Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 3

5197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 November 2011 - 22:00

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Fast man hade fan kunnat spela på 200 tum igår och det hade inte hjälpt

Jo, men låt mig nu skylla på bildstorleken :P

Postad 27 November 2011 - 11:46

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Eftersom du tjatar så....;-)

Postad 27 November 2011 - 12:19

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Var fan e alla? Kyrkan?!

Postad 27 November 2011 - 12:39

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Hur fixar man clan XP? Är det när clan-medlemarna spelar MP eller endast när man kör clan-matcher?

Postad 27 November 2011 - 19:16

Alex_E
  • Alex_E
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Hur fixar man clan XP? Är det när clan-medlemarna spelar MP eller endast när man kör clan-matcher?

Vad jag förstått så är det clan mather och diverse clan challenges, oh kanske de dära events de kör med.

Postad 28 November 2011 - 01:47

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Lirade precis Domination...inte ens 1 minut in matchen så började det skena, attack helicopters...3 i rad,strafe run,ac-130...är det redan hackat?? Suck

Postad 28 November 2011 - 04:32

Alex_E
  • Alex_E
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Lirade precis Domination...inte ens 1 minut in matchen så började det skena, attack helicopters...3 i rad,strafe run,ac-130...är det redan hackat?? Suck

Inte vad jag tror, inte sett någon info om hacks på något hack forum förutom till PC än, och det släpps oftast publikt direkt.
Kan vart någon/några som va riktigt bra och haft tur, inte direkt svårt att få en 7 pointstreak på MW3, speciellt domination.
Har själv fått pavelow ungefär 1 och en half minut in i en match på domination, helicoptern är oftast boven eftersom, kills från den räknas till pointstreak, och om det är en bra bana kan man få pavelow och halfvägs till en ny helikopter väldigt snabbt, särskilt om du dödar en bunt också.

Är vad jag tror iallafall, kan va någon hack men tror de då inte och har inte sett något in-game eller på något forum än, och jag checkar sådana forum ofta pga jag lirar private server på några MMO spel så checkar samtidigt av CoD hacks. :P

Postad 28 November 2011 - 06:10

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Du skulle kunna sitta mitt i ett världskrig och tänka nej det är nog bara nyårsafton för jag har inte läst på Aftonbladet att det är krig Alex....

Postad 28 November 2011 - 10:23

Alex_E
  • Alex_E
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Du skulle kunna sitta mitt i ett världskrig och tänka nej det är nog bara nyårsafton för jag har inte läst på Aftonbladet att det är krig Alex....

Hehe, sant, men nu gäller det hacks på ett spel som heter MW3, och om du läste första och näst sista raden så sa jag att jag tror det inte är hacks, tror. :>
Står fast vid det ett tag till dock, hacks till ett konsoll spel är ganska svårt att göra, särskilt nu när IW vet att det hände på MW2, och tror då inte någon lyckats än.
Om det vore så att någon lyckats så är jag 99% säker att det vart trådar på alla hack forum man kan tänka sig, ser jag något så säger jag till. :P

Postad 28 November 2011 - 10:34

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Säger du det så :rolleyes:
Något fel är det iaf när luften är full med skit efter en minuts speltid och ingen har mer än 5 kills...

Postad 28 November 2011 - 10:38

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Säger du det så :rolleyes:
Något fel är det iaf när luften är full med skit efter en minuts speltid och ingen har mer än 5 kills...

Man kan få en jädrans massa från care-package, och den får man väl efter 4 kills? Fick juggernaut i SnD igår från en care-package, var rätt kul o bara gå fram o defusa bomben utan att någon kunde göra något :D

Postad 28 November 2011 - 11:24

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Hmm, visste inte heller om den faktiskt, kommer nog använda trophy mer nu eftersom jag aldrig använder special eller vanliga granater haha.

Provade Ligg-ner-när-du-hör-Bouncing-Betty för en liten stund sen, funka kanon. :P

Tror ej det hackats, ser ingen info på elitepvpers.de vilket är största hack siten jag vet om. (Finns ett antal till PC dock)
Att få pavelow är inte så svårt, kör man UAV/7 Streak Chopper/Pavelow så går det ganska lätt, även med Predator/7 Streak Chopper/Pavelow, speciellt på domination.

Ah, kom på en grej, eller ja, ganska uppenbart och vetat länge men. :P
Använder man stalker och hör ljudet för I.M.S så kan man snabbt leta upp den och sedan skjuta sönder den så dör man inte.
Går utan stalker också men då får man vara väldigt snabb.

Haha, jag kör stalker och har alltid undrat vad det är för nån meningslös pryl som jag skjuter sönder vid jämna mellanrum...

Postad 28 November 2011 - 12:41

barkis69
  • barkis69
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

Fick juggernaut i SnD igår från en care-package, var rätt kul o bara gå fram o defusa bomben utan att någon kunde göra något :D

Fick oxå juggernaut fast i en Team defender match på Bakaara, hade flaggan när jag fick den, sen var det bara att gå runt och kötta med LMG´n. Och leta fi behövde jag förstås inte, dom kom till mej... :P

Postad 28 November 2011 - 16:40

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Tips till alla Type 95 nördar (inkl. mig själv) Testa MK14... Skönaste bössan på länge, eller så har jag haft otroligt med-lagg... Riiiktigt najs, själv kör jag med Mk14+Rödpunktssikte, Stinger, Recon Pro, Assasin Pro, Sitrep Pro, Claymore samt flash grenades.

Rilly kanske något för dig?

Postad 28 November 2011 - 16:48

Alex_E
  • Alex_E
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Tips till alla Type 95 nördar (inkl. mig själv) Testa MK14... Skönaste bössan på länge, eller så har jag haft otroligt med-lagg... Riiiktigt najs, själv kör jag med Mk14+Rödpunktssikte, Stinger, Recon Pro, Assasin Pro, Sitrep Pro, Claymore samt flash grenades.

Den va nice, jag kör med hybrid sight eller vad assault rifle siktet heter, den med "acog" och holographic sight.

Postad 28 November 2011 - 21:16

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Kanske skulle testa det siktet... Funderar på att testa att byta ut Sitrep Pro mot Marksman och se det blir bättre =)

Postad 28 November 2011 - 21:22

Alex_E
  • Alex_E
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Kanske skulle testa det siktet... Funderar på att testa att byta ut Sitrep Pro mot Marksman och se det blir bättre =)

En rolig combo är MK14 med hybrid sight och Breath Proficiency.

Postad 29 November 2011 - 12:03

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Britt, kan du inte fixa MHB som clan-tag på CoD:Elite? Sedan tycker jag att alla som inte har pröjsat för Premium bör hosta upp stålarna nu så vi får in lite XP i klanen. Vid lvl10 får vi guld tag och ett par timmar dubbel XP...

Postad 29 November 2011 - 12:05

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Britt, kan du inte fixa MHB som clan-tag på CoD:Elite? Sedan tycker jag att alla som inte har pröjsat för Premium bör hosta upp stålarna nu så vi får in lite XP i klanen. Vid lvl10 får vi guld tag och ett par timmar dubbel XP...

Du rör inte mina studentstålar!

Postad 29 November 2011 - 12:30

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Du rör inte mina studentstålar!

Men du kommer ju ändå att lägga pengarna på massa DLC när det släpps, lika bra att ta tjuren i hornen och va en man! :D

Postad 29 November 2011 - 12:34

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

De enda vapen jag spelar med är MK14 och Type 95. Tycker alla andra är för tandlösa. Riktigt besviken på AK47 som var min favorit i MW2. :(

Brukar smyga runt med MK14 med silencer och red dot samt de där perksen som man blir ninja av. Kul bössa. Däremot blir man snabbt trött på att alla SMG vinner närstrider, oavsett vem som börjar skjuta...

Postad 29 November 2011 - 12:51

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag kör med SCAR-L. Rätt bra i närstrid, rätt bra på medeldistans. Har kick och silencer.
Smyger runt med assassin pro, blind eye och stalker pro. Kånkar på en javelin som jag tar ned helikoptrar och flygplan med.
Jag gillar inte att dö så jag brukar ta det försiktigt, men jag campar inte några längre stunder för då blir det tråkigt. Det är klart, hittar man ett hörn där fienden brukar springa förbi i full fart så kan man ju stanna där en stund och vakta. :P
Tyvärr blir det lite poäng med den spelstilen. 6-12 kills och oftast ett par deaths mindre än kills (förhoppningsvis). Springer jag runt som en galning brukar jag snabbt dö en massa gånger och det är ju inte juste mot laget heller. ;)

Kör med support kill streaks. UAV, Counter UAV och Recon Drone. Det är kul att flyga runt och märka folk med recon drone och det ger massor av assistpoäng.

Redigerat av hassesolo, 29 November 2011 - 12:49.

Postad 29 November 2011 - 12:57

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Själv har jag börjat köra med Mk14 eller typ95 + 2nd primary, och då hagelbrakaren 1887 eller vad den heter. Mest för att den låter så förbannat mäktigt, den är helt värdelös att ha ihjäl folk med. Men det kanske blir bättre om man för till några add-ons fanns väl något range eller sånt till den, men jag såg inte akimbo på den....

Postad 29 November 2011 - 14:12

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

De enda vapen jag spelar med är MK14 och Type 95. Tycker alla andra är för tandlösa. Riktigt besviken på AK47 som var min favorit i MW2. :(

Jag är också väldigt besviken på AK47:an, var mitt favorit vapen i både COD4 och MW2, men nu känns den som en ärtbössa, verkligen synd...

Postad 29 November 2011 - 14:43

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Själv har jag börjat köra med Mk14 eller typ95 + 2nd primary, och då hagelbrakaren 1887 eller vad den heter. Mest för att den låter så förbannat mäktigt, den är helt värdelös att ha ihjäl folk med. Men det kanske blir bättre om man för till några add-ons fanns väl något range eller sånt till den, men jag såg inte akimbo på den....

Man ska ALLTID välja range istället för damage på Shotguns. Det ger one-shot kills på mellandistans som annars tar typ tre träffar. Med damage blir det två träffar som krävs. På långt håll blir det ca 5 för range och oändligt med damage...

Postad 29 November 2011 - 16:39

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
Va fan händer?? Kommer inte in i onlinelobbyn!! :angry:

Postad 29 November 2011 - 16:44

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Va fan händer?? Kommer inte in i onlinelobbyn!! :angry:

Bara att hoppas det är ett lokalt problem, jag sitter i hårda förhandlingar om att få loss lite speltid ikväll :unsure:

Postad 29 November 2011 - 16:48

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Bara att hoppas det är ett lokalt problem, jag sitter i hårda förhandlingar om att få loss lite speltid ikväll :unsure:

vart inne på www.callofduty.com/mw3/status o där står det att de ska funka.... är man inloggad vilket jag e kan de ju inte va nåt annat fel än att deras servrar ställer till det...?!?!

Postad 29 November 2011 - 16:51

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Det är något fel, funkade för nån timme sen men så blev man utkastad och det går inte logga in igen.

Postad 29 November 2011 - 17:47

RompeT
  • RompeT
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Kör enbart MK14,silencer+stability.......bästa bössan enligt mej!

Postad 29 November 2011 - 18:08

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Det där är väl ett lokalt problem om något. ;)

Postad 29 November 2011 - 18:38

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Haha, ja men när man löser det så vill man inte begränsas av icke-lokala problem ;)

Postad 29 November 2011 - 19:16

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Samma sak med clan tag, level 10 krävs.

Postad 30 November 2011 - 07:22

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0
Nu hade jag NAT Type: Strict helt plötsligt efter gårdagens lilla blackout. Öppnat lite portar i min gateway, men det hjälpte inte. Får se om det löser sig av sig självt, det har hänt förut :)

Postad 30 November 2011 - 11:33

Alex_E
  • Alex_E
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
köpte premium för 2-3 dagar sen, verkar inte fått XP i clanen för det så. o.o

Och, jag lirar ACR med RDS och silencer med scavenger, assassin, dead silence och perk kill streak.
Eller MSR med den oftast använda setupen (Sleight of hand, quickdraw och marksman, vissa använder steady aim istället för marksman men de e fjoll stämpel på det haha. :P)
Oftast springer jag runt med MP5 med rapid fire dock, samma perks som ACR fast sleight of hand istället för scavenger, och assault package med UAV/chopper/pavelow.

Postad 30 November 2011 - 14:46

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

köpte premium för 2-3 dagar sen, verkar inte fått XP i clanen för det så. o.o

Och, jag lirar ACR med RDS och silencer med scavenger, assassin, dead silence och perk kill streak.
Eller MSR med den oftast använda setupen (Sleight of hand, quickdraw och marksman, vissa använder steady aim istället för marksman men de e fjoll stämpel på det haha. :P)
Oftast springer jag runt med MP5 med rapid fire dock, samma perks som ACR fast sleight of hand istället för scavenger, och assault package med UAV/chopper/pavelow.

Kanske måste lämna och gå med i klanen igen? Man kan bara få de 500XP på första klanen man går med i, dra iväg en ticket till deras support... Britt, du kanske är mer insatt?

Postad 30 November 2011 - 15:09

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0
Om man nu ska skaffa Elite Premium så har jag lite frågor:

Köper man något ute i butik eller är det playstation store som gäller?
Föredrar butik faktiskt för jag har inte lust att ange mitt kontonummer på psn längre...

Ber man britt om en invite till klanen efter (om) man har lyckats få igång tjänsten?

Postad 30 November 2011 - 15:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Föredrar butik faktiskt för jag har inte lust att ange mitt kontonummer på psn längre...

Ber man britt om en invite till klanen efter (om) man har lyckats få igång tjänsten?

Tror inte du kan köpa Premium i någon butik, ni får gärna rätta mig om jag har fel.
Men om du nu inte vill ange ditt kontonummer online så kan man väl köpa "kontankort" för att få in pengar i PSS.
Japp, jag skickar en invite. Säg till när du reggat dig bara.

Postad 30 November 2011 - 16:10

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Ja kör alltid med e-kort när ja handlar online funkar kanon!

Postad 30 November 2011 - 17:37

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Tror inte du kan köpa Premium i någon butik, ni får gärna rätta mig om jag har fel.
Men om du nu inte vill ange ditt kontonummer online så kan man väl köpa "kontankort" för att få in pengar i PSS.
Japp, jag skickar en invite. Säg till när du reggat dig bara.

Så gör jag, har aldrig lämnat kortnr på PSN, vouchers är det som gäller. Blir mindre impulsköp på det viset med :rolleyes:

Postad 01 December 2011 - 01:43

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Jarre:

"Bowling also commented on the rank loss problem, “if you ever get knocked back to menus with an error, it stops writing stats, you should restart your console for fresh connection.”
The fix for rank loss will be included in the next Call of Duty: Modern Warfare 3 patch"

Postad 01 December 2011 - 06:32

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Igår blev jag träffad av en kastad kniv. Den som kastade den hoppade och snurrade nästan ett varv i luften och kastade alltså iväg kniven i farten. Fullträff! Var detta den ultimata kombinationen av tur och skicklighet, eller är det någon sorts bugg?

Jag har spelat igenom hela SP Campaign, men det står att jag klarat 57,3 % eller nåt sånt. Är det de missade Enemy Intel-grejerna som drar ner procentandelen så mycket, eller har jag missat något?

Postad 01 December 2011 - 06:53

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Jarre:

"Bowling also commented on the rank loss problem, "if you ever get knocked back to menus with an error, it stops writing stats, you should restart your console for fresh connection."
The fix for rank loss will be included in the next Call of Duty: Modern Warfare 3 patch"

Aha ok. Men avbrutna matcher är ju vardagsmat, speciellt när det går bra :)

Edit: Om någon undrar vad vi pratar om så hände det igår att jag vart degraderad ca 10 rankingar igår under min matpaus :wacko:

Redigerat av jarre008, 01 December 2011 - 08:22.

Postad 01 December 2011 - 08:58

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Jag har spelat igenom hela SP Campaign, men det står att jag klarat 57,3 % eller nåt sånt. Är det de missade Enemy Intel-grejerna som drar ner procentandelen så mycket, eller har jag missat något?

Skulle tro att det är en kombination av missade Intels och att du inte kört på högsta svårighetsgraden (om du kört på Veteran så vet jag inte :))

Postad 01 December 2011 - 09:43

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Väkommen patgu till Elite!
Nu är vi på klan level 6.
Var kul att lira igår, tyvärr var jag tvungen att hastigt avsluta när grannen ringde på dörren.

Postad 01 December 2011 - 09:55

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Var kul att lira igår, tyvärr var jag tvungen att hastigt avsluta när grannen ringde på dörren.

Tackar!

Hur fungerar klan-level?
Är det speciella klan-XP eller räcker det med att man spelar (ensam/med andra i klanen) och bidrar med "egna XP" för att klan-level ska öka?

Postad 01 December 2011 - 09:58

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Du behöver inte ha ljudet på MAX++ ;)

Nya förhandlingar inför kvällen, får nog erbjuda fotmassage eller nåt :blink:

Postad 01 December 2011 - 10:13

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Spec ops är buggit värre numera, kanske efter patchen. Kommer man till wave 5 eller högre så börjar det bli osynk mellan spelarna, tillslut är det så mycket osynk så att din medspelare springer och gnider sig mot en vägg hela tiden - har inte ihjäl någonting och blir downed. Klart svårt att nå wave 15 eller högre på detta sätt..

Postad 01 December 2011 - 10:14

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Du behöver inte ha ljudet på MAX++ ;)

Nya förhandlingar inför kvällen, får nog erbjuda fotmassage eller nåt :blink:

Haha, det var faktiskt ingen "negativ" påringning. Dom ville bjuda oss på middag på lördag. ;)

Redigerat av BrittBastard, 01 December 2011 - 10:14.

Postad 01 December 2011 - 10:47

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Skojj spel igår.

Börjat köra lite med Javelin och det är riktigt kul ju!

Fick till ett par fina igår, fick tre man i början på en S&D match, skööön känsla!

När man slår ut 4pers i HQ är också rätt skönt, men S&D är ju det som smäller högst...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.