Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
5060 svar till detta ämne
Postad 10 februari 2010 - 14:35
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Det man i allmänhet bör tänka på när man kör tank är att ta det lugnt, hålla sig på avstånd på öppna ytor och inte köra rakt in i fiendens bas utan hela tiden ha ryggen fri eftersom tanken är känsligast där.
Det händer allt för ofta när man kör en random match med okända människor att gubben som kör stridsvagnen trycker plattan i mattan och drar in mitt i fiendens bas. Skapligt irriterande om man sitter med vid kulsprutetornet då det nästan alltid brukar sluta med att man ryker med när alla fiender i närheten springer fram med C4. Därför är det bland annat roligare att köra med MHB:are som tillför lite mer intelligens i matcherna. Jag har på min mic när frugan gått till sovrummet, annars får ni höra så mycket tjatter som inte alls har att göra med spelet. Men 22:00 brukar den gå igång, och ni som spelat med mig vet ju att jag inte är tyst heller på gott och ont antar jag.
Helt rätt! Jag gillar när det är tjatter och tjafs i spelet. Vi som spelar MW2 vet ju hur kul samtal det kan bli när Ekaa eller döden är med. Jag gillar också att "prata på", så du är i alla fall inte ensam.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 10 februari 2010 - 14:36.
Postad 10 februari 2010 - 14:48
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Ja har oxå en tendens att tjattra på lite för mkt o en o annan svordom kan oxå ramla ur min mun
Tycker de är lite svårt ibland oxå o tilltala er ja har spelat med några gånger då ja inte riktigt vet va ja ska säga.
l--Jonte--l som är min polare irl är ju rätt lätt för de är ju logisk o säga "-Jonte han kommer bakom dig!!". Men tex D-J som heter SWE666 blir svårare att rikta sig till "-Swe666 han kommer bakom dig!!!!"
Nu har jag ju mest spelat ensam med dig Swe så då är de ju ganska enkelt oförstå vem jag pratar med.
Postad 10 februari 2010 - 14:54
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Vore ju kul o kunna köra en renodlad MHB match 12 vs 12 sen. 
Vi får köra en match med MHBs COD-team i ena laget o ni som lirat BC1 i andra så får vi se vilka som har mest skillz
Postad 10 februari 2010 - 14:55
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Jag kan väl bara poängtera om jag skriker: Flytta på dig Zorro!!
Så är det katten som hoppar upp på tv-bänken och skymmer halva tv:n.. bara en FYI
Postad 10 februari 2010 - 14:58
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Så må det vara, men varför ha något som är helt onödigt. Min k/d ligger på ~2.8 något . Så den är ju inte uppseendeväckande på något sätt. Men att ha något som inte genererar något måste ju vara helt onödigt. Skulle dock gärna vilja veta tanken bakom den.
Men vad negativt det låter med "HELA" tiden Nästan som att man inte tillför något 
Inte alls så jag menade brukar själv sitta och snipa och gör man det rätt, spottar och håller kanontorn rena osv, tillför man ju massor. Att jag skrev så var för att betona att du verkligen snipar i alla situationer, och gör det bra så inget negativt med det
Postad 10 februari 2010 - 14:59
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Benny: Vart ska ja vara med då tro som inte spelat vare sig COD lr BF1 mer än kanske 20min
Postad 10 februari 2010 - 15:07
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Tycker de är lite svårt ibland oxå o tilltala er ja har spelat med några gånger då ja inte riktigt vet va ja ska säga. l--Jonte--l som är min polare irl är ju rätt lätt för de är ju logisk o säga "-Jonte han kommer bakom dig!!". Men tex D-J som heter SWE666 blir svårare att rikta sig till "-Swe666 han kommer bakom dig!!!!" Nu har jag ju mest spelat ensam med dig Swe så då är de ju ganska enkelt oförstå vem jag pratar med. 
Kommer ihåg en COD4 match då vi var ett gäng MHB:are som spelade. Jag får syn på en fiende som smyger upp bakom en av mina MHB-kamrater och ska kniva honom. Jag är för långt bort för att göra något så jag skriker i panik: "Öh, du! Akta bakom dig!". Alla i mitt lag som var i närheten snurrade runt i ren skräck i tron att någon dök upp bakom just dem. Såg förbannat roligt ut.
Postad 10 februari 2010 - 15:28
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Ja har oxå en tendens att tjattra på lite för mkt o en o annan svordom kan oxå ramla ur min mun 
Tycker de är lite svårt ibland oxå o tilltala er ja har spelat med några gånger då ja inte riktigt vet va ja ska säga. l--Jonte--l som är min polare irl är ju rätt lätt för de är ju logisk o säga "-Jonte han kommer bakom dig!!". Men tex D-J som heter SWE666 blir svårare att rikta sig till "-Swe666 han kommer bakom dig!!!!" Nu har jag ju mest spelat ensam med dig Swe så då är de ju ganska enkelt oförstå vem jag pratar med. 
spelar du med mig kan du säga "soffan" det gör alla andra som jag har spelat med ett tag  eller sofus. aldrig någon som kallar mig andreas eller andreassofus, kanske är lite långt
Postad 10 februari 2010 - 15:34
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Benny: Vart ska ja vara med då tro som inte spelat vare sig COD lr BF1 mer än kanske 20min 
aha.. trodde ni var gamla BF-veteraner allihop  Du får väl speca dåra
Postad 10 februari 2010 - 15:36
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Jag har dock prövat Battlefield 1943 i 125 timmar
Postad 10 februari 2010 - 16:02
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Vi får köra en match med MHBs COD-team i ena laget o ni som lirat BC1 i andra så får vi se vilka som har mest skillz 
Hoohohoho den där turneringen vill ja vara med i isf...!! Vore klockrent om MHB kunde styra en privat server på något sätt  . BC1 kommer pinka på COD om ja får som ja vill...  .
Postad 10 februari 2010 - 16:12
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
en sådan turnering hade varit rolig  men går det att köra private match i bf spelen?
en annan sak, är det bara för mig det går segt som f-n ute i ps3 menyn när man har igång spelet,, att skriva och skicka iväg ett meddelande eller att bara gå ut i menyn tar ju evigheter, ska det verkligen va så?
har nästan slutat att kolla meddelanden som jag får när jag spelar för man missar ju typ halva matchen då
Postad 10 februari 2010 - 16:23
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Ska gå att köra privata matcher i fulla spelet, gick väl i 1943 har jag för mig. Hur bra klanstöd det kommer ha på konsoll har jag inte hittat någon konkret info om faktiskt.
Postad 10 februari 2010 - 16:24
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Hoohohoho den där turneringen vill ja vara med i isf...!! Vore klockrent om MHB kunde styra en privat server på något sätt . BC1 kommer pinka på COD om ja får som ja vill... .
Det var precis den attityden jag letade efter  Det ska bli kul att ge er lite stryk på er egen hemmaplan o samtidigt visa vilka det är som tillhör den riktiga FPS-eliten på PS3
Postad 10 februari 2010 - 16:30
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Det var precis den attityden jag letade efter Det ska bli kul att ge er lite stryk på er egen hemmaplan o samtidigt visa vilka det är som tillhör den riktiga FPS-eliten på PS3 
FPS-elit eller inte här måste man ju använda huvudet, räcker inte långt med bara bra reflexer när man blir överkörd av en tank
Redigerat av vvv, 10 februari 2010 - 16:30.
Postad 10 februari 2010 - 17:01
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Haha! Vi veteraner kommer ju vinna så lätt! 
SÅ fort vi får ett fordon kommer alla COD:are bara stå och stirra, och försöka lista ut vilken knapp man plockade fram RPG:n med  Och sen behöver vi inte bry oss om de nu skulle få tag i en heikopter  speciellt om det är andreassofus som styr
Men vilka räknas som veteraner?
Bara de som har varit med i BFBC1 eller de som spelade BF1943 också?
Annars tycker jag att squad rush verkar grymt trevligt om man spelar lite tävlingsinriktat!
Redigerat av Unregistered7da62804, 10 februari 2010 - 17:02.
Postad 10 februari 2010 - 17:02
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
Jo, jag är medveten om att det inte är det ultimata nicket online och skulle man kunna ändra det så hade det redan varit gjort och skaffa en ny användare kommer inte på fråga då alla saves inte funkar på nya användare plus att "alla" troféer som jag samlat på mig försvinner. Häromdan när jag spelade med dig Andione så hade du ju en polare med också som jag tyckte mig höra hette Danne precis som jag så det blev ganska snurrigt i den matchen  men annars får ni väl bara säga 6´an om ni vill mig något, och i värsta fall kan jag ju byta namn här på forumet också för att underlätta ännu mer... FPS-elit eller inte här måste man ju använda huvudet, räcker inte långt med bara bra reflexer när man blir överkörd av en tank   Ser gärna att en sån turnering blir av när hela spelet kommer! Team BC FTW! Edit: det känns som att BF 1943 spelare kvalar in i BC laget
Redigerat av D-J, 10 februari 2010 - 17:05.
Postad 10 februari 2010 - 17:17
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Det var precis den attityden jag letade efter Det ska bli kul att ge er lite stryk på er egen hemmaplan o samtidigt visa vilka det är som tillhör den riktiga FPS-eliten på PS3 
Nästan så man måste skaffa detta enbart för att visa vart skåpet skall stå...
Postad 10 februari 2010 - 17:18
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Haha! Vi veteraner kommer ju vinna så lätt!  SÅ fort vi får ett fordon kommer alla COD:are bara stå och stirra, och försöka lista ut vilken knapp man plockade fram RPG:n med Och sen behöver vi inte bry oss om de nu skulle få tag i en heikopter speciellt om det är andreassofus som styr 
Men vilka räknas som veteraner? Bara de som har varit med i BFBC1 eller de som spelade BF1943 också?
Annars tycker jag att squad rush verkar grymt trevligt om man spelar lite tävlingsinriktat!
haha jag är en riktig jävel på att köra helikopter  dock får man ju aldrig chansen att träna på de eftersom många randomfolk i laget kan stå hela matchen typ och bara vänta på att en helikopter ska bli ledig,, gör inget för laget, bara står och väntar
Redigerat av andreassofus, 10 februari 2010 - 22:13.
Postad 10 februari 2010 - 17:19
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
haha jag är en riktig jävel på att höra helikopter 
Det är väl bara att höja ljudet lite
Redigerat av Unregistered7da62804, 10 februari 2010 - 17:19.
Postad 10 februari 2010 - 17:39
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Jag är lätt på en "COD vs BF"-turnering sedan! Jag räknas väl som COD:are.
Postad 10 februari 2010 - 17:39
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Edit: det känns som att BF 1943 spelare kvalar in i BC laget
Ja det tycker jag. Alla BF-spelare helt enkelt.
Postad 10 februari 2010 - 20:55
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Usccch nu längtar ja verkligen till att det hela spelet kommer så man får sätta dit cod spelarna... private match skall fungera för de gjorde de ju redan i 1943 som sagt på ps3an...
Då lär vi ju boka in en fredagkväll eller lördag så man fått i sej någon stadig så man verkligen brinner för att spöa skiten ur cod världsmästarna =P ...
eRensson tycker du ska lugna ner dej med den där vassa saken du kan skada dej
Postad 10 februari 2010 - 21:11
eRensson
-
eRensson
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
eRensson tycker du ska lugna ner dej med den där vassa saken du kan skada dej 
Äh, undrar var du fick tag på ditt bamsesvärd.. Men nu ligger vi kanske lika?
Postad 10 februari 2010 - 22:04
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2 850 inlägg
Lyckades få Falcen`s tag 3ggr och 1 av andreassofus va ja minns nu.
Du glitch cheatar!  Nä, skoja bara. Jag fick allt dig också, en eller två tags  Men det är roligare(och bättre för alla) om vi spelar i samma squad...
Postad 10 februari 2010 - 22:13
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Det är väl bara att höja ljudet lite 
haha blidde lite fel där  vad är dessa tags eller vad det nu heter? har en lista med dessa som jag har fått,, tror jag har 11st men har ingen aning om vad det är för nåt. falcen tags, dog tags . verkar finnas många namn för dom eller? eller heter sdom olika kanske. förklaring tack
Redigerat av andreassofus, 10 februari 2010 - 22:16.
Postad 10 februari 2010 - 22:21
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2 850 inlägg
falcen tags, dog tags . verkar finnas många namn för dom eller? eller heter sdom olika kanske. förklaring tack 
Dog tag:  När du knivar ihjäl någon tar du hans/hennes dog tag
Postad 10 februari 2010 - 22:25
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
aha är det när man knivar någon man får dom, får ta och vässa man kniv då och börja kniva er lite, har ingen från er här än
Postad 11 februari 2010 - 00:34
Yves
-
Yves
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Det var väl första riktiga kvällen jag spelade BF:BC2 och det var riktigt roligt särskilt i slutet då man vid sporadiska tillfällen kunde göra lite nytta  . Men jag upptäckte två buggar/problem, den första var att jag körde en random match innan jag joinade er med miken avslagen och slog på den då jag joinade er. PS3:an registrerade den men BF:BC2 registrerade den aldrig. Det andra var att jag oftast inte hörde er för allt annat ljud så jag ändrade de olika volymerna i ljuduppsättningen men det verkade inte hända något. Någon mer som också haft problem med volymen eller hade jag bara en konstig inställning?
PSN: Avalantis
Postad 11 februari 2010 - 02:19
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
aha är det när man knivar någon man får dom, får ta och vässa man kniv då och börja kniva er lite, har ingen från er här än 
Tyckte din kniv var lite trubbig  . eRensson a ja tror vi ligger rätt lika eller om du leder.Alltid lika kul när man väl blivit knivad av någon MHB att få igen med ett PAR knivningar efter varandra  andi_one tog mej ett par gånger igår och lika förbannad blev ja varje gång tills ja dödade han med medics defilator.. Satte återupplivnings grejerna i ansiktet på han och han seglade till marken Nu har ja även styrt upp SPELA NU tråd i samma tråd som ni skrev in era psn id namn , om man vill skrapa ihop ett par stycken och lira eller bara vill visa att man finns och vill spela . Alltid kul om man vet ett par på friendlisten som ska in och spela så man kan anpassa sej lite.... Samt slipper vi att göra ännu en tråd som heter spela nu eller dylikt.../// Voldoo
Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 11 februari 2010 - 02:21.
Postad 11 februari 2010 - 08:08
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Thomasson, du är hemsk med snipern
FIck dig några gånger med kulsprutan när du smög i buskarna iaf.
Sen, CBR, tack för att du bytte sida till motståndarlaget efter att vi hade vunnit, då blev jag ensam MHB:are i laget mot dig, vvv, kbe, och thomasson......
Verkligen, tusen tack...
Redigerat av JockeJ, 11 februari 2010 - 08:08.
Postad 11 februari 2010 - 08:22
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Häromdan när jag spelade med dig Andione så hade du ju en polare med också som jag tyckte mig höra hette Danne precis som jag så det blev ganska snurrigt i den matchen 
hehe Jo ja reagera på att du svarade när ja sa Danne  Voldoo: haha jo , som tur är så finns de ju ingen bestående stats för det  Men de är alltid lika knäckande att bli dödad utav Defibrilatorn , Repair tool lr kanske värst när någon jävel som e sniper sätter en C4 på en och springer iväg o smäller av den.  Detta hände mig i en grötig situation inne vid Comstation B på andra punkten i anfallordning mätt. Det var några riktigt roliga timmar spelande fram till fotbollen på tv igår måste ja säga  Hoppas på en repris idag
Postad 11 februari 2010 - 08:27
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Thomasson, du är hemsk med snipern FIck dig några gånger med kulsprutan när du smög i buskarna iaf.
Sen, CBR, tack för att du bytte sida till motståndarlaget efter att vi hade vunnit, då blev jag ensam MHB:are i laget mot dig, vvv, kbe, och thomasson...... Verkligen, tusen tack... 
Man tackar, jag hoppas verkligen att man kan sätta ihop ett helt lag på 8 pers någon gång i framtiden. Jag tänkte fasen inte på det alls, men jag hade ju kunnat byta till ditt lag. Får tänka på det nästa gång. Man måste ju ha någon att tjöta med.
Postad 11 februari 2010 - 08:32
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
Gårdagskvällen var trevlig, men det var roligare att spela med MHB:are än mot.
Blev man inte snipad av thomasson så blev man nermejad av vvv (MadAbility) KSP, men ens lag lyckades ändå vinna - undrar hur
Men det blev bättre när man kom in i 'rätt' lag
Postad 11 februari 2010 - 08:41
CBR
-
CBR
-
Användare
-
-
237 inlägg
Thomasson, du är hemsk med snipern FIck dig några gånger med kulsprutan när du smög i buskarna iaf.
Sen, CBR, tack för att du bytte sida till motståndarlaget efter att vi hade vunnit, då blev jag ensam MHB:are i laget mot dig, vvv, kbe, och thomasson...... Verkligen, tusen tack... 
Hehe, inte mitt val dock. Blev utslängd från psn mitt i en eldstrid. Sen att jag i den matchen lyckades kniva thomasson två gånger ser jag som en fet bonus
Redigerat av CBR, 11 februari 2010 - 08:42.
Postad 11 februari 2010 - 08:46
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Det skulle vara skitkul att möta er veteraner när spelet väl kommer och man har hunnit komma in lite i det.......men jag tror ni skulle ha svårare att slå oss i Cod än vi kommer att ha att slå er i BF......
Postad 11 februari 2010 - 08:54
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
De beror ju på att COD är klaustrofobiskt
Postad 11 februari 2010 - 09:25
Unregisteredf4fc9dc9
-
Unregisteredf4fc9dc9
-
Användare
-
-
190 inlägg
Ja det var verkligen roligt igår. Vissa omgångar kändes det som vi spelade riktigt bra, tyvärr så dog mitt headset vilket försämrade samarbetsförmågan.
Jag gillar banan i demot, och det känns som man både som Attacker/defender har så otroligt många valmöjligheter. Varje gång man spelar så kommer man på nya möjligheter, jag har typ bara 4-5h på demot, och jag kommer nog inte tröttna på det fram till spelet släpps. 3 veckor kvar nu.
Har fortfarande svårt att vara långlivad i pansarvagnen, oavsett om man står på lite avstånd och pepprar tar det inte långstund innan det blinkar/tjuter för att sedan sprängas några sekunder senare. Man hinner ju inte laga den innan den flyger luften.
Fyrhjulingarna är dock väldigt effektiva, de går ju riktigt fort. Ett bra sätt som oftast funkar är att snabbt köra bakom fienden, hoppa av i farten på ett bra ställe, gömma sig en stund för att sedan attakera bakifrån.
/MeanMach
Postad 11 februari 2010 - 12:45
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Ja det var verkligen roligt igår. Vissa omgångar kändes det som vi spelade riktigt bra, tyvärr så dog mitt headset vilket försämrade samarbetsförmågan.
Jag gillar banan i demot, och det känns som man både som Attacker/defender har så otroligt många valmöjligheter. Varje gång man spelar så kommer man på nya möjligheter, jag har typ bara 4-5h på demot, och jag kommer nog inte tröttna på det fram till spelet släpps. 3 veckor kvar nu.
Har fortfarande svårt att vara långlivad i pansarvagnen, oavsett om man står på lite avstånd och pepprar tar det inte långstund innan det blinkar/tjuter för att sedan sprängas några sekunder senare. Man hinner ju inte laga den innan den flyger luften. Fyrhjulingarna är dock väldigt effektiva, de går ju riktigt fort. Ett bra sätt som oftast funkar är att snabbt köra bakom fienden, hoppa av i farten på ett bra ställe, gömma sig en stund för att sedan attakera bakifrån.
/MeanMach
När det börjar att tuta och pipa, det är signalen för att du bör flytta på dig direkt. Så låter det när en missil är "låst" på dig. UAV kan vara lite jobbig att köra så rör man sig direkt så brukar den missa. Om det nu inte sitter en rutinerad person och flyger radiostyrt dvs. Det är svårt att bli less på det här spelet, för mig blir det värre och värre. Starkt beroende framkallande, hade man inte haft det man annars gör på dagarna med allt vad arbete och familj heter så hade jag nog nött det mer. Ett tips bara, kör inte en 4hjuling emot mig. Risken är stor att det sitter ett skott i plytet  psn:thomasson
Postad 11 februari 2010 - 14:13
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Kika in denna så har ni några saker att försöka er på under demot  . Ja gillar tagsen runt 1.50 http://blogs.battlef...-montage.aspx##
Postad 11 februari 2010 - 14:20
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Fan Voldoo de där gjorde mig ju inte mindre sugen på att åka hem från jobbet o spela!!
Riktigt grym video. Man fick allt lite tips o ide`er över hur man ska göra annorlunda.
Postad 11 februari 2010 - 14:22
clabbe69
-
clabbe69
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
kills med uav måste man ju testa
Postad 11 februari 2010 - 14:26
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Jo det där med UAV-killsen har man ju gjort några:D riktigt roligt faktiskt! Dock buggar det ibland, så att man bara åker rakt igenom... men men
Postad 11 februari 2010 - 14:26
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
Kika in denna så har ni några saker att försöka er på under demot . Ja gillar tagsen runt 1.50
http://blogs.battlef...-montage.aspx##
Fräckt, underbart när han dödar folk med UAV genom att flyga ner dem! "drömträffen" med strv kanonen mot hkp får man nog hem och prova
Postad 11 februari 2010 - 14:27
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Kika in denna så har ni några saker att försöka er på under demot . Ja gillar tagsen runt 1.50
http://blogs.battlef...-montage.aspx##
Man skulle kanske börja att spela in highlights själv, jag menar igår 2*dual headshot på 4hjulingar, 6-7st scopeless på rad vid näst sista A och B, och ett par snygga långlobbar på rörande mål... Detta under samma runda  Jag måste nästan ta semester känner jag
Postad 11 februari 2010 - 14:35
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Ja det gick riktigt bra igår faktiskt, fick ace pin i nästan varje match kändes det som. Och skillen låg 199 igår när jag stängde av, får nog ta och spela lite mer MAG nu ett tag så jag skrämmer iväg alla stackare så dom inte vågar köpa spelet sen
Postad 11 februari 2010 - 15:30
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
In what's becoming the rule rather than the exception for EA games, Battlefield: Bad Company 2 will receive day one DLC. Speaking to Worthplaying, senior producer Patrick Bach said, "We have an in-game store where you get free content or you can buy new content to the game, so it's a very integral part of the game that we will have a long post-launch campaign. I think people will be thrilled to see what's in that already. On day one, you will get some really cool stuff."
It's still not clear if that "really cool" stuff will be free, for-pay or both -- in the case of EA's usual in-the-box DLC strategy, it would be free to new buyers and sold separately for used copies of the game. You'll remember that during the release of the first Bad Company, EA was actually threatened with a boycott for its (soon abandoned) strategy that would have created an in-game gap between players that spent extra money and those who didn't. Hopefully EA and DICE will be a bit smarter about things this time around. Källa
Redigerat av BrittBastard, 11 februari 2010 - 15:32.
Postad 11 februari 2010 - 16:11
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Källa
Hoppas de inte förstör detta nu... t ex att man kan köpa perks och liknande.. Hoppas det bara blir lite customization av gubben man spelar med! Eller möjligtvis större pack med riktiga uppgraderingar, såsom nya maps och liknande. Dock hoppas jag att dessa kommer längre ner på vägen, och inte släpps på första dagen. Hoppas hoppas hoppas detta inte gör BFBC2 till ett skitspel....
Postad 11 februari 2010 - 16:28
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
mm blev också lite orolig över detta, att man kan köpa nåt supervapen eller liknande. men vi får väl se
Postad 11 februari 2010 - 16:35
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
mm blev också lite orolig över detta, att man kan köpa nåt supervapen eller liknande. men vi får väl se 
Jaa man ska väl inte göra en höna av en fjäder.. Men enligt mig så är det inte många som har lyckats speciellt bra med hantering av DLC..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|