Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fallout 4 (Inga spoilers utan taggar!)

1408 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Fallout 3 - Game of the Year Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 8.6 (4) 299:-
Fallout: New Vegas - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 7.5 (1) 1 620:-
Fallout 4 (PC) (PC-spel) 8 7.449998 (19) 105:-
Fallout 4 (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 8.12 (24) 420:-
Fallout 4 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 8.583332 (11) 144:-
Fallout Anthology (PC) (PC-spel) 1 (0) Inga priser
Microsoft Xbox One 1TB (inkl. Fallout 3 + Fallout 4) 2015 (Spelkonsoler) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 29 November 2015 - 08:03

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Kan inte hålla mig, nu blir det mer Fallout!

Måste bli level 39 innan jag kommer åt gunnut level 4 :( finns för mycket att välja mellan och för få poäng. Måste maxa perception och agility, köra med concentated fire och en maxdamage deliverence mot huvudet. Blir väl typ 20 skott med garanterad träff efter sjunde skottet typ :D

Jag har kännt lite att jag fått välja något bara för att ibland. Men då har jag ju helt valt bort str, int sakerna. Men går ju som sagt lägga direkt i special också som du säger :-)

Har inte kunnat spela sen i fredags, slutar 12 idag, men julmarknad med tjejen och något fackeltåg står på agendan. Fan släpp en bomb :-P

Postad 29 November 2015 - 10:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jepp. Hade några poäng lediga, men inte längre, alla åkte till int och gunnut samt till perception. Man måste ju upp till level 100 innan man har en färdig karaktär ffs!

Postad 29 November 2015 - 11:42

Unregisteredfd0a25da
  • Unregisteredfd0a25da
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0

Jag har problem med följeslagare som jag behöver hjälp med.

Jag spelar utan följeslagare och har därav skickat de jag fått till slottet (Castle). I slottet har jag utrustat flera av dem i ett power armor (för att de ska tåla mer i samband med en attack). De ser ut att trivas i sin rustning och går omkring i dem. När jag kommer tillbaka till slottet har de dock klivit ur sitt power armor. Varför?

Likaså kan jag inte kommendera dem till olika sysslor efter jag gett dem ett power armor (går bra när de är utan; nu kommer inte Assign-alternativet upp). Varför?

...sen har jag generellt svårt att kommendera följeslagare - går bra att ge dem kommenderingen - t.ex. att ställa sig i en guard post - men de går inte dit (trots att jag får en bekräftelse på att kommenderingen gått igenom). Varför?

Spelar på PC för övrigt.

Tack på förhand

Redigerat av Unregisteredfd0a25da, 29 November 2015 - 11:42.

Postad 29 November 2015 - 12:12

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

mina guns och lite powerarmor och min jangles collection! :D

Jag som tyckte mitt "fynd" igår, bestående av en/ett sniper rifle med DMG 67 eller om det var 77, var bra :P

Jepp. Hade några poäng lediga, men inte längre, alla åkte till int och gunnut samt till perception. Man måste ju upp till level 100 innan man har en färdig karaktär ffs!

Är  väl en stor del av tjusningen, åtminstone i min bok, att man får överväga vad man vill ha och överväga för- resp. nackdelar med sitt val :)

Fick Mystery Man igår när jag var inbackad i ett hörn och hade en glowing deathclaw framför mig, inte helt fel :D

Redigerat av Guarana, 29 November 2015 - 12:13.

Postad 29 November 2015 - 12:50

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Haha, han är bra att ha han :D själv så märkte jag att deliverer var riktigt bra ihop med concentrated fire för att få upp critmätaren. Känns dåligt att ha spenderat perkpoints på dom statsen, men jag övertygar mig själv om att concentrated fire är värt det. När man får upp den i max. I level 50 :D

Postad 29 November 2015 - 12:58

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Concentrated fire är det bonusen på samma del som avslutas med 25% extra dmg? Kikat på den,men sniper rifle har ju begränsat med antal skott som hinns med.

Postad 29 November 2015 - 13:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag mötte en legendary glowing ragstag, trodde inte de kunde vara såna.

Postad 29 November 2015 - 13:30

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Concentrated fire är det bonusen på samma del som avslutas med 25% extra dmg? Kikat på den,men sniper rifle har ju begränsat med antal skott som hinns med.

Ja, den perken fungerar bäst med ett mycket lätt vapen. Plus att jag har vatsgrej på rusningen

Postad 29 November 2015 - 14:16

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Hör gör jag för att mina grejer jag samlat på mig i sanctuary ska få åtkomst i alla settlements?

Vad jag fattade ska de bli det efter jag valt perken "Local leader"? Har den men kommer ändå inte åt grejerna.

Postad 29 November 2015 - 17:53

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Hör gör jag för att mina grejer jag samlat på mig i sanctuary ska få åtkomst i alla settlements?

Vad jag fattade ska de bli det efter jag valt perken "Local leader"? Har den men kommer ändå inte åt grejerna.

Vet hur man gör, men du måste upprätthålla en trading route (tror det är level 2 i den perken)

Jag har problem med följeslagare som jag behöver hjälp med.

Jag spelar utan följeslagare och har därav skickat de jag fått till slottet (Castle). I slottet har jag utrustat flera av dem i ett power armor (för att de ska tåla mer i samband med en attack). De ser ut att trivas i sin rustning och går omkring i dem. När jag kommer tillbaka till slottet har de dock klivit ur sitt power armor. Varför?

Likaså kan jag inte kommendera dem till olika sysslor efter jag gett dem ett power armor (går bra när de är utan; nu kommer inte Assign-alternativet upp). Varför?

...sen har jag generellt svårt att kommendera följeslagare - går bra att ge dem kommenderingen - t.ex. att ställa sig i en guard post - men de går inte dit (trots att jag får en bekräftelse på att kommenderingen gått igenom). Varför?

Spelar på PC för övrigt.

Tack på förhand

Dom hoppar i den när dom blir anfallna, jag hade 3 stående som var bara mina, men när byn blev anfallen så hade han minute men killen snott en och fightades i den. Dock så lämnade han den där han just var när slaget var över, så fick själv flytta den sen.

Postad 29 November 2015 - 18:06

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

Måste säga att Deathclaw var rätt enkel att besegra med "Irratiated Super Sledge" - nästan löjligt enkel. Har visserligen även Power Armor på mig. Större sport att möta Deathclaw utan Power Armor :P

Postad 29 November 2015 - 18:11

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Dom hoppar i den när dom blir anfallna, jag hade 3 stående som var bara mina, men när byn blev anfallen så hade han minute men killen snott en och fightades i den. Dock så lämnade han den där han just var när slaget var över, så fick själv flytta den sen.

Oh fan, då kanske jag borde hämta mina powerarmors från bensinmacken, som är tom på folk, och ställa dem i sanctuary istället.

Postad 29 November 2015 - 19:42

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

jag blev överraskad av en deathclaw här nyss och blev skiträdd. då var jag riktigt glad över att jag hade två crittar sparade. två i fäjsät så sa han inte så mycket till (tack vare overseers-vapnet). jag kommer satsa på att få max på vats (dvs agility) då det går så snabbt att spara ihop crittar med deliverer. sen så måste jag ju få tag i en j*vla massa annat också. hur fasen ska man hinna med allt egentligen? :D

måste säga att det här är riktigt bra. det är ett spel som jag kan sträckspela, till skillnad från mgs, som jag bara kunde spela ett kort tag åt gången pga att det var så spännande. helt för spännande för mina nerver. fallout går bättre att spela pga vats, det går alltid att "nästan pausa" så att man får koll på situationen. 

vi har fått ett RIKTIGT BRA spelår kort och gott =)

Postad 30 November 2015 - 06:59

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Måste säga att Deathclaw var rätt enkel att besegra med "Irratiated Super Sledge" - nästan löjligt enkel. Har visserligen även Power Armor på mig. Större sport att möta Deathclaw utan Power Armor :P

Rifleman-perk och ett sjysst Combat Shotgun så man har runt 150 i dmg, brukar funka bra med. (..utan P.A. då) =)

Redigerat av HenkeEdge, 30 November 2015 - 07:00.

Postad 30 November 2015 - 07:03

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Vet hur man gör, men du måste upprätthålla en trading route (tror det är level 2 i den perken)

Har byggt ett "garage" för alla mina P.A. j*vlar om dom är in där och ställer till oordning och snor saker. ;)

Redigerat av HenkeEdge, 30 November 2015 - 07:05.

Postad 30 November 2015 - 07:14

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Okej får kika på det. Kanske är det så att food+water blir mer ihop än defense. Tack för input! :)

Vad som står när man tittar i Pip-boy:en och vad det är när man är på stället brukar variera rätt styggt. (Spelar på PS4) Infon som man ser i Pippen verkar inte stämma så ofta.

Postad 30 November 2015 - 07:21

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Vad som står när man tittar i Pip-boy:en och vad det är när man är på stället brukar variera rätt styggt. (Spelar på PS4) Infon som man ser i Pippen verkar inte stämma så ofta.

Jasså? Får kolla in det på xbox också då.

Använder ni power armor? Jag har faktiskt glömt av att jag har dem sen jag använde en alldeles i början av spelet.

Postad 30 November 2015 - 07:36

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

jag använder aldrig power-armor, finns ingen anledning, man blir så långsam. Plocka ur Fusion core ur armorn så snor inte settlers den ( eller mina har iaf inte gjort det sen jag drog ur cores). Settlers går automatiskt och harvestar mat om det behövs och det finns någon ej assignad.(får tänka på att om settlements är länkade med routes så delar de mat/vatten också ). Det där med att assigna verkar lite buggigt. Jag har en ghoul i sanctuary som går omkring och donar, men han är assignad till en weapon-store så när jag hittar han kan jag handla av honom. Han står dock aldrig vid sitt stånd som de andra shop-keepers.

Local leader nivå 1 krävs för caravans/trade routes. Du måste dock assigna en settler till det, som då bli provisioner ( ta inte settlers ur main settlement för detta utan dra från den nya till main etc ). Behöver inte koppla direkt till main utan kan koppla ihop ett nätverk etc. Smäller man upp ett elverk+antenn så fort de är uppkopplade på trade-nätverket växer de snabbt och man kan använda nya settlers till att koppla ihop ännu flera etc :D

Deatchclaws verkar ha runt 700ish hp så de dör rätt lätt när man kommit upp i level. Minor och exploderande supermutants är dock sjukt jobbiga hela tiden verkar det som.

Jag som tyckte mitt "fynd" igår, bestående av en/ett sniper rifle med DMG 67 eller om det var 77, var bra :P

De där vapnen är med science/gunnut 4, rifleman maxad, lonewanderer maxad samt även +10% från bloody mess. Skadan ökas väldigt mycket pga perks och mods :)

Postad 30 November 2015 - 08:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Exploderande supermutanter måste man fan critta i huvudet, annars är man död. Jag är det iaf, jag tål inte ens en handgranat :D

Postad 30 November 2015 - 08:35

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

Hittills har jag bara dödat 2 suiciders själv. Räcker med en välplacerad handgranat. Annars har jag sprungit undan och då har de kommit nära någon annan fiende eller min companion kanske och exploderat.

Postad 30 November 2015 - 08:53

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag kör med Strong. Han kutar alltid fram och tar första smällen :D

Postad 30 November 2015 - 09:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag gav förvisso vigselringen till Piper när hon hade fått max affection för mig, men jag beordrade henne alltid att springa till självmordsbombaren och... utlösa honom. Nu har jag dumpat henne pga 25 % extra dmg dock.

Angående power armor så använde jag inte det heller när jag spelade "på riktigt", nu när jag bara lattjar runt så har jag moddat så att fusionskärnorna håller för evigt så jag kan springa runt i den :S

Postad 30 November 2015 - 09:53

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

Har bara ett fullständigt PA och ett halvfärdigt. Vet var ett till står i en långtradare. Har 31 fulla kärnor,  Efter första Dethclawen i Concorde har jag inte känt att jag behövt PA ännu. Kanske då jag stöter på något av de 5 giant creatures som tydligen finns.

Redigerat av andersos, 30 November 2015 - 09:54.

Postad 30 November 2015 - 10:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Efter första Dethclawen i Concorde har jag inte känt att jag behövt PA ännu.

Mest skönt att slippa tänka på strålningsskador.

Postad 30 November 2015 - 10:18

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

Har hazmat suite som har 1000 eller vad det var i strålningsskydd :)

Postad 30 November 2015 - 10:43

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Exploderande supermutanter måste man fan critta i huvudet, annars är man död. Jag är det iaf, jag tål inte ens en handgranat :D

De har jag nog inte träffat på än, de som exploderar. Annars håller jag med, handgranater och minor är livsfarliga!

Redigerat av genstruktur, 30 November 2015 - 10:43.

Postad 30 November 2015 - 12:01

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Japp sniper-headshot, works every time. ;)  Tror jag har 30st mini-nukes nu, kan snart börja använda Fat Man som "main vapen" ;)

Redigerat av HenkeEdge, 30 November 2015 - 12:01.

Postad 30 November 2015 - 12:32

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Tycker inte att ansikten har varit så fula, men när man träffar
Spoiler
så förstår man klart och tydligt vad folk menar. Herrej*vlar vilken j*vla n64-grafik. :D

Postad 30 November 2015 - 14:02

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

• 768 inlägg
  • 0

Vart någonstans kan man förvara saker på ett säkert sätt utan att dom försvinner? Tänkte på Power Armor-grejerna t.ex som väger mycket. Skulle vara skönt att slippa bära på dom i onödan :)

Postad 30 November 2015 - 14:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hunden? Han borde inte sätta sig i en PA :)

Postad 30 November 2015 - 14:24

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

• 768 inlägg
  • 0

Kan hunden förvara grejer? :)

Postad 30 November 2015 - 14:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Alla kompanjoner kan du ju ge saker till iaf som de får hålla.

Men det finns säkert mycket bättre lösningar, jag moddade ju bort mitt lagringsproblem så har inte behövt tänka på sånt.

Postad 30 November 2015 - 15:05

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 1
Jag lägger allt i weponbench.

Redigerat av genstruktur, 30 November 2015 - 15:06.

Postad 30 November 2015 - 15:41

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Snabba puckar beställde liret på black friday och fick hem det idag. Installationen går bra långsamt undrar om vi nått gränsen där det går fortare installera över nätet än via bluray :)

Postad 30 November 2015 - 16:27

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Har äntligen fixat klart min egen lilla stad, med betoning på lilla. Jag har 10 invånare och inga fler kommer trots att mat ligger på 18, vatten 16 och defense 50. 30 sängar finns också....

Har haft problem med en skelettliknande robot som finns ihop med människor. När jag nu äntligen hittade en fin sniping spot och hade skjutit mot den i nästan en kvart- vad händer då? Plötsligt anfalls jag bakifrån av en Alpha Deathclaw. Jag stendog....

Var nog lite väl långt hemifrån för min relativt låga level... motståndet är ju massivt då.

Postad 30 November 2015 - 16:30

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Går visst att göra egen "Nuka Cola": https://www.youtube....h?v=q-wm5NvZGD4

Rosanna Pansino visar hur. =)

Postad 30 November 2015 - 18:40

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Vart någonstans kan man förvara saker på ett säkert sätt utan att dom försvinner? Tänkte på Power Armor-grejerna t.ex som väger mycket. Skulle vara skönt att slippa bära på dom i onödan :)

I valfri arbetsstation i något av dina settlement, förslagsvis din main som du anväder.

Postad 30 November 2015 - 21:26

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Om ens settlement skulle bli raidad, försvinner en del av ens saker man lagt i arbetsstationerna?

Postad 01 December 2015 - 00:26

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Jag har byggt ett safe som jag har placer (säger inte var) någonstans :P

Där lägger jag saker som jag verkligen vill behålla så jag inte säljer dem eller råkar förstöra dem.

Postad 01 December 2015 - 01:05

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Begriper inte riktigt hur de tänkt med interfacet... Minns inte att Fallout 3 var så här bökigt.

Kan inte ens göra en enkel stol eller sketen säng är det tänkt att man ska köpa trä och tyg eller från affärer? Resten hittar jag massor av där ute men väldigt lite av de varorna.

Postad 01 December 2015 - 01:56

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Trä får man ju mest av.
Cloth får du från armor du inte vill ha.

Postad 01 December 2015 - 03:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Kan inte ens göra en enkel stol eller sketen säng är det tänkt att man ska köpa trä och tyg eller från affärer? Resten hittar jag massor av där ute men väldigt lite av de varorna.

Trä är ju enklast, finns en massa träd och grenar att scrappa i Sanctuary. Ett stort träd ger väl 40 trä eller nåt.

Postad 01 December 2015 - 06:53

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Problemet med hazmat suit är att den ger 1000 men ingen annan armor = du dör som en fluga. En XM01 powersuit ger typ 1050 + en jäkla massa armor mot ballistic och energy = invincible! ( nästan iaf! :P )

Enklast är att bygga en massa lådor i mainsettlement och lägga saker i. Jag har en låda för legendaries, en för vapen, en för armour, en för magazines/misc, en för rad-mat, en för "ren" mat och en för chems. Sen en separat låda bredvid powerarmor workstation där jag har alla cores och andra lösa Powerarmor delar.

Jag har tvångstankar angående workshop så jag har bara rena material där. Scrappar allt innan jag stoppar in det i workstation :P

Hunden bär typ 140 + den räknas inte som companion i avseende till lone-wanderer perken.

Varje workstation ger ett max av 10 settlers + 1 för varje karisma du har. Så i nuläget kan du max ha 20 settlers i en settlement om du har 10 karisma.

Om man inte har en radio-beacon så tar det tid att få in folk. Men man kan flytta runt på settlers så man fyller på en avlägsen station lättare om man nu vill det. ( verkar vandra mer folk runt i mitten av kartan så de fylls fortare )

Gå in i buildmode i en settlent sen är det bara att gå runt och scrappa allt du ser som du inte vill ha kvar, finns tonvis med material i sanctuary hills och sen på macken just bredvid. Enklast att få cloth är väl att scrappa cigaretter och cigarettpaket ( förrutom armor ).

Postad 01 December 2015 - 07:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

invincible! ( nästan iaf! :P )

Man kan tro det men... jag blev rätt snabbt mosad av en grupp lvl 25-ish bloodbugs och andra insekter trots en ännu bättre PA. Och jag är väl säkert lvl 45. Så man måste ändå vara försiktig.

Postad 01 December 2015 - 07:29

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 2

Japp sniper-headshot, works every time. ;)  Tror jag har 30st mini-nukes nu, kan snart börja använda Fat Man som "main vapen" ;)

Jag brukar bara skjuta den arm som SM håller granaten i, funkar med rätt svaga vapen också :)

Postad 01 December 2015 - 08:28

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Trä får man ju mest av.
Cloth får du från armor du inte vill ha.

Jag får bara scrappa leather armor och vault suit än så länge :(. Kanske är någon perk jag måste fixa för att få scrappa andra kläder också. Ska börja sava träd då :)

Postad 01 December 2015 - 12:31

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Jag får bara scrappa leather armor och vault suit än så länge :(. Kanske är någon perk jag måste fixa för att få scrappa andra kläder också. Ska börja sava träd då :)

Som sagt, får massa med cloth av cigg! cigarrer, boxar osv. Salvagea mattor och sådant i settlements ger dig nog med cloth med. Finns ingen perk för att scrappa andra kläder afaik.

Man kan tro det men... jag blev rätt snabbt mosad av en grupp lvl 25-ish bloodbugs och andra insekter trots en ännu bättre PA. Och jag är väl säkert lvl 45. Så man måste ändå vara försiktig.

va? har du bättre än fullt uppgraderad x-01 PA? Jag har inte hittat någon sådan iaf ( på lvl 54 ) men skoj om det finns! :D Bloodbugs är elaka pga den DoT de lägger på en, vanliga hits gör nästan ingen skada med vanlig armour ( runt 100/100 har jag utan PA ). Men givetvis måste man vara försiktig emellanåt! :)

Postad 01 December 2015 - 12:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

va? har du bättre än fullt uppgraderad x-01 PA?

Jag har moddad armor med dubbla värden hahaha :D

Spoiler

Postad 01 December 2015 - 13:08

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Jag har moddad armor med dubbla värden hahaha :D

Spoiler

:P

Spoiler

Postad 01 December 2015 - 13:11

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Pre war money ger massa cloth också. Bara horda, det ska vara svårt att bygga saker i början. Även svårt senare då fetare saker kräver väldigt rare saker ibland.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.