Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3G *

4925 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilka kommer köpa en Iphone 3g (767 medlem(mar) har röstat)

Kommer du köpa dig en iphone 3g?

1. Självklart (233 röster [30.18%])

Procent av omröstning: 30.18%

2. Nej tack (190 röster [24.61%])

Procent av omröstning: 24.61%

3. Jag väntar och ser (349 röster [45.21%])

Procent av omröstning: 45.21%

Hur har Telias prissättning påverkat dig?

1. Lite,jag är lika säker som innan (114 röster [20.69%])

Procent av omröstning: 20.69%

2. Lite,jag är lika osäker som innan (37 röster [6.72%])

Procent av omröstning: 6.72%

3. Mycket, har fått mig att tänka att jag ska köpa en iphone (39 röster [7.08%])

Procent av omröstning: 7.08%

4. Mycket, har fått mig att fundera över om jag ska låta bli att köpa en iphone (271 röster [49.18%])

Procent av omröstning: 49.18%

5. Delat, varken lite eller mycket (90 röster [16.33%])

Procent av omröstning: 16.33%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 11 juli 2008 - 11:45

Unregistered8a254399
  • Unregistered8a254399
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0

Knappast Telias fel att telefonen är slut? Är väl snarare barnarbetarna som inte bygger tillräckligt fort åt apple. (en smula ironi ja!)

Telia hade kunnat gått ut med lite antal så hade man inte behövt offra en massa timmar i kö/telefon.

Postad 11 juli 2008 - 11:57

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Har beställt en svart 16-giggare nu. Men ska väl kika in i butiker i Stockholm och Kiruna lite då och då utifall att. Usch, är sååå bitter då nummer 20 i kön, han före mig fick den sista svarta.

Varför måste Telia suga så hårt när det gäller information om lagerstatus och leveranser? Verkligen inte säga ett jota alls.
Butiken:
-Nej, vi vet inget. Det kommer när det kommer. Vi kan inte se nåt här. Det får du ringa Kundtjänst och höra med.

Kundtjänst:
-Nej, det kan vi inte kolla alls. Det får du höra med butiken om.

Argh! Ska det bli långvarig brist som med Wii:n nu? (Fast den fick jag två av releasedagen/natten)

Redigerat av peppe eng, 11 juli 2008 - 11:58.

Postad 11 juli 2008 - 12:02

chrillebn
  • chrillebn
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Har ochså löpt en 16gb svart nu.

Men antagligen är jag helt trög, för hur sätter man i simkortet, antar att det ska in upptill, men hur f** öppnar man den luckan?

Tacksam för svar.

Mvh

Edit: Glöm det, kom på hur man gjorde, sorry.

Redigerat av chrillebn, 11 juli 2008 - 12:04.

Postad 11 juli 2008 - 12:04

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Men antagligen är jag helt trög, för hur sätter man i simkortet, antar att det ska in upptill, men hur f** öppnar man den luckan?

Tacksam för svar.

Mvh

Hmf! Lyxproblem! (O; *känner frustrationen växa*

Postad 11 juli 2008 - 12:05

Ola Johansson
  • Ola Johansson
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Tacksam för svar.

Mvh

använd verktyget som sitter på pappers-embalaget, en liten silvrig ögla som syns direkt när du öppnar det. (där det finns instruktionsbok och putsduk i)

Postad 11 juli 2008 - 12:19

Unregistered8a254399
  • Unregistered8a254399
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Telia verkar ha varit oförberedda på hur många som ville ha Iphone, tydligen ville dom hyra in statister som skulle "agera" kö inför pressen...

http://macworld.idg.se/2.1038/1.171437

:)

Redigerat av Unregistered8a254399, 11 juli 2008 - 12:33.

Postad 11 juli 2008 - 12:28

cedricth91
  • cedricth91
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
1:an 2:an 3:an 4:an i stockholms butik tog en vit 16 gb.

kan man tanka upp bilder på detta forum?

Postad 11 juli 2008 - 12:33

Unregistered70fd4719
  • Unregistered70fd4719
  • Lärjunge

• 272 inlägg
  • 0
Visst går det tanka upp bilder. Kom igen och dela med dig!

Postad 11 juli 2008 - 12:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Tacksam för svar.

Mvh

Edit: Glöm det, kom på hur man gjorde, sorry.

Ett gem eller en grov nål i det lilla hålet funkar utmärkt.

Postad 11 juli 2008 - 13:05

cedricth91
  • cedricth91
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Visst går det tanka upp bilder. Kom igen och dela med dig!

är på mitt sommar jobb atm men när jag kommer hem ska jag testa.

Postad 11 juli 2008 - 13:28

Carlgren
  • Carlgren
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
wieee, efter floppen imorse med kön, så gick jag tillbaka till Telia nere i jkpg vid 13 tiden, det va heldött där innan så jag anade att telefonen va slut, men till min förvåning så vandrade jag hem lycklig med en Iphone 8gb

Postad 11 juli 2008 - 13:32

cedricth91
  • cedricth91
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

wieee, efter floppen imorse med kön, så gick jag tillbaka till Telia nere i jkpg vid 13 tiden, det va heldött där innan så jag anade att telefonen va slut, men till min förvåning så vandrade jag hem lycklig med en Iphone 8gb

grz.

tycker du inte 8gb är för lite?

fast o andra sidan nice att man kunde få tag på någon iphone model så sent grz

Postad 11 juli 2008 - 13:48

xarl
  • xarl
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Hej :) nu har jag skaffat mig en vit 16gbare, den är så söt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men iallafall? när man väljer bakgrundsbild ska inte det komma upp i bakgrunden då? där man har alla funktioner youtube osv osv?

sen ska man kunna vika telefonen i hem menyn där alla funktioner finnns?

mvh tacksam för svar :P

annars GRYMT nöjd allt går så ###### fort :)

Redigerat av xarl, 11 juli 2008 - 13:49.

Postad 11 juli 2008 - 13:55

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2 517 inlägg
  • 0

Har beställt en svart 16-giggare nu. Men ska väl kika in i butiker i Stockholm och Kiruna lite då och då utifall att. Usch, är sååå bitter då nummer 20 i kön, han före mig fick den sista svarta.

Varför måste Telia suga så hårt när det gäller information om lagerstatus och leveranser? Verkligen inte säga ett jota alls.
Butiken:
-Nej, vi vet inget. Det kommer när det kommer. Vi kan inte se nåt här. Det får du ringa Kundtjänst och höra med.

Kundtjänst:
-Nej, det kan vi inte kolla alls. Det får du höra med butiken om.

Argh! Ska det bli långvarig brist som med Wii:n nu? (Fast den fick jag två av releasedagen/natten)

Den kommer in när den kommer in som dom säger. Inget att stirra över, tror det går ganska snabbt tills nästa leverans dessutom. Lycka till. Själv köper jag nog ingen även om jag vart intresserad, blir lite för dyrt. Skaffar nog en HTC touch istället, den syncar med outlook kalender. Det är det viktigaste. :)

Postad 11 juli 2008 - 13:55

Carlgren
  • Carlgren
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
tror 8 räker fint fint för mig, har en ipod 8gb med musik, och jag planerar inte att köra min iphone som musik spelare nu i början iaf

Postad 11 juli 2008 - 13:58

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Den kommer in när den kommer in som dom säger. Inget att stirra över, tror det går ganska snabbt tills nästa leverans dessutom. Lycka till. Själv köper jag nog ingen även om jag vart intresserad, blir lite för dyrt. Skaffar nog en HTC touch istället, den syncar med outlook kalender. Det är det viktigaste. :)

Malmö fick en ny leverans i morse :).

Hej :D nu har jag skaffat mig en vit 16gbare, den är så söt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men iallafall? när man väljer bakgrundsbild ska inte det komma upp i bakgrunden då? där man har alla funktioner youtube osv osv?

sen ska man kunna vika telefonen i hem menyn där alla funktioner finnns?

mvh tacksam för svar :D

annars GRYMT nöjd allt går så ###### fort :P

Bakgrundsbilden visas endast vid upplåsnings-skärmen.

Postad 11 juli 2008 - 14:06

cedricth91
  • cedricth91
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
http://www.mobil.se/..._MOB939.dbp.asp

Postad 11 juli 2008 - 14:08

suckerpunch
  • suckerpunch
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0

Telia hade kunnat gått ut med lite antal så hade man inte behövt offra en massa timmar i kö/telefon.

Att det skulle vara svart 16 GB som skulle gå åt hårdast var väl rätt självklart. Och tror du att Telia är den enda operatören världen över som inte gått ut med exakta siffror på hur många av vilken sort i vilken butik det skkulle finnas? Knappast, det skulle bli en logistisk och administrativ mardröm.

Postad 11 juli 2008 - 14:17

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Att det skulle vara svart 16 GB som skulle gå åt hårdast var väl rätt självklart. Och tror du att Telia är den enda operatören världen över som inte gått ut med exakta siffror på hur många av vilken sort i vilken butik det skkulle finnas? Knappast, det skulle bli en logistisk och administrativ mardröm.

Eh, det är långt ifrån en mardröm. Tjänsten är ju enkel att göra. De vet mycket väl hur många av deras lurar som sålts och var och hur många som finns kvar. Det är ett medvetet val de har gjort. Ett jobbigt sådant, men ingenting annat.

Postad 11 juli 2008 - 14:26

xarl
  • xarl
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Hur funkar remoten som man ladda´r ner i appstore? vad ska jag göra med lösen koden? det står att amn ska öppna itunes och bara välja iphonen där men vafan ? ###### lösenkod?

plx

Postad 11 juli 2008 - 14:37

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
^
PIN-koden?

Postad 11 juli 2008 - 14:41

xarl
  • xarl
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
nej asso när amn går in i remoten på telefonen får man upp ett numer som amn ska skriva in i itunes men det verkar som om det inte vill komma upp i itunes där jags ka skriva in det?

Postad 11 juli 2008 - 14:50

Unregistered70fd4719
  • Unregistered70fd4719
  • Lärjunge

• 272 inlägg
  • 0

http://www.mobil.se/..._MOB939.dbp.asp

Stackars cedricth. Han blir hånad i ett antal kommentarer efter artikeln. Som någon skrev i en kommentar "står ni även vid ostdisken i affären och påtalar för folk att inte köpa Brie när det finns Europshopper som ett billigare och bättre alternativ" Jag förstår mig inte riktigt på alla dessa människor som måste dissa någon bara för att denna köat i 12 timmar för att få köpa en produkt som för personen i fråga betyder väldigt mycket. Om han sen var först ut ur butiken med en telefon i näven är det väl bara att lyfta på hatten och gratulera.

Postad 11 juli 2008 - 15:40

metalually
  • metalually
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Köpte mig en 8 gig imorse.

Nu är det så att jag har halebop som operatör, kontantkort.
Jag ville ju såklart portera numret, vilket det blev lite problem med av någon anledning.

Tillslut fick jag iallafall köpa telefonen, dock utan något temporärt simkort.
Mitt nya simkort skulle dyka upp på måndag.
Min fråga är om jag kan aktivera telefonen så jag kan komma åt funktionerna förutom då telefondelen.
Så surt att inte kunna pilla på telefonen även fast man äger en :)

Tacksam för svar.

Postad 11 juli 2008 - 15:46

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Köpte mig en 8 gig imorse.

Nu är det så att jag har halebop som operatör, kontantkort.
Jag ville ju såklart portera numret, vilket det blev lite problem med av någon anledning.

Tillslut fick jag iallafall köpa telefonen, dock utan något temporärt simkort.
Mitt nya simkort skulle dyka upp på måndag.
Min fråga är om jag kan aktivera telefonen så jag kan komma åt funktionerna förutom då telefondelen.
Så surt att inte kunna pilla på telefonen även fast man äger en :)

Tacksam för svar.

Testa :) Kan ju inte hända något mer än att den iTunes vägrar uppgradera den.

Redigerat av shapic, 11 juli 2008 - 15:46.

Postad 11 juli 2008 - 15:50

RedEnzo
  • RedEnzo
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0
Kom precis hem med en 8gb, kul. Nu när jag ska aktivera den genom iTunes står det bara: ansluter till iTunes Store. Sen händer inget mer. Någon annan som har problem att aktivera den?

Postad 11 juli 2008 - 15:55

Unregistered85748b11
  • Unregistered85748b11
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
blev en vit 16gb för min del, är skitnöjd.

ett problem dock, jag har aktiverat iphonen, och allt verkade skitbra tills jag såg att mitt abonnemang inte blivit uppgraderat, har fortfarande samla gamla Telia refill, vilket det inte borde vara.

Någon som har någon aning om varför det har blivit så, att ringa telias support ör hopplöst då jag var 113 i kön och har inte så fruktansvärt mycket pengar kvar på kortet.
Tänkte om man kunde få ett par lugnande ord från nån snäll medlem på forumet som har bättre koll än mig.

Postad 11 juli 2008 - 16:32

cedricth91
  • cedricth91
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Stackars cedricth. Han blir hånad i ett antal kommentarer efter artikeln. Som någon skrev i en kommentar "står ni även vid ostdisken i affären och påtalar för folk att inte köpa Brie när det finns Europshopper som ett billigare och bättre alternativ" Jag förstår mig inte riktigt på alla dessa människor som måste dissa någon bara för att denna köat i 12 timmar för att få köpa en produkt som för personen i fråga betyder väldigt mycket. Om han sen var först ut ur butiken med en telefon i näven är det väl bara att lyfta på hatten och gratulera.

Tackar:D

Postad 11 juli 2008 - 16:48

Snailsmaskens
  • Snailsmaskens
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Kom precis hem med en 8gb, kul. Nu när jag ska aktivera den genom iTunes står det bara: ansluter till iTunes Store. Sen händer inget mer. Någon annan som har problem att aktivera den?

Jo jag har också problem med att aktivera telefonen!

Postad 11 juli 2008 - 16:53

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
varför aktiverade ni inte telefonen i butiken? gick hur bra som helst för mig och sen var det bara att använda!

Postad 11 juli 2008 - 16:55

Falcon77
  • Falcon77
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Jo jag har också problem med att aktivera telefonen!

Samma här!

Den försöker ansluta till iTunes store, sen timar den ut och jag får upp ett felmeddelande.

Jag misstänker att det beror på att Telias interna system krashade ungefär 1 minut över 10 i morse, så när dom skulle aktivera mitt abonnemang med den nya telefonen gick det inte. Istället fick dom skriva ut papper och fylla i manuellt. Dom skulle sen lägga in det i systemet så fort det funkade igen. I värsta fall efter stängning.

Men det låter lite tryggt att det är fler som har problem iaf...

Postad 11 juli 2008 - 17:13

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Jag köpte min vid 10.30 i Malmö, inga problem alls. Ni som har problem att aktivera luren, använder ni iTunes 7.7? Det gör jag och jag hade inga problem att aktivera telefonen, dock blev jag promptad om att först hämta operatörsinställningarna. No worries här :)

Postad 11 juli 2008 - 17:14

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0
En vit 16 gb skulle sitta fint :) men vill inte byta från mitt comviq. Hmm får nog ta och vänta hehe

Redigerat av Unregistereda8d246d3, 11 juli 2008 - 17:15.

Postad 11 juli 2008 - 17:17

Ola Johansson
  • Ola Johansson
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Jag köpte min vid 10.30 i Malmö, inga problem alls. Ni som har problem att aktivera luren, använder ni iTunes 7.7? Det gör jag och jag hade inga problem att aktivera telefonen, dock blev jag promptad om att först hämta operatörsinställningarna. No worries här :)

japp jag använder 7.7, men det funkar ej. Det är väl överbelastning på servrarna antar jag. Suger när man tålmodigt väntat på jobbet sedan 10.30 i morse :S men men förhoppningsvis får man igång den ikväll nångång iaf.

Postad 11 juli 2008 - 17:20

RedEnzo
  • RedEnzo
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0
Snackade precis med Telias support och det var ett känt problem. Alla försöker aktivera sina telefoner nu så det är överbelastat på ngn server antingen hos Apple el. Telia. Han sa också att Telia näst intill har sålt slut alla iPhone i Sverige så när som på ngn på landet. Tur att man fick tag på en ;-) Passade på att fråga när nästa leverans skulle landa och fick till svars att han hade hör om september men det kunde bli tidigare, inget 100%igt besked med andra ord.

Postad 11 juli 2008 - 17:21

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0
Men seriöst, det kan INTE vara 1.5 månaders levtid på en produkt som tillverkas för fullt borta i kina?
Ok att man väntade så länge på en ipod touch men när den väl börjat pressats ut så tog det 2 veckor innan man fått den...

Postad 11 juli 2008 - 17:28

RedEnzo
  • RedEnzo
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0

Men seriöst, det kan INTE vara 1.5 månaders levtid på en produkt som tillverkas för fullt borta i kina?
Ok att man väntade så länge på en ipod touch men när den väl börjat pressats ut så tog det 2 veckor innan man fått den...

Tyckte också att det lät helt sjukt men jag vidarebefodrade bara de han sa då jag tror att det kanske finns folk som är intresserade i denna tråd. Sanning eller ej det får framtiden utvisa.

Postad 11 juli 2008 - 17:31

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0
Problemet med aktiveringen just nu är att USA har vaknat :). Det var precis samma problem förra året. Om det inte fungerar i kväll så borde det gå bra i morgon bitta då amerikanerna har gått och lagt sig igen.

Postad 11 juli 2008 - 17:36

RedEnzo
  • RedEnzo
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0

Problemet med aktiveringen just nu är att USA har vaknat :). Det var precis samma problem förra året. Om det inte fungerar i kväll så borde det gå bra i morgon bitta då amerikanerna har gått och lagt sig igen.

Förbannade amerikaner! Förresten vad är grejjen att Apple kräver aktivering av iPhone? Mig veterligen finns det ingen annan telefon som man måste aktivera, bara att sätta in sim-kortet o rocka.

Postad 11 juli 2008 - 17:38

chrillebn
  • chrillebn
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Någon som vet hur man lägger in bilder i Itunes för att sedan synka med telefonen?
Har inte kollat specen helt o hållet men den borde väl stödja jpg, eller?

Postad 11 juli 2008 - 17:39

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0

Tyckte också att det lät helt sjukt men jag vidarebefodrade bara de han sa då jag tror att det kanske finns folk som är intresserade i denna tråd. Sanning eller ej det får framtiden utvisa.

Problemet är att jag intehar tid att låta framtiden visa ngt alls, den 1:a aug drar jag utomlands i 2 veckor och då SKA jag ha en iphone 3g, så enkelt är det.
Det får bli en 8gigare isf...

Redigerat av simulacra, 11 juli 2008 - 17:46.

Postad 11 juli 2008 - 17:48

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Någon som vet hur man lägger in bilder i Itunes för att sedan synka med telefonen?
Har inte kollat specen helt o hållet men den borde väl stödja jpg, eller?

Du använder adobe album eller nått på windows, iPhoto på Mac och ställer in i iTunes vilka bilder i respektive program som skall synkas. Du kan också välja att synka mappar, detta ställer du också in i iTunes.

Postad 11 juli 2008 - 17:51

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0
Nu fungerade aktiveringen och registreringen för mig.

Postad 11 juli 2008 - 17:59

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Vilken bidde det för dig Phindus? !6 GB? Svart/Vit? :)

Postad 11 juli 2008 - 18:00

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0
Kan man stänga av "3G" eller 3G-ikonen om är uppe i vänstra hörnet brevid TELIA?

Postad 11 juli 2008 - 18:01

Dreambaby
  • Dreambaby
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Finns det ingen här på forumet som kan lägga ut lite bilder på skönheten? Tusentals sålda iPhones men inga bilder? Skärpning, vi som inte fick tag på en måste ju ha nånting att dreggla över.

Lägg gärna upp lite bilder på GPS-funktionen och allt vad den nu innehåller. Fram-, baksida :)

Med vänliga och avundsjuka hälsningar,

Dream

Postad 11 juli 2008 - 18:04

Ola Johansson
  • Ola Johansson
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Finns det ingen här på forumet som kan lägga ut lite bilder på skönheten? Tusentals sålda iPhones men inga bilder? Skärpning, vi som inte fick tag på en måste ju ha nånting att dreggla över.

Lägg gärna upp lite bilder på GPS-funktionen och allt vad den nu innehåller. Fram-, baksida :)

Dream

skulle lagt upp bilder om jag kunde fått aktiverat skiten :> men jag lägger förmodligen upp lite bilder imorgon. Är trött efter en lång dag med köande, jobbande, regnande och nu otålmodighet för att få igång tfonen.

Postad 11 juli 2008 - 18:06

pult
  • pult
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Nu verkar det gå att beställa på telia.se igen, fast de varnar för långa leveranstider...

en order lagd iaf, får jag gå rastlös ett tag till då! :)

Postad 11 juli 2008 - 18:25

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0
Det stod inget om hur långa levtider?
förhoppningsvis så ahr butikerna högre prio.

Postad 11 juli 2008 - 18:28

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Vilken bidde det för dig Phindus? !6 GB? Svart/Vit? :)

Det bidde en svart 16 :)! Helt och hållet ditt fel. Han ju redan bestämt mig för en 8GB.

Lägg gärna upp lite bilder på GPS-funktionen och allt vad den nu innehåller. Fram-, baksida :P

Dream

Kan lägga upp lite bilder i morgon.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Bio front med duk på plats
    Globe
    2025-05-22 08:43:45
  • Screen Research FSD på väggen
    Globe
    2025-05-22 08:22:42
  • Screen Research FSD ram
    Globe
    2025-05-22 08:19:07
  • Montering av ram
    Globe
    2025-05-22 08:14:32
  • JBL 708i Surround + Surround Back
    Anton
    2025-05-21 19:42:26
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.