Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Comhem Humax HDPVR-1000c

5077 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 december 2008 - 19:24

Unregistered33651
  • Unregistered33651
  • Användare

• 182 inlägg
  • 0
Så det finns ingen som fått köpa sin box för 2999kr eller liknande genom att förlänga sitt nuvarande abonnemang som man har mer än 3mån bindningstid kvar på?

Om inte får jag väl ge upp och hitta något annat sätt att få tag på den på, Expert är enda butiken som finns där jag bor också (Härnösand där för övrigt Comhem har sitt "HQ" :)). Antar det inte heller finns någon på nätet där man kan få något erbjudande? Så bara att ringa Comhem och binda 24mån för ynka 1k rabatt..

Redigerat av Unregistered33651, 04 december 2008 - 19:24.

Postad 04 december 2008 - 19:31

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Var på Expert och köpte:
- Boxen
- Tv- Medium 8 favoriter HD 12 månaders bindningstid
-4 års garantiförlängning totalt 5 års garanti med gratis lånebox vid garantiärende
TOTALT 4894:-

Det tycker jag är helt OK...

Om man är säkerman skall behålla samma box minst 5år så. Brukar komma nya grejor ganska löpande :)

Postad 04 december 2008 - 19:32

Mr_PeA
  • Mr_PeA
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
För er som bor i Malmö kan jag meddela att jag just köpte boxen för 2495:- av Euronics på Sallerupsvägen, de hade dock bara två boxar kvar nu. Band upp mig på 24 månader på Medium + HD-paketet.

Postad 04 december 2008 - 19:40

sheeevil
  • sheeevil
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Glatt, positivt besked!

Komponentutgången är INTE kodad/krypterad!!! Alltså: inget kopieringssydd där. Spelar just in DiscoveryHD i datorn, med 5.1-ljud. :)

OT, jag vet...

Va, va, va...?! Perfa! Förklara - hur gör man? (låtsas att du berättar för min farmor, som aldrig sett en dator tidigare... så förstår jag nog ditt svar :P )

Ringde CH kundtjänst men gick inte att förlänga sitt abonnemang själv. Återförsäljaren måste göra detta själv till sin ÅF-lina. Som sagt kunde inte Expert enligt den försäljare jag prata med förlänga om man hade mer än 3mån kvar på sitt nuvarande, (och jag har ju 8mån).

Så är det någon som köpt box på Expert till 2999kr eller liknande genom att förlänga sitt nuvarande digital-tv abonnemang med 24mån och haft mer än 3mån bindnings tid kvar på det nuvarande?

Yepp. Mamma! Hon köpte en, fick sedan reda på att hon hade dubbla abbonemang tills i juni, ringde kundtjänst som tyckte det var trams och förlängde det gamla. Verkar bero på hur tur man har när man kommer fram alltså - vem man råkar få prata med! Ring igen! ;-)

Jag var på expert och skulle förlänga mitt abb, men hon sa inget om att det inte gick och glad i hågen skrev jag på och gick hem med en box. När jag sen pratade med ComHem så sa dom att jag hade dubbla abb och skulle få betala dubbelt under en uppsägningstid, dessutom så muttrade hon något om att jag minsann hade skrivit på ett avtal om nyteckning... Men efter att vägrat ge med mig så rev dom fakturan och hävde det gamla på stående fot :P

Hon tyckte dessutom att jag skulle lämna tillbaka min box och avtal för att köpa den via henne istället till ett dyrare pris :D

Ingår det det en HDMI kabel i paketet??

/Jocke

Samma svar som ovan...

Postad 04 december 2008 - 19:42

Truckerhate
  • Truckerhate
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Förstärker boxen den analoga antennsignalen?

Postad 04 december 2008 - 20:01

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Va, va, va...?! Perfa! Förklara - hur gör man? (låtsas att du berättar för min farmor, som aldrig sett en dator tidigare... så förstår jag nog ditt svar :D )

Varning: OT OT OT OT !!! :)

Enkelt. Köp Hauppauges HD PVR, så är det bara att tuta och köra.

Här kan du kolla, även se en del exempel:

Om Hauppage HD PVR på YouTube

Redigerat av Tompa123, 04 december 2008 - 20:03.

Postad 04 december 2008 - 20:06

Unregistered52aa5054
  • Unregistered52aa5054
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Nu får ni som fått boxen se till att ge lite recensioner!

Postad 04 december 2008 - 20:11

dalrok
  • dalrok
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Jag har problem med att det går ca 20 cm höga (i stort sätt osynliga) vågor på min tv (Samsung M86) från botten och sakta uppåt över skärmen när jag kollar via boxen. Jag kör via HDMI genom en förstärkare. Någon som har nått tips på botemedel? Det behöver ju inte vara boxens fel, men i och med att den inte har jordad kontakt till skillnad från tv:n och förstärkaren kan det kanske ligga nått i detta... Någon som har nått förslag?

Postad 04 december 2008 - 20:24

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Jag har problem med att det går ca 20 cm höga (i stort sätt osynliga) vågor på min tv (Samsung M86) från botten och sakta uppåt över skärmen när jag kollar via boxen. Jag kör via HDMI genom en förstärkare. Någon som har nått tips på botemedel? Det behöver ju inte vara boxens fel, men i och med att den inte har jordad kontakt till skillnad från tv:n och förstärkaren kan det kanske ligga nått i detta... Någon som har nått förslag?

Galvad antennkabel?

Alla sitter och tittar på tv :)

Postad 04 december 2008 - 20:27

Mange36
  • Mange36
  • Veteran

• 1 864 inlägg
  • 0

Tack. :)

Jag var tvungen att göra lite annat, därför det sena svaret.

Hehe, jag letade som en galning efter denna V-Fomatknapp. Till slut kom hjärnan igång igen och jag hittade luckan, Jorå. den funkar.

Attans! Tänk att det alltid ska vara något fel på det jag köper. Min V-Formatknapp gör bara att den hoppar snabbt till "Original" för att sedan genast hoppa tillbaka till 1080i.

Tja, kul att din funkar i alla fall. Då är det ju inte något generellt mjukvarufel.

Postad 04 december 2008 - 20:29

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Förstärker boxen den analoga antennsignalen?

Är bara en RF loop så jag tror den analoga bara går igenom rent. Du kan testa att stänga av box och kolla om analoga blir sämre..Om så är fallet så går den troligtvis genom någon typ av krets.

Attans! Tänk att det alltid ska vara något fel på det jag köper. Min V-Formatknapp gör bara att den hoppar snabbt till "Original" för att sedan genast hoppa tillbaka till 1080i.

Tja, kul att din funkar i alla fall. Då är det ju inte något generellt mjukvarufel.

Håll in knappen eller tryck 1 gång snabbt och nästa gång håller du in knappen lite längre.

Postad 04 december 2008 - 20:33

Mr_PeA
  • Mr_PeA
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
När jag kopplade in min nya box så försvann alla mina analoga kanaler (som jag ställt in på TVn, utanför boxen). Någon annan som upplevt detta? Boxen ska väl inte spärra de analoga kanalerna???

Postad 04 december 2008 - 20:37

Mange36
  • Mange36
  • Veteran

• 1 864 inlägg
  • 0

Liksom någon annan i tråden så undrar jag lite över favoritlistorna. Har lagt in MTV på plats 7 i en lista men inget händer om jag trycker 7 på fjärren. Kör jag med 50 som är kanalnumret så funkar det dock. Verkar skumt, så borde det inte vara. Men som sagt, jag har bara hunnit leka med boxen i en halvtimme så det kanske finns något sätt att fixa det på.

Jag har testat mer än en halvtimme och lustläst instruktionsboken. Detta är det enda (förutom att min V-Format-knapp är ur funktion) som jag har att anmärka på denna box. Till och med på svärföräldrarnas markbox för 300kr kan man lägga upp en favoritlista och komma till den sjunde kanalen när man trycker på fjärrens 7:a. Det måste gå på den här flertusenkronorsboxen också. Frågan är bara hur man gör.

Postad 04 december 2008 - 20:43

eltoko
  • eltoko
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Ok, jag väntar vidare på att någon av dom som haft gamla HD-boxen en längre tid skall uttala sig...

Jag har haft den gamla hd-katastrofboxen från det att den kom ut.

Jag får bättre bild med den nya bxen, helt klart... MEN jag ser samma symptom med color binding med den här boxen, dock ej i samma utsräckning som med den gamla boxen.

Postad 04 december 2008 - 20:48

Dixxon
  • Dixxon
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

När jag kopplade in min nya box så försvann alla mina analoga kanaler (som jag ställt in på TVn, utanför boxen). Någon annan som upplevt detta? Boxen ska väl inte spärra de analoga kanalerna???

Min farsa verkar ha samma problem? verkar skumt!!

Postad 04 december 2008 - 20:53

ClarkOne
  • ClarkOne
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0

Jag har haft den gamla hd-katastrofboxen från det att den kom ut.

... MEN jag ser samma symptom med color binding med den här boxen

Hahaha ... jag tror jag avvaktar några månader, det hör jag det. Då kanske den hinner sjunka i pris också.. för det finns inte en sportmössa att jag binder upp mig 24 månader hos ComHem igen :)

Postad 04 december 2008 - 21:06

Unregistered33651
  • Unregistered33651
  • Användare

• 182 inlägg
  • 0
Någon som kan kolla om man kan få ut HD via komponent?

Postad 04 december 2008 - 21:07

Latman
  • Latman
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Jag skulle också vilja ha en sådandär TV-box, men jag undrar om det ingår parabol i priset eller måste jag skaffa det separat ?

Dom runda parabolerna verkar ju vara attraktivast anser jag och vad kostar en sådan ?

Postad 04 december 2008 - 21:10

Mange36
  • Mange36
  • Veteran

• 1 864 inlägg
  • 0

Håll in knappen eller tryck 1 gång snabbt och nästa gång håller du in knappen lite längre.

Hur länge man har knappen intryckt spelar ingen roll. Däremot har problemet löst sig på ett annat sätt. Känner mig rätt dum, tror jag. :D Om jag går till en HD-kanal kan jag ändra upplösningen. Är jag på en SD-kanal kan jag endast ändra till 1080i, inte tillbaka. 1080i var vad jag valde vid installationen. Kanske är SD-kanalerna låsta till det?

Tja, vill jag byta till Original, 720p eller något annat kan jag bara gå till en HD-kanal. :)

Postad 04 december 2008 - 21:11

maca99
  • maca99
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Komponent klarar HD ja (720p 1080i). Men beror nog på hur boxen är gjord om du kan få HD genom komponent antar jag. Vilket fall bör du få bättre bild än genom scart-rgb.

Det stämmer väl ändå inte att man kan få HD ut genom komponent!?

Vad Hauppauge HD-PVR gör är ju att ta in den analoga signalen och återomvandla den till digital. Finns säkert information om detta här i något forum, kolla annars här: http://www.prylporta...094456-701.html

Undrar hur stor kvalitetsförlusten är på denna omvandling, först från digitalt till analogt inne i boxen, sedan tillbaka till digitalt?

Postad 04 december 2008 - 21:21

Unregistered33651
  • Unregistered33651
  • Användare

• 182 inlägg
  • 0

Jag skulle också vilja ha en sådandär TV-box, men jag undrar om det ingår parabol i priset eller måste jag skaffa det separat ?

Dom runda parabolerna verkar ju vara attraktivast anser jag och vad kostar en sådan ?

Den är för kabel-tv så du behöver hål i väggen inte parabol.

Det stämmer väl ändå inte att man kan få HD ut genom komponent!?

Vad Hauppauge HD-PVR gör är ju att ta in den analoga signalen och återomvandla den till digital. Finns säkert information om detta här i något forum, kolla annars här: http://www.prylporta...094456-701.html

Undrar hur stor kvalitetsförlusten är på denna omvandling, först från digitalt till analogt inne i boxen, sedan tillbaka till digitalt?

Jo det går fint att få HD genom komponent, tex så hade xbox 360 bara komponent från början, kommit hdmi nu senare men jag har den med bara komponent och blir fin HD bild med det!

Postad 04 december 2008 - 21:23

Unregistered7ae15c99
  • Unregistered7ae15c99
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0

Min farsa verkar ha samma problem? verkar skumt!!

Mina analoga kanaler ligger prydligt där jag själv valt dem att vara i min Sammy tv. När jag tittar via digitalbox övergår ju den från tv till att enbart bli en bildvisare. Dvs alla val görs i och via boxen.

Wasgo :)

Postad 04 december 2008 - 21:30

joje20
  • joje20
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Hur länge man har knappen intryckt spelar ingen roll. Däremot har problemet löst sig på ett annat sätt. Känner mig rätt dum, tror jag. :D Om jag går till en HD-kanal kan jag ändra upplösningen. Är jag på en SD-kanal kan jag endast ändra till 1080i, inte tillbaka. 1080i var vad jag valde vid installationen. Kanske är SD-kanalerna låsta till det?

Tja, vill jag byta till Original, 720p eller något annat kan jag bara gå till en HD-kanal. :)

För mig är det samma.. Är det någon som vet om det ska vara så eller om det är något fel..

/Jocke

Postad 04 december 2008 - 21:32

adamwasta
  • adamwasta
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
"Laddar konfigurationsdata. Var god vänta."

Hur länge då?!

Postad 04 december 2008 - 21:38

Unregistered5a1b49f6
  • Unregistered5a1b49f6
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0

"Laddar konfigurationsdata. Var god vänta."

Hur länge då?!

5-10 sekunder

Postad 04 december 2008 - 21:40

sto65
  • sto65
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Du måste bo i ett ComHem hus

:)

Postad 04 december 2008 - 21:40

adamwasta
  • adamwasta
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0

5-10 sekunder

Jojo, då får man väl ringa den s a t a n s kundtjänsten imorgon då. De har ju stängt nu. Fy fan vad jag hatar ComHem...

Redigerat av adamwasta, 04 december 2008 - 21:40.

Postad 04 december 2008 - 21:46

cozmic
  • cozmic
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Har också en M86:a men jag ser inga tecken på vågor, riktigt nöjd med bilden!

En annan fråga, är det fler som har problem med signalen för Discovery HD (bor i Stockholm)? Jag får ej in den, för svag signal säger den typ... alla andra hd kanaler funkar fint vad jag sett.

Postad 04 december 2008 - 21:48

Unregistered5a1b49f6
  • Unregistered5a1b49f6
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0

Boxen finns för satellit oxå, kallas icord hd. Sedan är det en annan femma om den funkar med den tvleverantör man vill använda då de gärna vill låsa in folk i egna boxar. Boxen finns här

En annan fråga, är det fler som har problem med signalen för Discovery HD (bor i Stockholm)? Jag får ej in den, för svag signal säger den typ... alla andra hd kanaler funkar fint vad jag sett.

I skövde är den bra. Lokalt problem?

Postad 04 december 2008 - 21:49

adamwasta
  • adamwasta
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0

Jag har en flera kompisar, med gamla HD-boxen, som har haft problem med Discovery HD i Stockholmsregionen. Ingen eller hackig bild.

Redigerat av adamwasta, 04 december 2008 - 21:55.

Postad 04 december 2008 - 21:50

cozmic
  • cozmic
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Boxen finns för satellit oxå, kallas icord hd. Sedan är det en annan femma om den funkar med den tvleverantör man vill använda då de gärna vill låsa in folk i egna boxar. Boxen finns här

I skövde är den bra. Lokalt problem?

Förmodligen.. får nöja mig med national geographics hd så länge :)

Postad 04 december 2008 - 21:52

Mange36
  • Mange36
  • Veteran

• 1 864 inlägg
  • 0

Har också en M8:a, en M86 med silverlist = M87. På vår TV syns inte heller några vågor. Det är flera med den TV:n som haft problem med ljusa vandrande ränder på när man kikar på något via scart.Vår TV var inne på reparation just med det felet. Fast nu har du ju HD-boxen via HDMI. Hur är det om du kör t.ex. en DVD-spelare via HDMI, får du ljusa vågor då också?

Vandrande vågor/ränder på M86/7 har diskuterats i denna tråd.

Redigerat av Mange36, 04 december 2008 - 21:53.

Postad 04 december 2008 - 21:53

Unregistered33651
  • Unregistered33651
  • Användare

• 182 inlägg
  • 0

Hade också problem med den, dock var det olika mkt problem beroende på vilken HDMI kabel jag använde. Dyrare var inte alltid bäst heller.. (på förra HD boxen då dvs)

Redigerat av Unregistered33651, 04 december 2008 - 21:53.

Postad 04 december 2008 - 21:56

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Jojo, då får man väl ringa den s a t a n s kundtjänsten imorgon då. De har ju stängt nu. Fy fan vad jag hatar ComHem...

Testa 30 sek boxresett
annars är det inte rätt s/n eller kortnummer som är reggat.
Ta fram uppgifterna så du har dom när du ringer

Postad 04 december 2008 - 21:56

Latman
  • Latman
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Jaha, om jag fårstått det hela rätt så är kablarna redan dragna från förinstallerad parabol. Det är ju smidigt.

Men detär något jag inte har helt klart för mig ännu om man behöver två video-kassetter för att lyckas att spela in två program samtidigt eller spelar boxen in båda programmen på en kassett.

Postad 04 december 2008 - 21:57

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Hade också problem med den, dock var det olika mkt problem beroende på vilken HDMI kabel jag använde. Dyrare var inte alltid bäst heller.. (på förra HD boxen då dvs)

Skarvade antennkablar eller gammal antennkabel?

Postad 04 december 2008 - 21:57

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Jag har en flera kompisar, med gamla HD-boxen, som har haft problem med Discovery HD i Stockholmsregionen. Ingen eller hackig bild.

Här på Södermalm, iaf i den lgh som har den enormt stora lyckan/äran av att ha mig som boende, funkar kanalen bra.

Redigerat av Tompa123, 04 december 2008 - 21:58.

Postad 04 december 2008 - 21:59

lpo
  • lpo
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Jaha, om jag fårstått det hela rätt så är kablarna redan dragna från förinstallerad parabol. Det är ju smidigt.

Men detär något jag inte har helt klart för mig ännu om man behöver två video-kassetter för att lyckas att spela in två program samtidigt eller spelar boxen in båda programmen på en kassett.

Ok, vi har förstått....

Unregistered33651
  • Unregistered33651
  • Användare

• 182 inlägg
  • 0

Det är kabel tv alltså, inte parabol! Kolla www.comhem.se om du bor i ett comhem hus eller inte, gör du inte det kan du inte använda detta!

Kassett.. var ju inte precis iår man hörde det ordet :) Den har en hårddisk på 320GB som den spelar in på vilket fall.

sto65
  • sto65
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Driver du med oss eller ?????????????? kassett???????????
Det är ingen video :)

Postad 04 december 2008 - 22:06

Mange36
  • Mange36
  • Veteran

• 1 864 inlägg
  • 0

Latman, det räcker med en kasett, om ens någon. Kasettlöst är nog att föredra. :)

Postad 04 december 2008 - 22:12

Unregistered7ae15c99
  • Unregistered7ae15c99
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0
VHS 4-timmars är ett bra tips! :)

/W

Postad 04 december 2008 - 22:24

Latman
  • Latman
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

VHS 4-timmars är ett bra tips! :)

/W

Tack för tipset Wasgo. Har du möjligtvis kommit bort och skrotat Canal Digital-boxen och hittat till Comhem.

Postad 04 december 2008 - 22:30

Figgis
  • Figgis
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Lite mer om det här med pairing.

Jag har nu båda HD boxarna.
Jag pratade förra veckan med kundtjänst o kollade om man kunde paira kortet med 2 boxar, inga problem sa dom.

Nu när jag köpt HDPVR´n så visar det sig naturligtvis vara problem med att paira kortet till bägge boxarna :)

Någon som lyckats att paira kortet till 2 boxar?

Ringde igen och fick nu till svar att det inte går att paira kortet till flera boxar, däremot kan man paira flera kort till samma box.

SUCK

Postad 04 december 2008 - 22:36

marka971
  • marka971
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Hej,

Sitter hemma och njuter av en sprillans ny HD-PVR nu. Jag fick den för 2498:- med Medium 8 Favoriter HD eller vad det nu heter, 199:-/mån, bindningstid 12 månader (ja, 12, inte 24 månader).

Jag köpte den på Expert Stormarknad på Storängsvägen i Stockholm, de hade ett 15-tal boxar kvar när de stängde idag kl 19.

Jag ska tillägga att jag inte hade något ComHem-abonnemang tidigare.

Nu ska jag titta på TV.

/Markus

Redigerat av marka971, 04 december 2008 - 22:37.

Postad 04 december 2008 - 22:43

Horrabin
  • Horrabin
  • Lärjunge

• 402 inlägg
  • 0
Någon som vet om boxen klarar av att köra ut HDMI och komponent samtidigt? Jag har två bildvisare, en med HDMI ingång och en med komponent, så det skulle vara trevligt om det går att koppla med HDMI-kabeln mot ena och en komponentkabel mot andra. Någon som har testat eller sett något som säger det ena eller andra?

Postad 04 december 2008 - 22:44

Gandolf
  • Gandolf
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Jag har testat mer än en halvtimme och lustläst instruktionsboken. Detta är det enda (förutom att min V-Format-knapp är ur funktion) som jag har att anmärka på denna box. Till och med på svärföräldrarnas markbox för 300kr kan man lägga upp en favoritlista och komma till den sjunde kanalen när man trycker på fjärrens 7:a. Det måste gå på den här flertusenkronorsboxen också. Frågan är bara hur man gör.

Kanske någon av BETA-testarna kan informera om detta var något som togs upp under testperioden? Har forskat mera själv nu och jag hittar inte heller nån lösning.

Postad 04 december 2008 - 22:54

Mr_PeA
  • Mr_PeA
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Någon som vet om boxen klarar av att köra ut HDMI och komponent samtidigt? Jag har två bildvisare, en med HDMI ingång och en med komponent, så det skulle vara trevligt om det går att koppla med HDMI-kabeln mot ena och en komponentkabel mot andra. Någon som har testat eller sett något som säger det ena eller andra?

Det är inga problem. Jag kör HDMI till min TV och komponent till min projektor, Kan visa båda samtidigt utan problem.

Postad 04 december 2008 - 22:56

Horrabin
  • Horrabin
  • Lärjunge

• 402 inlägg
  • 0

Svarar mig själv eftersom jag hittade komponentswitchen på baksidan av boxen och den var inställd på RGB - när jag ställde om den till YPbPr så fick jag bild både via komponent och HDMI. Tjoho.

Fast visst lever boxen om en del. Nu har jag förvisso den bara stående på golvet, så det kan förändras när jag ställer in den i facket där den ska vara, men min gamla HDD-DVD (Sony HX-990) lät mycket mindre, och där var en fläkt igång hela tiden. Får väl se om jag vänjer mig eller om jag måste hitta på någon "gömma undan"-lösning.

Postad 04 december 2008 - 23:06

dajo
  • dajo
  • Forumräv

• 668 inlägg
  • 0
Jag köper boxen för ca 2200kr med 12 mån Large samt 12 mån TV1000.
Den levereras nästa vecka vilket passar utmärkt då jag flyttar till lägenheten med Comhem nu i helgen :-)

Ganska bra pris tycker jag.
HD-kanalerna får sjunka lite i pris först innan jag skaffar fler än SVT-HD.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.