Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 11 November 2010 - 17:00
Någon som är sugen att lira lite Zombie senare?
Jag kan tänka mig lite av det faktiskt. När?
Postad 11 November 2010 - 17:25
Postad 11 November 2010 - 17:29
Aha, tack så mycket. Kommer nog aldrig händaHörde förresten nyss på en video att man var tvungen att vara på prestige 14 för att få guldcammo till vapnen
Postad 11 November 2010 - 17:58
Hör av er när de har lappat ihop det här trasiga spelet.
Postad 11 November 2010 - 18:14
Hoppas online blir roligare när man kommer upp sig lite bland bössorna.
Postad 11 November 2010 - 18:35
Postad 11 November 2010 - 18:40
Postad 11 November 2010 - 18:46
Postad 11 November 2010 - 18:51
Första dagen flöt det på bra för mig men sen dess är det knappt spelbart. Kommer väldigt sällan in i någon match överhuvudtaget och får "connection lost" ofta och när jag väl kommer in så har jag mellan 3 och 10 sekunder långa frysningar hela tiden, både inne i spelet och i lobbyn.
Nä det får bli BFBC2 tills det här är fixat eller så får man spela mitt i natten när det tydligen verkar fungera bättre.
Postad 11 November 2010 - 19:21
Nån annan som inte gillar någon av seconderys?
Postad 11 November 2010 - 19:50
Redigerat av Hampuz, 11 November 2010 - 19:50.
Postad 11 November 2010 - 19:57
Postad 11 November 2010 - 20:02
Lilla söta Ekaa hoppar ut igenom ett fönster på Nuke Town http://www.youtube.c...h?v=UcUfyC9_09I
Is it a bird? a plane?
Haha
Postad 11 November 2010 - 21:02
Postad 11 November 2010 - 21:21
hahahaha..tungaste klippetLilla söta Ekaa hoppar ut igenom ett fönster på Nuke Town http://www.youtube.c...h?v=UcUfyC9_09I
Postad 11 November 2010 - 21:45
Redigerat av robin81, 11 November 2010 - 21:47.
Postad 11 November 2010 - 21:50
Lilla söta Ekaa hoppar ut igenom ett fönster på Nuke Town http://www.youtube.c...h?v=UcUfyC9_09I
Hahahaha!!!! Ekaa The Eagle!!!
Postad 11 November 2010 - 21:55
Postad 11 November 2010 - 22:15
Jag och hippo springer runt i ett labb där det finns en ###### gris som skriker något krypande skit som ser ut som gollum, men även en ###### zombie som är helt cp och TPa sig lite överallt och tar en vapen m.m xD
Får inte glömma Ekaas otroliga insats med att hålla zombien bakom fönstret och även pinhead som ja, trevligt sällskap
Redigerat av Hampuz, 11 November 2010 - 22:19.
Postad 11 November 2010 - 22:35
PSN ID: texasdog99 HEADSET: Ja
Gjort en ny tråd för er som behöver fler att spela med:
PSN ID COD BO
Redigerat av TexasDog, 11 November 2010 - 22:50.
Postad 11 November 2010 - 22:36
Jag fick i alla fall se grisjäveln till slut
Postad 11 November 2010 - 22:36
Jag fick sådär när jag flyttade min ps3 från att ha spelat på en 3d tv till en vanlig tv. Jag blev tvungen att ta bort cod från sparade data och ladda hem 1.02 patchen igen.Trevligt för er som i alla fall får igång spelet min skärm blir bara helt vit samt att ljudet funkar detta troligen för att jag har en 3d tv hur kan man ens göra ett spel och inte ens kvalitets kollat det innan man släpper spelet känns som ps 3 versioner av spel bara oftast är rakt konventerade xbox 360 spel.
Postad 11 November 2010 - 22:48
HAHA.tack för de vänliga orden
![]()
Jag fick i alla fall se grisjäveln till slut
Var ju inget speciellt egentligen men jävligt äcklig var den ändå
Postad 11 November 2010 - 23:08
Postad 11 November 2010 - 23:45
Haha! Det var det roligaste jag har sett på länge! Höll på och hoppade inatt med några amerikaner i zombies. Man tappar fokus litet grann. Hehe
Måste nog ändra mig angående SP. Har nu spelat en bra bit in i spelet. Har passerat någon snöbana mot slutet och det ser faktiskt riktigt bra ut. Kvaliten känns ganska ojämn i spelet. Spelet ser snyggare ut ju längre in i spelet man kommer och det händer faktiskt ganska mycket. Men AI:n är dock lika dålig dit jag har kommit. Det känns som de härmat Killzone 2 genom att man måste avancera för att tvinga sina vapenbröder framåt. Man måste döda ett visst antal fiender också för att komma fram till nästa checkpoint.
Det händer fortfarande att spelet fryser i ca. 5 sekunder när man tar Intel-lådor. Händer inte varje gång, men nästan.
Zombies i helgen?
/matrixen
Postad 12 November 2010 - 01:05
Postad 12 November 2010 - 05:47
http://www.gamereact...d PS3-slarv nu/
så tänker jag inte köpa det överhuvudtaget. Konstigt att inte SONY kan sätta press på utvecklare och se till att dom får en bra produkt till sin konsol...
Postad 12 November 2010 - 08:26
Nu kan ni rösta om ni vill också. Yay...
Jag väntar med att rösta tills dom fixat lagget och strulet med party/matchmaking.
Känns som att det blir alldeles för orättvist betyg annars.
Hade tänkt köpa spelet till PS3, men när jag läste detta :
http://www.gamereact...d PS3-slarv nu/
så tänker jag inte köpa det överhuvudtaget. Konstigt att inte SONY kan sätta press på utvecklare och se till att dom får en bra produkt till sin konsol...
HA! Läste den där artikeln. DÅLIG journalistik, jag tror att han har kopierat rakt av från Digital Foundrys artikel.
Det är alldeles för likt för att det ska kunna vara han själv som skrivit. Jonas Mäki...suck.
Missförstå mig inte, jag ifrågasätter inte sanningshalten i det som står, för tyvärr så är mycket av det sant.
Redigerat av BrittBastard, 12 November 2010 - 08:27.
Postad 12 November 2010 - 08:43
Och samtidigt som man läser detta undrar man hur samma tidning (GR) kan ge detta spel 9/10 i betyg då...Jag väntar med att rösta tills dom fixat lagget och strulet med party/matchmaking.
Känns som att det blir alldeles för orättvist betyg annars.
HA! Läste den där artikeln. DÅLIG journalistik, jag tror att han har kopierat rakt av från Digital Foundrys artikel.
Det är alldeles för likt för att det ska kunna vara han själv som skrivit. Jonas Mäki...suck.
Missförstå mig inte, jag ifrågasätter inte sanningshalten i det som står, för tyvärr så är mycket av det sant.
Förvisso har de säkerligen test 360 versionen som de oftast gör, men att de inte ens noterar någon om PS3 versionen gör det hela ruttet.
Inte för att jag har läst recensionen själv, men tycker det är konstigt ändå...
Postad 12 November 2010 - 08:58
Postad 12 November 2010 - 09:07
Och samtidigt som man läser detta undrar man hur samma tidning (GR) kan ge detta spel 9/10 i betyg då...
Förvisso har de säkerligen test 360 versionen som de oftast gör, men att de inte ens noterar någon om PS3 versionen gör det hela ruttet.
Inte för att jag har läst recensionen själv, men tycker det är konstigt ändå...
Jo, han är väl inte direkt känd för att lovorda PS3:an. Han borde kanske titta i MHB:s 360-tråd.
Där lär han se att dom har lika mycket problem med lagg som vi har.
Säga vad man vill om grafik och ljud men lagget är i m o det största problemet.
Postad 12 November 2010 - 09:19
Jo, han är väl inte direkt känd för att lovorda PS3:an. Han borde kanske titta i MHB:s 360-tråd.
Men till Xbox är det ju högre texturer, och högre FPS i B.O
Eller menar du serverlaggen?
Det förekommer som f-n på PC med iofs... men dom jobbar på en patch...
Postad 12 November 2010 - 09:20
Instämmer helt, kommer att bli kanon om de får bort lagget.Jo, han är väl inte direkt känd för att lovorda PS3:an. Han borde kanske titta i MHB:s 360-tråd.
Funderade på om det kan ha att göra med att den sparar matcherna som film samtidigt?
De kanske inte har optimerat det så bra?
Postad 12 November 2010 - 09:25
Japp blir nog riktigt bra om dom lyckas få bort lagget..Instämmer helt, kommer att bli kanon om de får bort lagget.
Funderade på om det kan ha att göra med att den sparar matcherna som film samtidigt?
De kanske inte har optimerat det så bra?
om det är så att det tar för mycket bandbredd/kraft att spara matcherna så tycker jag
att dom ka tabort den funktionen. hiner endå inte glo på dom.
Postad 12 November 2010 - 09:33
LIVE FIXES
11/5
- Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
- Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
- User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the “care package glitch”)
11/9
- Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
- Crash when viewing content (films, clips, etc) in the Community & Recent Games menu
11/10
- Users’ rank and stats can get wiped under very specific conditions
11/11
- Online number counts were not updating properly; these are now reporting exact online numbers
- Parties getting disbanded when host did not find a match quickly
IN PROGRESS
- Improved matchmaking to find matches faster
- Improved match and host selection; will result in much better networking conditions for all games (a.k.a., decreased lag)
- Weekly and Monthly leaderboards stats reporting incorrectly for kills, deaths and assists (All Time leaderboard not affected by this)
- Additional improvements to party system
Så lite ska de alltså ha fixat, igår tex 11/11
- Online number counts were not updating properly; these are now reporting exact online numbers
- Parties getting disbanded when host did not find a match quickly.
Och vi höll ju faktiskt ihop partyt några rundor på kvällen.
Postad 12 November 2010 - 09:34
Men till Xbox är det ju högre texturer, och högre FPS i B.O
![]()
Eller menar du serverlaggen?
Det förekommer som f-n på PC med iofs... men dom jobbar på en patch...
Vet inte riktigt vad du menar med högre texturer men...högre upplösning? Märks nog knappt då skillnaden där inte var så stor. Värre är det med FPS.
Japp, hoppas det kommer en patch S N A R T!
Postad 12 November 2010 - 09:35
Vet inte riktigt vad du menar med högre texturer men...högre upplösning? Märks nog knappt då skillnaden där inte var så stor. Värre är det med FPS.
Japp, hoppas det kommer en patch S N A R T!
Ja, förlåt, upplösnng menar jag
Håller med... patch till både PC och ps3! Inte kul och ha bägge, när bägge versionerna strular+ ont om speltid, lol
Redigerat av Garrett, 12 November 2010 - 09:38.
Postad 12 November 2010 - 09:35
Så lite ska de alltså ha fixat, igår tex 11/11
Och vi höll ju faktiskt ihop partyt några rundor på kvällen.
Den gillar jag, bra där!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
1 film
32 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?