![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 16 september 2010 - 09:39
Postad 16 september 2010 - 11:49
Tycker jag låter bra!Vi skulle inte kunna dra ihop en träningsmatch mellan MHB & MHB2 (lagen som ska vara med i Eurogamer-turren) så man kan få träna lite på reglerna och spelsätten mot riktigt bra motstånd. Är det intressant?

Postad 16 september 2010 - 12:08
Vi skulle inte kunna dra ihop en träningsmatch mellan MHB & MHB2 (lagen som ska vara med i Eurogamer-turren) så man kan få träna lite på reglerna och spelsätten mot riktigt bra motstånd. Är det intressant?
Jag är i Tyskland, men vi har väl några andra som gärna är med på lite kvalitetsmatcher ikväll gissar jag
Postad 16 september 2010 - 12:32
Jag kan allt efter 20,00 så det fungerar för mig. Vilka hade du anmält till vårt lag? Polly, Ekaa, du, jag och Eapea eller?Jag kan också. 20.00?
Redigerat av Zdaarlight, 16 september 2010 - 12:32.
Postad 16 september 2010 - 13:15
MHB
- Britt
- Zdaar
- Polly
- ekaa(?)
VS
MHB2
-fraztheman(?)
-l2ickard
-Nasty
-lill-högis(?)
Postad 16 september 2010 - 13:49

Postad 16 september 2010 - 15:19
ändrade planer, im on tonight....20:00 it is then?
MHB
- Britt
- Zdaar
- Polly
- ekaa(?)
VS
MHB2
-fraztheman(?)
-l2ickard
-Nasty
-lill-högis(?)
Postad 16 september 2010 - 15:23

Postad 16 september 2010 - 17:25
Vad tomt det är utan dig, har inte funderat på att komma tillbaka snart?Och ett par sekunder i början där man inte kan skjuta...
/Christian

Postad 16 september 2010 - 18:55
Inte en chans tyvärr..Vad tomt det är utan dig, har inte funderat på att komma tillbaka snart?
/Christian
Postad 16 september 2010 - 20:35
Postad 16 september 2010 - 20:38
Men kul var de, vet iaf att demolition ä nått man måste träna mer på....Det är ju en ###### tur att det inte var en riktigt match idag FYF*AN vad dåligt det gick!!!!!!!!
Postad 16 september 2010 - 20:43
Jadå, kul är det.Men kul var de, vet iaf att demolition ä nått man måste träna mer på....
Jo det är mycket man behöver träna mer på t.ex. HQ,demo och sabotage. Blir ju bara att man lirar SD hela tiden.
Postad 16 september 2010 - 20:52
Kan tyvärr inte imorgon, (flickvänen fyller år, och tydligen måste man vara därFint spel grappar!
Samma tid, samma plats imorgon klockan 20:00?

Redigerat av Hampuz, 16 september 2010 - 20:52.
Postad 16 september 2010 - 20:59
Men kul var de, vet iaf att demolition ä nått man måste träna mer på....
ALLA, eller iallafall 3, i laget måste köra med TI när man ska planta. Annars blir det ett evigt springande och spawnande.
HQ och Sabotage är nog det som passar mig bäst.
Men idag gick det väl sådär kan man säga. Kul att lira mot l2icarkd, det var ett tag sen.
@Nasty; jag kan nog inte på hela helgen men det spelar väl ingen roll, det finns ju alltid andra MHB:are att träna mot.
Postad 16 september 2010 - 21:10
Postad 16 september 2010 - 21:18
l2ickard du såg lite rostig ut ibörjan, se till att damma av bössan ihelgen.

Postad 17 september 2010 - 07:24
Nasty du får i läxa över helgen att spela Demo, HQ, Sabo och TDM. INGE SD för dig... måste öva.
Ajjaj kapten! Inge S&D för mig fram tills tuneringen

Postad 17 september 2010 - 07:46
NEJ!!!!Nasty du får i läxa över helgen att spela Demo, HQ, Sabo och TDM. INGE SD för dig... måste öva.
Det räcker att han är överjävlig på SnD, om han blir det på dom andra spelsätten också får det nog bli en tripp till Gävle...

Postad 17 september 2010 - 07:55
Här har man missat något märker jag, vad har hänt ?Inte en chans tyvärr..
/Christian
Har Christian tappat patronbältet, eller är det bara gammal hederlig mobbning ?
Postad 17 september 2010 - 08:01

Börja med CoD4 istället, där är folk mycket sämre om man ligger nästan konstant i topp med god marginal!

Postad 17 september 2010 - 08:58
Här har man missat något märker jag, vad har hänt ?
Har Christian tappat patronbältet, eller är det bara gammal hederlig mobbning ?
Zdaar: Moaha, kommer börja träna ikväll

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 17 september 2010 - 09:34.
Postad 17 september 2010 - 09:04
Då kommer jag att spela mycket hoppas jag
Postad 17 september 2010 - 09:15
Postad 17 september 2010 - 09:32

Postad 17 september 2010 - 09:34
Nu ska du vara snäll nasty.......känner han att det inte är kul så är det ju hans val......inte behöver du håna honom för det.....
Håna och håna, jag talade sanningen...
Postad 17 september 2010 - 09:52
Nu ska du vara snäll nasty.......känner han att det inte är kul så är det ju hans val......inte behöver du håna honom för det.....
+1
För övrigt tycker jag att Christian ska komma tillbaks. Om folk spelar för irriterande ibland* tycker jag att det är ok att gå ur. Man ska ju inte sitta och lida.
* Oftast spelar väl de flesta MHB :are juste? Jag menar förutom nastys ###### rusher, frasses förbannade spawntuber, status akimbo rangers från underjordens svavelosande domäner, kimvas trevliga claymores, ekaas barnprogramsdialekt, dödens välslipade kniv, högbergs vedervärdiga tuber, morlocks allt, härjarns sniper, threenodes förhatliga ump, owc's äckliga mp5:a, Christians akimbo G18 (eller är det någon annan pistol?) samt en hel del annat, som alla idioter här sysselsätter sig med!

Redigerat av Kimpost, 17 september 2010 - 10:09.
Postad 17 september 2010 - 09:54
Jag tyckte det var riktigt skönt. Dessutom är det skönt att spela utan killstreaks också.Var det bara jag som tyckte att det var riktigt kul att spela utan tubande/rpg på träningsmatcherna igår? Har inget emot tub direkt,använder det ju själv ibland,men var skönt å slippa Nastys äckel tubande på mig
Fast Frasses M16 på en av Demolition matcherna var fasiken hemsk!!
När jag tänker på det är det bra och spela med Friendly Fire på också för man måste tänka till lite extra innan man hivar iväg en granat eller skjuter, även om det blev ett par team kills igår

Postad 17 september 2010 - 10:25
Hahahaha....+1
För övrigt tycker jag att Christian ska komma tillbaks. Om folk spelar för irriterande ibland* tycker jag att det är ok att gå ur. Man ska ju inte sitta och lida.
* Oftast spelar väl de flesta MHB :are juste? Jag menar förutom nastys ###### rusher, frasses förbannade spawntuber, status akimbo rangers från underjordens svavelosande domäner, kimvas trevliga claymores, ekaas barnprogramsdialekt, dödens välslipade kniv, högbergs vedervärdiga tuber, morlocks allt, härjarns sniper, threenodes förhatliga ump, owc's äckliga mp5:a, Christians akimbo G18 (eller är det någon annan pistol?) samt en hel del annat, som alla idioter här sysselsätter sig med!

Postad 17 september 2010 - 10:44
Var det bara jag som tyckte att det var riktigt kul att spela utan tubande/rpg på träningsmatcherna igår?
Märkligt.

* kimvas trevliga claymores,

Nöjet är alltid på vår sida!
Postad 17 september 2010 - 11:48
+1
Med andra ord, hamnar man inte i listan ovanför så är spelar man som en najs-gaj! Eller så har man bara inte hittat hur man ska vara så jobbig som möjligt ännu

Postad 17 september 2010 - 11:55
Försökte joina dig i morse vid sex snåret orkade inte vänta å missa massa speltid innan man skulle till jobbet vid 07.40... Blir nog lite ikväll iaf. Spelar just nu Hardcore för att få extended mag på Intervention, plågsamt, gillar inte ens den bössan men "Gotta catch ém all!"Vem tar hundtimmarna inatt då (kl 03-06) ?
Postad 17 september 2010 - 11:55

Jag är tydligen totalt tandlös när jag spelar med mhb.
Jag får ta och vässa min tactical knife alltså...
Postad 17 september 2010 - 12:15
Så jag är jobbig oavsett vad jag spelar med....
Ta det som en komplimang.
Man kan ju inte tycka dom som t ex spelar med tuben men aldrig dödar nån är jobbig.

2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar