Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommande spel- Xbox 360

3515 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 september 2006 - 11:37

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Köp KOTOR II till gamla Xboxen!
Håller verkligen, det spelet.

<{POST_SNAPBACK}>

Mycket sant min vän, mycket sant :P KOTOR II är en av de bästa spelen någonsin enligt mig :angry:
mycket bättre än Oblivion :P

Postad 09 september 2006 - 14:15

catalyst7
  • catalyst7
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Tycker ni verkligen om Kotor 2 mer än ettan? Jag har kört igenom ettan som ond och som god och är nu på väg genom tvåan för första gången. Visst är det roligt med nyheter som influens, lab stations och mer robes, men jag tycker ändå att ettan är roligare. Bättre story och mycket roligare miljöer i ettan.

Postad 09 september 2006 - 14:44

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1 374 inlägg
  • 0
Ettan kändes ju revolutionerande, det är klart att tvåan inte slår på samma sätt. Tycker de båda är kanon!

Postad 09 september 2006 - 15:57

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Faktum är att jag inte spelat ettan, så jag håller fast vid att tvåan är grymt bra ! :P det kan den ju fortfarande vara även om ettan är bättre, eller hur? :P

Postad 09 september 2006 - 16:54

Brainiac
  • Brainiac
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Tvåan var ett mycket bra spel, men jag tyckte slutet var alldeles för snabbt och hafsigt, vilket förstörde mycket för mig. Ettan är lätt nummer tre på min lista över bästa RPG, ettan har jag redan nämnt och tvåan är suveräna Fallout 2. Oblivion trillar in på fjärdeplats för att återknyta till topic lite iaf :P

Postad 10 september 2006 - 19:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Det brukar ta något år innan RPG kommer till en ny konsol, PS2 var inte heller direkt fullpackad efter första året.. så det är lugnt.

Av de intressanta kommande RPG:na så är Mass Effect, Blue Dragon och Fable 2 klart mest intressanta och säkerligen episka.

Sen har vi Lost Odyssey, Two Worlds (Oblivionklon nr 1), Huxley, och Trusty Bell därunder. Nuvarande statusen finns ganska bra sammanfattat på denna sida:

http://www.loading.s...899&f=1&ipage=3

Jag längtar iofs själv till utannonseringen av Kotor 3, blir väl antagligen av Obsidian igen då eftersom Bioware har fullt upp med annat. Eller varför inte Jade Empire 2?

Edit: I övrigt:

PGR4 är utannonserat...

...NBA 2K7 ser så snyggt ut (animationerna är inte av denna värld) att t o m jag kan tänka mig spela basket. Kolla denna!

http://trailers.game..._vp_gt_h264.wmv

...och DOAX2 ser skapligt ut det också ;) (Kolla IGN för första filmerna). Speciellt om de kunde kört en mer realistisk stil, resorten som de "spelar" på är urläcker. Någonting att spela med tjejen i soffan kanske :) ?

...Bungie ska enligt rykten visa ett nytt spel som inte är Halorelaterat på X06 om ett par veckor.

...Men jag hoppas på en Halotrailer :) .

Postad bild

Redigerat av Zoiler, 10 september 2006 - 20:00.

Postad 10 september 2006 - 20:47

catalyst7
  • catalyst7
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Underbart med en ny spelserie från Bungie. Tycker att Myth är det bästa som de har gjort, men något rts till Xbox skall man väl inte hoppas på... De hade ett fantasyspel med arbetsnamnet Phoenix som lades ner när de blev uppköpta, hoppas på att de har något liknande på gång nu.

Postad 11 september 2006 - 15:34

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
Har aldrig hört talas om Tenchu Saran men efter denna film är jag helt såld på spelet!!

LÄNK

Tråkigt coop lir? Ser sjukt kul ut! Det här är ÄKTA ninja!!!! :)

Postad 11 september 2006 - 18:36

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0
Jag skulle väl inte direkt klassa Fable som RPG,
Och absolut inte Huxley som är ett online FPS
Fast med exp.

Postad 11 september 2006 - 18:59

didrik
  • didrik
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0
äh, ge oss WoW och FFVII :)

Postad 12 september 2006 - 01:32

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1 040 inlägg
  • 0
Första recensionen av NHL 07...

http://xbox360.ign.c...2/732023p1.html

Postad 12 september 2006 - 02:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Ojdå, inte dåligt. Kul att se gameplay förbättras under nextgen på vissa spelserier som varit statiska länge.

Postad 12 september 2006 - 08:46

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Battlefield: Bad company, lite (nya?) bilder
Bifogad fil  battlefield_bad_company_20060908045243314.jpg   150,96K   44 Antal nerladdningarBifogad fil  battlefield_bad_company_20060908050005668.jpg   110,9K   29 Antal nerladdningarBifogad fil  battlefield_bad_company_20060908045247486.jpg   95,37K   27 Antal nerladdningarchment]Bifogad fil  battlefield_bad_company_20060908045248720.jpg   151,27K   28 Antal nerladdningar

Redigerat av Bizhop, 12 september 2006 - 09:11.

Postad 12 september 2006 - 09:21

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

• 1 326 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Nice, ska bli kul att pröva på det nya kontrollsättet i mer än straffar.

Postad 12 september 2006 - 09:44

Official_P
  • Official_P
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0
Den svenska spelstudion Avalanche Studios släpper snart sitt alster Just Cause. IGN har en bra preview till spelet, som enligt mig, sög ordentligt. I alla fall det demo som finns att tanka.

Just Cause Preview

Postad 12 september 2006 - 09:49

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0
Mmm... Just Cause demot var inte särskilt givande vad gäller måste-ha kategorin.

Postad 13 september 2006 - 17:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Apropå RPG så utannonserade Tri-Ace (Valkyrie Profile till PS2, bra team) i famitsu sitt nya 360 RPG kallat Infinite Undiscovery.

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Ser hawt ut :)

Edit: Bild fixad.

Redigerat av Zoiler, 13 september 2006 - 19:59.

Postad 13 september 2006 - 19:13

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0
Tri-Ace gjorde även Star Ocean till ps2, även det ett mycket bra rollspel.
Trodde square-enix ägde dom.... fast sen igen så verkar ju Square släppa fler spel till
Ms än Sony nu för tiden.
Även fast Sony äger en stor procent av förtaget.

Postad 13 september 2006 - 19:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Tri-Ace gjorde även Star Ocean till ps2, även det ett mycket bra rollspel.
Trodde square-enix ägde dom.... fast sen igen så verkar ju Square släppa fler spel till
Ms än Sony nu för tiden.
Även fast Sony äger en stor procent av förtaget.

<{POST_SNAPBACK}>

Enda spelet SE har utannonserat till 360 är Project Sylph... förutom klara PS2 porten FFXI då.

Till PS3 har de två olika FF13 spel på gång, och ett outannonserat MMORPG.

Tri-Ace ägs av Square, de ska utveckla Infinite Undiscovery, men deras spel publiseras av SE.

Redigerat av Zoiler, 13 september 2006 - 19:59.

Postad 14 september 2006 - 14:13

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0
Jo jag vet att dom har en massa FF spel på G.
Men när Ps3 släpps så har redan SE släppt två 360 spel.
medan deras första ps3 inte lär komma på flera år.
Dom är ju inte direkt snabba med sina FF spel.

Postad 15 september 2006 - 19:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Ny preview på Shadowrun. Imponerande enligt IGN och en stor grafisk uppdatering, men jag tycker det ser stereotypt ut.

http://xbox360.ign.c...2/732938p1.html

Förr

Nu

Postad 15 september 2006 - 21:58

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0
Jo det var ju en ###### skillnad.
minns att jag skratta (och grät) första gången jag såg spelet.
sen att hela spelet låter som cs med warcraft/hero mod
är en annan sak.

Postad 15 september 2006 - 22:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

minns att jag skratta (och grät) första gången jag såg spelet.

<{POST_SNAPBACK}>

Du och många, många, många andra :D ...

Ett spel att se upp med inför TGS: Lost Odyssey. Ett spel som vart väldigt sekretessbelagt men som kommer visas på TGS med ett spelbart demo. Av skaparen av Final Fantasy tror jag det var. Samma person som gör Blue Dragon.

Under TGS/X06 kommer det vara ett hett talesobjekt, så ni vet :D

Edit: Så här säger Che från 1up show (eller han var från 1up =P) om spelen:

Blue Dragon is good. Graphics are simplistic and clean, but it suits Toriyama's style perfectly and the quality of the models combined with the post-effects happening onscreen really make this game look almost CG in real-time. Gameplay-wise, there are some pretty major twists and I certainly don't want to give anything away, but if you love Dragon's Quest style JRPGs, this is going to be a real beast. The game also feels very lengthy. That's all I can say without getting Tenchu'ed.

How does Blue Dragon look in comparison to LO Che? Also, how close do the in-game graphics in LO get to the CG?

Totally different styles, both games look very next-gen.

In-game graphics in LO look shockingly close to CG. when the movie transitioned into gameplay, the seamlessness with which it happened literally shot chills down my spine. I was like, WTF....

Ska bli mycket intressant att se dem under TGS/X06.

Redigerat av Zoiler, 16 september 2006 - 12:16.

Postad 16 september 2006 - 15:43

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0
Jag ser mycket fram emot båda dessa spel.
Det är Final fantasys pappas studio som står bakom båda spelen.
men Artoo,(Blinx spelen till xbox) som utvecklar Blue Dragon.
så där håller jag en viss skepsis tills jag ser det in action,
av uppenbara skäl :D

Postad 18 september 2006 - 10:02

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Recension av Just Cause

http://www.gamereact...texter/?id=8419

Postad 18 september 2006 - 20:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Mera impressions från Che om Lost Odyssey, kan säga att jag är rejält hypad för att se det här spelet nu :P

So I checked out the first 15 action-packed minutes of the nearly hour long Lost Odyssey TGS demo yesterday and I was completely blindsided by how f'ing awesome this game looks and feels (in the emotion stirring sense).

I don't know if this game is going to "steal TGS" or sell a million Xbox 360s in Japan, but goddamn it is an impressive piece of work that will turn a lot of heads. Takehiko Inoue's art direction has taken on a maturity that goes even beyond his work in Vagabond, and seeing it in motion in both the CG and real-time graphics makes me think that his future isn't in manga but rather in 3D and games.

But what really got to me beyond the FF-style combat vs. like 1000 enemies and seamless integration of real-time and CG graphics is the way Lost Odyssey conveys a sense a mystery around its main character (who apparently is immortal). I walked away from the demo immediately wanting to know more about the game's scenario -- hero, villains, f'ed up world, everything.

I haven't played a J-RPG and haven't wanted to play one since... shit, I can't even remember, and now I suddenly can't wait for Mistwalker to finish the damn game. :D

Normal mapping yes.

Depth of field yes.

Next-gen graphics - check.

I'd expect to see video of the first 15 mins on youtube next week.

I could watch it all day long. But then again, I am an Inoue nerd.

Mer, lite äldre, intryck från en annan kille:

Well, I have seen the demo of Lost Odyssey in action. The game is so very grown-up and pieced together with such seamless virtuousity that I really don't know what to say. I'm impressed as I've ever been with a videogame. It is beautiful. I'm about as excited about it now, as a fully functioning (really), independent adult, as I was excited about Final Fantasy VII as a college student, as I was about Final Fantasy IV as much younger man. I look forward to this game.

Seeing (and playing) is believing, and I am a believer in Lost Odyssey. My immediate judgment is a belief that it will sell this console to at least a million Japanese gamers. And Microsoft must think so too –it’s going to make sure this game is everywhere. It will be featured most prominently at the company’s booth at Tokyo Game Show, and, if its promise to host all show-floor demos on Xbox Live holds true, that should mean this game's demo will be available for download next Wednesday night.

In addition, Sakaguchi proudly announces in the interview that the demo will be packed in with the issue of Famitsu released on October 20th. Quite auspicious -- just two weeks before the Xbox 360 price drop and three weeks before the PlayStation 3 launch. I wouldn't be surprised if Microsoft announced at Tokyo Game Show that Blue Dragon was being released on the same day as PlayStation 3.

There are people all over the Japanese game industry who doubt Lost Odyssey will have an impact. These people mostly quote sad statistics about how sequels sell, and they're safer business bets. These statistics are called statistics for a reason, yes; still, it's inspiring to have someone like Hironobu Sakaguchi around to defy them. He wants to make new games. Some are skeptical that he's giving Microsoft "false hopes" and just "using" the money to throw together a game. I say this is not the case, because the creative people he has making his game, if the demo tells no lies, are getting paid very well to make a hell of a product. If it's positioned as well marketing-wise as it's starting to look like it is, Sakaguchi might just make a miracle, and might just strike a resounding blow against the syndrome that's been plauging the Japanese games industry for a decade, that being the syndrome that fols people into believing "People don't make games, NUMBERS make games."

Hype, hype <_<

Postad 18 september 2006 - 20:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Ni får dessutom inte missa Superman 64 ti... jag menar Superman Returns till 360 <_<

http://www.xboxyde.c...ws_3465_en.html

Härliga flashbacks :P :D

Postad 18 september 2006 - 21:06

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0

Ni får dessutom inte missa Superman 64 ti... jag menar Superman Returns till 360  <_<

Härliga flashbacks  :P  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Ser pinsamt dåligt ut grafikmässigt ;)

Postad 19 september 2006 - 12:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
FIFA 07 har ynka 6 ligor till 360 och färre stadiums :) . EA verkar duktiga på det där.

Postad 19 september 2006 - 12:58

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0

FIFA 07 har ynka 6 ligor till 360 och färre stadiums  :) . EA verkar duktiga på det där.

Hahaha. Bortom uselt. Vafan tänker de med? Hur kan de ha fler ligor på en DS än på next gen?

Förmodligen så ska man väl kunna tanka hem sin favoritliga i framtiden mot en liten peng -> mer pengar till EA.

Isch.

Postad 19 september 2006 - 13:16

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0

Ni får dessutom inte missa Superman 64 ti... jag menar Superman Returns till 360

Jag tror detta kommer bli en riktig höjdare....
jag menar när har EA någonsin släppt ett dåligt spel?................. :)

Postad 19 september 2006 - 22:56

Brainiac
  • Brainiac
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0

FIFA 07 har ynka 6 ligor till 360 och färre stadiums  :P . EA verkar duktiga på det där.

Hahaha. Bortom uselt. Vafan tänker de med? Hur kan de ha fler ligor på en DS än på next gen?

Förmodligen så ska man väl kunna tanka hem sin favoritliga i framtiden mot en liten peng -> mer pengar till EA.

Isch.

<{POST_SNAPBACK}>

Tror snarare det handlar om att man måste göra om allt från scratch, alla modeller, alla texturer, allt måste göras om till 360-versionen för att det ska se så bra ut som möjligt, till resten av systemen kan man använda samma material till alla systemen. Tänk dig att göra ansiktsmodeller av X antal tusen spelare, inget man spottar fram direkt. Och eftersom 360-versionen antagligen inte kommer sälja lika bra som resten av versionerna så är det ingenting man prioriterar, tyvärr...

Postad 19 september 2006 - 23:07

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0

Ni får dessutom inte missa Superman 64 ti... jag menar Superman Returns till 360  :)

Härliga flashbacks  :P  :P

<{POST_SNAPBACK}>

Ouch! Det var ingen vacker syn :) , men som Dolph skriver så kan man ju alltid lita på EA Games.

Postad 20 september 2006 - 10:15

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0
Oktober blir en ljus månad för oss 360 användare.

1. Call of Duty 3
2. Fifa 07
3. Pro Evolution Soccer 6
4. Splinter Cell - Double Agent
5. Tiger Woods Pga Tour 07

och ja, Need For Speed Carbon kommer 2a November också =)

Troliga betyg, enligt mig då :P
CoD3: 4/5
Fifa07: 2.5/5
PES6: 5/5
SCDA: 4.5/5
TW07: 3.5/5
NFSC: 4/5
Men det återstår väl att se :P

Fin fina titlar som väntar =)
Själv är jag mest sugen på PES6 ,då 4&5 enligt mig är de två bästa fotbollsspel som någonsin gjorts.

Sen har det iofs inget med kommande spel att göra, men XBox Live Vision kommer väl oxå nån gång under Oktober månad.

Postad 20 september 2006 - 10:16

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Lite från IGN om DOAX2. :P

2. DOAX2: Shows trailer. The first one was previously shown (no complaints, though). Following this, the footage cut into the best trailer in the history of mankind. As Sensui said following the presentation, "There's nothing else to say." Check Xbox Marketplace for a downloadable version!

The Japanese version will be released on 11/22 at the hefty price of 9240 yen. The US version will be released on 11/15. A release for Europe will take place "Soon."

Såg att trailern ligger på xboxyde. :P

Redigerat av Unregistered6810b893, 20 september 2006 - 10:19.

Postad 20 september 2006 - 12:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Ni måste bara kolla in Lost Odyssey trailern, den som demades nu på TGS konferensen. Så oehört snyggt och välgjort. Hade ingen aning om att det var ett turbaserat RPG, men man ser ju att utvecklaren är Final Fantasys fader. Grym musik också :P

Obs, det börjar med CG, sen blir det gameplay en bit in och övergången är grafiskt svår att upptäcka, däremot ser man förstås via HUD och ändrat gameplay.

http://www.youtube.c...h?v=v9tMOMRboWs

Hyfsad grafikmotor:

Här är en ny trailer på Lost Planet också, förklarar storyn. Klart sevärd.

http://gamespot.com/...925&pid=931114#

När ni ändå håller på kolla in Trusty Bell och Blue Dragon trailern på Xboxyde.

http://www.xboxyde.com/index_en.html

Postad 20 september 2006 - 12:58

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1 705 inlägg
  • 0

Och när ni ändå är och hälsar på blimblim kolla Lost Odyssey Introt !!

Xbox live kommer förmodlingen svämma över med godsaker de närmaste nio dagarna (TGS + X06).

Idag kommer stöd till fyra redan släppta spel för xbox vision (kameran).

Här kommer dagens skörd:

Here is a list of the content for today, the kick off day of 'Bringing it Home'.
The items with a * are only available to our Japanese Xbox Live Members.

Trailers
DOA X2 E3 Trailer*
Project Sylpheed*
Tenchu Senran
Half-Life 2 - Episode 2

Demos
Tenchu Senran*

Game Downloads
BFMEII Aragorn’s Journey - Map Pack 1 – Free 9/20 – 9/29
BFMEII Northern Badlands - Map Pack 2 – 350 Points

Arcade
Spades Vision support
Hearts Vision support
Backgammon Vision support
Bankshot Billiards Vision support
Note: If you already purchased one of these titles, you'll be prompted for the free autoupdate the next time you play the game and you're connected to Xbox Live.

Community
TGS Picture Pack

PLUS, later today a 5-minute the TGS Briefing will also be available on Xbox Live, but I don't have an exact time...but expect it around 5p PT.

Inte så mycket intressant för min del men det kommer säkert nått kul vad det lider. TGS briefingen lär man ju tanka!

Postad 20 september 2006 - 13:23

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
Lost Odyssey blev härmed nr. 1 på min lista :P

Postad 20 september 2006 - 13:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Och när ni ändå är och hälsar på blimblim kolla Lost Odyssey Introt !!

<{POST_SNAPBACK}>

Jag sa ju det :P . Men Blimblim har bara första delen än så länge, till skillnad från Youtubeversionen...eller? Tycker mig se det på screencaps.

Tål iofs att upprepas, ser episkt ut.

Redigerat av Zoiler, 20 september 2006 - 13:27.

Postad 20 september 2006 - 13:33

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1 705 inlägg
  • 0

Jag sa ju det tongue.gif . Men Blimblim har bara första delen än så länge, till skillnad från Youtubeversionen...eller? Tycker mig se det på screencaps.

Tål iofs att upprepas, ser episkt ut.

Jo Youtube är med gameplay. första delen av den versionen är introt. Börjar spelet så där :P :)

Ser ut som att det kommer handlas en del japanska spel framöver. Lite ironiskt med tanke på hur svagt xbox360 hittills gått i Japan att Japanska spel ändå blir rekordhållare försäljningsmässigt :P

Redigerat av Donmeta, 20 september 2006 - 13:34.

Postad 20 september 2006 - 13:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Ser ut som att det kommer handlas en del japanska spel framöver. Lite ironiskt med tanke på hur svagt xbox360 hittills gått i Japan att Japanska spel ändå blir rekordhållare försäljningsmässigt :P

<{POST_SNAPBACK}>

Mja, fast Dead Rising är ju mer amerikaniserat än japanskt. Utvecklarna har inga problem med MS, det är tydligen bara folket som har det :rolleyes: . Men vetetusan om de inte ändrar sig med den kommande lineupen.

Lite klen måste jag ändå säga att presentationen var rent spelmässigt. LO och Blue Dragon var det tunga artilleriet, men... det lär inte vara någonting mot vad som väntar under X06.

Nu hade de iofs väldigt många titlar spelbara på mässgolvet, så det är bara att luta sig tillbaka och invänta impressions från spelsidorna :)

Trusty Bell såg mycket bra ut också och sen får man inte glömma Infinite Undiscovery. Nu kommer RPG:na :P

Som jag älskar vattnet i Blue Dragon förresten :)

Postad 20 september 2006 - 16:03

eltese
  • eltese
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Alltså. Det kommer ju komma en hel del bra spel framöver. Jag menar bara Lost Planet kommer nog vara rätt så underbart.

Sen att det "bara" använder 60-70 % utav vad maskinen kan prestera är ju ingenting som får en att gråta direkt heller.

Sen så läste jag inlägget om Fifa 07. Det beror som sagt på att dom inte kan använda samma programmering och grafik inlägg till next-gen. Men dom kommer fixa biffen över Live. Dom valde att ge en snabbare release av spelet istället för att man ska få sitta och vänta i flera månader på en bra release till 360.

Överväger man istället PES6 som förvisso verkar riktigt bra men kommer aldrig upp i samma licens möjligheter. Något som antagligen kommer hålla moddnings scenen levande ett par år till :P

Detta är första gången på väldigt länge som jag gör ett inlägg på minhembio.com .

Har läst på sidan länge , istort sett när det gäller allt och måste säga att det är en bra och härlig sida :P

Men dom 3 absoluta tyngsta titlarna enligt mig kommer 2007 :

Halo 3
Assasins Creed
Quake Wars:Enemy Territory

Postad 20 september 2006 - 17:07

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0

Halo 3
Assasins Creed
Quake Wars:Enemy Territory

<{POST_SNAPBACK}>

Har helt och hållet missat Quake Wars: ET, finns det någon video/screenshots på spelet?

Postad 20 september 2006 - 17:23

eltese
  • eltese
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Nej inte vad jag har hittat. Såg bara för typ 1 dag sedan att det är 360 aktuellt och blev extremt glad över det :P

Men jag tycker det är lite skumt.. På IGN står det enbart som en PC - Release men enligt bla prisjakt så kommer det en 360 release på det.

Även ifall man glor igenom lite forum så ser det ut som att det ska komma till 360.

En annan glad nyhet är att Starbreeze har "tydligen" (inte helt säker, men vad ryktet går så) beslutat sig för att The Darkness inte heller blir PS3 exklusivt och kommer även det tilll 360.

Verkar inte vara många exklusiva spel längre... Hmms. Men det är ju bara goda nyheter för oss som inte har råd att köpa en ps3:a :P

EDIT :

Hittade nyss detta på ett forum :

Mycket lovande som sagt. Sen att även stortitlar som F.E.A.R och GTA4 kommer 2007 ger mig ännu fler anledningar att lätta på plånboken :)

Redigerat av eltese, 20 september 2006 - 17:26.

Postad 20 september 2006 - 17:30

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1 705 inlägg
  • 0
http://www.gamespot....ness/index.html

Jo det kommer också till xbox360 som sades vid E3 i maj :P

Postad 20 september 2006 - 17:34

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0

Hittade nyss detta på ett forum :

<{POST_SNAPBACK}>

Sick-looking lät intressant.. och med det sagt så måste det finnas lite screens lr något.. ut och leta!

Postad 20 september 2006 - 18:46

eltese
  • eltese
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Screens finns ju till PC-Versionen. Men jag lyckas inte hitta några för 360. Fast till pc är det bara att glida in på www.enemyterritory.com och välja media, sen screenshots. Fast man gör ju bättre i att kolla filmerna :P Fysikmotorn säger jag bara :P John Carmack har ju även revulusionerat mapping texture programmeringen :) Så detta är en mycket , MYCKET lovande titel!

Det verkar vara lite motsägelsefullt ifall QWET är klart till 360 eller inte. En del hävdar det bestämt medans andra hävdar motsatsen.

Har inte lyckats gräva fram några officiella uttalanden än så länge så kanske ska ta det lite lugnare innan jag firar? :)

Postad 20 september 2006 - 18:51

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
mm, var inne på sidan. Blev inte tyvärr inte imponerad av det jag såg.

Postad 20 september 2006 - 18:52

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Har efter att ha läst denna tråd förbokat Splinter Cell: Double Agent, Rainbow Six: Vegas samt Gears Of War. Varför går nu tiden så fruktansvärt långsamt? :P :P

Postad 20 september 2006 - 19:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Har inte lyckats gräva fram några officiella uttalanden än så länge så kanske ska ta det lite lugnare innan jag firar?  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har aldrig hört om QW till 360, men det hade varit en välkommen addition :) . Darkness kommer som sagt till 100%, finns t o m en tråd om det här på forumet :P

Fredrik: Excellenta val :rolleyes:. Och det finns mycket mer fisk i havet :P

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.