Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 30 September 2011 - 12:22

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Man blir ju lite fundersam på hur de ska hinna få ordning på allt till release, det är efterallt inte SÅ långt kvar till release.....
Det jag gillar är den krispigare styrningen, jmfr med BFBC2.
Hoppas de får ordning på grafiken, men jag tvivlar på att det kommer att bli några stora lyft.
Sedan kommer ju självklart ramlaunderkartan, den dåliga kondisen och squadjoxet+voice trubblet att fixas, det är jag övertygad om. För att inte prata om att man fastnar i en liten grop i marken och inte orkar att kravla sig upp, snacka om dålig kondis !

Håller med om att det känns mer som en Alpha än en Beta...

Redigerat av what17ever, 30 September 2011 - 12:25.

Postad 30 September 2011 - 12:33

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Helt okej av det lilla jag provat men jag tror inköpet får vänta, föredrar istället spelet med kommandot: "Take no prisoners"

Det märks att grafiken inte kan göras bättre i dagens spel, inte mycket som skiljer sig mot första modern warfare.

Postad 30 September 2011 - 13:07

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som har ljudproblem rätt ofta, att puffrorna går från BAM BAM BAM till pew pew pew utan att göra något speciellt. Låter som en osynlig ljuddämpare.

Postad 30 September 2011 - 13:33

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Jo ganska underhållande, 99% av folket verkar ju inte fatta att det går att stänga av och på den :D

Helt kanon, samma sak med rödlasern!

Postad 30 September 2011 - 13:47

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Betan är inte släppt för att underhålla oss.

Jag kan bara inte döma ett spel i förväg från erfarenhet av en beta version, med en karta. Jag väntar tills jag får spela det färdiga spelet innan jag ger nåt betyg.
Ja jag stör mig också på alla buggar och allt som inte fungerar, men så förväntar jag mig inte ett färdigt spel i en beta heller.

Postad 30 September 2011 - 14:01

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Betan är inte släppt för att underhålla oss.

Jag kan bara inte döma ett spel i förväg från erfarenhet av en beta version, med en karta. Jag väntar tills jag får spela det färdiga spelet innan jag ger nåt betyg.
Ja jag stör mig också på alla buggar och allt som inte fungerar, men så förväntar jag mig inte ett färdigt spel i en beta heller.

Ja det har man sett ett gäng gånger nu, att vissa kastar sig på betaspelande för att vara först att bli underhållna snarare än att vara del i buggtestande/speloptimerande. De blir istället avtända när de hittar just buggar och saker som inte är optimala och drar då vidare till nån annan beta efter att ha talat om för alla hur oimponerade de är.

Aldrig har jag sett någon skriva att de har en fördröjd spelcykel där de byter spel i samma takt men att det sker i lägen när spelet funnits ute 6 månader eller nåt. För det handlar inte om att få den bästa spelupplevelsen, det handlar om att vara först.

Postad 30 September 2011 - 14:12

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Fast sen är frågan hur mycket buggar som ska vara kvar i en beta. Att det är ordentligt med buggar i en Alpha kan man ju leva med men en beta brukar ju mest syfta till att pröva belastning på servrar o dyl.

Postad 30 September 2011 - 14:30

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Ja det har man sett ett gäng gånger nu, att vissa kastar sig på betaspelande för att vara först att bli underhållna snarare än att vara del i buggtestande/speloptimerande. De blir istället avtända när de hittar just buggar och saker som inte är optimala och drar då vidare till nån annan beta efter att ha talat om för alla hur oimponerade de är.

Aldrig har jag sett någon skriva att de har en fördröjd spelcykel där de byter spel i samma takt men att det sker i lägen när spelet funnits ute 6 månader eller nåt. För det handlar inte om att få den bästa spelupplevelsen, det handlar om att vara först.

Jag skulle vilja säg att det är för att tweaka inställningarna på servern, för buggletning osv så brukar de använda sig av stängda communities liknande combattesting.com . Det är just därför jag hoppas på att detta är långt ifrån slutprodukten. Bara en sådan där sak hur markeringen av egna gubbar i laget flyter runt och ibland åker på sidan av gubben så man blir helt stirrig utav

Redigerat av Ola Thomasson, 30 September 2011 - 14:32.

Postad 30 September 2011 - 14:36

GAMERZQNE
  • GAMERZQNE
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Tycker att lampan är en bra detalj men hoppas de ändrar så att den är avslagen när man spawnar.
Hade gärna sett 2 handgranater i fickan och att kninvningarna inte var så.... knepiga...
Sen undrar jag hur man ändrar sitt klan namn som vissa här har MHB på sin tag?

Postad 30 September 2011 - 14:50

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Tror att du behöver registrera dig på:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/

Postad 30 September 2011 - 15:26

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Tycker att lampan är en bra detalj men hoppas de ändrar så att den är avslagen när man spawnar.
Hade gärna sett 2 handgranater i fickan och att kninvningarna inte var så.... knepiga...

Håller med om lampan vid spawn.

2 granater kan du låsa upp, går rätt fort att komma dit :)

Postad 30 September 2011 - 15:53

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
Ingen mer som har reagerat på gubben ofta springer i lutande position, ser ruggigt roligt ut :lol:

Postad 30 September 2011 - 16:29

GAMERZQNE
  • GAMERZQNE
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Tack för länken.

hittade MHB där med, är det ok att joina även om man spelar sporadiskt ?

Redigerat av GAMERZQNE, 30 September 2011 - 16:54.

Postad 30 September 2011 - 17:48

Unregistered55ace4d8
  • Unregistered55ace4d8
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
För tidigt att säga något egentligen men jag har nog haft väldigt höga förväntningar... bättre ljud och något bättre grafik, blir nog inte mycket bättre än så på ps3.

Ser fram emot stora banor och mycket fordon, det är mer min grej.

Postad 30 September 2011 - 18:08

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Nytt på PC:

Changelist
- Terrain destruction disabled, because it causes problems with people crawling around under the map. We have a proper fix for this in the retail game, but choose to simply disable it for the OB
- Preround is activated: 8 players required to transition from preround to in-game; when 8 players are reached, the start-timer is set to 10 seconds
- Fixes for the most common game server crashes reported over the past 48 hours
- Fixes for end-of-round progress reporting to Battlelog (so players will see their progress more detailed on Battlelog)

Vet inte om det gäller 360/PS3 också.

Postad 30 September 2011 - 20:40

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Aaaahmeeehn sendå ?
Menjagbah'fattaingetingdå vad gör man sendå ?
Find platoon, menhittar inge' MHB ?

Postad 30 September 2011 - 20:42

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Nytt på PC:

Changelist
- Terrain destruction disabled, because it causes problems with people crawling around under the map. We have a proper fix for this in the retail game, but choose to simply disable it for the OB
- Preround is activated: 8 players required to transition from preround to in-game; when 8 players are reached, the start-timer is set to 10 seconds
- Fixes for the most common game server crashes reported over the past 48 hours
- Fixes for end-of-round progress reporting to Battlelog (so players will see their progress more detailed on Battlelog)

Vet inte om det gäller 360/PS3 också.

Betan kommer inte att uppdateras, DICE berättar bara vilka ändringar dom tar med sig till fulla spelet.

UPDATE: DICE has stated that these changes won’t be implemented in the beta, rather, they will be carried over to the full game. DICE is outlining what changes will be in the final game — the beta won’t be updated.

http://bf3blog.com/2...pdate-released/

Postad 30 September 2011 - 20:51

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Offtopic:
http://www.youtube.c...h?v=47z1HXXUhDM

Postad 30 September 2011 - 21:11

GAMERZQNE
  • GAMERZQNE
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Aaaahmeeehn sendå ?
Menjagbah'fattaingetingdå vad gör man sendå ?
Find platoon, menhittar inge' MHB ?

sök på minhembio.com så hittar du.

Postad 30 September 2011 - 21:43

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

sök på minhembio.com så hittar du.

Aaaah, så enkelt, men ändå ...inte.

Tackar !

Postad 30 September 2011 - 23:18

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Tack för länken.

hittade MHB där med, är det ok att joina även om man spelar sporadiskt ?

Är bara att ansöka så lägger vi till.

Postad 30 September 2011 - 23:35

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Jag spelade en hel del igår (torsdag) och vart inte särskilt imponerad av grafiken. Allt kändes väldigt pixligt och så...
Nu idag tankade jag hem det till PC'n och svor över att jag inte hittade knappinställningarna, utan behövde köra med default-uppsättningen, så jag gav mig och hoppade över till PS3:an igen.
Vips! Helt plötsligt såg grafiken på PS3:an helt okej ut! Jag har en känsla att igår så hade dem inte slagit på smoothing eller nått.. idag såg det 4gg bättre ut!

Postad 01 October 2011 - 00:16

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Testadde spelet imorse och grafiken påminner om Battlefield 1942 4/10 i betyg
Ljudet däremot grymt bra 9/10
Nu tyckte jag det även buggade allt för mycket för att de ska vara njutbart. Får avvakta och se om de hinner fixa buggarna..

Postad 01 October 2011 - 06:02

Unregisteredb33ec5bc
  • Unregisteredb33ec5bc
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
Trots att jag skaffade MOH och registrerade så fick jag ingen beta nyckel. Väntar två dagar, laddar ned och får hela tiden "Unknown Error". Skärmen blir dimmig och det står "Laddar". Sedan händer inte ett jota. Blir så less. Några tips?

Postad 01 October 2011 - 07:22

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Spelade 10min igår... varenda en låg å kröp på backen med ficklampan tänd så det skulle vara svårare att skjuta dem... var så där halvskoj tyckte jag... Dock bra ljud....

Postad 01 October 2011 - 08:11

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0
Alltså, den där lampan. Ska den föreställa vara autentisk? (Bort med skiten om den har så "felaktig" funktion!)
Inte fan blir man väl så bländad av en sån om det vore verkligheten? (Särskilt inte ute i dagsljus...)

Postad 01 October 2011 - 08:54

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Känns som från att ha varit höstens mest givna köp har BF3 gått till att bli det mest tveksamma.
Den metrobanan i betan är verkligen riktigt tråkig dessutom, svårt se fiender överallt på den. Tacka vet jag t. ex Arica harbour i BC2 och såna typer av banor.

Postad 01 October 2011 - 09:18

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Känns som från att ha varit höstens mest givna köp har BF3 gått till att bli det mest tveksamma.
Den metrobanan i betan är verkligen riktigt tråkig dessutom, svårt se fiender överallt på den. Tacka vet jag t. ex Arica harbour i BC2 och såna typer av banor.

Synd att ni inte kunde testa Caspian Boarder... DET va en riktig BF map! BFBC1 och 2 räknar jag knappt in i BF serien om jag ska va ärlig... sen är rush inte bf... bf är Conquest! :)
Är ni gamla BF rävar, kommer ni gilla dom stora banorna i BF3, det är jag helt övertygad om! :)
Synd att dom la Metro som beta bana... den är riktigt tråkig imo...

Redigerat av Garrett, 01 October 2011 - 09:19.

Postad 01 October 2011 - 09:27

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Synd att ni inte kunde testa Caspian Boarder... DET va en riktig BF map! BFBC1 och 2 räknar jag knappt in i BF serien om jag ska va ärlig... sen är rush inte bf... bf är Conquest! :)
Är ni gamla BF rävar, kommer ni gilla dom stora banorna i BF3, det är jag helt övertygad om! :)
Synd att dom la Metro som beta bana... den är riktigt tråkig imo...

Ja Conquest är BF. Älskar cq! Dock saknar jag CTF nåt så otroligt! Var det enda jag spelade på slutet av bf1942.
Rush är kul också, passar bra in i serien för de som vill stressa s*tan. Dock håller jag inte med om att BFBC spelen inte räknas in i serien, för mig gör de det iallafall , det är kul med förändringar i spel när de fungerar och de spelen funkar.

Jag har förövrigt inga som helst tvivel på BF3, snarare tvärtom! Är mer sugen nu än innan :)

Redigerat av DragonPuffer, 01 October 2011 - 09:28.

Postad 01 October 2011 - 09:30

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Grymt bra ljud men grafiken har ju många skönhetsfläckar. Buskar ser grymt pixliga ut t.ex.

Postad 01 October 2011 - 09:33

Unregistered954585e2
  • Unregistered954585e2
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Tänk på att detta är ett Beta och inget Demo är en väldigt stor skillnad.
Beta är till för att testa balansen i spelet just online lägget, och då får man
räkna med små fel och buggar. DICE vill att alla lämnar kommentarer om man
upptäcker buggar, gör de bäst på .

http://battlelog.battlefield.com

Postad 01 October 2011 - 10:20

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Metro börjar växa inombords på mig nu.. Jag har hittat mina favoritställen.

Däremot så såg jag fram emot att få mortar.. kämpade å kämpade å TILL SLUT!!!! ...fick jag reda på att den inte finns i betan :-(

Postad 01 October 2011 - 11:58

GAMERZQNE
  • GAMERZQNE
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Gillar ju Conquest läget mer helt klart men det är kul med lite av varje. Men det jag ser fram mot mest är just större kartor och heli's.
Som det är nu så är det svårt att sätta nån bf2 liknande stämpel på det här när man bara får köra Rush och utan fordon :(
Blir helt klart ett köp i alla fall.

Postad 01 October 2011 - 16:16

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
Detta är bara förätten! Huvudrätten är MW3 ........

Postad 01 October 2011 - 16:19

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Hahaha, Bf3 äter ju Codkillstreakscamperfjortissprayandpray till frukost ju! :P

Redigerat av Garrett, 01 October 2011 - 16:20.

Postad 01 October 2011 - 16:28

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
Denna betan äter inget CoD till frukost enligt mig, möjligt att slutprodukten gör det.

Postad 01 October 2011 - 17:06

GAMERZQNE
  • GAMERZQNE
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Hungriga spel. Tror på båda 2, och hoppas de kontrar varandra bra.

Postad 01 October 2011 - 18:03

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Svär inte i bf tråden tack...

Kommer in o lirar idag om ja kan(helt slut i armarna efter kört gocart hela dagen).
Men skulle vilja att hset börjar fungera...

Postad 01 October 2011 - 18:12

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

• 576 inlägg
  • 0

Trots att jag skaffade MOH och registrerade så fick jag ingen beta nyckel. Väntar två dagar, laddar ned och får hela tiden "Unknown Error". Skärmen blir dimmig och det står "Laddar". Sedan händer inte ett jota. Blir så less. Några tips?

Hade samma problem. Fick tips om att logga in på EA:s sida och kolla om det stod unverified på min e-mail adress, jag verifierade den och nu funkar det. Testa!

Postad 01 October 2011 - 18:13

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Verkar inte som att jag är ensam om att tröttna efter 3 rundor, det hela vart väldigt tråkigt iaf den här banan. Grafiken var ingen höjdare heller.

Postad 01 October 2011 - 18:54

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Grafiken var ingen höjdare heller.

Säg efter mig: beta på konsol.

Postad 01 October 2011 - 19:00

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0

Hahaha, Bf3 äter ju Codkillstreakscamperfjortissprayandpray till frukost ju! :P

Är du i sömnen nu igen.... ;)

Säg efter mig: beta på konsol.

Beta på konsol.
Så stor skillnad lär det inte bli. Skiter i grafiken, men allt känns så ......plottrigt?

Redigerat av HaDo, 01 October 2011 - 19:01.

Postad 01 October 2011 - 19:08

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Beta på konsol.
Så stor skillnad lär det inte bli. Skiter i grafiken, men allt känns så ......plottrigt?

Det är redan stor skillnad som det är, jag kör på PC istället, på PS3 kändes det som att få 2 knivar i ögonen.

Postad 01 October 2011 - 21:07

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Är du i sömnen nu igen.... ;)

Beta på konsol.

Nope, vet precis vad jag pratar om Cod 1 och 2 va grymt bra, sen gick det bara utför :)
Men sen tycker jag grafiken är rätt grötig på ps3an gällande bf3 betan, jag missar fienden som ligger och campar i buskarna, svårt att se fienden som ligger ner etc, grafiken liksom flyter ihop... men det gör det absolut inte på PC om man kör högre upplösning... kommer köpa till både ps3 och PC, men känns som hårdvaran på konsollerna ligger liksom efter nu på dom här spelen, lite höggre upplösning eller AA hade inte skadat! :unsure:

Postad 02 October 2011 - 00:40

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
En undran är hur dom ska få bukt på all "under-marken-campande-ofrivilligt-wormhole-tvingad-till-självmord" ställen. FInns ju massvis med ställen på metro där man hamnar 40 meter under backen så fort man slänger sig i prone.

Postad 02 October 2011 - 03:07

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Postad bild

Jag har hunnit dö 2ggr från att trilla till marken, och jag vet inte ens vilken knapp fallskärmen sitter på på PS3:an :(

Jag har förövrigt hunnit dö 10ggr (minst) av C4 för att jag blandar ihop lägga ut och spränga-knapparna.

Jag har hunnit dö åtskilliga gånger av att försöka kasta en handgranat från en buske, men handgranaten fastnar i en gren eller nått och detonerar där jag är.

Redigerat av novaland, 02 October 2011 - 03:11.

Postad 02 October 2011 - 07:31

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Jag har förövrigt hunnit dö 10ggr (minst) av C4 för att jag blandar ihop lägga ut och spränga-knapparna.

Vanesak.
Jag är dock rätt säker på att man kommer kunna "customize controller" eller att det iaf finns flera layouter att välja på i det färdiga spelet.

Jag har hunnit dö åtskilliga gånger av att försöka kasta en handgranat från en buske, men handgranaten fastnar i en gren eller nått och detonerar där jag är.

Tjock gren? Kanske realistiskt då? :P

Postad 02 October 2011 - 08:35

Unregisteredb33ec5bc
  • Unregisteredb33ec5bc
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

En undran är hur dom ska få bukt på all "under-marken-campande-ofrivilligt-wormhole-tvingad-till-självmord" ställen. FInns ju massvis med ställen på metro där man hamnar 40 meter under backen så fort man slänger sig i prone.

Fick äntligen igång spelet, men hamnade på bara 5 minuter tre gånger under marken. Måste spela mer ikväll för att lära mig styrningen ordentligt. Hur undviker man att hamna i "underjorden"?

Postad 02 October 2011 - 09:34

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Samma här, man vill ju ha samma inställningar som i bc2...

Postad 02 October 2011 - 10:22

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Fick äntligen claymore!! ...bara för att upptäcka att man bara får EN ENDA STACKARS LITEN CLAYMORE!!

Hur ska jag då kunna bygga upp mitt minfält?
Dessutom så sprängdes den direkt.. kanske nån sköt på den eller nått, men jag fick ingen kill. När jag skulle lägga ut en ny så vart jag skjuten.. :(

Nä, jag får köra vidare med min C4 tror jag..

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.