![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 24 september 2010 - 07:41
Men jisses vad kul den snabbisen jag var inne igår kväll!
Längesen jag såg till Zdaar och Birka bla, var kul som (valfritt lämpligt ord) att se er, bli dödad av er och även få ge tillbaks!
Inga sura miner, man hörde bara att de flesta att och fnissa i micken!

Keep up the killing spree!
Postad 24 september 2010 - 07:58
Längesen jag såg till Zdaar och Birka bla, var kul som (valfritt lämpligt ord) att se er, bli dödad av er och även få ge tillbaks!
Inga sura miner, man hörde bara att de flesta att och fnissa i micken!
Ja, men så var ju varken jag, ekaa eller primören med. Därav inga sura miner. Hahaha!
Postad 24 september 2010 - 08:40
Ekaa var med och QS:a oss upp i X:et!Ja, men så var ju varken jag, ekaa eller primören med. Därav inga sura miner. Hahaha!
Redigerat av h_z, 24 september 2010 - 08:40.
Postad 24 september 2010 - 09:04
David, jag ska hålla koll på lillebrorsan

Postad 24 september 2010 - 12:55
Dom orden räcker inte, jag är värre än så!!'nÄcklig, det är vad han är.
Postad 24 september 2010 - 13:15
Det var det värsta ordet jag kunde så jag drog till med det.Dom orden räcker inte, jag är värre än så!!'n
Postad 24 september 2010 - 14:02

Postad 24 september 2010 - 15:31
FIRST EVER 3 AIRSRIKES IN ONE LIFE !
Jävligt nice
http://www.youtube.c...h?v=B03HH5RfPwI
Postad 24 september 2010 - 15:44
Kanske inte så svårt när du står på samma ställe hela tiden?FIRST EVER 3 AIRSRIKES IN ONE LIFE !
Jävligt nice
http://www.youtube.c...h?v=B03HH5RfPwI
//Polly
Postad 24 september 2010 - 16:36
***SPAM***
ja verkligen kan inte någon mod ta sig i kragen och ta bort honom snart
Postad 24 september 2010 - 16:53
ja verkligen kan inte någon mod ta sig i kragen och ta bort honom snart
Ringa Tony Soprano?

Postad 24 september 2010 - 17:40
Postad 24 september 2010 - 18:30
NHL 11 flyter på utan problem.
Postad 24 september 2010 - 18:51
Går online på MW2 för första gången på två veckor. Två av de tre omgångar jag lirat har spelet LÅST sig totalt. Får köra men en "fulavstängning" av konsolen. WTF!?
Fulavstängning? Slägga?

Postad 24 september 2010 - 19:01
Går online på MW2 för första gången på två veckor. Två av de tre omgångar jag lirat har spelet LÅST sig totalt. Får köra men en "fulavstängning" av konsolen. WTF!?
Testa att göra rent skivan.
Postad 24 september 2010 - 19:04

Slägga ligger f-n inte långt borta. Får ju hicka varenda gång konsolen bråkar med en

Testa att göra rent skivan.
Ska ge skivan lite kärlek så får vi se senare....
Redigerat av Unregisteredee312c77, 24 september 2010 - 19:05.
Postad 24 september 2010 - 20:48
Gör inte som polaren bara och smeta in skivan med tandkräm för det blev inget lyckligt slut på den historien. Det är nog den enda skivan jag har sett med en matt yta undertill.Ska ge skivan lite kärlek så får vi se senare....

Hoppar in nu om någon vill leka krig!
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 24 september 2010 - 20:49.
Postad 25 september 2010 - 21:16
Postad 25 september 2010 - 21:23
Det skall man väl förf*n inte kunna göra?Får ju lite game abstinens när man är hos tjejen till tisdag. Så drog till en polare här igår och rev av lite mw2 och fick då pröva hans game lurar. Turtle Beach px21, fantastiska lurar må jag säga, hörde tom folk som använde ninja (fusk??) så jag la en beställning på ett par. Micen var de också ett sjukt bra ljud i.
//Polly
Redigerat av Hampuz, 25 september 2010 - 21:24.
Postad 25 september 2010 - 21:32
Aaa, men han skrev att man kan tom höra folk med Ninja Pro och det kan man göra från ljudet på en vanlig TV om man har Siterep Pro.Sitrep Pro?
//Polly
Postad 25 september 2010 - 22:37
Var det bra ljud i micen?Micen var de också ett sjukt bra ljud i.

Den ska man prata i... inte ha i örat heller!
/Gustaf
Postad 26 september 2010 - 00:08
Haha!Den ska man prata i... inte ha i örat heller!

Tack för ikväll boys. Det gick ju som man spelade (speciellt med aber i motståndarlaget), men skojsigt var det.
Postad 26 september 2010 - 10:23
Men om de finns två ps3 or i samma hus och man spelar mot varandra så kan de ju hända att man pratar med varandra ? Och då hör kvalitén från micen på något sätt...Var det bra ljud i micen?
![]()
Den ska man prata i... inte ha i örat heller!
/Gustaf
Sen hörde man dom som har ninja PRO utan att man använder sitrep, fast självklart inte hur högt som helst, men dom hördes bättre än i mina dyra Philips lurar...
Postad 26 september 2010 - 10:32
Lite märkligtSen hörde man dom som har ninja PRO utan att man använder sitrep, fast självklart inte hur högt som helst, men dom hördes bättre än i mina dyra Philips lurar...

Men om folk fuskar och använder sådana hörlurar så skall jag också det. Så har lagt en beställning på ett par nu!

//Polly
Postad 26 september 2010 - 10:43
Lite märkligt
.
Men om folk fuskar och använder sådana hörlurar så skall jag också det. Så har lagt en beställning på ett par nu!
//Polly
Polly och Ekaa, dom blir hardcore gamers (8)

Postad 26 september 2010 - 10:46
Yeah 1337 with da 1337 kills!Polly och Ekaa, dom blir hardcore gamers (8)

Postad 26 september 2010 - 13:31
Hardcore gamers utan surround!Polly och Ekaa, dom blir hardcore gamers (8)
Postad 26 september 2010 - 17:29
Surround ljud är bara förbryllande, samt att alla som lirar med stora system alltid bjuder på eko från alla medspelare, de e ju bara underbart att få höra de man precis sagt ännu en gång lixomHardcore gamers utan surround!

Postad 26 september 2010 - 21:43
Surround ljud är bara förbryllande, samt att alla som lirar med stora system alltid bjuder på eko från alla medspelare, de e ju bara underbart att få höra de man precis sagt ännu en gång lixom
Detta är ett hemmabioforum, så då skall man visa upp det på alla sätt möjliga. Så säger den heliga boken.
Postad 27 september 2010 - 00:47

Postad 27 september 2010 - 01:11
Tack själv! Jo, det var redigt kul att spela med lite trevligt MHB-folk, men det är ju inget ovanligt.tack för kul spel grabbs.

Underbart förresten att du är tillbaka in action Christian! Måste säga att det är otroligt roligt att få spela med en så skön person som dig.

Nu blir det en veckas nattjobbande (sista veckan, yay!), men nästa helg är jag nog redo för strid igen.
Postad 27 september 2010 - 06:40
GRATTIS Merger by the way!
Postad 27 september 2010 - 06:47
Jag är egentligen ganska snäll, men det är något med det här spelet som då och då får mina inre demoner att göra sig hörda.
Samma här, det måste vara något som är inprogrammerat i koden i detta spel.
Postad 27 september 2010 - 07:31
Får ju lite game abstinens när man är hos tjejen till tisdag. Så drog till en polare här igår och rev av lite mw2 och fick då pröva hans game lurar. Turtle Beach px21, fantastiska lurar må jag säga, hörde tom folk som använde ninja (fusk??) så jag la en beställning på ett par. Micen var de också ett sjukt bra ljud i.
Länk tack!

Postad 27 september 2010 - 07:32

Det är inte bara i Turtle beach man hör folk trots ninja.....dessutom har jag surround också.....

Postad 27 september 2010 - 09:20
Ninja Pro gör faktiskt inte att du går ljudlöst, men däremot x antal ggr tystare, så om du kör på hög volym ska man kunna höra en ninja ocksåSen hörde man dom som har ninja PRO utan att man använder sitrep, fast självklart inte hur högt som helst, men dom hördes bättre än i mina dyra Philips lurar...

mvh
Postad 27 september 2010 - 09:23
Ninja Pro gör faktiskt inte att du går ljudlöst, men däremot x antal ggr tystare, så om du kör på hög volym ska man kunna höra en ninja också
men då får du ta att du blir döv sen när han drar av sin barrett i örat på dig...
mvh
Så är det. Tycker i o f s inte att man behöver ha så hög volym. Man hörs främst när man går i buskar och liknande.
Postad 27 september 2010 - 09:29
sen får man vara uppmärksam på när man pillar med vapnet, märkte jag igår, det hörs rätt tydligt. smlf fram mot en campare å kom på mig själv att jag knappt hade några skott kvar och bytte till pistol, det lilla "svuschet" gjorde att han hörde mig å sprejade ner mig
mvh
Postad 27 september 2010 - 10:04
Det blir nog en sån för mig med. Eftersom man bor i lägenhet kan man inte ha så högt som man vill ha det men nu jäklar ska det ägas.
Tack Ekaa för tipset!
Postad 27 september 2010 - 10:26
Det blir nog en sån för mig med. Eftersom man bor i lägenhet kan man inte ha så högt som man vill ha det men nu jäklar ska det ägas.
Tack Ekaa för tipset!
Inte så illa pinkat av en äcklig jävel va?

De enda jag reagerade på var att dom kändes väldigt billiga, men när man väl hade dom på huvudet så satt dom riktigt bra. Samt att micen hade sånt där bra ljud, som i jämförelse kan man ta Eapea när han snackar i sitt svindyra HS, nästan lika bra ljud.
De kommer väl aldrig byggas såna lurar som man fick tag på när man var liten, gjorda i någon slags alijumjum. Dom gick de att slå omkull ordentligt på bmx'en med utan att dom gick sönder.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar