa lw550w eller lw650w istället för en lw450n? Ser man någon skillnad på dessa rent bildmässigt?
Är det någon skillnad i input lag när man spelar tv-spel på dessa modeller?
Jag jämförde 55LW550 med 55LW450 innan jag köpte 450:n jag kunde då inte upptäcka några skillnader....... var iofs i butik...... så mitt råd är att lägga dom extra pengarna på en extern mediaspelare istället....... själv köpte jag en boxee
Postad 27 October 2011 - 21:09
Jag jämförde 55LW550 med 55LW450 innan jag köpte 450:n jag kunde då inte upptäcka några skillnader....... var iofs i butik...... så mitt råd är att lägga dom extra pengarna på en extern mediaspelare istället....... själv köpte jag en boxee
Tack för ditt svar.
Spelar du tv-spel på din tv? Har du märkt av något störande input lag?
Postad 28 October 2011 - 06:44
Jag försökte spela in ett program på TV (Cable) och sedan byta signalkälla (till HDMI etc) för att titta på något annat samtidigt, fick då felmeddelandet "Om du byter signalkälla avbryts inspelningen".
Om det är så det är tänkt att fungera (att man inte kan titta på annan signalkälla samtidigt som man spelar in från kabel-TV) så är ju inspelningsfunktionen helt värdelös. Enda gången man kan använda den är ju om man inte är hemma och vill spela in ett program, för TV'n blir ju obrukbar under inspelningen....... Och dom kallar det "Smart TV"....
Postad 28 October 2011 - 06:47
Tack för ditt svar.
Spelar du tv-spel på din tv? Har du märkt av något störande input lag?
Fick min 47LW550 igår och testade lite spel, i 3D dock. Märkte inte av nån vidare inputlag. Spel som testades:
Killzone 3 demo.
Motorstorm 3D rift
Motorstorm apocalypse demo
Prince of persia: sands of time.
Prince of Persia blev sjukt snyggt i 3D läge. Motorstorm såg också riktigt bra ut, killzone såg sämst ut.
Men som sagt inget inputlag som jag märkte av iallafall.
Satt bara en knapp timma med tv:n dock. Kommer leka mer med den ikväll, så får man se hur den beter sig när den är kalibrerad också.
Redigerat av Paganmoon, 28 October 2011 - 06:50.
Postad 28 October 2011 - 11:24
Det låter ju illa... Då kan man inte slänga digitalboxen ändå :-(Hur funkar DVR-inspelningen för er (på LW550 o uppåt)? Jag försökte spela in ett program på TV (Cable) och sedan byta signalkälla (till HDMI etc) för att titta på något annat samtidigt, fick då felmeddelandet "Om du byter signalkälla avbryts inspelningen". Om det är så det är tänkt att fungera (att man inte kan titta på annan signalkälla samtidigt som man spelar in från kabel-TV) så är ju inspelningsfunktionen helt värdelös. Enda gången man kan använda den är ju om man inte är hemma och vill spela in ett program, för TV'n blir ju obrukbar under inspelningen....... Och dom kallar det "Smart TV"....
Man kan väl fortfarande spela in och titta på annan kanal? Bara det är samma bildkälla?
Postad 28 October 2011 - 14:28
Fick min 47LW550 igår och testade lite spel, i 3D dock. Märkte inte av nån vidare inputlag. Spel som testades:
Killzone 3 demo.
Motorstorm 3D rift
Prince of Persia blev sjukt snyggt i 3D läge. Motorstorm såg också riktigt bra ut, killzone såg sämst ut.
Satt bara en knapp timma med tv:n dock. Kommer leka mer med den ikväll, så får man se hur den beter sig när den är kalibrerad också.
Trevligt att höra!
Det blev en 55LW450N för mig, beställdes idag.
Postad 28 October 2011 - 20:37
Trevligt att höra!
Det blev en 55LW450N för mig, beställdes idag.
Var köpte du den och vad kostar dom nu, jag köpte min när dom var veckans klipp på Net on Net...... 12990:-
Postad 29 October 2011 - 08:23
Killzone 3 demo.
Motorstorm 3D rift
Vad använder PS3-spelen för typ av 3D? Side-by-side eller ngt annat?
Postad 29 October 2011 - 09:10
Jag köpte också min hos NetOnNet för 12990:-.........mycket för pengarna. Känns som ett ovanligt lyckat köp. Jag är mycket nöjd.
Min förra tv, LG 47LB2RF, är en vanlig lysrörs lcd och kostade 30000:- (dec 2006) Grå svärta, klarar ej 24 f/s, utan hackar vid panorering i blu-ray. Dock tungt ljud (byggd som en pansarvagn) och helt problemfri vid inkoppling av dator.
/Mats K
Redigerat av Unregistered891a0113, 29 October 2011 - 10:36.
Postad 29 October 2011 - 10:24
Det låter ju illa... Då kan man inte slänga digitalboxen ändå :-(
Man kan väl fortfarande spela in och titta på annan kanal? Bara det är samma bildkälla?
Nej, man kan inte titta på en annan kanal.
Postad 31 October 2011 - 01:06
dom finns inte med på LGs hemsida
http://www.youtube.c...h?v=Wm-c7n-FH3w
Postad 31 October 2011 - 10:44
vart köper man LGs flaggskepp LEX8 Nano LED tv?
dom finns inte med på LGs hemsida
http://www.youtube.com/watch?v=Wm-c7n-FH3w
Vet inte om den kom eller inte, men tror det var LGs stora grej som skulle komma efter IFA förra året. Nu är det ju LW980 som är deras flaggskepp. Verkar dock som dom har lite problem med LW980.
/f
Postad 31 October 2011 - 10:49
Postad 31 October 2011 - 12:51
Vet inte om den kom eller inte, men tror det var LGs stora grej som skulle komma efter IFA förra året. Nu är det ju LW980 som är deras flaggskepp. Verkar dock som dom har lite problem med LW980.
/f
Vad är det för problem med LW980? Den verkar klockren?
Postad 31 October 2011 - 15:53
Vad är det för problem med LW980? Den verkar klockren?
Jo visst verkade den helt grym !!
Dock verkar dom ha problem med local dimming, där bla antal zoner har krympt från 288 till 96 (utan någon officiel komentar från LG).
Har följt den tråden på avforums länge nu och det vekar inte vara värt de extra 10K jämfört med en LW550/650, då den inte verkar vara så mycket bättre (ibland till och med sämre). Men vi får la se hur det slutar
/f
Postad 31 October 2011 - 20:00
Är det någon som har åsikt om det är värt att lägga dom extra tusenlapparna på 47lw650 istället för 47lw550. Den kommer användas till xbox, blueray och sd/hd tv. Behöver man 200 hz?
/j
Postad 31 October 2011 - 23:24
Det andra jag är missnöjd med är att de allra flesta kontakter sticker rakt bakåt. Är det så på alla LG i den här serien?
Postad 31 October 2011 - 23:31
Det är samma tv. Den har inte släppts ännu. Det verkar dock som att NetonNet har den i lager men jag är skeptisk.
nix inte samma
den där har fler LED block
Halos ska enligt dom få testerna som finns vara helt borta på LEX8.
Halos finns däremot kvar på LW980 enligt tester
har iofs inte sett den själv men det säger sig självt att om det nu bara är 90 block på 980n så måste nästan halos vara värre?
Infinia modellen från 2010 som jag har har väl runt 200 block tror jag
fick svar på LG sverige och LEX8 är på gång men dom vet inte vilka butiker som kommer att sälja den
saxat från LG
LEX8 finns att köpa från tyskland rätt billigt såg jag.LG LEX8 Nano kommer släppas inom kort, dock har vi ingen info exakt vilket datum eller vilka butiker som kommer att sälja denna TV. När vi får info om detta kommer vi att publicera det på vår hemsida.
Dock verkar dom ha problem med local dimming, där bla antal zoner har krympt från 288 till 96 (utan någon officiel komentar från LG).
varför snåla in på block undrar jag?
precisionen i bilden måste ju bli mycket sämre och betydligt mer halos
den kostar ju fortfarande rätt mycket
LG 47LEX8 test
http://www.digitalve...4_10173_35.html
saxat
även en OLED får känna sig slagen när det gäller kontrasten
with accurate colour reproduction and contrast ratios so high that they caused our test equipment to crash. Even the last OLED TV didn't achieve anything like this!
måste ha den där tvn alltså
Redigerat av Unregistered1008, 31 October 2011 - 23:44.
Postad 31 October 2011 - 23:58
Dock verkar dom ha problem med local dimming, d
hittade en länk där man ser ENORM backlight bleeding
helt otroligt att det kan vara så mycket på en backlight LED TV
http://www.avforums....rform-like.html
man ser även tydliga Halos på andra bilden med Local dimming på
det där är ju sämre än vad Samsungs LEDtvs hade för 2år sen som också led av Clouding
är LW980 så dålig alltså?
snacka om att ta ett steg tillbaka om så är fallet
Redigerat av Unregistered1008, 01 November 2011 - 00:01.
Postad 01 November 2011 - 05:58
Fick min 55lw450n idag. Är överlag nöjd bortsett från två saker. För det första blöder den rätt mycket tycker jag. Speciellt nere i vänstra hörnet. Så min fråga är, hur mycket bleeding ska man tåla? Och vilket sätt är det bästa att få en helt mörk bild så att man kan ta ett foto för att ev. visa upp för butiken?
Det andra jag är missnöjd med är att de allra flesta kontakter sticker rakt bakåt. Är det så på alla LG i den här serien?
Du kan ju prova lite olika inställningar och se om bleedingen blir lite bättre. På min LW550W sitter i stort sett alla kontakter nedåt eller åt sidorna.
Postad 01 November 2011 - 08:40
Du kan ju prova lite olika inställningar och se om bleedingen blir lite bättre. På min LW550W sitter i stort sett alla kontakter nedåt eller åt sidorna.
Samma här, enda kontakterna som sitter rakt ut är komponent (Röd, grön, blå kontakterna) på min LW550W har jag för mig.
/P
Redigerat av Paganmoon, 01 November 2011 - 08:42.
Postad 01 November 2011 - 10:17
Hej,
Är det någon som har åsikt om det är värt att lägga dom extra tusenlapparna på 47lw650 istället för 47lw550. Den kommer användas till xbox, blueray och sd/hd tv. Behöver man 200 hz?
/j
NEJ. Det är en säljgimmick. Välj 550. 200 Hz-funktionerna förutsätter att man aktiverar "bildförbättringsfunktioner" som i allmänhet bara gör bilden sämre.
Redigerat av Unregistered33aea5f7, 01 November 2011 - 10:32.
Postad 01 November 2011 - 10:21
Postad 01 November 2011 - 10:43
Har dock ett problem.
Fick hem min nya LG 47LW650W igår.
Pluggade in nätverkskabeln men kommer inte ut på internet. Har Glocalnet och modemet är ett Xavi 5258 (som jag har begränsad åtkomst till). Dock ska det vara DHCP inställt redan??
TVn hittar att det är en nätverkskabel ipluggad.
Med inställning Automatisk IP-inställning så stoppar den sökning mellan TV'n och Gateway.
Ställer jag in IP (192.168.1.3), nätmask (255.255.255.0) och Gateway (192.168.1.1) så stoppar det mellan GateWay och DNS.
Sätter jag samma DNS som Gateway stoppar det mellan DNS och Internet.
Hur ska jag göra för att lösa detta? Trodde det skulle funka med Auto å bara plug and play!
TVn får ju en tilldelad IP som den rapporterar när den misslyckats med Testet, men jag kommer aldrig ut på internet.
Nån mer som har råkat ut för detta och hur löste ni det?
LG support svarade bara att det ska vara plug and play, annars är felet i modemet.
Tack
Daniel
Postad 01 November 2011 - 11:13
Efter en del pillande med inställningar så är det klart bättre. Man ser det fortfarande tydligt när LG "skärmsläckare" är på. Dock ser man inte det när man kollar på film, inte ens då filmens format för att man får de svarta områdena uppe och nere.
Ni andra som har någon tv i den här serien, har ni någon bleeding när "skärmsläckaren" är igång?
När det gäller kontakterna är det riktigt störande eftersom det gör väggmonteringen svårare. Hade jag vetat att kontakterna satt olika på LW550W jämfört med LW450N hade jag helt klart köpt den istället. Ska försöka mäta lite mer när jag kommer hem, med ögonmått är det ~3mm som antennkontakten sticker ut för mycket.
Postad 01 November 2011 - 12:14
Fick min 55lw450n idag. Är överlag nöjd bortsett från två saker. För det första blöder den rätt mycket tycker jag. Speciellt nere i vänstra hörnet.
varför köper du en tv som har så mycket bleeding?
läser du inte testerna innan du köper nåt?
Postad 01 November 2011 - 12:18
LEX8 verkar riktigt najs. Men vilken klumpig fot och mediaspelaren klarar inte av undertexter trots att det är Plex?
nix inte samma
har iofs inte sett den själv men det säger sig självt att om det nu bara är 90 block på 980n så måste nästan halos vara värre?
fick svar på LG sverige och LEX8 är på gång men dom vet inte vilka butiker som kommer att sälja den
saxat från LG
LEX8 finns att köpa från tyskland rätt billigt såg jag.
LG 47LEX8 test
saxat
Vilka priser är det på LEX8 i Tyskland?
Tråkigt angående LW980 och halos...
Postad 01 November 2011 - 14:41
varför köper du en tv som har så mycket bleeding?
läser du inte testerna innan du köper nåt?
Vilken trevlig attityd du har!
Jo jag har läst alla tester jag har hittat och även läst alla forum jag hittat. Det jag har kunnat konstatera är att det egentligen inte finns en enda tv som alla är nöjd med. Plasma har sina brister, LED/LCD har sina. Mitt köp baserades på att överlag har LW650W, LW550W och LW450N fått väldigt positiva reaktioner, men självklart har även dom sina brister.
Så jag vet inte riktigt var du vill komma med dina frågor..??
Postad 01 November 2011 - 17:35
Tyckte jag såg på prisjakt att 650 har hörlursuttag men inte 550... Om det stämmer är det värt en tusenlapp för mig, men kan förståss vara ointressant för ngn annan...
Enligt manualen så ska det finnas hörlursutgång på fler modeller bl.a. 550.
Postad 01 November 2011 - 20:48
nix inte samma
saxat från LG
LEX8 finns att köpa från tyskland rätt billigt såg jag.
LG 47LEX8 test
saxat
Nej, Halos är inte eliminerade på LEX8, den har precis som LW980 nano-LED så den har lika mycket halos som en LW980 förutsatt att dom har samma antal zoner. Men det är klart om LEX8 faktiskt har dom utlovade 288 zonerna så har den klart mindre halos än LW980 men förbättringen jämfört med LX9500 (240 zoner) blir minimal.
Varför snåla... Ja tyvärr så är LG alltid väldigt stora i käften på CES men när det är dags att leverera låter det annorlunda. Kommer ni ihåg 2008 års fiasko med LG7000 plasman som skulle ha oändlig kontrast? den hade sämre kontrast än alla Panasonic och Samsung plasmor på marknaden. Eller 2009 års LH9500 (LH9000?) en 10mm tjock super LED-LCD med localdimming och hela baletten, Den blev inte särskilt tunn, många features ströks, försenades flera månader och just ja den lanserades aldrig i Sverige!
Om du läser digitalversus recension av XEL-1 så ser du att även den mätte 0 CD/m2 och har därför oändlig kontrast, utan halos dessutom så nej ingen LD-LCD kommer i närheten av en OLED.
Ang. priser på LEX8 se
http://geizhals.eu/576341 47"
http://geizhals.eu/576340 55"
Postad 02 November 2011 - 01:34
trist att den inte kommer
det blir väl att köpa från tyskland då
Hej Patrik,
Vi beklagar att ni har fått felaktig information från vår kundtjänst under gårdagen, 31/10.
LEX8 är ingen modell som kommer att lanseras i Sverige.
I dagarna lanseras dock den första LG Nano Full LED modellen på den svenska marknaden vid namn 55LW980W.
Beklagar återigen att ni fick ett felaktigt svar från oss igår.
Med Vänliga Hälsningar/Kind Regards,
Daniel Lundberg
Nej, Halos är inte eliminerade på LEX8,
källa på det tack
Vilken trevlig attityd du har!
absolut
det är många som tydligen är missnöjda med 908w och klagar som fan på forumet trots att dom problemen finns svart på vitt på från tester.
får ni inte skylla er själva då? eller har du nån annan förklaring till varför just du klagar på problem som är kända?
det är väl bara att acceptera att det är som det är
du borde ha studerat lite mer och köpt förra årets modell LX950N
den har ingen bleeding alls
den enda nackelden med den är halos från extrema vinklar ej rakt framifrån.
hade du köpt den så hade du fått den perfekta bilden från rätt position
det får du inte nu så jag förstår om du gnäller
Redigerat av Unregistered1008, 02 November 2011 - 01:41.
Postad 02 November 2011 - 06:25
Efter en del pillande med inställningar så är det klart bättre. Man ser det fortfarande tydligt när LG "skärmsläckare" är på. Dock ser man inte det när man kollar på film, inte ens då filmens format för att man får de svarta områdena uppe och nere.
Ni andra som har någon tv i den här serien, har ni någon bleeding när "skärmsläckaren" är igång?
När det gäller kontakterna är det riktigt störande eftersom det gör väggmonteringen svårare. Hade jag vetat att kontakterna satt olika på LW550W jämfört med LW450N hade jag helt klart köpt den istället. Ska försöka mäta lite mer när jag kommer hem, med ögonmått är det ~3mm som antennkontakten sticker ut för mycket.
Skärmsläckaren? Menar du när du inte har någon signal och LG-loggan snurrar runt eller? Känns väl mindre viktigt om bleedingen bara syns när du inte kollar på tv/film? Dessutom så kommer du inte bry dig om ett par veckor när du slutat störa dig på minsta lilla grej på tvn, jag var själv likadan i början
TVn hittar att det är en nätverkskabel ipluggad.
Med inställning Automatisk IP-inställning så stoppar den sökning mellan TV'n och Gateway.
Ställer jag in IP (192.168.1.3), nätmask (255.255.255.0) och Gateway (192.168.1.1) så stoppar det mellan GateWay och DNS.
Sätter jag samma DNS som Gateway stoppar det mellan DNS och Internet.
Hur ska jag göra för att lösa detta? Trodde det skulle funka med Auto å bara plug and play!
Har du kollat vad dina DNS-adresser är? Jag har då inte samma som något annat i mitt nätverk.
Själv behövde jag inte göra något, det var bara att plug n play. Gissar på att det är något med din router eller liknande. Testa ringa din bredbandsleverantör och fråga.
Helt sant, står i manualen att det finns. Man ska inte lita på allt som står på prisjakt.
Postad 02 November 2011 - 10:36
Har du kollat vad dina DNS-adresser är? Jag har då inte samma som något annat i mitt nätverk.
Själv behövde jag inte göra något, det var bara att plug n play. Gissar på att det är något med din router eller liknande. Testa ringa din bredbandsleverantör och fråga.
Nej hur kollar jag vilka DNSer jag har/ska ha?
Glocalnet har duckat på den frågan...:/
Har varit i kontakt med både LG å Glocalnet. Båda säger att det måste vara den andres fel å ingen vill direkt undersöka saken (det ska ju bara fungera).
Glocalnet svarar att med deras programvara så ska det funka. Dah, varför har den ens en support om deras åsikt är att det alltid ska funka som tänkt??
Jag tror också att det är nåt med routern, men jag kommer ju inte åt inställnignarna å GN vägrar att hjälpa mig kolla. Fan så irriterande...
Är det nån på dorumet här som är duktig och kan komma med ideer vad jag kan jag göra/kolla?
Tacksam för all input.
Postad 02 November 2011 - 10:41
Postad 02 November 2011 - 10:49
Postad 02 November 2011 - 10:57
Postad 02 November 2011 - 11:46
Admin/Admin fungerar tyvärr inte, annars skulle jag kunna kolla och testa lite inställnignar.Loggar man in med Admin/Admin kan man tydligen komma åt utökade menyer/inställningar...
user/user är den enda jag kommer in med å då kan jag bara ändra WiFi relaterade inställningar.
Jo det är väl nåt med att den ska vara låst i nåt läge som GN menar, men dock är det en rätt kababel grej så den kan vara inställd hur som egentligen. Den ska ha router funktion men Glocalnet ska i detta fall ha begränsat en massa funktionalitet..
Sen fungerar det ju inte som de säger, så bugg i deras program, felinställd? Vad vet jag, hade varit nice med en support som hjälpte mig dubbelkolla istället för att bara svara "Nej det ska funka!"..
Men om det inte är nån annan som haft problem med TVn utan det bara fungerar så är det väl troligt att mitt modem är boven??
Hade hoppas slippa köpa fler grejer för detta, eftersom jag egentligen har allt som ska behövas:)
Ska se om jag kan låna nåt modem om det fungerar bättre då.
Om inte borde det va TVn ändå?
Postad 02 November 2011 - 12:01
Postad 02 November 2011 - 13:44
Kan bara flika in med att hörlursutgång även finns på 450.
Redigerat av NordisFalun, 02 November 2011 - 14:17.
Postad 02 November 2011 - 15:47
felaktgt besked från LG and LEX8an
trist att den inte kommer
det blir väl att köpa från tyskland då
källa på det tack
absolut
det är många som tydligen är missnöjda med 908w och klagar som fan på forumet trots att dom problemen finns svart på vitt på från tester.
får ni inte skylla er själva då? eller har du nån annan förklaring till varför just du klagar på problem som är kända?
det är väl bara att acceptera att det är som det är
du borde ha studerat lite mer och köpt förra årets modell LX950N
den har ingen bleeding alls
den enda nackelden med den är halos från extrema vinklar ej rakt framifrån.
hade du köpt den så hade du fått den perfekta bilden från rätt position
det får du inte nu så jag förstår om du gnäller
Men då hade man inte fått passiv 3d. Så då är det en dålig tv per automatik iaf.
Btw den här tråden borde heta 450, 550, 650.
980 som du pratar om har ju en egen tråd.
/Niklas
Postad 02 November 2011 - 16:19
Jag har 04.00.39. Är den gammal?
Postad 02 November 2011 - 17:56
Vilken programversion kör ni andra på LW650w nu?
Jag har 04.00.39. Är den gammal?
Ja, gissar på att 650'n kör på samma som 550'n och där är det 04.04.10 för tillfället.
Postad 02 November 2011 - 20:41
Skärmsläckaren? Menar du när du inte har någon signal och LG-loggan snurrar runt eller? Känns väl mindre viktigt om bleedingen bara syns när du inte kollar på tv/film? Dessutom så kommer du inte bry dig om ett par veckor när du slutat störa dig på minsta lilla grej på tvn, jag var själv likadan i början
Helt sant, står i manualen att det finns. Man ska inte lita på allt som står på prisjakt.
Finns hörlurskontakt på 450N med
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Värt att byta min TV?
1 bild
40 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?