Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PS3 Slim (CECH-2000)

1021 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB (Spelkonsoler) 9 9.380768 (259) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB (Spelkonsoler) 9 9.430378 (78) Inga priser
30 relaterade trådar
Playstation Store (2597 inlägg) 8 år sedan
HDMI CEC/Bravia Sync kabelberoende? (1 inlägg) 8 år sedan
* Officiell tråd - Playstation 3* (8507 inlägg) 10 år sedan
Officiella FIRMWARE-tråden [PS3] (1979 inlägg) 11 år sedan
Min ps3a dog, YLOD! (443 inlägg) 11 år sedan
PS3 Mediaserver - PMS (2831 inlägg) 12 år sedan
Hur mycket låter era PS3:or? (4857 inlägg) 12 år sedan
Sony 55W905A 3D som spökar? (inte ghosting) (5 inlägg) 12 år sedan
HDMI CEC/Bravia Sync hjälp (1 inlägg) 14 år sedan
PS3 som Blu-ray spelare (1237 inlägg) 14 år sedan
Ny på PS3 (26 inlägg) 15 år sedan
PS3+3D tv (46 inlägg) 15 år sedan
PS3 Slim med oljud i fläkten (354 inlägg) 15 år sedan
Ska min receiver eller TV koda av bild? (5 inlägg) 15 år sedan
Xbox 360 eller PS3 (1171 inlägg) 15 år sedan
PS3-uppdatering ger 3D-möjligheter (51 inlägg) 15 år sedan
Hjälp en idiot! Koppla Pc, ps3, tv & receiver. (4 inlägg) 15 år sedan
Ny PS3 revision släppt (129 inlägg) 15 år sedan
PS3 slim 120GB pris (916 inlägg) 16 år sedan
Bästa stället att importera ps3? (424 inlägg) 16 år sedan
PS3 Media Server - Filmomslag (4 inlägg) 16 år sedan
Onkyo TX-sr607 HDMI Problem (6 inlägg) 16 år sedan
GTA 4 online PS3 (2 inlägg) 16 år sedan
Smalare Blurayspelare? (4 inlägg) 16 år sedan
Hjälp: Val av DVD-spelare till Samsung LE40B755 (14 inlägg) 16 år sedan
Reciever/Förstärkare med växlare för multipla bild-/ljudkällor - möjligt (5 inlägg) 16 år sedan
[Hilfe] Prisvärt minisystem för spel och filmbruk (0 inlägg) 16 år sedan
PS3 slim och bravia sync (13 inlägg) 16 år sedan
Playstation 3 - från annat land (50 inlägg) 16 år sedan
Sony sänker priset på Ps3 (95 inlägg) 16 år sedan

Postad 20 September 2009 - 20:25

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Det finns ju några fördelar med slimmen... lägre strömförbrukning, bravia sync... men jag måste också säga att jag är också i tankar om att lämna tillbaka och köpa mig en tjockis igen. Dock så verkar inte tjockisen finnas någonstans... dom flesta ha fått den slutsåld.. ska åka förbi maxi och kolla imorgon.

Hehe sen finns ju oturen att man får en 80giggare som låter lika högt eller högre... det fanns ju några sådana också

Postad 20 September 2009 - 21:36

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Det finns ju några fördelar med slimmen... lägre strömförbrukning, bravia sync... men jag måste också säga att jag är också i tankar om att lämna tillbaka och köpa mig en tjockis igen. Dock så verkar inte tjockisen finnas någonstans... dom flesta ha fått den slutsåld.. ska åka förbi maxi och kolla imorgon.

Hehe sen finns ju oturen att man får en 80giggare som låter lika högt eller högre... det fanns ju några sådana också

ja men de intressanta med slimmen är att de tysta fläktlägena ens finns , de e där i 5 minuter sen :S.. lika bra o bröla på direkt tycker jag.

Jag minns när PS2 slim kom, de var fanimej tyst det!

Postad 20 September 2009 - 21:53

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
var förbi game vart min var köpt och fråga ang ljudet ett svagt "rrrrrrrr"
jag sa att jag har för mig att dessa nya ska vara tystare
han sa nä det vet jag inget om

är det något jag bara fått för mig eller står det något om detta ?
isf hänvisning gärna

Postad 20 September 2009 - 22:01

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0
Har ett konstigt problem med min Slim som har uppkommit senaste veckan. När jag startar den så får jag inte alltid ut bild via HDMI. TVn är svart och det står att videoformatet inte kan användas. Det börjar alltid fungera till slut men det tar allt ifrån 1 minut till 10 minuter innan jag får bild. När väl bilden kommer så kan den i undantagsfall komma och gå några gånger, därefter fungerar det bra.

Någon som upplevt liknande eller har idéer?

Postad 20 September 2009 - 22:23

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
http://www.blu-ray.com/news/?id=3296

där står det bla

Postad 20 September 2009 - 22:29

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
tack för länken
du har inget som sony själva har släpt

Postad 20 September 2009 - 22:35

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

tack för länken
du har inget som sony själva har släpt

http://news.cnet.com...10312144-1.html

där står de mer officiellt ifrån SONY att de designat den inuti så den skall bli tystare

Postad 20 September 2009 - 22:59

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Ni som fått "tysta maskiner" vilken butik har ni köpt den ifrån?
Man kanske ska prova testa en från där istället... för det kanske inte spelar någon roll om man byter maskin på samma varuhus.. de lär ju ha köpt en karton med samma serie.. dvs tillverkningsdatumet lär nog vara samma dag.. en måndag ;)

Postad 20 September 2009 - 23:21

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Ni som fått "tysta maskiner" vilken butik har ni köpt den ifrån?
Man kanske ska prova testa en från där istället... för det kanske inte spelar någon roll om man byter maskin på samma varuhus.. de lär ju ha köpt en karton med samma serie.. dvs tillverkningsdatumet lär nog vara samma dag.. en måndag ;)

och framför allt filma det finns inget filmbevis någonstans i världen att de finns en tyst slim efter 20 minuter

Postad 21 September 2009 - 06:02

Muyfa666
  • Muyfa666
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Jag ska inte bli för dryg nu, men jämförelsen som Sony gått ut med är mot den första maskinen - 60-giggaren. Skillnaden i energiförbrukning gentemot en "modern" 80-giggare är inte särskilt imponerande. Slimen drar mindre, men det handlar inte om några 30+ procent.

Postad 21 September 2009 - 08:17

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Antingen har jag hörselskador eller så är det stor skillnad mellan olika enheter eller så är ni väldigt ljudkänsliga.

Jag har upplevt någon gång att min slim går upp i varv ordentligt, men det har då aldrig stört mig, spelen/filmen har då alltid överröstat PS3an. Har aldrig blivit störd av ljudet själva enheten gör.

Redigerat av Unregisteredbdbbb6aa, 21 September 2009 - 08:17.

Postad 21 September 2009 - 08:41

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Antingen har jag hörselskador eller så är det stor skillnad mellan olika enheter eller så är ni väldigt ljudkänsliga.

Jag har upplevt någon gång att min slim går upp i varv ordentligt, men det har då aldrig stört mig, spelen/filmen har då alltid överröstat PS3an. Har aldrig blivit störd av ljudet själva enheten gör.

MIN LÅTER NÄSTAN som en xbox 360 kolla mitt klipp tidigare

Postad 21 September 2009 - 09:24

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Har ett konstigt problem med min Slim som har uppkommit senaste veckan. När jag startar den så får jag inte alltid ut bild via HDMI. TVn är svart och det står att videoformatet inte kan användas. Det börjar alltid fungera till slut men det tar allt ifrån 1 minut till 10 minuter innan jag får bild. När väl bilden kommer så kan den i undantagsfall komma och gå några gånger, därefter fungerar det bra.

Någon som upplevt liknande eller har idéer?

Jag tror jag råkat ut för precis samma sak några gånger. Antar att den lilla skillnaden beror på att vi har olika fabrikat på TV:n, för min reagerar genom att acceptera att den får signal via HDMI, MEN den visar ändå bara myrornas krig. Jag har dock inte provat att vänta och se om det rättar till sig självt, utan jag har startat om PS3:an varje gång. Har väl hänt max fem gånger för mig. Köpte den 4/9. Nu var det ett tag sedan den gjorde så sist, men kommer det tillbaka blir det väl läge att åka tillbaka till butiken med den.

Postad 21 September 2009 - 09:35

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0

Jag tror jag råkat ut för precis samma sak några gånger. Antar att den lilla skillnaden beror på att vi har olika fabrikat på TV:n, för min reagerar genom att acceptera att den får signal via HDMI, MEN den visar ändå bara myrornas krig. Jag har dock inte provat att vänta och se om det rättar till sig självt, utan jag har startat om PS3:an varje gång. Har väl hänt max fem gånger för mig. Köpte den 4/9. Nu var det ett tag sedan den gjorde så sist, men kommer det tillbaka blir det väl läge att åka tillbaka till butiken med den.

Hade inte detta problem i början utan det har kommit senaste veckan tror jag. Funderade på vad jag gjort annorlunda och kom då fram till att jag startat min PS3 med TV-fjärren. Testade nu några gånger att starta konsollen med powerknappen på konsollen och samtliga gånger fungerade det bra, dessutom startade TV:n då upp automatiskt och växlade till PS3-HDMIn. Kan vara så att detta var lösningen, ska testa mer.

Postad 21 September 2009 - 09:40

Muyfa666
  • Muyfa666
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Jag måste nog också säga att ALLA mina slim låtit mer åt Xbox 360-hållet. Slimmen börjar knäpptyst, men varvar efter bara några minuter upp 2-3 fläktlägen. Placeringen har varit helt fri, inte i TV-bänk.

Jag ska villigt erkänna att jag är mycket ljudkänslig och väldigt petig, men det kan inte vara rätt att en slim, som lanseras som väldigt tyst, ska låta nästan lika mycket som en 360.

Jag har också, för att förvissa mig om att det inte bara var inbillning, kört en 80-giggare och en slim samtidigt (stängt av den ena, sen direkt startat den andra) och det är oerhört stor skillnad.

Missförstå mig inte nu: Jag var första man i kön för att handla när slimmen kom, jag älskar den nya desigen och vill verkligen kunna rekommendera den nya maskinen, men jag kan inte det just nu.

Slutsummeringen är en eller fler av följande: A. Vi är en stor mängd människor som lider av kronisk inbilskhet och hör i syne. B. Det finns en 50/50-chans att få en tyst maskin, och vi är flera som haft otur och fått högljudda maskiner och även den extrema oturen att få högljudda ersättningsex. (ett upplagefel kanske?) eller C. Vi som är missnöjda är gnälliga tjurskallar. (Kanske sant i vilket fall som helst ;-)

Nästan alla produkter har barnsjukdomar, och det inkluderar med största sannolikhet även slimmen. Jag planerar att testa en slim om ett halvår eller ett år sisådär och se hur den låter. Just nu valde jag vägen som gjorde mig mest nöjd: Ny 80-giggare.

(Vilken rant det här blev. Sorry för det.)

EDIT: Vidare vill jag be om ursäkt för alla "häftiga" engelska termer jag helt utan skam blandar in i det svenska språket... fy.

Redigerat av Muyfa666, 21 September 2009 - 09:42.

Postad 21 September 2009 - 10:07

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
någon som vet var man hittar en sådan "platta" så att ps3 slim kan stå på högkant
gärna om det finns i svensk butik eller liknande

Postad 21 September 2009 - 10:36

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Hade inte detta problem i början utan det har kommit senaste veckan tror jag. Funderade på vad jag gjort annorlunda och kom då fram till att jag startat min PS3 med TV-fjärren. Testade nu några gånger att starta konsollen med powerknappen på konsollen och samtliga gånger fungerade det bra, dessutom startade TV:n då upp automatiskt och växlade till PS3-HDMIn. Kan vara så att detta var lösningen, ska testa mer.

Hmm, jag använder inte HDMI-CEC eller vad det heter, så det är inte orsaken till problemet här i alla fall.

Postad 21 September 2009 - 11:06

leroy85
  • leroy85
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hejsan

Fungerar det att spela brända dvdfilmer samt brända cdskivor (även dvd/cd med mp3filer) på PS3 Slim?

Tacksam för svar ;)

Redigerat av leroy85, 21 September 2009 - 11:07.

Postad 21 September 2009 - 11:12

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Hejsan

Fungerar det att spela brända dvdfilmer samt brända cdskivor (även dvd/cd med mp3filer) på PS3 Slim?

Tacksam för svar ;)

Onödigt, bättre att använda sig av PMS, PS3 Media Server.
Finns här: http://code.google.c.../downloads/list

Läs mer här också: http://ps3mediaserver.blogspot.com/
https://www.minhembi...howtopic=219378

Postad 21 September 2009 - 11:25

leroy85
  • leroy85
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Onödigt, bättre att använda sig av PMS, PS3 Media Server.
Finns här: http://code.google.c.../downloads/list

Läs mer här också: http://ps3mediaserver.blogspot.com/
https://www.minhembi...howtopic=219378

Nja det hjälper faktiskt ej ;)
Grejjen är att tjejen har massa gamla cdskivor och dvdfilmer som hon vill kunna spela på ps3an, eller hon vill egentligen ha en dvdspelare men då tänkte jag att lägger jag till 2 tusenlappar så får jag ju en ps3 slim med även bluraystöd och spelkonsol.
Så jag måste veta om det går att köra brända dvd/cd/mp3 i ps3an för går det inte så är jag "tvungen" att köpa en vanlig dvdspelare.

Postad 21 September 2009 - 11:30

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Nja det hjälper faktiskt ej ;)
Grejjen är att tjejen har massa gamla cdskivor och dvdfilmer som hon vill kunna spela på ps3an, eller hon vill egentligen ha en dvdspelare men då tänkte jag att lägger jag till 2 tusenlappar så får jag ju en ps3 slim med även bluraystöd och spelkonsol.
Så jag måste veta om det går att köra brända dvd/cd/mp3 i ps3an för går det inte så är jag "tvungen" att köpa en vanlig dvdspelare.

ja, det går.

Läs mer här: https://www.minhembi...howtopic=139278

Postad 21 September 2009 - 12:05

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

Jag ska villigt erkänna att jag är mycket ljudkänslig och väldigt petig, men det kan inte vara rätt att en slim, som lanseras som väldigt tyst, ska låta nästan lika mycket som en 360.

Grejen är den att den aldrig har lanserats som tyst, i alla fall inte från Sonys sida. Sony nämner ingenting om ljudnivån överhuvudtaget.

Postad 21 September 2009 - 12:18

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Grejen är den att den aldrig har lanserats som tyst, i alla fall inte från Sonys sida. Sony nämner ingenting om ljudnivån överhuvudtaget.

The PS3 Slim is powered by a new 45nm version of the Cell processor, which runs at the same speed as the 60nm processor in the "old" PS3 but is smaller and more energy efficient. According to company reps, power consumption for the Slim has also been cut to two-thirds, "helping to reduce fan noise," which is important.

Postad 21 September 2009 - 12:26

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0

The PS3 Slim is powered by a new 45nm version of the Cell processor, which runs at the same speed as the 60nm processor in the "old" PS3 but is smaller and more energy efficient. According to company reps, power consumption for the Slim has also been cut to two-thirds, "helping to reduce fan noise," which is important.

Snat, mindre värme resulterar i mindre ljud. Därmed inte sagt att den är tystare än tidigare modeller. Men visst tolkar man det lätt som att Slim ska vara tystare är föregångaren.

Postad 21 September 2009 - 12:27

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Fast att några har sagt så betyder ju inte att Sony gått ut officiellt och har det som sälj argument.

Postad 21 September 2009 - 15:07

Muyfa666
  • Muyfa666
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Ni har nog rätt i att Sony själva inte gått ut med att maskinen skulle vara tystare. Jag har sökt runt lite nu, och all sån information tycks komma från tredjepartskällor.

Det tycks ju ändå vara lite si och så med den absoluta sanningen bakom ljudnivån på maskinen, eftersom vissa säger sig ha knäpptysta maskiner, medan andra har hårtorkar.

Oavsett om Sony sagt nåt eller ej så finner jag det helt orimligt att maskinen låter på en nivå jämförbar med Microsofts flaggskepp. Det är dock en högst personlig åsikt.

Postad 21 September 2009 - 15:12

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0
Kan verkligen likadana maskiner skilja sig så mycket åt!??, min nya slim låter verkligen väldigt lite. Inte i närheten av så mycket som min förra 60Gb... hörseln skiljer väl..;)

Postad 21 September 2009 - 15:29

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0
om ni har ps3or som nästan låter lika mycket som en 360 då är något allvarligt fel man kan ju damsuga utan att höra dammsugaren när 360n är påslagen

Redigerat av kerren, 21 September 2009 - 15:52.

Postad 21 September 2009 - 15:41

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
japp nu åker jag till OnOff iaf

Förresten det stavas dammsuga :lol: om damsugaren låter så mycket är de nog något Afrikanskt ;)

Redigerat av ESAFESA, 21 September 2009 - 15:44.

Postad 21 September 2009 - 15:54

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

om ni har ps3or som nästan låter lika mycket som en 360 då är något allvarligt fel man kan ju damsuga utan att höra damsugaren när 360n är påslagen

Har man en riktigt felaktig PS3 vet man om det för det är precis som du säger. Var hemma hos en polare och hans 40gig låter precis så mycket, som en hårtork eller dammsugare. ;) Sa till honom att lämna in den, för den är minst 10ggr värre än min 60gig.

Redigerat av SirIdot, 21 September 2009 - 15:55.

Postad 21 September 2009 - 16:31

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

japp nu åker jag till OnOff iaf

Förresten det stavas dammsuga :lol: om damsugaren låter så mycket är de nog något Afrikanskt ;)

Skriv gärna sen hur det gick.. om du fick en tystare..

Postad 21 September 2009 - 17:29

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
den står i köket nu! vågar inte gå ut. är så nervös hur detta skall sluta.

Men detta är sista chansen om detta inte funkar så tar jag pengarna tillbaka!

Notera de finns tysta PS3or han som jobbade där ägde en och han sa att den låter inte alls så.. hans gick upp 2 lägen om han spelade. sedan gick dem ner om han slutade. blu ray gick den upp 1 läge bara.

min går upp 5 lägen om man inte gör något och ytterligare ett vid spel/film, alltså den jag hade innan skall gå ut i köket snart den har stått där i 10 minuter nu

10 minuter : gått upp ett läge, läge 2
12 minuter : ett läge till , läge 3
15 minuter: läge 4
18 minuter: läge 5 (suck) denna har btw dieselmotor på tomgång ljudet med .
20 minuter: sätter nu i ett spel

Redigerat av ESAFESA, 21 September 2009 - 17:40.

Postad 21 September 2009 - 17:33

Muyfa666
  • Muyfa666
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Kom igen nu! Testa den och återkom med rapport.

Postad 21 September 2009 - 17:34

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

den står i köket nu! vågar inte gå ut. är så nervös hur detta skall sluta.

Men detta är sista chansen om detta inte funkar så tar jag pengarna tillbaka!

Notera de finns tysta PS3or han som jobbade där ägde en och han sa att den låter inte alls så.. hans gick upp 2 lägen om han spelade. sedan gick dem ner om han slutade. blu ray gick den upp 1 läge bara.

min går upp 5 lägen om man inte gör något och ytterligare ett vid spel/film, alltså den jag hade innan skall gå ut i köket snart den har stått där i 10 minuter nu

Herregud vad du hotar med att ta tillbaka pengarna. Do it så blir det tyst på dig
;)
Använd gärna punkter och kommatecken för att stycka upp det du säger. Blir mer lättläst då för oss andra.

Fråga, vad gör den i köket? Ska den alltid stå där om den är tyst? Hajar inte riktigt.

Redigerat av ColinZeal, 21 September 2009 - 17:34.

Postad 21 September 2009 - 17:38

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
1. Hur är rumstempraturerna?
2. Kan ni inte ta diskussionen om PS3 ljudet i mastodontråden här:
https://www.minhembi...howtopic=153061

Redigerat av Unregistered0650da58, 21 September 2009 - 17:39.

Postad 21 September 2009 - 17:49

Muyfa666
  • Muyfa666
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Det är ju just PS3 Slim vi pratar om, inte PS3 och ljud i allmänhet. Känns som om det passar in här ändå.

Postad 21 September 2009 - 18:00

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
Förlåt att jag skriver slarvigt skriver snabbt, men skall bättra mig :)

Jag har stängt av alla element i lägenheten det är kallt här nu, rumstemperatur 19 grader.
Tog in den ifrån köket och kopplade in i TVn, satte i spelet soul calibur 4.
Eftersom den var varm sedan den stod endast med strömsladden i, ute i köket så ökade den i lägen snabbt.
Den startade i läge 3, för att snabbt gå upp till läge 4, sedan läge 5 efter några minuter.
Läge 6 infann sig kanske 10 minuter senare (xbox 360 läget)
Problemet med denna om man jämför med förra är att denna även har det där "rrrr" ljudet så denna är snäppet värre än den förra.

Jag vet att jag tjatar, men denna gång kommer de bli pengarna tillbaka, det jag ber er om som har en tyst kan ni inte filma med en sketen mobil eller en bra digitalkamera under en lång tid så man kan jämföra<<

EDIT: filmar denna med lägger upp sedan så ni kan jämföra

Redigerat av ESAFESA, 21 September 2009 - 18:01.

Postad 21 September 2009 - 18:03

Muyfa666
  • Muyfa666
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Även om jag höll tummarna för din skull, så var jag ganska säker på vad resultatet skulle bli.

Jag kan spela in ljudet från min 80-giggare om du vill, men det hjälper väl inte så mkt?

Köp en fet PS3 ist. ICA Maxi säljer dem för 2999:-.

Postad 21 September 2009 - 18:06

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Även om jag höll tummarna för din skull, så var jag ganska säker på vad resultatet skulle bli.

Jag kan spela in ljudet från min 80-giggare om du vill, men det hjälper väl inte så mkt?

jo gör jättegärna det! vore riktigt bra . och lägg ut på youtube

Postad 21 September 2009 - 18:07

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0

Det är ju just PS3 Slim vi pratar om, inte PS3 och ljud i allmänhet. Känns som om det passar in här ändå.

Finns en tråd om just högljudda Slim, fortsätt snacket där istället.

https://www.minhembi...s...241717&st=0

Postad 21 September 2009 - 18:17

Muyfa666
  • Muyfa666
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=cLtfDOlO3sE
http://www.youtube.c...h?v=tQYPtWWT7HA

Nu har jag klippet efter ca 30 min här.

Redigerat av Muyfa666, 21 September 2009 - 19:17.

Postad 21 September 2009 - 18:32

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

http://www.youtube.c...h?v=-P38eICZr8g

Jag vill nog säga att inspelningen är ganska menlös. Mobilen var inge bra. Första gången jag laddar upp på youtube också.

den var tydlig spela in när den vart på i 30 minuter med =)

Postad 21 September 2009 - 19:16

Muyfa666
  • Muyfa666
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Ok, kolla min förra post.

Postad 21 September 2009 - 19:24

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Har varit inne i två ICA Maxi i göteborg och inte någon har haft några PS3. Är det någon som vet vilka Ica Maxi som säljer PS3?

Postad 21 September 2009 - 19:25

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Ok, kolla min förra post.

oj det var tyst

lägger upp min nu med

OT: Quicktime är riktigt bra att redigera video i!

Redigerat av ESAFESA, 21 September 2009 - 19:28.

Postad 21 September 2009 - 19:26

Muyfa666
  • Muyfa666
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Nu är jag ju en bit från Göteborg tyvärr. ICA Maxi i Ronneby och Karlskrona (blekinge) har dem, eller nu är de kanske slutsålda iofs.

EDIT: Angående ljudet från min 80-giggare, jag vill bara tillägga att det alltid är sjukt varmt i min lgh, ca 24-26 grader, så i mitt fall är svalt rum inte en faktor.

Redigerat av Muyfa666, 21 September 2009 - 19:28.

Postad 21 September 2009 - 19:44

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Nu är jag ju en bit från Göteborg tyvärr. ICA Maxi i Ronneby och Karlskrona (blekinge) har dem, eller nu är de kanske slutsålda iofs.

EDIT: Angående ljudet från min 80-giggare, jag vill bara tillägga att det alltid är sjukt varmt i min lgh, ca 24-26 grader, så i mitt fall är svalt rum inte en faktor.

finns för 3400 på webhallen, samt begagnad på blocket

Postad 21 September 2009 - 19:51

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

http://www.youtube.c...h?v=cLtfDOlO3sE
http://www.youtube.c...h?v=tQYPtWWT7HA

Nu har jag klippet efter ca 30 min här.

Det här var ganska högt tycker jag... annorlunda sus ljud.. mindre störande.. men min 40giggare var betydligt tystare... Så det kanske inte alls är säkert att man får en tyst maskin om man hakar på en tjockis igen.

Postad 21 September 2009 - 19:55

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
så nya slimmens ljud

http://www.youtube.c...h?v=BGdLXWOQlwg

Postad 21 September 2009 - 20:02

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
det är ganska svårt att avgöra ljudet från videon märker jag.. då.. kameran i sig.. spelar in en massa oljud.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.