Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Guitar Hero II / III

1622 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om GH2? 5 är bäst (192 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om GH2? 5 är bäst

1. 1 (3 röster [1.56%])

Procent av omröstning: 1.56%

2. 2 (2 röster [1.04%])

Procent av omröstning: 1.04%

3. 3 (11 röster [5.73%])

Procent av omröstning: 5.73%

4. 4 (54 röster [28.12%])

Procent av omröstning: 28.12%

5. 5 (122 röster [63.54%])

Procent av omröstning: 63.54%

Rösta Gäster kan inte rösta
Guitar Hero II (inkl. Gitarr) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.296296 (26) Inga priser
Guitar Hero II (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.416666 (11) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9.357142 (13) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. Gitarr) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8.863636 (21) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. 2 st Gitarrer) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8.6 (4) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 25 December 2007 - 15:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Medium går ju att klara iaf..Ett finger på varje knapp funkar bra.
Värre på hard..Tycker man tappar bort sig hela tiden...Nu har ju inte tränat så mycket men

Postad 25 December 2007 - 19:13

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Co-op hela veckan eller vad :) Fick en extragura i julklapp! Tack tomten!

Postad 26 December 2007 - 21:15

Cerwin vega Al-1000
  • Cerwin vega Al-1000
  • Beroende

• 1391 inlägg
  • 0
Tja

Vet ni om pc gitarren från Guitar Hero 3 funkar till xbox 360?

mvh

Postad 27 December 2007 - 11:06

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Tja

mvh

Vad jag har hört så är det xbox360 gitarren man får med till PC så då bör den ju funka :-)

Postad 27 December 2007 - 18:43

Cerwin vega Al-1000
  • Cerwin vega Al-1000
  • Beroende

• 1391 inlägg
  • 0

Tja

mvh

Vad jag har hört så är det xbox360 gitarren man får med till PC så då bör den ju funka :-)

Okej, tack för ditt svar :)

Postad 27 December 2007 - 19:28

Unregistered1eaa5478
  • Unregistered1eaa5478
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0
Är det ngt prolblem att köra en trådlös gitarr ihop med en tråd-gitarr? Vi har en tråd- från GHII och vill komplettera med en trådlös för att kunna köra co-op.

Postad 27 December 2007 - 19:55

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kört mot en polare idag..Grymt roligt :)
Synd bara att jag är mycket sämre..Lyckades ta han på en låt...Med 3000 ynka poäng :blush:

Men vänta bara till jag får igen min 360 då ska det nötas ;)

Postad 27 December 2007 - 21:17

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Är det ngt prolblem att köra en trådlös gitarr ihop med en tråd-gitarr? Vi har en tråd- från GHII och vill komplettera med en trådlös för att kunna köra co-op.

Nej nej, jag har GH2 & 3 (dvs tråd och trådlös gitarr), spelar coop nästan dagligen utan problem!

Postad 27 December 2007 - 21:40

Unregistered1eaa5478
  • Unregistered1eaa5478
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0

Nej nej, jag har GH2 & 3 (dvs tråd och trådlös gitarr), spelar coop nästan dagligen utan problem!

Gött - tack...! (fast jag har nu börjat fundera på om jag inte ska lägga ett par hundringar till och få med själva spelet också... :) )

Postad 28 December 2007 - 20:37

Zizou
  • Zizou
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
är fast på raining blood på easy men har börjat lite på medium, några tips på hur man får 5 * på raining blood easy?

Postad 28 December 2007 - 21:05

Unregistered765e6ebc
  • Unregistered765e6ebc
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Körde nyss Through the fire and flames , fy fan va svår klarade 48 % på Hard, kan inte förstå hur man kan klara den på expert! Kan någon förklara? =)

Redigerat av Unregistered765e6ebc, 28 December 2007 - 21:07.

Postad 28 December 2007 - 22:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Fattar inte hur nån kan spela på hard ens :)

Körde Knights of cydonia å raining blood å¨medium och det var no svårt..
Klarade första låten på hard..Känns mycket svårare än GH2..

Borjar tro att jag aldrig ska kunna köra på hard :)

Postad 28 December 2007 - 22:56

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
2 låtar, med nöd och näppe, avklarade på hard.....det handlar väl mycket om att få in sina ******** sidoförflyttningar över de 5 knapparna utan att herrejössesslinta så fingrarna spretar åt alla väderstreck.
Men maken till underhållning vetefan om jag varit med om :) alla som prövat ställer upp med bred stance och juckar som om Jenna J kröp på knä framför.
Kändes som en hyfsad inlärningskurva hela resan genom easy och medium, men nu är det riktigt knivigt, bara till att öva vidare förmodar jag.

Postad 28 December 2007 - 23:27

Unregistered765e6ebc
  • Unregistered765e6ebc
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Jag haft spelet en vecka och har nästan klarat hela hard men fastnade på en låt av slipknot =( fast de är ju inte så att man sätter 5 sjärnor på hard =) typ 3 eller max 4.

Postad 29 December 2007 - 00:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Om man vill på ett enkelt och bra sätt se hur alkohol påverkar ens motorik så gör som jag drick nått glas whiskey..
jag blev förvånad att det krävas så lite alkohol innan man börjar missa uta f*n :)

helt klart ett spel som man inte bör dricka och spela såvida man inte spelar med kompisar som är i samma stadium :)

Postad 29 December 2007 - 02:57

Unregisteredf664f8f0
  • Unregisteredf664f8f0
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Om man vill på ett enkelt och bra sätt se hur alkohol påverkar ens motorik så gör som jag drick nått glas whiskey..
jag blev förvånad att det krävas så lite alkohol innan man börjar missa uta f*n :)

helt klart ett spel som man inte bör dricka och spela såvida man inte spelar med kompisar som är i samma stadium :)

Jack Daniels och Guitar Hero så är man ju rockstar :)!

Postad 29 December 2007 - 05:27

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Nej fylla och GH funkar inte, i alla fall om man vill spela bra. Kul kan det vara ändå iofs. :) 1 kanske 2 öl kan funka men sen börjar jag missa en del med, har märkt att jag får mer kramp i armen också på snabba monotoma riff om jag är full.

Postad 29 December 2007 - 09:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mm Jack Daniels är ju drickat för gudar :-)
Varken så god eller billig men bara flaskan är ju så cool att de är värt det..Rock`N`Roll :)

Helt seriöst..Hur är det möjligt att klara låtar på hard å för att inte tala om expert?
Körde Through Fire and Flames på hard..som bäst fick ja 15%
F*n omöjligt att trycka så fort och träffa rätt

Postad 29 December 2007 - 12:05

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Varken så god eller billig men bara flaskan är ju så cool att de är värt det..Rock`N`Roll :)

Helt seriöst..Hur är det möjligt att klara låtar på hard å för att inte tala om expert?

hehe.. ja dom lite lätta låtarna iaf.. har klart 78% på hard carrer, fast där har jag fastnat. Har bara hunnit köra 26% på expert. Glöm inte bort å regga dig på guitarhero.com heller :)

Postad 29 December 2007 - 14:17

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0
Jag upplevde 2 svåra ställen under "inlärningen" som var knivigare än vanligt, det första var från medium till hard när man måste flytta fingersättningen och hela tiden hålla koll på var man har fingrarna. Man har lixom nött in ganska ordentligt att pekfingret är grön och lillfingret blå. Men efter några låtar på hard vänjer man sig och sedan går handen mer och mer av sig själv.
Det andra stället var under expert nånstans när man mer lär sig att se mönster i noterna och inte fokusera på enstaka noter, vilket gör att ibland går handen av sig själv och man fattar inte att man verkligen sätter vissa partier som ser apsvåra ut. Man lär sig titta mer på helheten och lyssna på låten, samtidigt som man givetvis lär sig låtarna mer och mer. Men det känns som att man ser noterna men man tänker inte på dom utan de rinner bara ut i fingrarna utan att hjärnan lixom behandlar vad man sett...reflexer typ ;)
Sen är ju spelet nästan roligare ju bättre man blir också tycker jag. När man spelar alla noter som de verkligen spelar i låten så känns det mer som man spelar på riktigt. Och enligt mig är det först på hard som man börjar känna att man spelar alla noter, förutom i vissa solon.

Postad 29 December 2007 - 14:23

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2944 inlägg
  • 0

Varken så god eller billig men bara flaskan är ju så cool att de är värt det..Rock`N`Roll :D

Delar glatt med mig av detta knäckande klipp... ;)

Notera att han endast är 9 bast

Postad 29 December 2007 - 15:45

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
klarat låtarna fram till kiss låten..fastnat på 73 procent ;)
Kan säga att ja fått nöta för att ens ta mig dit..

Postad 29 December 2007 - 17:55

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

• 659 inlägg
  • 0
Klarat 5 stjärnor på medium på allt utom Muse & Slayer låtarna, gaaah...

Sen har jag spelat med fram till tier 7 på hard sen fastnade jag rejält, blir sjukt mycket svårare där. Slipknot, Muse och Queens of the... är ju inte att leka med på hard. Testade One på hård, hade grönt hela vägen fram tills solot och där dog jag på cirka 5 sekunder ;).

Postad 29 December 2007 - 18:00

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2944 inlägg
  • 0
Testade Slipknot hos polaren för någon vecka sedan.. Har ju inte skaffat GH3 eftersom jag trodde jag skulle få det i klapp.. ;)
Tog hard, tänkte, har ju nära på klarat GH2 på hard så det ska ju inte vara några bekymmer... Tog mig inte genom introt...
Och när man sedan sett Through Fire and Flames.. Ja.. Funderar nästan på att ge upp min GH karriär, för det där kommer nog aldrig gå.. :D

Ni som lirar som mest? Hur seriöst kör ni med Pull off och Hammer on (?Har för mig det hette så när man enbart vandrar med fingrarna och inte slår på "strängen")

Redigerat av Darth Tojayz, 29 December 2007 - 18:10.

Postad 29 December 2007 - 18:23

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Har klarat 75% av expert på GH2 och nu har jag "fastnat" på Queens o the stonagelåten på GH3, första gången som jag failade på hard var det.Skall försöka 1 gång till någon gång här framöver men har inte det riktiga suget som jag hade på GH2. Har inte spelat GH3 ens i närheten av vad jag spelade GH2 så det kan bero på det, gör mycket om man kan låten som man skall spela och vet vad som kommer hela tiden. Hard SKALL jag klara på GH3, det har jag bestämt :D , att klara expert känns som MYCKET träning för min del, både på GH2 och GH3. TFAFlåten måste vara för de riktiga hardcorespelarna, har testat den på expert på det där modet som man får spela klart låten hur dåligt man än spelar och fick 62% notes hit tror jag. Att klara den på riktigt tror jag aldrig att jag kommer göra, så mycket tid har jag helt enkelt inte för att träna så mycket ;) . Förstår dock de riktigt duktiga att det måste vara kul med en riktigt svår låt att träna/klara ! Även om jag sög så var det kul att spela den i alla fall ;) .

Redigerat av genstruktur, 29 December 2007 - 18:28.

Postad 29 December 2007 - 19:09

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Känns som att man behöver lägga ner mycket tid för att man ens ska klara hard..
Nu har ja dock istort sett inte spelat tidigare GH överhuvutaget

Postad 29 December 2007 - 20:34

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Ni som lirar som mest? Hur seriöst kör ni med Pull off och Hammer on (?Har för mig det hette så när man enbart vandrar med fingrarna och inte slår på "strängen")

Man måste nästan lära sig hammer ons och pull offs någorlunda för att klara vissa låtar på expert. Det blir ju en knapp mindre att hålla reda på eftersom du inte behöver strumma ;)
På vissa ställen där man kan köra HO-PO kan det ibland vara enklare att inte göra det, men det är en smaksak. Introt till My name is Jonas på exper och bridgen (eller vad man ska kalla den) på KoC blir ju väldigt enkla med HO och PO, bra ställen och träna på också.
Ha som vana att göra HO och PO även på easy och medium så tränar man ju in det. Till skillnad från Gh2 där de knappt fanns vita noter under easy och medium så finns det ju nu även på lägre svårighetsgrader i trean.

Är det förresten fler som har haft apsegt xbox live de senaste dagarna, jag kom knapp ut igår och hittar inga matcher man kan joina i GH3. Alla har bara ett rött streck i "connection". Brukar det vara så här hysteriskt under storhelgerna?

Redigerat av Luzer, 29 December 2007 - 20:38.

Postad 29 December 2007 - 20:41

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2944 inlägg
  • 0

Man måste nästan lära sig hammer ons och pull offs någorlunda för att klara vissa låtar på expert. Det blir ju en knapp mindre att hålla reda på eftersom du inte behöver strumma ;)
På vissa ställen där man kan köra HO-PO kan det ibland vara enklare att inte göra det, men det är en smaksak. Introt till My name is Jonas på exper och bridgen (eller vad man ska kalla den) på KoC blir ju väldigt enkla med HO och PO, bra ställen och träna på också.
Ha som vana att göra HO och PO även på easy och medium så tränar man ju in det. Till skillnad från Gh2 där de knappt fanns vita noter under easy och medium så finns det ju nu även på lägre svårighetsgrader i trean.

Är det förresten fler som har haft apsegt xbox live de senaste dagarna, jag kom knapp ut igår och hittar inga matcher man kan joina i GH3. Alla har bara ett rött streck i "connection". Brukar det vara så här hysteriskt under storhelgerna?

Varför misstänkte jag ett sådant svar.. :D
Problemet för mig är att jag lärde mig spela spelet, sen tränade jag och fick lära mig HO och PO.. Vilket har medfört att det nu känns ännu svårare att lära sig..

Men man ser ju klippet på YouTube med killen som kör med bägge händerna på de färgade genom intror på Through Fire and Flames.. Riktigt imponerande.. Lär ju knappast göra om det.. ;)

Postad 29 December 2007 - 22:53

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0
Finns väl ett par som klarar introt i TTFAF utan att tappa men det är inte så många skulle jag tro, lär man sig det så är det nog lättare. Det ser ju jäkligt proffsigt ut om inte annat ;)
Och Ben är ganska känd i GH-kretsar, han imponerade på Gh2 också med äckligt många fullkombos, och att han är 9 bast och en av de bästa i världen är ju coolt :D

Postad 30 December 2007 - 00:42

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2944 inlägg
  • 0
Coolt vet jag inte om jag tycker det är.. Tycker det känns knäckande att han klarar det och inte jag.. :blush:

Man kan ju inte ha en 9 åring som idol heller.. ;)
Men visst blir man imponerad

Postad 30 December 2007 - 01:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
*suckar*
Hur lång tid tar det att bli vass som fan på hard ;)

Har kört nåndag nu å vissa låtar på hard blir ja totalt d###### tokig på..
Nött miss murder eller va fÄn den heter..Jag lyckades ta mig förbi introt efter 100 försök å lycklig så ja nästan började gråta eftersom ja tänkte att nu kan de inte bli värre..Kommer inte samma intro tillbaka..Är ju så man vill knyta gitarren runt halsen till en slips :blush:

Skulle behöva sätta alla låtar utom dom sista 5..Skulle va bra me 97-99% :)
Jag har till på måndag kväll..Vad tror ni ? heh
Ska fira me en GH nisse som spelat alla tidigare GH..Skulle va sååå skönt att få krossa han totalt.
Total domination :lol:

Det är som att mina fingrar inte är gjorda för GH..Ska de ta flera dagar att ens fixa hard..
Skandal att man är så dålig..Hur mycket har ni kört?

Postad 30 December 2007 - 11:26

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

• 659 inlägg
  • 0
Mopar: OM du har sådana problem med Miss MUrder lär det ta längre än ett par dag för dig att klara hard :blush:... Blir sjuuukt svårt längre ned.

Postad 30 December 2007 - 15:23

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mm är det jag är rädd för..
Men det verkar var väldigt olika..Dom flesta är inga större problem att klara..Men så vissa kör man fast på direkt

Postad 30 December 2007 - 16:15

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0
Är det någon som klarat spelet på expert här?... :blush:

Klarade spelet på expert i coop för nån dag sen, starpower under One-solot så gick det bra... Men det är ju dubbelt så svårt i single player... ;)

Postad 30 December 2007 - 23:51

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Är det någon som klarat spelet på expert här?... :)

Klarade spelet på expert i coop för nån dag sen, starpower under One-solot så gick det bra... Men det är ju dubbelt så svårt i single player... :)

Jo, tror också jag var tvungen att använda starpowern under solot på one, sen var raining blood och moshpartiet lite kämpigt. Och Lou då såklart, men där är det ju mest tur vilka attacker man får. Inga problem om hans första attacker är whammy eller broken string tex, sen gäller det ju bara att få whammyn själv och lägga den på hans gröna "såg-parti" så är han ju ganska enkel.

Postad 31 December 2007 - 07:47

Labonte
  • Labonte
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
detta är ju sjukt.. helt sjukt... :)

http://www.youtube.c...h?v=-9ao_vOsZkg

Postad 31 December 2007 - 08:21

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2944 inlägg
  • 0

detta är ju sjukt.. helt sjukt... :)

http://www.youtube.c...h?v=-9ao_vOsZkg

VIsst imponerar det att Conrad tar sig genom låten så pass bra som han gör.. Men kollar man poäng mässigt så får han rå spö av lilla 9:årige Ben.. :)

Men kan lugnt säga att dagen när jag tar mig enom den låten så bra lär aldrig komma.. ;)

Postad 31 December 2007 - 10:21

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Är det verkligen ingen bluff med 9-åringen?

Tror inte mina ögon :)

Postad 31 December 2007 - 10:23

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2944 inlägg
  • 0
Önskar också det vore så..
Men tror tyvärr inte det.. :)

Postad 31 December 2007 - 10:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
*muttrar* Jag är pinsamt dålig om man jämför med 9-åringen :)

Tagit alla låtar fram till Black magic women på hard men sen är det stopp..Känns att det börjar bli betydligt svårare..
Kan knappt jobba idag..Djäkla ont i handen :)

Hade tänkt vila handen idag men då fick ja höra att vi ska spela GH3 ikväll.

Black magic women är nog min favvolåt nr1..140000 pöäng på medium

Postad 31 December 2007 - 11:17

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Jag tycker bara hard är något i hästväg svårt. Klarat ett par låtar på hard men sen tar det stopp.
Medium är ju en dans på rosor vid det här laget. Bara Muse & Slayer kvar att få 5 stjärnor på. Någon som vet hur mycket highscore det krävs på Slayerlåten?

Postad 31 December 2007 - 11:54

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0
iamchris4life ligger ju först på TTFAF med 857k på låten, Ben ligger trea med 790k :)

En halvkass video på chris när han får 853k imponerar ganska hårt också...
http://www.youtube.c...h?v=P2fRH7wHvd0

Postad 31 December 2007 - 13:55

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Vilken gitarr gillar ni bäst, x-plorern eller den trådlösa?
Jag tycker att halsen på den gamla är överlägset bäst, men kroppen och det trådlösa är bättre på den nya. Undrar om man kan ta en hals från gamla modellen och sätta fast på en trådlös? För det borde väl inte finnas någon elektronik i själva haslsen utan bata kontakter och kablar?

Postad 31 December 2007 - 15:47

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Jag tycker att halsen på den gamla är överlägset bäst, men kroppen och det trådlösa är bättre på den nya. Undrar om man kan ta en hals från gamla modellen och sätta fast på en trådlös? För det borde väl inte finnas någon elektronik i själva haslsen utan bata kontakter och kablar?

He he det hade ju varit en kul moddning :)
Jag gillar bäst den nya trådlösa, i början gillade jag inte fretknapparna alls då jag tyckte kanterna var för hårda och man klibbade fast. Var svårt att glida mellan knapparna, men nu har jag nog slitit ner dom eller bara vant mig.

Postad 31 December 2007 - 15:49

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Jag tycker xplorern är överlägsen, känns som att man har så mycket mer precision med den. Knapparna på den trådlösa (iaf på min) är trögare, så fingrarna får jobba hårdare > kramp ibland! :)

Ska jag köra überseriöst kör jag med explorern. Det enda negativa med den ur performance-synpunkt är väl strumbaren som gärna vill strumma en extra gång ibland, iom att den är för lättstrummad..

Postad 31 December 2007 - 18:12

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0
Såja, klarat GH3 på expert nu. One var ju inte alls svår egentligen med starpower i solot... grejen är att man ska strumma som fan, att jag inte kom på det förrän nu ;p.

Aja, är nästa? Lära sig tappa Dragonforce med två händer på halsen blir nog nästa..

Postad 01 January 2008 - 20:25

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Jag o polaren körde GH3 över live i går, co-op song. Vi fick 600.000 poäng eller nåt och kompisen fick achievementen Half a million club (tror jag den heter) men inte jag. Skumt va? Vi körde ihop ändå och vi delar på poängen, mycket konstigt.

Postad 01 January 2008 - 20:40

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jag fattar inte hur man kan köra låtar på nedre delen av medium och hard/expert utan att missa en enda not.
Klarar inte ens det på medium ;)

Postad 01 January 2008 - 20:50

Unregistered1272
  • Unregistered1272
  • Lärjunge

• 462 inlägg
  • 0
Här snackar ni gitarren, Jag kör expert på kontroll (fast inte one/de sista låtarna efterom det är för snabba för mina fingrar) .. men ska snart skaffa mig en gitarr. Har kört lite innan på gitarren (när en polare tar med sig 2:ans gitarr)och först ifrån kontroll kändes det jobbigt eftersom på kontrollen kan du hålla på alla fem knappar men nu har jag tumm-knepet och kör alltså med tummen på grön och håller en finger på varje knapp och helt plötsligt blev övergången från medium till hard på gitarr enkel=)(ett tips som funkar för den med stora händer)

//Gee

Postad 01 January 2008 - 22:03

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Här snackar ni gitarren, Jag kör expert på kontroll (fast inte one/de sista låtarna efterom det är för snabba för mina fingrar) .. men ska snart skaffa mig en gitarr. Har kört lite innan på gitarren (när en polare tar med sig 2:ans gitarr)och först ifrån kontroll kändes det jobbigt eftersom på kontrollen kan du hålla på alla fem knappar men nu har jag tumm-knepet och kör alltså med tummen på grön och håller en finger på varje knapp och helt plötsligt blev övergången från medium till hard på gitarr enkel=)(ett tips som funkar för den med stora händer)

//Gee

Hur kan du ha tummen på grön?!? ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.