Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *

3968 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 17 juli 2008 - 15:58

Big_Fred
  • Big_Fred
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Ingen som kan hjällpa mig det, har verkligen försökt men klarar det f-n inte.

Vet inte om det är likadant på Diamond, men på min Cruise så är det bara trycka på Meny när du har ett meddelande markerat eller är i själva meddelandet och sedan välja Svara, då har jag tre alternativ vilka är; svara, svara alla och vidarebefodra. Lycka till!

/BF

Postad 17 juli 2008 - 16:18

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0

Jag hittade CorePlayer 1.2.4 och har nu installerat det, men ingen av mina nerladdade filmer ville visa någon bild, bara ljud.. Måste man konvertera filerna eller installera någon codec för att få den att visa video också?

Du måste ha 1.2.5 har jag läst någonstans på Xda

Postad 17 juli 2008 - 17:02

pokeraegzor
  • pokeraegzor
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Hej alla.

Jag har tankat ner TomTom 7 nu, och fått det att fungera i min Diamond, med den gratkartan som medföljer.

Sen har jag tankat hem Scandinavia-kartan.
Installerat, och fått felmeddelandet :"aktivering misslyckades" "det här är tyvärr inte rätt aktiveringskod för produkten 'scandinavia'

Någon som haft samma prblem, någon som kanske har en lösning?

Tacksam för all hjälp!

Postad 17 juli 2008 - 17:29

miwa60
  • miwa60
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
hittade lösningen

Redigerat av miwa60, 17 juli 2008 - 17:36.

Postad 17 juli 2008 - 17:51

dream_theater_
  • dream_theater_
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Tjena alla. Första gången jag äger en smartphone. Vart kan man hitta program till telefonen? och hur gör man för att flasha om den? Försvinner kontakterna i telefonboken om jag ändrar ROM?

tack för svar =)

Postad 17 juli 2008 - 17:55

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Allt du lagt in försvinner...

Men kontakter å dyligt går att få tillbaka..Bara synca mot datorn..

Jag har även testat att köra en backup på allt först och sen flasha åså köra tillbaka backup...
Men det är inget man bör göra...Kan sluta illa i vissa fall..

Postad 17 juli 2008 - 18:34

HTC
  • HTC
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Alla vi, inkl. mig, som har problem med att få MMS att fungera. Vad har ni för TELE2/COMVIQ abbonemang? Jag har KOMPIS, jag har ett PLAYER abbonemang också och när jag hade den isatt så funkade MMS. Skitknepigt. Jag ska ta och prova det kortet igen. Återkommer....

GPRS/MMS
Operatörsinställningar för Telia, Tele2, Telenor och SpringMobil

För över filen från din dator via ActiveSync till din enhet. Leta fram filen i enheten via Filutforskaren och klicka på den. Följ instruktionerna på skärmen under installation.

För att ställa in din operatör:

Klicka Start->Program->Operator
Välj din operatör genom att navigera upp eller ned.

Postad 17 juli 2008 - 18:49

Bikern
  • Bikern
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

GPRS/MMS
Operatörsinställningar för Telia, Tele2, Telenor och SpringMobil

För över filen från din dator via ActiveSync till din enhet. Leta fram filen i enheten via Filutforskaren och klicka på den. Följ instruktionerna på skärmen under installation.

För att ställa in din operatör:

Klicka Start->Program->Operator
Välj din operatör genom att navigera upp eller ned.

Vilken fil?!? Från vars? Ställer man in automatiska inställningar i Diamond o väljer Tele2/Comviq så fungerar det EJ med Tele2 Kompis abonnemang.

Postad 17 juli 2008 - 19:11

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

Jag hittade CorePlayer 1.2.4 och har nu installerat det, men ingen av mina nerladdade filmer ville visa någon bild, bara ljud.. Måste man konvertera filerna eller installera någon codec för att få den att visa video också?

Nej inga codecs allt kommer med... du ska bara in i settings och leta dig framm til video inställningar, där ska du byta till "DirectDraw" Sen funkar allt klockrent, alla videor...

CorePlayer v1.2.2 kör jag med och den funkar fint på min diamond :/ ska försöka hitta nyare...

EDIT: CorePlayer v1.2.5 Build 4506 hittat, skickar den till er som skickade PM till mig nu... DEMO så klart :/

Redigerat av Gucci, 17 juli 2008 - 19:25.

Postad 17 juli 2008 - 20:30

Unregistered964985b0
  • Unregistered964985b0
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
För att svara mig själv och om det är någon annan som undrar så hittade jag i hjälpavsnittet till Mobile Device Center att det inte stödjer syncning av andra mappar i kontakter eller kalender.

Detta tycker jag är helt sjukt då det tydligen gjort det i tidigare versioner.

För mig är det en total deal breaker eftersom jag har extremt mycket kontakter.

Finns egentligen två alternativ för mig.

1. Hitta ett sync program som klarar av att man kan välja vilken mapp i outlook den ska synca mot.

Någon som vet ett bra alternativ till Mobile Device Center för Vista?

2. Möjligheten att kunna skapa olika mappar i adress boken på min Diamond.

Jag kan iaf inte hitta någon funktion för detta. Hade varit nice att kunna skapa huvud grupper som man kunde expandera för att få fram kontakterna. (ex. Vänner/Familj/Arbete osv...

Postad 17 juli 2008 - 20:44

dream_theater_
  • dream_theater_
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Lite hjälp skulle uppskattas, innan jag skadar telefonen. Jag synkar ****t i windows, och lägger över album via WMplayer. MEN det blir bara mappar med utropstecken i telefonen. Och så vill jag ta bort dom album som redan ligger i telefon. Hur gör jag detta?

Edit: nu upptäckte jag att det inte var mina album som hade utropstecken, utan två st som jag aldrig sett. Albumet som jag lade in hittar jag i filutforskaren, och under genvägen "musik" om man tittar i bibliotek. Men inte i dom där snygga man rullar fram med albumbilder. Hur tar man bort dom förinstallerade albumena?

Redigerat av dream_theater_, 17 juli 2008 - 20:51.

Postad 17 juli 2008 - 20:53

squrq
  • squrq
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Någon som kan ge lite tips på hur det fungerar med datakommunikationen?
Jag har 3 men min data-anslutning kopplar inte ner automatiskt efter t.ex. jag uppdaterad vädret

Är det någon inställning jag missat?

Postad 17 juli 2008 - 21:26

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1 742 inlägg
  • 0

Någon som kan ge lite tips på hur det fungerar med datakommunikationen?
Jag har 3 men min data-anslutning kopplar inte ner automatiskt efter t.ex. jag uppdaterad vädret

Är det någon inställning jag missat?

Start -> Inställningar -> System -> "Långt knapptryck lägg på knapp?" (har engelska, kommer inte ihåg vad den heter på svenska) där kan du ställa in att den ska koppla ned om du håller inne "lägg på knappen". Eller så installerar du Advanced Config Länk

Postad 17 juli 2008 - 21:37

squrq
  • squrq
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
nja, tror vi pratar om lite olika saker...

När jag klickar på övre symboler (system status) och väljer t.ex. 3G-knappen så tickar en klocka för "3 Sverige (3G)" sekund för sekund. Det finns en knapp "koppla ifrån" och en "Dölj" samt länkar till Comm Manager och Inställningar.

Väljer jag Comm Manager så kan jag stänga av Dataanslutning på ungefär samma sätt som man stänger av Bluetooth etc.

Det jag undrar är varför det fortsätter att köra efter att programmet har använt det?
T.ex. när jag kollar e-post eller vädret etc...

Kostar det något när datasessionen bara tickar på?

Postad 17 juli 2008 - 21:56

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Kostar bara när data skickas/tas emot...Så de kvittar no igentligen att symbolen ligger kvar men jag är för paranoid så ja går alltid in i comm manager å stänger ner data

Postad 18 juli 2008 - 01:20

bodd
  • bodd
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Ok det löste sig med kartan till Tomtom med er hjälp . Tack!

Nästa fråga 1: var/hur lägger jag in röster , och fartkameror ? i tomtom ver 7 ?

Jag testade lägga in fartkameror från min gamla karta tomtom ver 6 . Men då slutade kartan att funka ? Kom inte in i tomtom .. Den skrek efter en karta .. =(
Hjälpte inte att ta bort fartkamerafilerna .. Fick installera om kartaorna igen .. (gratiskartan först )sen scandinavian.

2: När vi ändå är igång någon som har lyckats få igång skype ?
Jag har för mig att jag såg skype förinstallerat på telefonen .. Men nu hittar jag inte det .. Måste sett i syne ..?

Hur som helst någon som testat ? Funkar de bra ..?

Ps till er som letar efter devicenr i tomtom ... Tips ladda hem gratiskartan ,klicka i lilla rutan vid gps signalen så har ni det där..

/Bodd

Redigerat av bodd, 18 juli 2008 - 01:22.

Postad 18 juli 2008 - 07:14

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1 742 inlägg
  • 0

nja, tror vi pratar om lite olika saker...

När jag klickar på övre symboler (system status) och väljer t.ex. 3G-knappen så tickar en klocka för "3 Sverige (3G)" sekund för sekund. Det finns en knapp "koppla ifrån" och en "Dölj" samt länkar till Comm Manager och Inställningar.

Väljer jag Comm Manager så kan jag stänga av Dataanslutning på ungefär samma sätt som man stänger av Bluetooth etc.

Det jag undrar är varför det fortsätter att köra efter att programmet har använt det?
T.ex. när jag kollar e-post eller vädret etc...

Kostar det något när datasessionen bara tickar på?

Ja och med ett långt tryck på lägg på knappen kan du stänga av dataanslutningen?
Eller med advanced config kan du välja att den stänger efter XXsek.

Var det inte det du frågade? Jag stänger min efter 30sek, då jag fått för mig att det drar batteri.

Postad 18 juli 2008 - 07:18

cheGG
  • cheGG
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Jag har ett problem med sms. Så fort jag startar en sms konversation med någon så får den personen 2st likadana sms av mig.. Fattr inte varför? I kickat ligger bara1st.
Svarar jag på en persons sms så blir det bara 1st, precis som det skall vara.

Någon som fattar vad som är galet?

Postad 18 juli 2008 - 07:20

Unregistered8fa6290e
  • Unregistered8fa6290e
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Har precis fått min Diamond från tre!

Jag undrar var man kan hitta bra program(som t.ex musikspelare) och även var man kan hitta roliga applikationer? (Jag vet att det är windows och att man kan ha det mesta men jag menar anpassade för en touch skärm.)

Postad 18 juli 2008 - 07:24

squrq
  • squrq
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Ja och med ett långt tryck på lägg på knappen kan du stänga av dataanslutningen?
Eller med advanced config kan du välja att den stänger efter XXsek.

Var det inte det du frågade? Jag stänger min efter 30sek, då jag fått för mig att det drar batteri.

Med all respekt Mr_Empa.... nej det var inte det jag frågade efter

Jag har inga problem att stänga av datakommunikationen utan min fråga var VARFÖR datasessionen inte stänger ner automatiskt när programmet slutat använda den. Programmen startar ju sessionen automatiskt när de behöver (t.ex. uppdaterar vädret, hämtar e-post etc) så varför stänger de inte den automatiskt?

Som någon har sagt så drar det extra batteri och vi alla vet ju att just batteriet är ju inte direkt HTC Diamonds starka sida. Sedan blir man ju lite paranoid och tror att det kostar pengar med en öppen dataanslutning även om man inte ser några öppna program.

Menar du att man med Advanced Config kan konfigurera mobilen så att den automatiskt stänger ner datasessionen efter x sekunder när ett program slutat använda den? Det vore ju guld för DET är precis vad jag har frågat efter hela tiden...

Postad 18 juli 2008 - 07:44

c0ol
  • c0ol
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

Jag har inga problem att stänga av datakommunikationen utan min fråga var VARFÖR datasessionen inte stänger ner automatiskt när programmet slutat använda den. Programmen startar ju sessionen automatiskt när de behöver (t.ex. uppdaterar vädret, hämtar e-post etc) så varför stänger de inte den automatiskt?

Som någon har sagt så drar det extra batteri och vi alla vet ju att just batteriet är ju inte direkt HTC Diamonds starka sida. Sedan blir man ju lite paranoid och tror att det kostar pengar med en öppen dataanslutning även om man inte ser några öppna program.

Menar du att man med Advanced Config kan konfigurera mobilen så att den automatiskt stänger ner datasessionen efter x sekunder när ett program slutat använda den? Det vore ju guld för DET är precis vad jag har frågat efter hela tiden...

Batteriet är ett problem, sen så ser man ju till att ha fast pris på data så behöver man inte oroa sig för det eller.

edit. Stavfel

Redigerat av c0ol, 18 juli 2008 - 08:16.

Postad 18 juli 2008 - 08:06

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1 742 inlägg
  • 0

Jag har inga problem att stänga av datakommunikationen utan min fråga var VARFÖR datasessionen inte stänger ner automatiskt när programmet slutat använda den.

Då vet jag inte.

Jo och det skrev jag i mitt första svar också.

Redigerat av Mr_Empa, 18 juli 2008 - 08:07.

Postad 18 juli 2008 - 08:14

simsthlm
  • simsthlm
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

simsthlm

Du måste nog konvertera om filmen till skärmens upplösning...
Så brukar man oftast få göra..Inte många som klarar det annars..

Kan inte svära på hur de är till Diamond men

Tack för all hjälp !

Redigerat av simsthlm, 18 juli 2008 - 08:26.

Postad 18 juli 2008 - 08:53

Unregisteredd664c405
  • Unregisteredd664c405
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Ingen som kan hjällpa mig det, har verkligen försökt men klarar det f-n inte.

Öppna upp sms eller mms så har du på menyn vidarbefodra....

Postad 18 juli 2008 - 09:32

Maete
  • Maete
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Någon som vet vad man skall göra om man inte får någon ljudsignal eller vibration när man får ett sms eller email fastän jag ställt in att jag vill ha det? ;)

Edit: Har testat en "soft reset" som jag såg hjälpte någon här på forumet men det funkar fortfarande inte.
När jag får email händer ingenting men när jag får sms så börjar det lysa lite vid "snurrhjulet"...that's it!

Redigerat av Maete, 18 juli 2008 - 09:43.

Postad 18 juli 2008 - 10:13

JorgenSt
  • JorgenSt
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Öppna upp sms eller mms så har du på menyn vidarbefodra....

Det har irriterat mig med att jag inte klarat av att befodra (inte för att jag någonsin gör det utan bara att jag inte har kunnat förklara hur...), men tack vare Pacemaker så lyckades jag ;).
Men nu har jag lyckats, men oj vad krångligt, kan vara att jag har någon konstigt inställt...
  • I touchflow tryck på sms:et eller tryck på "All messages"
  • Gå upp med "4d-knappen" så det meddelandet du vill skicka vidare så det blir markerat
  • Sen är det bara att trycka på "Menu" och välja Forward.

/Jörgen

Postad 18 juli 2008 - 11:00

maineroad
  • maineroad
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hur slår jag på touchflo-menyn?

När jag startar min telefon är skärmen bara svart, touch flo verkar inte vara igång. Har liksom bara windows mobile uppe i hörnet.
Inte heller händer någonting när jag trycker på homeknappen

Postad 18 juli 2008 - 11:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Gissar på Windows>settings>today>Items
Kolla om du kan kryssa i touchflo där

Postad 18 juli 2008 - 11:21

maineroad
  • maineroad
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
ingenting där.

fan vad enerverande det här är.
halva prylen med telefonen var ju dom där sköna touchflo-menyerna. jag kan för mitt liv inte förstå varför det inte fungerar.
hittar inget i manualen om det heller.

Postad 18 juli 2008 - 11:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Ok...Skumt...Om du inte lagt in så mycket kontakter osv så gör en hard reset...
Brukar kunna bota det mesta

Edit
kollat om det finns i nån annan settings meny? läste just på att annat forum att det skulle gå att stänga av så då borde de ju gå att slå på .-)

Redigerat av moparman, 18 juli 2008 - 11:33.

Postad 18 juli 2008 - 11:37

Edmond
  • Edmond
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Jag funderar på att köpa en HTC Touch Diamond. Tyckte den var riktigt snygg när jag såg den i affären igår. Men är det någon av er som kan lägga ut en bild på tangentbordet, både fullt QWERTY och kompakt QWERTY? Undrar även om Touch Diamond har Office Mobile?

Postad 18 juli 2008 - 11:53

Bikern
  • Bikern
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Jag funderar på att köpa en HTC Touch Diamond. Tyckte den var riktigt snygg när jag såg den i affären igår. Men är det någon av er som kan lägga ut en bild på tangentbordet, både fullt QWERTY och kompakt QWERTY? Undrar även om Touch Diamond har Office Mobile?

Ja den har Office Mobile inkluderat från start. Dock ej någon GPS programvara(typ TomTom) bara google maps.

Redigerat av Bikern, 18 juli 2008 - 11:53.

Postad 18 juli 2008 - 13:00

Edmond
  • Edmond
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Ja den har Office Mobile inkluderat från start. Dock ej någon GPS programvara(typ TomTom) bara google maps.

Ok, tack för svaret. Får man köpa till kartor och så eller?

Sen undrar jag om någon kan visa bild på fullt och kompakt QWERTY tangentbord. Vill se hur det funkar med åäö liksom då jag helst skriver med QWERTY.

Postad 18 juli 2008 - 13:24

abel7
  • abel7
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Ok, tack för svaret. Får man köpa till kartor och så eller?

Sen undrar jag om någon kan visa bild på fullt och kompakt QWERTY tangentbord. Vill se hur det funkar med åäö liksom då jag helst skriver med QWERTY.

Här är bilder, på full QWERTY måste man klicka på knappen för specialtecken för att komma åt å,ä,ö. Jag använder inte full QWERTY så jag är inte säker på om det finns nån genväg eller så till dem.
Bifogad fil  fullQwerty1.JPG   48,15K   2 Antal nerladdningar
Bifogad fil  fullQwerty2.JPG   41,22K   2 Antal nerladdningar
Bifogad fil  kompaktQwerty.JPG   38,75K   3 Antal nerladdningar

Postad 18 juli 2008 - 13:30

Edmond
  • Edmond
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Ok, tack för svaret ;) men hur funkar det med GPS:en då? Någon sa att programvara inte medföljer hur gör man istället då? Inte så inne i det.

Postad 18 juli 2008 - 13:39

BMW530
  • BMW530
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Går att använda Tomtom:s program och kartor bla. Tomtom har en "Testa på"version av tomtom 7 med en gratis karta över valfri stad. Kolla Xda-developers eller sök igenom tidigare trådar i detta forum.

Postad 18 juli 2008 - 13:50

Edmond
  • Edmond
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Aha ok, tack för alla svaren ;)

Postad 18 juli 2008 - 13:52

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0
TomTom funkar fint på denna mobil, med lite minus med första starten... Kan ta mellan 5 - 10 Minuter innan den registrerar Satelliterna, men efter det funkar det ruskigt bra...

Postad 18 juli 2008 - 14:09

Bikern
  • Bikern
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

TomTom funkar fint på denna mobil, med lite minus med första starten... Kan ta mellan 5 - 10 Minuter innan den registrerar Satelliterna, men efter det funkar det ruskigt bra...

Ni som kör TomTom vilka kartor kör ni, och vilka storlekar är det på dem? typ såhär:

Sverige: ? Mb
Scandinavian: ? Mb
Western europe: ? Mb
Eastern europe: ? Mb

p.s om nån har nån bra magisk länk till dem så PM:a gärna.

Postad 18 juli 2008 - 14:45

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Använd IGO...45 meg är sverigekartan ;)

Postad 18 juli 2008 - 15:20

zeraph
  • zeraph
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

iGO8 är min favorit utav gps-programmen som jag provat. kör sverige kartan (44mb) och thailand kartan (42mb)
basemap ligger på 5mb.

1. igo 8
2. garmin xt
3. tomtom7

Postad 18 juli 2008 - 15:49

Bikern
  • Bikern
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Kör du den på WM 6.1 ? Verkar som den inte funkar så bra där...

Postad 18 juli 2008 - 16:15

dream_theater_
  • dream_theater_
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Jag hade tänkt att byta rom i telefonen, för jag ser att många av er rekommenderar detta. Nu har jag dock inte en aning om hur man gör och skulle vara väldigt tacksam om jag kunde få hjälp =) Vart hittar man romarna, och vilken ska man ta? spelar nog ingen roll för mig om jag har svensk eller engelsk rom. Så Länge jag har svensk t9.

Postad 18 juli 2008 - 16:31

Bikern
  • Bikern
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Jag hade tänkt att byta rom i telefonen, för jag ser att många av er rekommenderar detta. Nu har jag dock inte en aning om hur man gör och skulle vara väldigt tacksam om jag kunde få hjälp =) Vart hittar man romarna, och vilken ska man ta? spelar nog ingen roll för mig om jag har svensk eller engelsk rom. Så Länge jag har svensk t9.

Var noga med att läsa på ordentligt innan man som nybörjare försöker byta ROM första gången, tänk igenom om det är värt det, då det faktiskt finns risk att "bricka" telefonen, d.v.s den går ej att använda mer. Sällan det händer men dock finns risken. Men som sagt läs på ordentligt först. Lycka till! ;)

Postad 18 juli 2008 - 16:45

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
6.1 och IGO 8 funkar perfekt....Finns många Diamond användare som kör det...Du måste ha en ny version av IGO 8.......Inte alla som funkar

Finns en sida man ska läsa ordentligt om man ska flasha å de är www.xda-developers.com....Där finns de mesta man kan tänkas vilja veta

Postad 18 juli 2008 - 17:06

dream_theater_
  • dream_theater_
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Var noga med att läsa på ordentligt innan man som nybörjare försöker byta ROM första gången, tänk igenom om det är värt det, då det faktiskt finns risk att "bricka" telefonen, d.v.s den går ej att använda mer. Sällan det händer men dock finns risken. Men som sagt läs på ordentligt först. Lycka till! ;)

okej, då kanske jag inte ska ge mig på detta än! men jag blir så less på telefonen. Det känns som att ingenting funkar i den. Och nu går det tydligen inte ens att installera windows media player på mitt XP.

"Den här versionen av Windows Media-teknik är inte kompatibel med den aktuella Windows-versionen. Mer information finns på Microsofts webbplats."

jag vet inte vad dom vill att jag ska ha för super-windows, men less på skiten blir jag när jag inte kan föra över min musik!

Postad 18 juli 2008 - 18:03

macmannus
  • macmannus
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
tjenare grabbar!

funderar lite på en sak.. när jag pratar med någon i telefonen och höjer volymen så blir det ett litet metalliskt ljud när personen i andra änden pratar...
är det för att jag höjer för mycket (vilket jag tycker är lite dåligt då) lr kan det vara nå fel på högtalaren...?

nån mer som har det så?

Postad 18 juli 2008 - 18:08

Bikern
  • Bikern
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

okej, då kanske jag inte ska ge mig på detta än! men jag blir så less på telefonen. Det känns som att ingenting funkar i den. Och nu går det tydligen inte ens att installera windows media player på mitt XP.

"Den här versionen av Windows Media-teknik är inte kompatibel med den aktuella Windows-versionen. Mer information finns på Microsofts webbplats."

jag vet inte vad dom vill att jag ska ha för super-windows, men less på skiten blir jag när jag inte kan föra över min musik!

Det går alldeles utmärkt att manuellt föra över musiken, koppla telefonen till datorn och välj "Filöverföring" istället för "Activesync", så är det bara drag n drop den musik du vill ha till telefonen.

Ett stark tips angående genomskinliga skyddande film, så måste detta vara ett av de bästa! Dyrt JA men kanske värt det, tydligen skall du kunna rispa telefonen med kniv eller nålar, och inte en repa blir det. Nån typ av formande elastisk skyddsfilm.

http://www.zagg.com

Postad 18 juli 2008 - 18:28

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
VAd har du mer för problem dream_theater_?

Postad 18 juli 2008 - 19:21

zuperzelda
  • zuperzelda
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Hej! har just köpt en htc och sitter här och pillar lite, försöker att använda en mp3 fil som ringsignal,men lyckas inte..är dte nån som vet om det går eller om det ej funkar på denna mobil?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.