Shit ja, koppla in mobilen eller gör som allancito och kör via röksignaler!
Hahaha, ja det var ngt nytt! Får försöka snika på grannarnas trådlösa eller ngt
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 28 December 2007 - 14:39
Hahaha, ja det var ngt nytt! Får försöka snika på grannarnas trådlösa eller ngt Postad 28 December 2007 - 15:13
Använder många headset online eller är majoriteten tyst? Någon som vet en bra sida som presenterar de olika kartorna och förklarar de olika spelsätten lättförståligt?
Redigerat av RealDaBratt, 28 December 2007 - 15:18. Postad 28 December 2007 - 15:34
De flesta använder headset eftersom man pratar en hel del när man spelar. Å då menar jag inte bara taktik utan även en massa skitsnack
Vad gäller översikt över kartorna så har jag länkat till en bra sida tidigare i denna tråd. föreslår att du kollar igenom hela tråden, förutom en massa OT finns en del matnyttigt också Postad 28 December 2007 - 18:16
Bajsnicklas är väl den enda av oss som använder headsetet hela tiden.
Usch, somebody slap me! (nyluh?) Postad 28 December 2007 - 18:31 SLAPPED I know you like the ruff stuff! Ses vi ikväll ellooor? Hade varit kul att köra private-games om vi är många. Jag ska ut och äta snart, men kommer in en stund senare. Jobb imorgon vetni. *suck* Postad 28 December 2007 - 18:38
Jag dyker in snart. Men jag ska också jobba imorgon, börjar o-six-hundred så om vi kunde få lite jalla på inloggningarna på xbox live vore det nice! Letsfuckingdoothisyeeeaaah!
Postad 28 December 2007 - 19:20
Så nu har jag också börjat lira
SirShaManIX är gamertagen, let's do this Postad 28 December 2007 - 19:53
Nån som har lust o köra en nattrunda? 22.45 ca kommer jag online.
GT: xIGGx Postad 28 December 2007 - 20:16
Ja, jag vet att jag är den enda som inte har headset. Men ni behöver väl inte vara elaka mot mig för det?
Hörseln är det inget fel på och jag hör alla spydigheter som ni säger om mig. LOL, vi ses ikväll! Postad 28 December 2007 - 20:43
Klart man kör med headset, så alla får höra det ljuvliga pitemålet.
Dock inget lir ikväll, fick nyss ME Postad 28 December 2007 - 23:31
Hmm, typiskt att mitt internet ska strula idag, det var inte mycket jag lyckades spela. =(
Postad 28 December 2007 - 23:48
Hela jxvla liven sög petflaska idag
Jag ligger nog sked med min m16 inatt, den är sval å fin Postad 29 December 2007 - 00:38
F**K! Mitt j****a internet bestämde sig helt plötsligt för att lägga av, vilket j***a junk! Och BBBs fiiiiiina kundtjänst är inte öppet dygnet runt, vilket skämt! USCH! Tur man kunde koppla upp med mobilen o skriva ett trevligt inlägg här iaf
Postad 29 December 2007 - 00:53
aha sorry för anklagelserna isåfall, trodde att ni kicka mej eftersom jag var den enda som trillade ur av dem som va med innan. Postad 29 December 2007 - 01:08
e ju inte bara skitsnack, vi får ju inte glömma lifters och nyluhs tolkningar av Kent-låtar Postad 29 December 2007 - 05:22
Har börjat spela Mass Effect, därför jag inte acceptat era invites i det sista. Med tanke på tiden jag spelat Mass Effect och hur kort jag kommit på mainstoryn lär det ta ett tag innan jag är klar men jag kommer säkert in o smiskar på Codden i mellen åt ändå
Hoppas ni har kul utan mig ändå Postad 29 December 2007 - 08:52
Haha, bara för det: http://www.youtube.c...h?v=_8I08Njk0OY Och yep, liven sög pung igår. Försökte fixa ihop lite games men det gick sådär. Man blir jäkligt less alltså. Redigerat av Nyluh, 29 December 2007 - 08:52. Postad 29 December 2007 - 11:18 Okej, för vi trodde du hade gett upp.. Så då fick maaastah-Nyluh hosta. Fast det gick som sagt inte så bra. Jag har inte den välkomnande famnen som du eller lifter har. Haha!
Det där känner jag igen.. Var inne i samma period innan. Fast jag fann aldrig något värde att spela om det. Så det blev en kort period. Hoppas att se dig i listan snart igen. Btw, kommer in efter jobbet senare. Postad 29 December 2007 - 12:52
Nä, mina lovehandles är speciella Så, nu helt plötsligt funkar det igen. Tack för det televerket! EDIT Nä, lite lagg på det här kanske. Redigerat av bananplanta, 29 December 2007 - 17:57. Postad 29 December 2007 - 20:19
Det är ju något alvarligt fel på spelet, ingenting funkar som det ska.
Nu skiter jag i det för ikväll, på dåligt humör blev jag också Postad 29 December 2007 - 20:23
Har inte vart inne idag, är det lika struligt som igår menar ni?!?!
Kan ge mig fxn på att de inte förberett liven för den ökade mängden användare som tillkommit runt om i världen i under julen. Typiskt... EDIT: Försökte komma in i liven, det gick åt hell. SUCK!!! Redigerat av Ebola, 29 December 2007 - 20:41. Postad 29 December 2007 - 21:20
Tänkte precis kolla om det var nån inne o lirade, men det är väl ingen ide då.
Postad 29 December 2007 - 21:25
Har varit lika mysko både idag och igår, körde lite igårkväll samt under nattens gång, har haft samma problem hela tiden.. även ikväll. Skit-irriterande! Arghhh!
Postad 29 December 2007 - 21:38
Gick visst inte ens att logga in på live nu för mig, kul.
Går in kl 10 imorrn förmiddag och ser om det är nåt lugnare, kanske lite färre yankeedoodles, ser gärna att några fler av er kommer in då Postad 29 December 2007 - 21:50
Nu funkar det jävligt mycket inte alls
Stötte på trevliga amerikaner för en gång skulle när jag lirade lite. "Hey man, we're chillin, you might as well go make some popcorns or maybe take a shower and then we might be ready" haha. Någon hade ringt och gnällt på m$ kundsupport och lyckats gnälla till sig ett års gratis live och in tisha. Jag är peppad på att gnälla lite också, vi pyntar ju faktist fört. Dyker upp imorrn bitti också och lirar. Försöker iallafall Det är inte Call of duty 4 i sig som strular som vissa tenderar att tro Postad 29 December 2007 - 21:55
Nä, det är nog snarare MS fina 386-burkar till servrar som inte hänger med riktigt. Ska nog fasen prova o ringa o klaga lite imorrn om de har öppet på supporten. Postad 29 December 2007 - 21:56
om det funkar bättre imorrn så kan jag nog försöka va med lite på förmiddan där
Postad 29 December 2007 - 22:18
Ja det strulade rejält förut när jag skulle lira med lifter, liverpool och bajsniklas. gick ett par private matches men sen klappa hela skiten ihop. jävligt surt när man pröjsar för det :/ Postad 29 December 2007 - 22:20
Jag har lyckats spela 1 match under hela kvällen... Fyfan MS... Mvh Postad 29 December 2007 - 23:35
Hehe, jag lyckas inte ens få igång xboxen om den är uppkopplad. Den står bara och tuggar med den snurrande ikonen. Postad 30 December 2007 - 00:05
Enligt Majornelsons blogg (officiell blogg för MS) så har de stora problem med Livetjänsterna nu och de jobbar på en lösning eller lösningar kanske man ska säga.
Mer finns att läsa på MajorNelsons blogg om intresse för detta finnes? Men jag håller med om att det suger, för det har varit nere i ett par dagar nu. Postad 30 December 2007 - 01:33
Nyluhs vägar att uttrycka sig är outgrundliga..höhö Redigerat av erithiof, 30 December 2007 - 01:43. Postad 30 December 2007 - 01:35
nä fyfan asså, 20 för att komma in i ett spel, sen 15 väntande sen host ended game... å d samma sak över hela världen åxå säger dem. Buhuuuu
Postad 30 December 2007 - 01:43
Lira ikväll? (alltså 30 december runt 21.00 el senare)
Tog minst 20min att hämta min kusins konto här om dagen, är det så eller är det pga problemen tro? Postad 30 December 2007 - 01:58
Funkade ju knappt alls i fredags kväll kl 21 och ej helelr lördag kväll kl 21, jag är tveksam till att de fixat så det funkar kl 21 imorgon. Min gissning är att det är lättast att få det att funka mellan typ kl 10 o 18, då är det troligtvis minst nordamerikaner inne.
Enligt officiella Xbox-forumet så är det knas med Live! överallt, så inte bara här och inte bara med COD.
MS och Bill Gates är ju inte kända för att ha några pengar direkt så det kan ju ta ett tag att fixa Redigerat av bananplanta, 30 December 2007 - 02:02. Postad 30 December 2007 - 12:37
Jag hoppas att det funkar ikväll, kommer hem från jobbet vid 18-19 nånting.
Ses vi då mina älsklingar? Postad 30 December 2007 - 12:57
Jag och syrrans pojkvän har nu suttit och kört det här ett litet tag (när live inte strular vill säga) och skulle gärna vilja gå med i minhembio´s klan, om det går bra?
Nick är SweNidhogg och FARLION Postad 30 December 2007 - 13:25
Hoppas det! Hade tydligen varit strul hela natten lång. Kommer också in efter jobb. Postad 30 December 2007 - 14:14
Så gött att vara ledig så man kan spela COD4 den tiden på dygnet då det fungerar
Postad 30 December 2007 - 14:48
Trevligt, en får tacka så mycket Xbox Live verkar funka som det ska idag också, igår kom jag inte in på en enda match, syrrans pojkvän fick invita mig till dom få han kom in på så vi kunde spela, idag kommer jag in direkt Bara hoppas att det håller i sig 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |