Startade upp Total War Attila igår. Nu skall Rom falla!
Vad spelar du just nu?
Postad 13 February 2015 - 09:15
Det räknas väl inte som Rome Total War 2? För i så fall gör du det svårare för mig att få gratisgrejer. Den här helgen så får det spelet som spelas flest matcher gratis content och jag spelar för team CoH2!Startade upp Total War Attila igår. Nu skall Rom falla!
Postad 13 February 2015 - 11:33
Det räknas väl inte som Rome Total War 2? För i så fall gör du det svårare för mig att få gratisgrejer. Den här helgen så får det spelet som spelas flest matcher gratis content och jag spelar för team CoH2!
Nej, det räknas som ett eget spel. SEGA skickade en reviewcode till mig igår.
Postad 13 February 2015 - 14:58
Spelar Alien: Isolation just nu, men jag måste ta en liten paus då jag har slut på vuxenblöjor och lugnande medicin ![]()
Redigerat av DragonPuffer, 13 February 2015 - 14:58.
Postad 13 February 2015 - 15:06
Fattar inte hur det spelet sålde så dåligt relativt andra stortitlar, förtjänar mycket mer. Det fick ju för fan 5.9 av IGN och sånt för att de inte fattade grejen, stängde in sig i skåp och sånt hela tiden.
Postad 13 February 2015 - 21:46
Fattar inte hur det spelet sålde så dåligt relativt andra stortitlar, förtjänar mycket mer. Det fick ju för fan 5.9 av IGN och sånt för att de inte fattade grejen, stängde in sig i skåp och sånt hela tiden.
Var nyss hos en polare som köpt det, vi spelade ett par timmar innan jag trallade hem. Såg aldrig ens alienen riktigt, men jävlar vilken atmostfär, stämning och inlevelse. Kan ju bara tala för den delen av spelet men jag blev imponerad.
Postad 14 February 2015 - 08:49
Har spelat en massa D3 UEE senaste tiden. Spelat som monk och känner mig ganska färdig. Det var kul men nu börjar det bli långtråkigt att grinds rifts och greater rifts.
Dags att gå vidare till nya utmaningar!
Postad 14 February 2015 - 11:11
Startade upp Total War Attila igår. Nu skall Rom falla!
Hur är Rome 2 nuförtiden? Hörde ju rätt mycket illa om det i början. Fick en kod med min processor jag köpte för ett knappt år sen, men har inte blivit av att jag spelat det än. Har löst in den, och spelet ligger där på Steam och påminner mig hela tiden. Dags att installera?
(Det enda Total War-spel jag spelat är förra Rome, vilket var riktigt kul. Har även loggat fem timmar i Empire, men fastnade aldrig riktigt. Men ska nog ge det en till chans om jag hinner nån gång)
Postad 14 February 2015 - 12:09
Nej det fattar inte jag heller, jag har varit så sugen på det sen det släpptes men haft så mycket andra spel emellan. Men nu i veckan var det rabatt på PSN store. Ångrar verkligen inte köpet, älskar spelet! Isolation är precis vad jag förväntat mig ![]()
Postad 14 February 2015 - 15:57
Postad 15 February 2015 - 10:06
Hur är Rome 2 nuförtiden? Hörde ju rätt mycket illa om det i början. Fick en kod med min processor jag köpte för ett knappt år sen, men har inte blivit av att jag spelat det än. Har löst in den, och spelet ligger där på Steam och påminner mig hela tiden. Dags att installera?
(Det enda Total War-spel jag spelat är förra Rome, vilket var riktigt kul. Har även loggat fem timmar i Empire, men fastnade aldrig riktigt. Men ska nog ge det en till chans om jag hinner nån gång)
Jodå det är helt okej. Alla som hade köpt spelet fick det uppgraderat till Emperor Edition med allt DLC på grund av allt strul. AI:n har sina problem fortfarande är inte alls lika dålig längre.
Jag gillar Empire fast nu var det flera år sedan jag spelade det. Annars är Medieval II bästa spelet i hela serien fortfarande.
Postad 15 February 2015 - 17:30
Postad 16 February 2015 - 18:36
Köttar genom lite lir jag inte är helt klar med än, så just nu lirar jag Super Mario 3d World och Dark Souls 2. Fått ner dragon riders och nöter nu spegelriddaren, fan vad hård han är. :/
I 3d world är jag klar med "storyn" och håller på med sista extravärlden. Ska även försöka ta alla stjärnor, stamps etc. Sen är jag sjukt sugen på Bayonetta 1 och 2.
Postad 16 February 2015 - 18:43
Kom ihåg att Champions Road bara får klaras utan powerupsI 3d world är jag klar med "storyn" och håller på med sista extravärlden. Ska även försöka ta alla stjärnor, stamps etc. Sen är jag sjukt sugen på Bayonetta 1 och 2.
Postad 17 February 2015 - 22:02
Kom ihåg att Champions Road bara får klaras utan powerups
Vad elak du är.
Aja har en bit dit, fortfarande rätt många stjärnor och skit som ska samlas.
Postad 18 February 2015 - 22:23
Förresten Zoiler, bara för att klargöra. Du har gjort Champions Road utan powerups eller försöker du bara hetsa mig till att försöka något omöjligt? ![]()
Postad 18 February 2015 - 22:36
Har inte öppnat Shadow of Mordor än, hoppas det är bättre.
Postad 18 February 2015 - 22:45
Förresten Zoiler, bara för att klargöra. Du har gjort Champions Road utan powerups eller försöker du bara hetsa mig till att försöka något omöjligt?
Jag klarade det, men inte lätt direkt, tog ett par timmar.
Edit: Japp som jag trodde, skryter om det på sistasidan i 3D World-tråden.
Edit2: Takeo, ge inte upp på Wolfenstein. Du kan omöjligen tycka det är värdelöst efter att ha spelat ut det. Vad kör du på för nivå?
Redigerat av Zoiler, 19 February 2015 - 00:02.
Postad 20 February 2015 - 22:54
Vet inte vad det är men jag kan inte sluta spela det. Helt hooked.
Postad 21 February 2015 - 08:51
Har inte spelat mer sedan sista inlägget. Kör på näst svåraste.
Edit2: Takeo, ge inte upp på Wolfenstein. Du kan omöjligen tycka det är värdelöst efter att ha spelat ut det. Vad kör du på för nivå?
Postad 21 February 2015 - 08:55
Man kan stå helt öppet och när det är motsvarande typ 10m mellan FI och en själv börjar de grubbla. Gömmer man sig runt ett hörn stannar de ändå på samma plats man stod och börjar inte leta.
De stora robotarna är drygt sega att ta kol på, men lika dumdryga och lättlurade.
Postad 21 February 2015 - 10:22
Wolfenstein har jag varit sugen på ett tag, blir nog att testa det
Snygga animationer vid executions!
Postad 21 February 2015 - 12:07
Dödat spegelriddarn i DS2 nu och nått nästa region. Spegelbossen var svår tyckte jag, men jag fick kläm på hans attacker efter ett tag och visste hur jag skulle hantera allt. Då gick han ner till slut. Kul fajt!
Postad 22 February 2015 - 01:37
Gick in på Steam och köpte Dying Light istället (ork int vänt på skiva). Det är betydligt mer fängslande, jag som vid 22 "lovade" frugan att inte spela längre än till 23
Har fortfarande kontrollerbindingen från FC i huvet, så det blir lite fel ibland. Men hur som ett grymt lir.
Postad 22 February 2015 - 13:29
Tycker AI'n är väldigt puckad. Man kan springa hela vägen fram till en soldat som står med ryggen emot, behöver inte smyga.
Man kan stå helt öppet och när det är motsvarande typ 10m mellan FI och en själv börjar de grubbla. Gömmer man sig runt ett hörn stannar de ändå på samma plats man stod och börjar inte leta.
De stora robotarna är drygt sega att ta kol på, men lika dumdryga och lättlurade.
Jag kan hålla med i en hel del av ovanstående. Spelar själv Wolfenstein just nu. Har ju hört mycket bra om det och jag tycker iofs att det är det klart roligaste fps jag spelat på länge! Men AI:n är ju inte helt smart nä. Och sen hade jag väl hoppats på lite mer klassiska öppna/labyrint-banor i gammal klassisk anda. Men det är ju mer eller mindre lika linjärt som CoD och liknande. Men gillar den överdrivna storyn, humorn och stämningen i spelet. Gillar vapnen/dual wielding och framförallt hur vanliga fiender faktiskt dör av några få skott. Men visst, stora robotar är ju mest också bara sega. Inte så mycket taktik att lista ut, bara uthållighet.
Har kommit ca 7 timmar in, så kanske att det blir bättre gameplaymässigt senare, men som sagt känner inte riktigt att det når upp till de höjder jag förväntat efter allt positivt jag hört. Men som sagt, klart kul i lagom doser om ca 30-60 min.
Redigerat av jayreso, 22 February 2015 - 13:30.
Postad 22 February 2015 - 19:13
The Vanishing of Ethan Carter. Jag visste att det skulle vara ett vackert spel. När man startar så blåser vinden i träden, eftermiddagssolen lyser, det är stillsamt och en mjuk pianoslinga går. Man går några kliv framåt och
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 22 February 2015 - 19:14.
Postad 22 February 2015 - 23:15
Postad 03 March 2015 - 07:39
Sist på bollen plockar jag upp Dying Light och börjar så smått att spela.
Postad 03 March 2015 - 08:57
Detta är tredje karaktären, jag har lagt så mycket tid på detta spel att jag kallsvettas när jag tänker på det. Och då är jag på gång att starta en ny runda med en renodlad nord-warrior. -_-
Ska nämnas att jag blandar med Titanfall och War thunder.
Redigerat av Unregistered35582, 03 March 2015 - 08:59.
Postad 03 March 2015 - 12:15
Sist på bollen plockar jag upp Dying Light och börjar så smått att spela.
Lägg till prnkzeh på PSN om du har lust o slakta lite zombies nån kväll ;p
Postad 03 March 2015 - 14:06
Lägg till prnkzeh på PSN om du har lust o slakta lite zombies nån kväll ;p
Låter bra.
Postad 13 April 2015 - 13:59
Kör Child of Light. Jag brukar inte tycka om att spela på för lätta svårighetsgrader i spel generellt. Men nu har jag stött på en till boss i kapitel 7 som det antingen kommer krävas en opti-insats inför eller lägga tid på att grinda för att levla ett tag och tålamodet tryter för båda dessa scenarion... ![]()
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 13 April 2015 - 15:24.
Postad 13 April 2015 - 17:25
Plockade upp de för 200 spänn till 360
Postad 24 April 2015 - 16:36
Lirar Batman - Lets slay some orcs aka Shadow of Mordor. Kul som fan, combat är ju batmankopierat och det är bra. Gillar även grejen med orchierarkin osv, i övrigt liknar det Assassins Creed lite med, fast bättre på alla sätt.
Mainstoryn kunde varit mer involverande osv men skit samma, dödar horder av orcer och jag älskar spel där jag får slakta döda av saker. Därav förkärleken till God of War!
Är visserligen aningen lätt men fuck it, lets slay some orcs!
Postad 24 April 2015 - 23:18
Lirar Batman - Lets slay some orcs aka Shadow of Mordor. Kul som fan, combat är ju batmankopierat och det är bra. Gillar även grejen med orchierarkin osv, i övrigt liknar det Assassins Creed lite med, fast bättre på alla sätt.
Mainstoryn kunde varit mer involverande osv men skit samma, dödar horder av orcer och jag älskar spel där jag får slakta döda av saker. Därav förkärleken till God of War!
Är visserligen aningen lätt men fuck it, lets slay some orcs!
Håller med på allt faktiskt
Döda döda döda!
Postad 25 April 2015 - 00:16
Håller med på allt faktiskt
Döda döda döda!
Jag ställer mig också i gruppen av oss som gillar lite hederlig "döda allt som rör sig"-action. ![]()
OnT: Jag har hittat tillbaka till BF4 igen som jag varvar med lite GTA V. Snart blir det nog dock mycket Project Cars som jag väntar spänt på.
Postad 28 April 2015 - 11:10
Tomb Raider Definitive edition.
Jädrar vad bra det här, bättre än Uncharted som spelet liknar i upplägg.
Har inget att klaga på förutom att ai'n inte är värst smart och secret tombs är minst secret i hela spelet.
Ser fram emot Rise of the Tomb raider rejält mycket. Har det kommit något datum för när det ska släppas?
Postad 28 April 2015 - 11:37
Tomb Raider Definitive edition.
Jädrar vad bra det här, bättre än Uncharted som spelet liknar i upplägg.
Har inget att klaga på förutom att ai'n inte är värst smart och secret tombs är minst secret i hela spelet.
Ser fram emot Rise of the Tomb raider rejält mycket. Har det kommit något datum för när det ska släppas?
Håller också på att spela detta, jag har ett problem och det är den skakiga kameran. Har iofs inte ens kollat än om det går att stänga av. Annars är det ett grymt spel! Väl värt de 160:- man betalade iallafall ![]()
Postad 28 April 2015 - 12:06
Håller också på att spela detta, jag har ett problem och det är den skakiga kameran. Har iofs inte ens kollat än om det går att stänga av.
Jag har inte ens lagt märke till det mer än just i början. Ska se ikväll när jag fortsätter med spelet om det är så.
Kanonpris för ett så bra spel, köpte det själv för 299 och tycker det lätt är värt de pengarna.
Postad 28 April 2015 - 12:32
Postad 11 May 2015 - 09:23
Så nu har jag börjat beta av mina spel jag har hemma, först ut på listan är SSX.
Postad 17 May 2015 - 09:55
Witcher 2 - Vilken skillnad från första. Jag tittade på en ihopklipp youtubefilm av witcher 1 (3timmar...) och det kändes som att titta på en lång Uwe Boll-film.
Orkade aldrig spela klart första eftersom spelkontrollen var så otrolig dålig. I denna är man ganska begränsad men ändå ljusår bättre än första. Har spelat 3-4h och tycker spelet är väldigt bra även om det finns en hel del "fel".
Världen och storyn bra - spelkontrollen dålig är en snabb sammanfattning.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
4 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?