Gran Turismo 5: Prologue
1052 svar till detta ämne
Postad 23 juni 2008 - 05:19
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Har Pro paddlar på ratten för växling?
BTW är det du som har nick: Team_SWE1?
DFP har både paddlar (eller kanske ska kallas knappar i detta fall?) och en sekventiell spak. Mitt PSN ID är samma som användarnamnet här.
Postad 30 juni 2008 - 11:14
comp1337
-
comp1337
-
Användare
-
-
230 inlägg
Har inte spelet, men man undrar ju om där är några priser i akademin:)? Och vad i så fall?
Postad 30 juni 2008 - 14:37
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Har inte spelet, men man undrar ju om där är några priser i akademin:)? Och vad i så fall?
Första pris är en förarplats i Nissan GT-R under Dubai 24-timmars.
Redigerat av VincentVegaSWE, 30 juni 2008 - 14:37.
Postad 21 juli 2008 - 11:58
Unregisteredfdd12789
-
Unregisteredfdd12789
-
Användare
-
-
198 inlägg
Suck
Har provat att få igång kopplingen. Jag trycker på triangeln(översta svarta) men då backar bara bilen.
Kan man få en koppling for dummies genomgång? (igen) Även exempel på en bil som klarar koppling så man inte får för sig att det är fel bil.
Går det att få ratten G25an och ratten i F1an röra sig lika? Jag skulle vilja ha full styrvinkel efter halvt rattvarv. Inga problem i PC-spel.
Hur får man ratten att styra så mycket som möjligt med så lite rattrörelse som möjligt?
Tack på förhand.
Postad 21 juli 2008 - 12:09
the_mort
-
the_mort
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Suck
Har provat att få igång kopplingen. Jag trycker på triangeln(översta svarta) men då backar bara bilen.
Kan man få en koppling for dummies genomgång? (igen) Även exempel på en bil som klarar koppling så man inte får för sig att det är fel bil.
Går det att få ratten G25an och ratten i F1an röra sig lika? Jag skulle vilja ha full styrvinkel efter halvt rattvarv. Inga problem i PC-spel.
Hur får man ratten att styra så mycket som möjligt med så lite rattrörelse som möjligt?
Tack på förhand.
Jag har testat ett par gånger med att hålla trekant inne en stund och då funkar det.
Postad 21 juli 2008 - 15:46
Unregistered61268c5c
-
Unregistered61268c5c
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Suck
Tack på förhand.
Hej hej! För att använda kopplingen så måste du först och främst köra en bil som har normal koppling tex. Nissan 350z (GT Academy). Sen måste du ha växellådan i H-läge (det går inte att använda kopplingen tillsammans med paddlarna). När racet startat trycker du på den översta svarta knappen, du kan stänga av och på kopplingen under racet bara genom att trycka på knppen. Ett sätt att ta reda på vilka bilar du kan använda kopplingen på är att köra cockpit view och kolla om föraren flyttar armen för att växla. Hoppas du får det att funka:) /mrpink444
Postad 27 juli 2008 - 15:59
Unregisteredfdd12789
-
Unregisteredfdd12789
-
Användare
-
-
198 inlägg
Suck jag är så klantig. H-läge förståsssssss
Är det ingen som vet om man kan fixa styrningen?
Postad 01 augusti 2008 - 11:18
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Nu finns dagens uppdatering ute.
Går låångsamt att få ner den... Men den som väntar på nåt gott går alltid hungrig som jag brukar säga
Ska bli intressant med GTTV!
Postad 01 augusti 2008 - 12:08
ste78fan
-
ste78fan
-
Användare
-
-
137 inlägg
som alltid med gt så är det krångel att ladda ner
Postad 01 augusti 2008 - 13:36
Unregisteredb1b428d9
-
Unregisteredb1b428d9
-
Mästare
-
-
2 714 inlägg
Mmmm har provat både trådlös och med trådbunden nu och det funkar inte ändå.
Postad 02 augusti 2008 - 13:57
pryzze
-
pryzze
-
Lärjunge
-
-
352 inlägg
Funkade andra gången när jag försökte.
Jag blev lite oroad och jävligt irriterad när det kom upp en ruta
som frågade om jag vill installera uppdateringen.
Med tillägget att dina intjäde poäng kommer att sparas men
"your progress may be lost". Nu gick det bra, men ändå-
Dåligt tycker jag.
//Pryzze
Postad 02 augusti 2008 - 20:06
SirIdot
-
SirIdot
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Med tillägget att dina intjäde poäng kommer att sparas men "your progress may be lost". Nu gick det bra, men ändå-
Jag tyckte det bara stod att sparade replays skulle försvinna och inte din "progress", men jag kanske missade något.
Postad 02 augusti 2008 - 20:14
Johan78
-
Johan78
-
Beroende
-
-
1 419 inlägg
Snåla jäklar som ska ha betalt för filmklippen. Bara 10kr men ändå. Sånt jädra bök att betala.
Postad 02 augusti 2008 - 22:59
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Snåla jäklar som ska ha betalt för filmklippen. Bara 10kr men ändå. Sånt jädra bök att betala.
Dessutom får man bara "hyra dom" i 14 dagar. Jag köpte första delen i Ferrai-historien, en kul liten film med Japansk tal.... Undrar om Top Gear är dubbat till Japanska?
Postad 14 augusti 2008 - 20:46
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
Någon som har tips på hur man snabbast får ihop 2.000.000 poäng till F1-bilen?
Det bästa jag kunde komma på är att man kör Fords "egna" lopp i dealership med GT'n. 3 varv, ca 3.33 minuter och då får man 22500.
Någon som har ett snabbare sätt???
Postad 14 augusti 2008 - 21:39
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1 852 inlägg
Söka efter en GT5 prologue save-fil på google är absolut snabbaste vägen.
Disclaimer: Folk som tycker det är helt fel och att man inte borde spela TV-spel om man gör så behöver inte kommentera detta. Var bara ett sätt att lösa problemet, dock så kan jag erkänna att jag gått den vägen.
Alla dessa j-la låsningar i spel är bara fånigt i bilspel. Hade jag bara råd skulle jag köpa mina favoritbilar och köra IRL men har jag en halvtimma över och vill sätta mig i en sprillans trimmad Corvette C6:a så vill inte jag sitta och nöta race i nå skit-japs i micra storlek för att få åka "Riktiga" bilar.
Postad 15 augusti 2008 - 18:29
Unregistered69f7f285
-
Unregistered69f7f285
-
Forumräv
-
-
537 inlägg
Söka efter en GT5 prologue save-fil på google är absolut snabbaste vägen.
Disclaimer: Folk som tycker det är helt fel och att man inte borde spela TV-spel om man gör så behöver inte kommentera detta. Var bara ett sätt att lösa problemet, dock så kan jag erkänna att jag gått den vägen. Alla dessa j-la låsningar i spel är bara fånigt i bilspel. Hade jag bara råd skulle jag köpa mina favoritbilar och köra IRL men har jag en halvtimma över och vill sätta mig i en sprillans trimmad Corvette C6:a så vill inte jag sitta och nöta race i nå skit-japs i micra storlek för att få åka "Riktiga" bilar.
Haha, härligt att du skriver en disclaimer :-). Hur lägger man in save filen? Går det att köra över den med red kawa file server eller måste man köra med ett usb minne?
Postad 16 augusti 2008 - 17:16
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1 852 inlägg
Hehe jao disclaimer är ju aldrig fel.
Vet att usb-sticka funkar men det var kinkigt att katalognamnen skulle vara exakt rätt. Har inte någon aning om det funkar att föra över på annat sätt.
Postad 17 augusti 2008 - 16:31
osen
-
osen
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Någon som vet hur man kommer förbi buggen i S7 och S10? Har inte fått min router än så har ej uppdaterat spelet. Kruxet är ju att man själv måste ställa ner till 700 prestandapoäng medan de andra bilarna har uppåt 800. Det är ganska uppenbart att de inte är "nedtunade" till 700 då de drar ifrån som attan på rakorna trots att man är snabbare ut ur svängen samt ligger i deras slipstream. Finns det med i någon uppdatering? Med handkontroll är det ju smått omöjligt att komma etta i dessa event, har testat med Amuse S2000 och Blitz R34:an.
Postad 17 augusti 2008 - 20:57
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
Någon som vet hur man kommer förbi buggen i S7 och S10? Har inte fått min router än så har ej uppdaterat spelet. Kruxet är ju att man själv måste ställa ner till 700 prestandapoäng medan de andra bilarna har uppåt 800. Det är ganska uppenbart att de inte är "nedtunade" till 700 då de drar ifrån som attan på rakorna trots att man är snabbare ut ur svängen samt ligger i deras slipstream. Finns det med i någon uppdatering? Med handkontroll är det ju smått omöjligt att komma etta i dessa event, har testat med Amuse S2000 och Blitz R34:an.
Är det en känd bugg? Vad är det som blir bättre med en uppdatering? Jag har också väldiga problem med dessa banor. Bästa placering jag fått är trea. Gjordes med en Ford GT (gran turismo cocept bilen, inte den vanliga Forden). Är nöjd med min placering för tillfället och jagar nu ist Ferrari F1 bilen.
Postad 17 augusti 2008 - 21:42
osen
-
osen
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Är det en känd bugg? Vad är det som blir bättre med en uppdatering? Jag har också väldiga problem med dessa banor. Bästa placering jag fått är trea. Gjordes med en Ford GT (gran turismo cocept bilen, inte den vanliga Forden). Är nöjd med min placering för tillfället och jagar nu ist Ferrari F1 bilen. 
Har ingen aning om den är känd eller inte  Den finns ju där i alla fall. Det märks ju tydligt att motståndarnas bilar ej är nedtunade, därför jag undrade om det kanske var fixat i någon uppdatering. Har lyckats komma två i båda eventen utan hjälpmedel med Amuse S2000. När fullversionen kommer blir det nog PlaySeat och G25:a. F1:an orkar jag inte ens jaga...
Postad 19 augusti 2008 - 20:19
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
Äntligen är F1 bilen min.
Tog lite tid at få ihop pengarna men det var det helt klart värt.
HenkeEdge's tips var bra men jag valde att köra ihopa pengarna ist (man har ju lite tid på sin semester).
Men vad svår den är att köra, helt annan känsla i den än i någon annan bil. Vilket iofs inte är så konstigt 
Nu är det bara till att träna lite mer så man klarar av att hantera den!
Har även jag börjat fundera på att skaffa mig en Logitech G25.
Verkar ju helskön. Kanske lagon till releasen av fullversionen... Eller innan, kanske inte kan hålla mig.
Postad 19 augusti 2008 - 20:55
BaldoClair
-
BaldoClair
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
drog oxå ner en save för att få F1an.. totalt värdelöst " Arcade-mode" .. man ska väl f-n få köra alla bilar i Arcade..
har alltid älskat Gran Turismo, tror tyvärr att det (om det nånsin kommer ut) inte blir bättre än GT4
om jag förstått rätt kommer det INTE finnas cardamage i gt5.. hmm
nä Forza har enligt mig passerat GT, e nog det spel jag spelat mest på 360n ( hade 18de bästa tid overall på Suzuka klass R1
Postad 22 augusti 2008 - 19:03
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
Hur kommer det sig att när man köpt en ny bil och vill köra racet i dealership för just den bilen att det inte går.
Det fungerar på vissa men inte på alla.
Tex, köpte Lancia Delta och ville då köra dealership-racet med den men det gick inte.
Ikonen blir aldrig upplyst.
Ska man köra ett visst antal lopp/vinna ett antal guld med vissa bilar?
Med vissa bilar/märken funkar det direkt...
Postad 23 augusti 2008 - 18:11
LeTheMan
-
LeTheMan
-
Beroende
-
-
1 014 inlägg
Bilen får inte deltaga i tävlingen?
Postad 23 augusti 2008 - 19:45
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
Bilen får inte deltaga i tävlingen?
Men det är i dealership-racen för just den bilen som jag försöker köra. Har man bilen borde man ju få köra just de loppen tycker jag.
Postad 06 september 2008 - 18:12
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
Ingen som vet varför det inte går?
Ska försöka omformulera min fråga:
Alltså, när man köpt en bil i dealership finns det ju race man kan köra för just det märke/bil.
Men med vissa märken går det inte. Dealership racen går liksom inte att välja.
Exempel: Köpte en Lancia Delta (tror jag den heter) i tron om att jag skulle kunna köra dealership-loppet för det märket direkt.
Det gick inte. Och Lancia har bara en bil att välja på, så det är inte fel bil jag köpt!
Måste man vinna ett visst anta lopp innan?
Måste man köra en viss sträcka med bilen först?
Jag fattar inte!
Postad 07 september 2008 - 00:10
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Äntligen är F1 bilen min. Tog lite tid at få ihop pengarna men det var det helt klart värt. HenkeEdge's tips var bra men jag valde att köra ihopa pengarna ist (man har ju lite tid på sin semester). Men vad svår den är att köra, helt annan känsla i den än i någon annan bil. Vilket iofs inte är så konstigt  Nu är det bara till att träna lite mer så man klarar av att hantera den!
Har även jag börjat fundera på att skaffa mig en Logitech G25. Verkar ju helskön. Kanske lagon till releasen av fullversionen... Eller innan, kanske inte kan hålla mig.
har en g25 som ja använt ett par gånger i nyskick om du vill köpa =).. lr någon annan för den delen
Postad 07 september 2008 - 14:03
Unregistered7c5139ba
-
Unregistered7c5139ba
-
Beroende
-
-
1 310 inlägg
Ingen som vet varför det inte går?
Ska försöka omformulera min fråga: Alltså, när man köpt en bil i dealership finns det ju race man kan köra för just det märke/bil. Men med vissa märken går det inte. Dealership racen går liksom inte att välja. Exempel: Köpte en Lancia Delta (tror jag den heter) i tron om att jag skulle kunna köra dealership-loppet för det märket direkt. Det gick inte. Och Lancia har bara en bil att välja på, så det är inte fel bil jag köpt! Måste man vinna ett visst anta lopp innan? Måste man köra en viss sträcka med bilen först? Jag fattar inte!
Det finns helt enkelt inte dealership race för alla bilmärken i spelet.
Postad 13 september 2008 - 17:51
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
PJay; Tack för svaret!
Nästa fråga 
När man kör time trial, kan man stänga av ghosten?
Tycker bara det är enormt störigt. Hittar inget i options.
Någon som vet?
Postad 14 september 2008 - 09:28
Ghorun
-
Ghorun
-
Forumräv
-
-
686 inlägg
Nästa fråga  När man kör time trial, kan man stänga av ghosten? Tycker bara det är enormt störigt. Hittar inget i options. Någon som vet?
I GT4 trycker man uppåt på styrkrysset för att slå av och på ghost iaf.
Redigerat av Ghorun, 14 september 2008 - 09:29.
Postad 15 september 2008 - 19:27
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
Nice!
Ska testa i kväll... Hoppas det funkar!
Postad 16 september 2008 - 21:41
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
I GT4 trycker man uppåt på styrkrysset för att slå av och på ghost iaf.
Det funkade, extremt nice! Tack o bock
Postad 28 september 2008 - 18:31
Ghorun
-
Ghorun
-
Forumräv
-
-
686 inlägg
Borde inte spelet vara billigare på PSN vid det här laget istället för att kosta mer än disc-versionen?
Postad 01 oktober 2008 - 18:00
Unregisteredf39657aa
-
Unregisteredf39657aa
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Hej!
Någon som vet ifall Nurburgring kommer att komma till Proulouge ? Är jäkligt sugen på denna banan nu och vad jag vet så finns den inte i något spel till ps3???
tjo// Markus
Postad 01 oktober 2008 - 18:06
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
De har visat ringen på olika events med GT5P så banan finns. Frågan är dock bara i vilken update den kommer att komma med. De har snackat om en större update för GT5P i höst med bland annat skador, men inget officiellt om innehåll. Upcoming October update for GT5P online: http://www.neogaf.co....postcount=8479
This is just the precaution list prior to the actual update.
Quote: A free online update of Gran Turismo 5 Prologue will be performed beginning in the first part of October.
There are some cautions for when performing the update. Please make sure to read this before its installation.
■ Maintenance On the day of the update, the Gran Turismo 5 Prologue online service will undergo maintenance. Please note that it will not be possible to connect to the online services during the maintenance.
■ Cautions when Downloading If an error occurs during the download of update data, please retry the download. Data that had been downloaded up to that point is saved, and the download can be resumed. It is possible to resume downloading by: Selecting News in My Page or Exiting the game with the PS button and restarting the game.
■ Reset due o update The following content will be reset when the update is applied. -Ranking -Arcade time trial and drift trial in the My record -Key assignment set in "Option" -Quick tune settings saved for individual cars
■ Online event updated With the update, the current online events will be updated.
■ Replay data compatibility Replay data created before the Spec II update will not be possible to view after this update. Before this update, please check the version information displayed on the lower left within the manual. If it is "Ver. 2.XX.X" or later, replay data will still be viewable after the update.
■ Required HDD space for the update The amount of required HDD space for the update will depend on your current update status. If updating from the previous version, you will need approx. 116MB. If you are updating for the first time , approximately 380MB will be required.
※ To update, you will be required to have a Playstation 3 connected to the internet through a broadband network, and a downloaded or a Blu-ray version of Gran Turismo 5 Prologue
※ The content described here are current as of the time of its announcement, but is subject to change.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 01 oktober 2008 - 18:07.
Postad 01 oktober 2008 - 20:34
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
Lite surt att man ska tappa sin ranking.
Men jag gissar att den ligger kvar på deras server nånstans?
Precis kommit in på topp 100 och vill ju vara kvar där...
Eller menar de bara lokalt (på min maskin)?
Postad 02 oktober 2008 - 07:15
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1 112 inlägg
Lite surt att man ska tappa sin ranking. Men jag gissar att den ligger kvar på deras server nånstans? Precis kommit in på topp 100 och vill ju vara kvar där... Eller menar de bara lokalt (på min maskin)?
Ja det där är surt att det blir varje gång de uppdaterar GT5P. Måste kunna gå att fixa ändå...
Postad 02 oktober 2008 - 07:29
Lindholm R
-
Lindholm R
-
Beroende
-
-
1 194 inlägg
Men vad är meningen med att ha kvar rankingen när förutsättningarna är förändrade? Kanske kan ligga kvar någonstans men den riktiga rankingen måste givetvis nollställas.
Postad 02 oktober 2008 - 07:40
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1 112 inlägg
Men vad är meningen med att ha kvar rankingen när förutsättningarna är förändrade? Kanske kan ligga kvar någonstans men den riktiga rankingen måste givetvis nollställas.
Tänkte väl mest sina lokala rekord, time trial+drift. Och om man har Gjort ett fint race och sparat replayen så tycker jag det är riktigt surt att det kanske inte ska kunna ses igen.
Postad 04 oktober 2008 - 17:33
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
Tre nya bilar i uppdateringen! 
Tyvärr ingen ny bana... Kanske nästa gång.
Postad 08 oktober 2008 - 09:08
Lindholm R
-
Lindholm R
-
Beroende
-
-
1 194 inlägg
Tre nya bilar i uppdateringen!  Tyvärr ingen ny bana... Kanske nästa gång.
Vilka bilar?
Postad 08 oktober 2008 - 09:27
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1 112 inlägg
Postad 14 oktober 2008 - 18:03
Unregistered72073bd1
-
Unregistered72073bd1
-
Användare
-
-
173 inlägg
Kan verkligen inte klara sista special banan. Vilken bil använde ni till den banan och la ni mest krut på acc eller topp hastighet? har testat olika bilar, o lyyckats bäst har jag med ford gt, men bara 10 plats... så surt jag har gjort allt utan den. även cuperna vid bilmärkerna..
Postad 14 oktober 2008 - 20:07
Jubelidiot
-
Jubelidiot
-
Rookie
-
4 inlägg
Kan verkligen inte klara sista special banan. Vilken bil använde ni till den banan och la ni mest krut på acc eller topp hastighet? har testat olika bilar, o lyyckats bäst har jag med ford gt, men bara 10 plats... så surt jag har gjort allt utan den. även cuperna vid bilmärkerna..
Jag körde med Ford GT LM (på standard) med tuning enligt länk: http://www.gtplanet....ad.php?t=111186Efter mycket bök lyckades jag komma 3:a. En annan Ford GT LM som låg längre ner i startordningen skapade lite trafikstockning när den skulle köra om slöare Amuse2000/Blitz.
Redigerat av Jubelidiot, 14 oktober 2008 - 20:27.
Postad 15 oktober 2008 - 11:55
Unregistered72073bd1
-
Unregistered72073bd1
-
Användare
-
-
173 inlägg
Postad 15 oktober 2008 - 15:01
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Sista racet går att vinna efter lite övning, med Ford GT LM.
Minimal vikt och så mycket effekt som får plats inom PP-gränsen. -2.5 grader camber fram och -1.5 bak. Toe +0.15 bak. Slutväxeln ändrad till toppfart på runt 330 km/h. Inställningen för max styrutslag inställd på 50. Övriga inställningar orörda.
En bil som är bra mycket lättare att hantera, men inte lika lätt att nå förstaplatsen med är Mines R34:an. Andraplats brukar dock inte vara några problem. Den kör jag med samma camber som GT:n och även R34:an körs med max styrutslag på 50. I övrigt orörda inställningar.
Övning ger färdighet, som man säger! Jä**ar så roligt det är när man lär sig hantera de olika bilarna och märker hur man måste anpassa körsättet efter om bilen är bak- fram- eller fyrhjulsdriven, och om motorn sitter fram- bak- eller mittmonterad.
Redigerat av VincentVegaSWE, 15 oktober 2008 - 18:50.
Postad 15 oktober 2008 - 19:13
Unregistered72073bd1
-
Unregistered72073bd1
-
Användare
-
-
173 inlägg
gött. klarade det med mine r34 med inställningar från länken ovan. gött. men vad stog det när man klarat det om f1? råkade trycka bort det.
Postad 15 oktober 2008 - 19:45
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
gött. klarade det med mine r34 med inställningar från länken ovan. gött. men vad stog det när man klarat det om f1? råkade trycka bort det.
Om inte minnet sviker så stod det att du nu kan köpa den. Har för mig att man måste klara alla S-race för att kunna köpa F1-bilen.
Postad 15 oktober 2008 - 20:27
optimus
-
optimus
-
Forumräv
-
-
811 inlägg
Om inte minnet sviker så stod det att du nu kan köpa den. Har för mig att man måste klara alla S-race för att kunna köpa F1-bilen.
Stämmer bra det! Nu är det bara att samla ihop 2.000.000 credits sen är den din!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|