Uncharted 2: Among Thieves (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(89)
|
99:- | |
Uncharted 2: Among Thieves - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(12)
|
Inga priser | |
Uncharted 2: Among Thieves - Game of the Year Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick (1 inlägg)
|
16 år sedan |
Uncharted 2 - Among Thieves (13 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 14 October 2009 - 09:28
Postad 14 October 2009 - 09:36
Om du menar att kartongen till spelet är i plåt, så ja.Någon som vet om svenska Collectors Edition är en Steelbook också?
Är det koden som följde med på framsidan i på lila "bok"?Funkar currency multipliern för någon? När jag matar in den står det att den ej gäller.
Står ju nada om nån multiplier på baksidan av spelet, enbart att man ska få "guildpläterade vapen och nya karaktärsskins"
Semi-offtopic:
Gnällig som jag är, och smygkommunist eller nått, så börjar jag tröttna på hur alla företag idag bara försöker sig på fula knep.
Angående U2:
Såg en helsidesannons i metro idag om att Mediamarkt ska "prischock" sälja U2:limited edition för 599:- (priset är väl sådär).
Hur som helst, kalla det då fan inte "limited"... Hade dom kallat den "special" så visst, men hela grejen med att sälja nått som en "limited" försvinner väl när det görs så många ex att mediamarkt kan gå ut och sälja den på helsidesannons (antar alltså att dom borde sitta på lite mer än 10 ex
Postad 14 October 2009 - 09:40
nu sitter skivan i consolen.
Funkar currency multipliern för någon? När jag matar in den står det att den ej gäller.
Va fan, jobbar ni inte era ######r?!?
( inte alls avundsjuk )
Redigerat av BrittBastard, 14 October 2009 - 09:41.
Postad 14 October 2009 - 09:44
Nej, det är en kod som man fick mejlad till sig från några ställen där man förbokade, bl.a. Game.seÄr det koden som följde med på framsidan i på lila "bok"?Står ju nada om nån multiplier på baksidan av spelet, enbart att man ska få "guildpläterade vapen och nya karaktärsskins"
Den borde ju börja fungera idag.
Postad 14 October 2009 - 09:45
HEHE, har faktiskt min sista tenta (whoohoo) på högskolan på torsdag nästa vecka!Va fan, jobbar ni inte era ######r?!?
( inte alls avundsjuk )
Så jag är "ledig" på tentavecka nu, MYCKET dumt att jag åkte och hämtade ut spelet, men ville ju inte "missa" att få en limited ed, då det gått massa rykten om att inte alla som bokat på gamestop skulle få...
Hmm, får helt enkelt skylla på gamestop om jag kuggar tentan...
Happ då blir det till att ringa dom j*klarna på gamestop då!Nej, det är en kod som man fick mejlad till sig från några ställen där man förbokade, bl.a. Game.se
Den borde ju börja fungera idag.
BAH! Fick ju ingen beta heller, hajar inte hur det ska gå till då dom inte ens fråga om en mailadress! Tröttsamt!
Tack för svaret!
edit: fan kom ju på, det är ju brutal legend imorrn. FAN DÅ. Bara inse att tentan är körd
Redigerat av whopp, 14 October 2009 - 09:46.
Postad 14 October 2009 - 09:46
Va fan, jobbar ni inte era ######r?!?
( inte alls avundsjuk )
Jodå vissa av oss jobbar, gör inte saken lättare att man har fri tillgång till dator på jobbet, läsa om resten av folket som sitter hemma spelar och dricker kaffe.
Postad 14 October 2009 - 09:46
Är det koden som följde med på framsidan i på lila "bok"?
Står ju nada om nån multiplier på baksidan av spelet, enbart att man ska få "guildpläterade vapen och nya karaktärsskins"
Jag fick med en lite lapp där det står en kod på som man skall mata in för att få multipelern.
Postad 14 October 2009 - 09:47
Någon som är sugen?
http://cgi.ebay.com/...=item35a42e4d04
Current bid: US $3,050.00
Dom skickar med en kopia på spelet också, tacka *** för det...
Postad 14 October 2009 - 09:48
Någon som är sugen?
http://cgi.ebay.com/...=item35a42e4d04
No way. Sjukt pris. Det är ju ändå s###### innehållet på skivan man vill åt och där är det ingen skillnad mot en edition som kostar runt 500 SEK, istället för typ 22 000 SEK. Helt jefvla sjukt.
Postad 14 October 2009 - 09:49
Funkar currency multipliern för någon? När jag matar in den står det att den ej gäller.
Vad exakt är currency multipliern?
Redigerat av JockeJ, 14 October 2009 - 10:06.
Postad 14 October 2009 - 09:52
Det var inte dåligt! Hur lång tid tog det?
En kul detalj det där med statistiken förresten![]()
Jag kör också på hard och kom väl en 48% igår på ca.6h, då snokade jag mycket efter skatter.
Men trots det så har jag bara 20st efter nästan halva spelet
Tog 10 ½ timme, enligt statistiken så stod jag still 1½ timme av dom...förmodligen dreglandes över dom fina vyerna
Ja skatterna kommer bli en pain in the ***, verkar svårare att hitta än i Uncharted 1.
Postad 14 October 2009 - 09:59
http://www.gamestop...._470x940_SE.pdfNja, gamestop var inte bland de butiker som hade multiplier-kod tror jag.
Stod så enligt deras senaste PDF med deals iaf.
Ska som sagt ändå tillbaks imorrn för brutal legend, så får höra med dom då! Återkommer med svar tills dess om ingen annan skapat klarhet i det innan dess!
Postad 14 October 2009 - 10:13
Någon som har det bekräftat, ska ner o hämta det halv 1.
Dom har inte ringt mig iof men det e ju release idag så ja antar att det finns där (GBG)
Postad 14 October 2009 - 10:19

De hade en hel del limited edition, tog den klockan 10:05 elr något. Första plats till mig.
Fick även 2 koder guldvapen + dubbel exp.
vapnen ligger i boxen dubbel exp får du som papper.
Redigerat av qazqa, 14 October 2009 - 10:21.
Postad 14 October 2009 - 10:19
Jag fick ett sms där det stod att jag har en "bokad specialutgåva" att hämta.Är lite förvirrad, vissa säger att det är först till kvarn på gamestop andra säger att alla får limited?
Någon som har det bekräftat, ska ner o hämta det halv 1.
Dom har inte ringt mig iof men det e ju release idag så ja antar att det finns där (GBG)
Så jag står fast vid att det vore helt sjukt om dom både gått ut med det i pdf:en, samt skickar sms om att det är special, och sen inte har fått in nog med kopior.
I Sthlm där jag var förbi var det rejäla högar med limited ed, men ingen aning å andra sidan om hur många som bokat..
Försök gärna få lite klarhet i detta med hur man får tillgång till den snabbare "experiencen" oxå om du har lust!
Redigerat av whopp, 14 October 2009 - 10:20.
Postad 14 October 2009 - 10:32
Aja... Får la hoppas allt löser sig när jag kommer dit, ganska sjukt om man inte skulle få limited när det står det på väggen bakom kassan när man bokar
Postad 14 October 2009 - 11:26
På hard antar jag, vad tycker du så här långt?
Postad 14 October 2009 - 11:28
Postad 14 October 2009 - 11:36
Och sen fodralet, vilket är det som är plåt? Är det limited edition?
Postad 14 October 2009 - 11:41
Alltså penningdubblare för att köpa extrasaker i butiken. (Eller multitång om man vill vara lustig)
Redigerat av JockeJ, 14 October 2009 - 11:41.
Postad 14 October 2009 - 11:44
Postad 14 October 2009 - 11:50
Hur gick det för dig? Har samma trubbel, koden för XMB-theme och guldvapen fungerar dock..
Postad 14 October 2009 - 11:52
Tråkigt nog så sitter jag på jobbet och kan inte spela än på några timmar.
Postad 14 October 2009 - 11:57
Postad 14 October 2009 - 11:59
ja förstår ingenting.. vad ska man ha koden till? för att kunna spela multiplayer eller vadå? jag kommer in och kan välja mp spel utan att ha skrivit i någon kod.. fick iof med en kod på en lapp där det stod att jag skulle surfa in på deras hemsida på ps3:an och skriva in koden,, men vad händer då?
Currency multiPLIER, inte multiplayer.
Alltså penningdubblare för att köpa extrasaker i butiken. (Eller multitång om man vill vara lustig)
Postad 14 October 2009 - 12:00
Kommer spara Sp i U2 också. Troligtvis inte lika länge men ett bra tag framöver iaf.
Bara jag som går emot strömmen alltså, jag kommer spara SP till någon regnig dag när åskan har slagit ut mitt internet å jag inte kan spela MP i något spel.
Postad 14 October 2009 - 12:18
Postad 14 October 2009 - 12:21
Kanske gör det ändå om de tänker vänta tills den 16:e som pccity.se säger, frågan är då om jag kan få det andra sålt.
Postad 14 October 2009 - 12:36
Currency multiPLIER, inte multiplayer.
Jag läste visst lite fel jag me, ursäkta. Men koden följer den med eller måste man be om den i butiken?
Jag har nämligen också förhandsbokat U2 hos Gamestop.
Postad 14 October 2009 - 12:41
Kommer heta "Uncharted: Eye of Indra" och det kommer vara en tecknad/animerad film.
Naughty Dog are releasing a prequel to the original Uncharted, and it will be a motion comic voiced by two actors from the original game. Here is the announcement, made during a live chat on the Playstation website:
“We have an exclusive announcement! We're releasing a prequel story to Uncharted 1 as a motion comic voiced by your favorite actors from the two games. Stay tuned for more info.”
This was made by Neil Druckmann of Naughty Dog. The announcements gives little info, but apparently there is a lot more information to follow! Stay tuned to MyInsideGamer for more info!
I would hate to see the series turn into another generic Playstation exclusive series, but Naughty Dogs efforts haven't dropped, so heres hoping they'll be just as good as their two games, Drakes Fortune and Among Thieves!
UPDATE
The name of the prequel has been officially announced as being called "Uncharted: Eye Of Indra", and will feature a new Uncharted girl, by the name of Rika. Can't wait for this now!
http://myinsidegamer...to-be-released/
http://blog.us.plays...oday-at-2pm-pt/
Redigerat av BrittBastard, 14 October 2009 - 12:59.
Postad 14 October 2009 - 12:57
Postad 14 October 2009 - 13:09
Jag läste visst lite fel jag me, ursäkta. Men koden följer den med eller måste man be om den i butiken?
Jag har nämligen också förhandsbokat U2 hos Gamestop.
När jag hämtade ut mitt exemplar från GS idag fick jag en utan att behöva fråga, annars är det nog bara att be om en.
Postad 14 October 2009 - 13:20
![]()
Dom skickar med en kopia på spelet också, tacka *** för det...
No way. Sjukt pris. Det är ju ändå s###### innehållet på skivan man vill åt och där är det ingen skillnad mot en edition som kostar runt 500 SEK, istället för typ 22 000 SEK. Helt jefvla sjukt.
Ja det är helt sinnessjukt, hade varit kul att vinna en sån där
Postad 14 October 2009 - 13:31
Ja det är helt sinnessjukt, hade varit kul att vinna en sån där
Och skicka räkningen till chefen
Postad 14 October 2009 - 13:38
Postad 14 October 2009 - 13:51
Postad 14 October 2009 - 14:02
frass3; jag kommer nog haka på dig på lite MP ikväll.
Verkar som att jag inte behöver jobba över trots allt.
Postad 14 October 2009 - 14:03
Gick förbi webhallen idag på lunchen men gick inte in, var så jäla mycket folk. Väntar lite med spelet tror jag. Kul i alla fall att alla tycker att det är bra
Fegis......du får se till att komma över din torgskräck snart......
Postad 14 October 2009 - 14:08
Aldrig!Fegis......du får se till att komma över din torgskräck snart......
Postad 14 October 2009 - 14:13
Fegis......du får se till att komma över din torgskräck snart......
Bad memorys från KZ2-turneringen kanske...
Det är väl snarare så att man vill slippa alla svettiga, finniga och hysteriska 14-åringar.
Redigerat av BrittBastard, 14 October 2009 - 14:14.
Postad 14 October 2009 - 14:15
Oh well, vad ska jag nu göra då, stå 1 timme utanför var jag inte så sugen på, gick in på ICA Maxi för att fördriva tiden och slippa frysa.
Kom på att de har ju en spelavdelning så med lite tur så kanske de har U2, har aldrig sett några speciellt häftiga spel där innan, men vill man ha spelet så vill man och då kollar man.
Gick till spelavdelningen iaf så står där en snubbe och packar upp en hel låda U2, sen gick man till kassan och blev 700 spänn (ja, 700kr kostade det....) fattigare.
Är på kapitel 19 nu och det är värt varenda spänn, bästa SP jag har spelat hittills, ever.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick
46 filmer
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?