Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Playstation Move - motion cont

1038 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony PlayStation Move Motion (PS3/PS4) (Handkontroller) 3 9.166666 (17) Inga priser
Sports Champions (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.846152 (12) 243:-
Start the Party (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 (0) 396:-
Sony PlayStation Move Navigation (PS3/PS4) (Handkontroller) 4 8.333332 (2) Inga priser
Sony PlayStation Move Starter Pack (PS3) (Handkontroller) 2 8.777776 (26) Inga priser
EyePet - Move Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7 (2) 157:-
Sony PlayStation Move Sharp Shooter (PS3) (Övriga spelkontroller) 1 (0) Inga priser
5 relaterade trådar

Postad 22 November 2010 - 21:57

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

Japp, utvecklarna sitter i Umeå. De skickade med ett papper hur man skulle spela på rätt sätt :D

Jag ser spelet enbart som träning just nu, men det kanske blir bättre sen som sagt. Blev tröttare av det än Kinect Adventures. Ska nog varva detta med Your Fitness till Kinect =P. Men det är ju mest armarna som du övar. Det är som jag sagt tidigare ungefär som att stå och slå på en sandsäck.

Har du helt specialserat dig på dessa move/wii-mote/kinect spelen? Inget sitta i soffan och finlira med tummarna för din del? :D
Tänker du inte ens slänga fram en ratt lagom till GT5? :(

Postad 22 November 2010 - 22:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Har du helt specialserat dig på dessa move/wii-mote/kinect spelen? Inget sitta i soffan och finlira med tummarna för din del? :(

Det är ju bara att kolla vad jag recenserat på sistone, jag kör både hardcore och motion core :D

Postad 23 November 2010 - 23:58

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Det är ju bara att kolla vad jag recenserat på sistone, jag kör både hardcore och motion core :)

Har du recenserat The Fight? Jag kör det nu, fy fan vilken träning det är :P Jag tycker det var rätt kul, lite slö gubbe i början men när man tränat upp han så blir det ju skitkul :P Jag kan rekommendera päronbollen när du ska träna din gubbe, det är lättast att få bra med xp på den.

Jag kan ändå rekommendera the fight till folk som vill ha ett spel som ger bra träning och är kul :D

Redigerat av bazookajoe_83, 24 November 2010 - 00:05.

Postad 24 November 2010 - 00:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Har du recenserat The Fight?

Nix, det är ju det de frågar efter :)

Recensionsarkivet

Ska försöka träna upp min gubbe. Men med detta och Your Shape Fitness och kanske något annat snart så dör jag väl så småningom.

Postad 24 November 2010 - 16:01

RippaN
  • RippaN
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Hej hej, börjat intresserat mig för psmove men undrar hur det framtida spelutbudet kommer att vara. Än så länge är det bara killzone 3 och sorcerer som verkar vara intressant fram över, vad anser ni och är ni nöjda ägare av move?

Postad 24 November 2010 - 16:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hej hej, börjat intresserat mig för psmove men undrar hur det framtida spelutbudet kommer att vara. Än så länge är det bara killzone 3 och sorcerer som verkar vara intressant fram över, vad anser ni och är ni nöjda ägare av move?

Här finns en del framtida spel:

http://www.neogaf.co...ad.php?t=407226

Det är väl inte så mycket just nu som är intressant, men det hela är i sin linda.

Postad 25 November 2010 - 21:43

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
SVT Plus om Wii vs Kinect vs Move. Det intressanta börjar ca 28:20 in i programmet.
Har inte titta så noga men en viktig sak dom missar är ju utbudet och kvalitén på spelen!

Sen ska vi komma ihåg att deras test riktar sig till gemene man och inte oss teknikfreaks.

---

OT men det där PLUS-programmet gjorde ju ingen bra reklam för Dustin direkt. :)

Redigerat av BrittBastard, 25 November 2010 - 21:54.

Postad 25 November 2010 - 22:11

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Tack britt, såg ett litet twitter om detta i måndags och tänkte att det kunde va kul att se. Alltid intressant att se hur "okunniga/oinsatta" pratar om och upplever spel. Får se vad Micke Gill har att säga oxå :)

Postad 25 November 2010 - 22:38

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0
Jag skrev ett brev till coldwood angående the fight och undrade om dom kunde implementera så ps eye går att justera, fick lite intressant information om hur det fungerar.

Hej, jag skulle bara vilja tacka för ett grymt spel. Kör 2 timmar om dagen, man blir biff på nolltid. Jag tänkte höra om ni har några planer på updatering gällande inställning av ps eye? Skulle vara riktigt grymt om man kunde ställa in kameran som i eyepet, i nuläget blir det väldigt grynig bild och svårt att få headtracking att funka.

Mvh: Simon

Hej,

Tack så mycket för att du gillar spelet.
Det är lite lurigt problem det där, om man gör bilden bättre så förlorar man noggrannheten för Move-kontrollerna. Vi måste ha hög noggrannhet på dem eftersom man gör så oerhört snabba rörelser i The Fight om man jämför med andra move-spel. Sen så blir headtrackingen bättre av att det är ljust i rummet medan trackingen av move-kontrollerna blir bättre av att det är lite mörkare i rummet.... Om man skall få till det så är det bra hemma om man inte har något sidoljus och inga ljusa reflektioner i bakgrunden samt att bakgrunden är ganska samma färg. Sen så kan man testa headtrackingen även om det står "terrible", det kan funka ganska bra ändå.

Mvh,
Håkan Dalsfelt - Coldwood Interactive

Postad 27 November 2010 - 12:28

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

We can certainly update it through firmware. The hardware specs we ended up with are good enough that we can get some more improvements out of them. The camera is still a good camera. I don’t know how many more software improvements we can make, he said.

Källa

Postad 29 November 2010 - 11:40

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...4d5anfjnA<br />

Synd att inga utvecklare verkar ha tagit och klämt ur kraften ur PSEye:n. Detta är från gamla Eyetoy och trackningen verkar fungera utan några bekymmer alls.

Låt oss hoppas att även dagens Move-utvecklare utnyttjar kraften ur kameran och vågar använda endast denne till olika spel.

Bjuder även på ett citat från en youttubare:

Every time I see another Kinect video I'm amazed that it's only 2010 and we already have tech like this on the Xbox 36...
wait a second...
2006???
PS2???
Kinect... Kinec... Kinetic???
Son of a...?

:)

Postad 29 November 2010 - 12:11

snav
  • snav
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Kan bara rapportera att jag provat RE5 med move och jag tyckte inte om det.. trodde att det skulle fungera mer som ett fps att synfältet skulle flytta sig med hjälp av hur jag siktade med move-kontrollern.

Tyvärr var det inte så, utan synfältet styrde man med joy-pinnen, siktet i synfältet styrdes dock med move.
Passade inte mig...
Som grädde på moset har man lagt skjuta-knappen på ovan-sidan och inte på "triggern" på undersidan kontrollern, så pistoltillbehöret man köpt till blev pretty useless.

Postad 29 November 2010 - 12:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hehe, håller med, ganska ignorant :)

Postad 30 November 2010 - 12:57

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Vad är optimalt avstånd att placera kameran på?

Stämmer det att ljusförhållandet är viktigt, och att det bör vara väldigt mörkt i rummet där man lirar?

Funkar det med vanlig usb-förlängningskabel? (2.5m till kameran är ju ett stort skämt....)

Postad 30 November 2010 - 20:53

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

Vad är optimalt avstånd att placera kameran på?

Stämmer det att ljusförhållandet är viktigt, och att det bör vara väldigt mörkt i rummet där man lirar?

Funkar det med vanlig usb-förlängningskabel? (2.5m till kameran är ju ett stort skämt....)

1. Beror på spel. Om det är något där man viftas hej vilt som t.ex. badminton så bör man stå 3 meter bort för att inte komma utanför bild. Gäller det däremot att bara rikta kontrollen så kan man utan problem stå 1-1,5m ifrån

2. Beror också på spel. Är det ett spel där man ser sig själv, t.ex. Start the Party så behöver kameran snarare mycket ljus för att det ska bli bra bild. DÅ är vanlig kvällsbelysning för dålig. Kontrollen i sig trivs dock bättre om det är lite mörkare, men jag har inte haft något om helst problem förrutom om solen lyser rakt in i rummet.

3. Har du mer än 2,5m mellan PS3an och TVn? Du kan ju placera kameran både under och över TVn. TÄnk på att USB är känsligt och egentligen är maxlängden 5m för USB2 så testa i så fall med en kort förlängning (ej 5m) och se om det går.

Postad 02 December 2010 - 19:40

Unregistered629e3d05
  • Unregistered629e3d05
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0

TÄnk på att USB är känsligt och egentligen är maxlängden 5m för USB2 så testa i så fall med en kort förlängning (ej 5m) och se om det går.

Det finns USB-kablar som klarar mer än fem meter som borde funka.

Redigerat av Unregistered629e3d05, 02 December 2010 - 19:42.

Postad 02 December 2010 - 23:01

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

Det finns USB-kablar som klarar mer än fem meter som borde funka.

Maximal längd för USB är fortfarande totalt 5m om man inte har aktiva komponenter imellan. Om camen redan har 2,5m så kan förlängningen inte vara mer än 2,5m.
Dock finns det specialkablar (aktiva, men drivs av kabeln i sig) som kan förlänga signalen, men då pratar vi om ett annat prisläge.
T.ex.
http://www.kjell.com...00000,151500000

Se även
http://www.usb.org/d...rs/usbfaq/#cab1

Postad 06 December 2010 - 12:52

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Intressant.

Synd att det inte blev så.

Postad 06 December 2010 - 14:32

Unregistered8c021a23
  • Unregistered8c021a23
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Har hört att det ska ta 24 h för motion kontrollen att ''kallibrera'', är det så?

Postad 06 December 2010 - 16:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Har hört att det ska ta 24 h för motion kontrollen att ''kallibrera'', är det så?

Det tar bara några sekunder ;)

Postad 06 December 2010 - 16:48

PackSwede
  • PackSwede
  • Lärjunge

• 294 inlägg
  • 0
Verkar ju inte direkt lätt att få tag på lösa move kontroller just nu... har ställt mig i kö på MediaMarkt Umeå och får väl hoppas på det bästa...

Postad 06 December 2010 - 21:59

Unregisteredc102d9f9
  • Unregisteredc102d9f9
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Tror Erik menar när man skaffat kontrollen, för jag har med hört att det tar 24H att instalera kontrollen.

Postad 06 December 2010 - 22:05

Unregisteredb0ee40a0
  • Unregisteredb0ee40a0
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Det som verkar säkert just nu är att det tar mer än 24 timmar att skaffa kontrollen. Kan med säkerhet säga att varken installation eller kalibrering tar vidare lång tid. Mjölksyran efter första gången jag spelade sportspelet kom mycket snabbare än 24 timmar också

Postad 06 December 2010 - 22:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Tror Erik menar när man skaffat kontrollen, för jag har med hört att det tar 24H att instalera kontrollen.

Det inte tar mer än några minuter att installera ;)

Postad 07 December 2010 - 11:55

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1431 inlägg
  • 0

Förmodligen någon som inte läst vad det står på skärmen... gjorde det felet jag med första gången och tyckte det var helkasst att den inte kunde kalibrera kontrollen när jag siktade på TV´n... sen läste jag ordentligt och såg att man skulle sikta på EYETOYen och huxflux så funkade det på nån sekund.

Postad 07 December 2010 - 12:14

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0
Jag skulle gärna se lite precisionsspel där moven får briljera, sen behövs definitivt mer soffsittarspel.
Sen kan man verkligen hoppas att skräpspelsinvasionen som drabbade wii i tidiga år inte behöver hända ps3.

Every time I see another Kinect video I'm amazed that it's only 2010 and we already have tech like this on the Xbox 36...
wait a second...
2006???
PS2???
Kinect... Kinec... Kinetic???
Son of a...?

:P

mmm du tillhör kanske dom som tror att det är samma sak.... ;)

Postad 07 December 2010 - 22:18

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Kolla in det här :) : http://blog.eu.plays...live-interview/

Postad 08 December 2010 - 01:25

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Kolla in det här :) : http://blog.eu.plays...live-interview/

Ser spännande ut faktiskt. Kul med spel där man inte förblir stillasittande. Hur det fungerar i praktiken kan vara intressant,

Postad 12 December 2010 - 23:28

Unregistered80a991cf
  • Unregistered80a991cf
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Det är ju eg. inte ett Move spel men då det nämns i tråden frågar jag här:
Någon som testat Kung Fu Live och har ett omdöme att ge? Fint med lite Kinectspel i PS3:an :)

Postad 13 December 2010 - 22:08

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Det är ju eg. inte ett Move spel men då det nämns i tråden frågar jag här:
Någon som testat Kung Fu Live och har ett omdöme att ge? Fint med lite Kinectspel i PS3:an :)

Jag har testat det. Kan dock säga att jag inte har plats nog att spela det. Det krävs att man står 2-3 meter framför kameran för att det ska fungera optimalt. Just nu så detekterar spelet mina händer som ben också då jag står alldeles för nära så jag kan inte ge ett rättvist omdöme. Det jag märker är att man måste ha kläder på sig som sticker ut från bakgrunden.

Postad 16 December 2010 - 09:41

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Vad kan man göra för att inte bilden skall vara så dålig & grynig ??

hoppas att det kommer en ny kamera som det är riktigt bra kvalite på.

Inget jag stör mig på direkt, men det skulle vara bra med lite bättre bild.
annars är den riktigt bra på att läsa av rörelserna ;)

Redigerat av Unregisteredc2d1da48, 16 December 2010 - 11:07.

Postad 16 December 2010 - 10:37

PackSwede
  • PackSwede
  • Lärjunge

• 294 inlägg
  • 0
Det handlar nog till 99% om vilken ljussättning du har i rummet där du spelar, för att få bra bild ska det vara lagom ljust och gärna ganska jämn ljusspridning.

Postad 16 December 2010 - 11:50

snav
  • snav
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Vad kan man göra för att inte bilden skall vara så dålig & grynig ??

hoppas att det kommer en ny kamera som det är riktigt bra kvalite på.

Inget jag stör mig på direkt, men det skulle vara bra med lite bättre bild.
annars är den riktigt bra på att läsa av rörelserna ;)

Jag tror inte att det är så mkt att göra.
Visst, det blir betydligt bättre med bra ljus men fortfarande rejält "brusigt"
Har provat med en bygglampa hemma själv.

Postad 17 December 2010 - 09:24

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Kört en helde Pingis & gladiator spel.. börjar får träningsvärk i höger arm.. dags att börja köra med vänstern :)

Postad 17 December 2010 - 16:26

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
har både 360 och ps3a, köpte move för jag kände att det skulle nog passa mig bättre.

dock har jag börjat snegla på kinect och undrar om man valde rätt? hör så mkt om kinect medans move verkar vara lite mera nedtonat som det är nu, någon annan som känner lika?

Postad 18 December 2010 - 14:25

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0
Om man tittar på vad som är på gång så tycker jag Move har ett betydligt starkare spelsortiment.

Postad 18 December 2010 - 16:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Om man tittar på vad som är på gång så tycker jag Move har ett betydligt starkare spelsortiment.

Inte så mycket är ju utannonserat... vi kommer få reda på mycket mer under året. Just nu är det rätt dött på båda håll imo.

Postad 18 December 2010 - 20:44

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

Inte så mycket är ju utannonserat... vi kommer få reda på mycket mer under året. Just nu är det rätt dött på båda håll imo.

Japp det är fortfarande Wii som "äger" rörelsespelstronen.
Dock säljer både Move och Kinect som smör så hoppas speltillverkarna vaknar till ordentligt nu.

Postad 18 December 2010 - 21:06

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Måste vara svårt att sälja move med tanke på att dom nu är slut i ALLA lager. Ganska så otajmat med tanke på julhandeln.

Postad 19 December 2010 - 13:21

joos
  • joos
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Måste vara svårt att sälja move med tanke på att dom nu är slut i ALLA lager. Ganska så otajmat med tanke på julhandeln.

Haha, jaa, vad är nu det här? - Var sugen på Move inför releasen av LBP2, samt för att panga litet i senaste Time Crisis med glada vänner i soffan, men det här var ju inte direkt sååå lyckat. Försökt hinta Move som lämplig julklapp till mig, men då jag inte räknade med att hintarna gått fram tydligt nog, (no big deal), tänkte jag istället köpa en till mig själv. Nu ser jag ju att även om hintarna gått fram lär jag inte få någon.

Postad 20 December 2010 - 21:49

Unregistered8c021a23
  • Unregistered8c021a23
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Haha, jaa, vad är nu det här? - Var sugen på Move inför releasen av LBP2, samt för att panga litet i senaste Time Crisis med glada vänner i soffan, men det här var ju inte direkt sååå lyckat. Försökt hinta Move som lämplig julklapp till mig, men då jag inte räknade med att hintarna gått fram tydligt nog, (no big deal), tänkte jag istället köpa en till mig själv. Nu ser jag ju att även om hintarna gått fram lär jag inte få någon.

jaaa, asså finns vanlig motion kontroll någonstans och när det nu står "Varan finns inte i lager på grund av leverans problem från sony" - då undrar man ju, okej men när kommmer det att finnas då? är det någon sam vet?

Postad 20 December 2010 - 21:56

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

jaaa, asså finns vanlig motion kontroll någonstans och när det nu står "Varan finns inte i lager på grund av leverans problem från sony" - då undrar man ju, okej men när kommmer det att finnas då? är det någon sam vet?

Dåligt av Sony dom måste ha räknat på tok för lågt när dom producerade motion kontrollerna, om man skall kunna
använda Move fullt ut så skall man ju ha 4st kontroller..

kollade runt på lite Engelska butiker oxo.. men dom är slut där med.

Postad 26 December 2010 - 18:45

Danne
  • Danne
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Hur stort/litet behöver avstånd vara från tv/kamera till en själv när mabn spelar? Har ganska trångt med 2,5-3 meter från soffa till tv. Med ett soffbord mellan också...
Fungerar det bra ändå?

Spel som Tiger Woods, kostar det nåt extra att kunna spela det med move? Eller räcker det med att köpa det spelet så kan man spela både vanligt och med move?

Postad 26 December 2010 - 18:52

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Hur stort/litet behöver avstånd vara från tv/kamera till en själv när mabn spelar? Har ganska trångt med 2,5-3 meter från soffa till tv. Med ett soffbord mellan också...
Fungerar det bra ändå?

Soffbordet får du plocka undan, men annars funkar det.

Postad 26 December 2010 - 20:11

PackSwede
  • PackSwede
  • Lärjunge

• 294 inlägg
  • 0
Hur länge räcker batterierna ungefär ?

Har hittils bara testat Sports Champions (framförallt pingis) och det är ju precis hur kul som helst, hoppas bara det kommer fler riktiga kvalitetsspel framöver !

Postad 26 December 2010 - 21:12

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Hur länge räcker batterierna ungefär ?

Har hittils bara testat Sports Champions (framförallt pingis) och det är ju precis hur kul som helst, hoppas bara det kommer fler riktiga kvalitetsspel framöver !

Batteriet räcker ungefär 10 Timmar, Även Jag gillar Sports Champions riktigt roligt att spela det med vänner/familj
bara att hålla tummarna att det kommer mer bra sport titlar.

Postad 26 December 2010 - 22:59

Danne
  • Danne
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0

Soffbordet får du plocka undan, men annars funkar det.

Det går visserligen bara till knäna när man står upp, så borde inte vara i vägen? Funkar väl även att sitta ner i soffan och spela? (Eller måste man alltid stå?

Vart står kameran bäst? På TV-bänken lite riktad uppåt eller ovanpå TV:n? Finns väl nåt att fästa den med på TV:n?

Någon som vet om det finns framme i någon butik i Sthlm för demo?

Postad 27 December 2010 - 08:45

jimmyave
  • jimmyave
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Tänkte köpa move igår, men var ju slut överallt..... bra Sony.

Verkar dock finnas i lager här
http://www.amazon.co...S...3922&sr=1-1

alltså på Amazon.co.uk... Är det bara att köpa eller? Borde jag istället vänta tills den 5/1 när Clas Ohlsson får in det igen?

Postad 27 December 2010 - 09:10

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Ok, vem fan var det här som köpte det sista starterpacket från CDon JUST när jag skulle beställa? ;)

Postad 27 December 2010 - 09:48

walowalo
  • walowalo
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Kan rekommendera play.com för starter-paket nu annars, de har 10% på det. Blir en 550-600kr till slut då deras frakt är gratis, inte så billigt men jämfört med svenska butiker ligger det väl helt okej. Tar cirkus 1-2 veckor för det att komma dock.
Fyll i secretsanta10 som voucher när ni checkar ut för att få 10% rabatt på starter kitet.

http://www.play.com/...urlrefer=search

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.