Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
379:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 07 October 2010 - 14:41
Kan man se denna turnering som en avslutning för er och MW2? dvs när denna turnering är över så lägger ni ner MW2?
Postad 07 October 2010 - 15:11
Bra jobbat grabbar!
Kan man se denna turnering som en avslutning för er och MW2? dvs när denna turnering är över så lägger ni ner MW2?
Så kan man nog se det. Dem vinner ju black ops
Postad 07 October 2010 - 16:13
Man kan ju alltid hoppas
EDIT: suger verkligen på att citera på denna sidan....
Redigerat av patrik888, 07 October 2010 - 16:15.
Postad 07 October 2010 - 16:16
Hmm, nästan så man skulle vart med själv på denna rematch. Hade ju faktiskt varit kul att spöa er igen...Man kan ju alltid hoppas
på en förlust från eran sida, har väntat på denna matchen sen ca 2 år tebax är de nu va?
aja hoppas på en bra match o att vi får våran revansh!
EDIT: suger verkligen på att citera på denna sidan....
Postad 07 October 2010 - 16:50
patrik.. vilka lirar för er?
Postad 07 October 2010 - 17:08
Hmm, nästan så man skulle vart med själv på denna rematch. Hade ju faktiskt varit kul att spöa er igen...
Hehe tror ja säkert du hade tyckt
Frass3: från "förr" är det jag och Groggis som spelar, sen har vi ett par nya njodoosweden och js3861 består nog vårat lag av tror ja
Postad 07 October 2010 - 19:59
Vi körde SD, ekaa snipar en kille han dör. Jag springer där och letar fienden sen dör jag. När jag kollar på killcamen så var det han som ekaa snipade som hade snnipat mig, fast han var död....
HEJA HEJA!
//Polly
Postad 07 October 2010 - 22:16
VAD ÄR DET SOM HÄNDER MED DETTA JÄVLA SPELET?
//Polly
Smygspelade lite när sambon sov i soffan och det var helt otroligt! kunde tömma ett helt mag i en fiende utan att han tog skada, synd att man inte spelade på andra sidan då hade man kunnat sikta 3sek innan man sköt och ändå vinna....
Postad 08 October 2010 - 07:32
Postad 08 October 2010 - 12:37
Letar efter roligt folk att spela med i Mw2, e under utveckling så gärna bra spelare så man lär sig nåt oxå! O eftersom er klan e kända för att va bra tänkte ja om ni vill adda mig, FederalMano e mitt id! Lirar allt! Lycka till i turneringen!!
/// Ted
Postad 08 October 2010 - 12:40
Kanske fel ställe att skriva på men va fan kan ju inte mer än få skäll så skriver ändå =)
Letar efter roligt folk att spela med i Mw2, e under utveckling så gärna bra spelare så man lär sig nåt oxå! O eftersom er klan e kända för att va bra tänkte ja om ni vill adda mig, FederalMano e mitt id! Lirar allt! Lycka till i turneringen!!
/// Ted
Skriv in dig här:
https://www.minhembi...p;#entry3023746
och adda några slupvis från listan så blire' nog napp.
Postad 08 October 2010 - 13:58
Smicker räcker långtKanske fel ställe att skriva på men va fan kan ju inte mer än få skäll så skriver ändå =)
/// Ted
Postad 08 October 2010 - 14:04
Postad 08 October 2010 - 15:35
Samma här. Blir nog några timmars spel för mig ikväll.kommer nog in o lirar ikväll när tanten har somnat.....
Lägg till mig så har du i alla fall en att spela med då och då.Kanske fel ställe att skriva på men va fan kan ju inte mer än få skäll så skriver ändå =)
/// Ted
Postad 08 October 2010 - 17:40
Ps. Nu står vi lika i javelin kill Johnsson, tog 4 efter du stuckit, om en exploderande bil då förstårs även gillas, annars leder du ännu, fast tror morlock nog kan klämma dit en ännu jävligare multikill om han läser detta då jag inte känner någon som har bättre handföring med javelinen än han....
Postad 08 October 2010 - 17:59
Du går ju online sen offline hela j*vla tidenNån mer som inte kommer in på PSN?
//Polly
Postad 09 October 2010 - 09:35
Postad 09 October 2010 - 18:13
Postad 09 October 2010 - 18:26
Kändes sådär att hopppa in i denna match
En what? Var denna person så överjäv*ig eller var det möjligen lite raggarlagg med i spelet? Såna siffror har jag aldrig sett förut....
Postad 09 October 2010 - 18:30
holy shit!!Kändes sådär att hopppa in i denna match
![]()
Bild_005.jpg 1.98MB 1 Antal nerladdningar
ganska intressant. ni måste haft ganska schysst omsättning i erat lag dom som var kvar hade dött 330 gånger men samanlagda kills var 696 i andra laget
Postad 09 October 2010 - 19:35
mer shockad över att jarre bara lyckades ha ihjäl enholy shit!!
ganska intressant. ni måste haft ganska schysst omsättning i erat lag dom som var kvar hade dött 330 gånger men samanlagda kills var 696 i andra laget
Postad 09 October 2010 - 20:18
Spelade inte "dallan"/uwish med er innan?
Jopp men blev lite "bråk" inom klanen så var nog bäst att han lämnade, tråkigt me dåligt stämning! ett spel ska ju vara skoj o ha roligt med o inte tvärtom...
Postad 09 October 2010 - 22:00
Postad 09 October 2010 - 22:04
Hände en skum sak när jag å Christian lirade i eftermiddags. Vi skulle köra lite FFA, jag hittade ett spel och Christian joinade. Bara det att när man spawnade så var det folk överallt! Kollade listan, ojdå typ 20 pers där! M.a.o. ungefär 3x fler än en normal FFA match... Dog man så spwnade man på samma ställe som någon annan, varje gång! Har inte vart med om något liknande! Har någon hört/sett något om detta tidigare?
Har jag aldrig varit med om, men det lät kul!
Postad 09 October 2010 - 23:09
Postad 10 October 2010 - 01:10
Postad 10 October 2010 - 01:16
Najks ditt laggande as! Sitter du med ett 56k-modem mitt ute i Sibiren eller?
Jag fick nästan magvärk när jag mötte dig i motståndarlaget då du låg typ 2 sekunder före mig hela tiden. Det värsta var när jag satte en kniv i ryggen på dig och du inte dör. Nej, istället vänder du dig om med en skadeglad blick i ögonen och sedan får jag en salva rakt upp i näsan. Mysigt värre!
Haha..
nästan så att jag ångrar att jag beställt 100/10 fiber nu..
sitter ju på ett slött mobilt bredband från telenor, så vad kan man förvänta sig.. dock till fördel ibland verkar de som
återstår att se om man är lika "kvick" i vändningarna då också c-rabbit
Redigerat av Unregisterededb978dd, 10 October 2010 - 01:18.
Postad 10 October 2010 - 10:07
Jopp men blev lite "bråk" inom klanen så var nog bäst att han lämnade, tråkigt me dåligt stämning! ett spel ska ju vara skoj o ha roligt med o inte tvärtom...
Skulle Dallan orsaka bråk ........denna rekorderliga människa......
Postad 10 October 2010 - 23:19
Det förklarar ett och annat. Jag får passa på att be om ursäkt utifall du blivit ledsen när jag kommit med mina arga gliringar.. that goes for you too Deathhook.sitter ju på ett slött mobilt bredband från telenor, så vad kan man förvänta sig.. dock till fördel ibland verkar de som
däremot är det fit for fight v. 43 när bredbandet är indraget och klart!
Men det är fruktansvärt störigt när man ligger efter 1sek..
******** boostare jag mötte idag. Varken jag eller Johnsson lyckades ta död på dem och Nuken blev ett faktum...
/Christian
Postad 11 October 2010 - 00:24
******** boostare jag mötte idag. Varken jag eller Johnsson lyckades ta död på dem och Nuken blev ett faktum...
/Christian
Son, I am disappoint.
Postad 11 October 2010 - 06:48
Jag råkade ut för samma sak ett par gånger i helgen (båda gångerna var det på afghan).Hände en skum sak när jag å Christian lirade i eftermiddags. Vi skulle köra lite FFA, jag hittade ett spel och Christian joinade. Bara det att när man spawnade så var det folk överallt! Kollade listan, ojdå typ 20 pers där! M.a.o. ungefär 3x fler än en normal FFA match... Dog man så spwnade man på samma ställe som någon annan, varje gång! Har inte vart med om något liknande! Har någon hört/sett något om detta tidigare?
Kom in när matchen precis var slut och såg resultatlistan med 18 spelare.
Hoppade ut med en gång, lite för många i ffa för min sak.
Postad 11 October 2010 - 13:35
skulle vilja ha ett matchreferat från den matchen
Ok, jag hoppade in i denna match med ca 1,5 -2 minuter kvar av matchen. Hade nog en effektiv levnadstid på kanske 10 sekunder. Det var helikopter efter helikopter och vi spawnade på 3 olika punkter "högst upp" på Favela där det sköts hela tiden + dom hade några gubbar där som höll koll. Jag lyckades smita undan en spawn kill 1 gång med Coldblood och stinger ner till mitten av banan, lyckades skjuta ner 1 helikopter bara för att nästa skickades in igen. Helikoptern fick mig i mitten av banan, hur vet jag inte för han lär inte sett mig den gången, (med schyssta medel)??
Hade varit intressant att varit med från början av denna match för att se utvecklingen, för efter matchen så drog nästan allihopa...
Postad 11 October 2010 - 17:17
Men det är fruktansvärt störigt när man ligger efter 1sek..
/Christian
De e dom som ska be om ursäkt för att deras rysslinor e bajs
Postad 11 October 2010 - 18:59
Ok, jag hoppade in i denna match med ca 1,5 -2 minuter kvar av matchen. Hade nog en effektiv levnadstid på kanske 10 sekunder. Det var helikopter efter helikopter och vi spawnade på 3 olika punkter "högst upp" på Favela där det sköts hela tiden + dom hade några gubbar där som höll koll. Jag lyckades smita undan en spawn kill 1 gång med Coldblood och stinger ner till mitten av banan, lyckades skjuta ner 1 helikopter bara för att nästa skickades in igen. Helikoptern fick mig i mitten av banan, hur vet jag inte för han lär inte sett mig den gången, (med schyssta medel)??
Hade varit intressant att varit med från början av denna match för att se utvecklingen, för efter matchen så drog nästan allihopa...
Det lär väl ha sett ut ungefär såhär: http://www.youtube.c...h?v=ijaKy4oC2qc
Sjukt tråkigt.
Postad 11 October 2010 - 20:44
Efter turneringen så skall jag fan skänka detta spel till den första som skickar PM till mig och en kort beskrivning varför ni vill ha detta dåliga spel. Kan skriva min autograf på framsidan av spelet om ni vill ha det.
Mvh: Polly!
Postad 12 October 2010 - 00:15
Ledsen att göra dej besviken, men de där e inte kärlek deKänner din kärlek på långt håll, Cloud
http://img843.images.../p1020363h.jpg/
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
32 bilder
185 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?