Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Black Ops II

3323 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Call of Duty: Black Ops II (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.777776 (8) 1 292:-

Postad 13 November 2012 - 21:11

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 1
Jag var och provade spelet hos en polare nu under kvällen och mellan alla frysningar, hängningar och allt laggande så var det inte mycket som gav mig mersmak. Spelet är ju i princip ett upphottat blops1 och det är, för min del, inget som är positivt.

Nej, om jag någonsin gör en comeback i COD så blir det till MW4 i sådana fall och inte till detta spektakel. :)

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 13 November 2012 - 21:13.

Postad 13 November 2012 - 21:16

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Vi som han testa det innan idag vet mer hur spelet kommer att bli när det är ordning på servrarna. Personligen så gillade jag det riktigt mycket, mer än jag trodde att jag skulle. Kommer spela detta betydligt mycket mer än blops1 iaf :-)

Postad 13 November 2012 - 21:17

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Jag var och provade spelet hos en polare nu under kvällen och mellan alla frysningar, hängningar och allt laggande så var det inte mycket som gav mig mersmak. Spelet är ju i princip ett upphottat blops1 och det är, för min del, inget som är positivt.

Nej, om jag någonsin gör en comeback i COD så blir det till MW4 i sådana fall och inte till detta spektakel. :)

Helt ärligt nu, är du förvånad?

Funkar inte mycket bättre till den "onämnbara enheten" heller kan jag lova.....riktigt uselt.

Redigerat av masse70, 13 November 2012 - 21:20.

Postad 13 November 2012 - 21:30

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Då behöver man inte ens logga in ikväll alltså...

Postad 13 November 2012 - 21:38

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
förbannade skitspel.
jag hade stora problem med frysningar, lagg och connection interupted hela kvällen, samt att spelet känns mer och mer som blops 1 som är ett vidrigt spel..
försöker man dessutom skjuta med siktet uppe så dör dom inte utan man måste typ skjuta från höften för att dom ska dö.

annars är det kul ;)

Postad 13 November 2012 - 22:18

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
vart knappar man in Nuketown koden???

Postad 13 November 2012 - 22:28

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 1

Helt ärligt nu, är du förvånad?

Njae, egentligen inte, men jag hoppades verkligen att det här spelet skulle vara min kopp kaffe så att säga. Jag älskade COD4 på sin tid, men utvecklingen i de efterkommande spelen i serien har, i mitt tycke, gått åt fel håll och fokus har hamnat på fel områden. Exempelvis alla förbannade killstreaks tycker jag har gått till överdrift och nu mera är ett förstörande element i matcherna.
Nej, det känns som att jag och COD vuxit ifrån varandra och den enda anledningen till jag försöker mig på en comeback då och då är för att få leka lite med de sköna och trevliga MHB:are som håller sig kvar i COD-världen. :)

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 13 November 2012 - 22:35.

Postad 13 November 2012 - 22:44

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Såååja, nu har man rivit kök hela dagen...har precis tagit av plasten från BlopsII fodralet. Fast jag kommer nog köra mot bottar ett tag innan jag kliver in på riktigt

Postad 13 November 2012 - 22:47

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

vart knappar man in Nuketown koden???

Playstation store

Postad 13 November 2012 - 22:56

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Många frysningar är det. Ett tips är att vänta 10-30 sek, brukar kicka igång då.

Nån mer än jag som får hit-mark när man även skjuter runt FI?

Postad 13 November 2012 - 23:12

bele_75
  • bele_75
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Mitt första intryck av spelet är bra, roliga banor dock lite lagg men det blir nog bättre med tiden.

Synd att man jobbar natt så det blir inte så mycket spel i veckan, måste ju umgås med familjen också... Får bli mer till helgen, då ska det köttas :)

Postad 13 November 2012 - 23:19

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Tror väl inte att nån som spelat ett cod spel på första dagen är förvånad att det laggar... Sen att det är extremt med frysningar osv kan jag hålla med om, och man blir jävligt trött o förbannad på spelet då!

Min ps3 frös nog el 4 ggr och ena gången va när jag skulle joina ett game o den får för sig att starta Zombies istället! :)

Tänker inte uttala mig om det är bra eller anus ännu, man får nog vänta ett tag med det tills det börjar flyta på lite bättre...

Edit: Måste ju fråga er som redan gått prestige... Tittade i prestige menyn i spelet o såg nåt om "prestige bonus" eller liknande. vad är det? är det samma lika som i mw3, att man kan låsa upp nåt?

Redigerat av walkiii, 14 November 2012 - 01:27.

Postad 14 November 2012 - 01:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Senare mot kvällen lirade jag i klanledarens party. Då gick det riktigt bra. Inga utkastningar eller något. Jag hade en flawlessrunda på g, men blev tillsist skjuten. Sen en gång till när jag styrde en missil. Blä. Slutade 14-2 tdm.

Jo, tdm är mycket roligare här än i alla andra spel. Domination och demolition känns som ospelbara ibland :(

Postad 14 November 2012 - 01:55

Energy145
  • Energy145
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
INSANE-145 Till tjänstgöring :) Efter 4 timmar online tycker jag att det är jävligt kul asså, några små förändringar som gör spelet mycket bättre. Tex med ScoreStreaks istället för KillStreak så blir det mindre rörigt och bästa av allt man tjänar på att inte Campa. Dessutom att man kan ha kniven som "andra" vapen är grymt bra har lyckats samla ihop närmare 80Kills med kniven hittils. Sen är menyn jävligt rörig och det laggar lite vilket är störande såklart men det löser sig nog, Nu jävlar ska det krigas!!!

Postad 14 November 2012 - 06:57

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Jag körde några rundor igår, bortsett från ett par frysningar funkade det ovanligt bra online tycker jag. Spelet som sådant överraskade också positivt. Jag blev lite fundersam över färgerna först, kändes "tecknat" men man vänjer sig. Jag passade även på att installera texturerna på hårddisken och tycker att det efter det flyter ännu bättre.

Så första intrycket är förvånat positivt.

Psn: Lasseman73

Postad 14 November 2012 - 07:42

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Tyckte det var skoj! Förvånansvärt problemfritt, visst det blev connection fail några ggr. men inte värre att ny host hittades under spelets gång men i övrigt inga problem med uppkoppling, frysningar eller så. Roliga banor, vapen o.s.v.

Postad 14 November 2012 - 07:49

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 1
Jag är nog av en helt annan uppfattning vad det gäller camping....tycker dom sitter överallt.
Dessutom är det skitsvårt o se dom om det är lite skuggigt i hörnen som dom sitter i...
Det som retar mig mest o det främjar ju inte direkt run and gun är att det är i princip omöjligt att få mer än en kill om man springer på tex 3 fi i grupp.... oavsett vapen....

Postad 14 November 2012 - 07:59

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Ljudet är ju grymt mycket bättre i alla fall (inte i lurarna men om man kör med bra högtalare). Härligt tryck i handgranatsljudet.

Svårt att ha ihjäl folk. Type25 är svag. Testade SWAT-556 eller vad den heter på slutet och den kändes bättre. MK48 är ganska bra.
Jag har redan bloodshot-camo på min launcher för det blir mycket UAV. Extremt få lyckas få in stora kill streaks och det är ju på ett sätt skönd.

Banorna är för små och gyttriga...
Det blir nog kul när man lär sig...

Postad 14 November 2012 - 08:04

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Spelade några timmar igår och första intrycket var att de var helkasst precis blops1 och varför så kasst ljud?

Efter några timmar så har de faktiskt växt lite , spelkänslan finns där bättre än blops1 , klart de var lagg som de alltid är i början men de borde kunnat fixa sånt tycker man,

Grafiken är ju ingen höjdare såg väldigt suddigt ut innan man vänjer sig att de nog är lite menat , lite röriga menyer men man vänjer sig väl.

Lite skoj med tokens osv och scorestreak, trodde jag skulle lämnat tillbaka spelet idag men de blir nog kvar ett litet tag till iallafall.

Men varför kan de inte göra något åt ljudet??
De är ju verkligen hemskt.

Men nu är det dags att göra något åt grafiken ge oss ny gen konsol , någon som vet vilken upplösning de puttar ut spelet i ?

Postad 14 November 2012 - 08:04

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
ok. det laggade och det frös men det var inte lika illa som BO1 releasen. hade lite problem i början med allt skit men sen när vi körde demolition flöot det på ungefär lika bra som MW3...

känslan i spelet är helt ok, jag föredrar IW, men det känns redan nu bättre än BO1.

men det som jag oroar mig för är spawnen samt alla dessa powerpositions som treyarch älskar att slänga in i spelet (ett rum med en ingång och ett fönster som tittar ut över B bomben t.ex). Det verkar vara för få spawnplatser och dem flippas aldrig i demolition så det blir nog lätt för ett bra lag att spawncampa eller iaf omöjligt för det andra laget att planta sista bomben på många av banorna men vi kommer nog på en taktik för det. kanske börja med den svåra först och inte bara rusa till den enkla som vanligt ;)

balans på vapen osv tänker jag inte gå in på nu...

men pick 10 och att låsa upp ALLT med tokens gillar jag inte just nu men man bryr väl sig inte om det när man vant sig.

Redigerat av beat_strandh, 14 November 2012 - 08:08.

Postad 14 November 2012 - 08:16

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Spelade några timmar igår och första intrycket var att de var helkasst precis blops1 och varför så kasst ljud?

Efter några timmar så har de faktiskt växt lite , spelkänslan finns där bättre än blops1 , klart de var lagg som de alltid är i början men de borde kunnat fixa sånt tycker man,

Grafiken är ju ingen höjdare såg väldigt suddigt ut innan man vänjer sig att de nog är lite menat , lite röriga menyer men man vänjer sig väl.

Lite skoj med tokens osv och scorestreak, trodde jag skulle lämnat tillbaka spelet idag men de blir nog kvar ett litet tag till iallafall.

Men varför kan de inte göra något åt ljudet??
De är ju verkligen hemskt.

Men nu är det dags att göra något åt grafiken ge oss ny gen konsol , någon som vet vilken upplösning de puttar ut spelet i ?

Vad i ljudet tycker du är sämre? Det är ju hundra gånger mer dynamiskt och maffigt än MW3 i alla fall. Jag kör med Treyarch Mix. Du har inte valt nån hörlursmix i inställningarna?

Postad 14 November 2012 - 08:24

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
En sak är säker. Extremt få kör med sniper.
En annan sak. Jag tror inte jag kommer prestigea direkt jag kommer till lvs55. Det känns för segt att låsa upp alla bra saker och inte lockande att börja om...

Postad 14 November 2012 - 08:33

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Type 25 med burst är nice tycker jag.

I övrigt tycker jag fortfarande grafiken känns oerhört simpel och ful. Spelet känns plastigt och "tecknat". För mig laggade det inte nånting. Däremot undrar jag hur fn hit boxen ser ut...
Håller med Banditen om att det är sjukt svårt att se fi som sitter i mörkret.
Trots allt detta så hade jag hyfsat kul när jag spelade.

Redigerat av BrittBastard, 14 November 2012 - 09:30.

Postad 14 November 2012 - 08:33

Unregistered8344c668
  • Unregistered8344c668
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Jag tyckte ljudet var sådär... bättre än MW3 men det säger ju inte så mycket... Handgranaterna låter maffigt men är svåra att avståndsbestämma, låter ungefär likadant om dom är långtborta eller nära. Jag får lite Killzonevibbar över hela spelet, fast utan den värdelösa styrningen då :)

Färgerna är ju ganska överdrivna och grafiken är inget vidare, men man känner igen sig i BLOPS temat iallfall.

Spelmässigt är det väl ok, kommer nog spela och det blir nog roligare när man vänjt sig vid allt. Kunde dock skippat alla oneliners man häver ur sig vid varje kill. Känns lite Quake med all text som kommer upp vid pågående killstreak.

Jaja, jag har inte sett några Quickscope än iallafall och det är positivt, att det laggar och fryser får väl närmast ses som obligatoriskt vid COD släpp?

Postad 14 November 2012 - 08:34

Unregistered28feddc2
  • Unregistered28feddc2
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
God morgon alla.

Lite "update" från mig. Fick äran att köra spelet i hela 3 timmar igår, måste säga att jag rent generellt tyckte att det funkade bra. Servrarna var bra, lite lagg som det alltid är med COD, bra anslutning du ligger efter, dålig anslutning du ligger ännu mer efter känslan. Blev utkickade två gånger i början men sedan så fick vi spelat ex antal matcher utan avbrott.
Jag är en sådan spelare som skall skjuta ner allt som är uppe i luften och jag måste säga att det är inte lika svårt att hitta UAV:n som i MW3,
Spawn punkterna är extremt dåliga. flera gånger jag fått fiende precis bakom mig, (inte okej). eller att jag spawnar framför en motståndare, samma gäller att jag fick mina lägen med. Exempel på situation är början av matchen, jag rusar (som vanligt) möter en kille vid en trappa och dödar honom hör att det kommer en till och dödar honom, men problemet var att det var min egna som spawna precis där jag dödade killen strax innan.
Ytterligare en ny funktion är när man teamkillar och blir kickad p.g.a det så får man 5 min straff. Forserar man i att komma in och spela igen får man 5 min till. Det är på gott och ont anser jag. Hände en i laget.

Ja lite info från mig.

peace out.

Postad 14 November 2012 - 09:04

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Orkade bara testa Zombie igår, en besvikelse än så länge, fult, mörkt och rörigt.
Som i samma anda som vanligt så måste dom utveckla i sönder spelet så att det tappar
allt som gjorde det så bra från början.

Postad 14 November 2012 - 09:07

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Du vet att frysningarna och hängningarna kommer att försvinna efter ett par dagar va? Det är lite speciellt när hela Europa och USA går online för första gången ungefär samtidigt...
Om det är det som är huvudorsaken till att dumpa spelet så kan det vara bra att känna till.

Postad 14 November 2012 - 09:08

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Zombie ska ju vara mörkt och rörigt... är ju inget tivoli direkt. men ljudet på shotguns är ju lite off :(

Postad 14 November 2012 - 09:09

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

God morgon alla.

Lite "update" från mig. Fick äran att köra spelet i hela 3 timmar igår, måste säga att jag rent generellt tyckte att det funkade bra. Servrarna var bra, lite lagg som det alltid är med COD, bra anslutning du ligger efter, dålig anslutning du ligger ännu mer efter känslan. Blev utkickade två gånger i början men sedan så fick vi spelat ex antal matcher utan avbrott.
Jag är en sådan spelare som skall skjuta ner allt som är uppe i luften och jag måste säga att det är inte lika svårt att hitta UAV:n som i MW3,
Spawn punkterna är extremt dåliga. flera gånger jag fått fiende precis bakom mig, (inte okej). eller att jag spawnar framför en motståndare, samma gäller att jag fick mina lägen med. Exempel på situation är början av matchen, jag rusar (som vanligt) möter en kille vid en trappa och dödar honom hör att det kommer en till och dödar honom, men problemet var att det var min egna som spawna precis där jag dödade killen strax innan.
Ytterligare en ny funktion är när man teamkillar och blir kickad p.g.a det så får man 5 min straff. Forserar man i att komma in och spela igen får man 5 min till. Det är på gott och ont anser jag. Hände en i laget.

Ja lite info från mig.

peace out.

Probemet med spawnpunkterna grundar sig i att banorna är för små. Inte lätt att hitta en ledig spawnplats när 12 spelare samsas om en bana stor som en lya på tre rum och kök.

Postad 14 November 2012 - 09:36

Unregistered28feddc2
  • Unregistered28feddc2
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Probemet med spawnpunkterna grundar sig i att banorna är för små. Inte lätt att hitta en ledig spawnplats när 12 spelare samsas om en bana stor som en lya på tre rum och kök.

Jo det är jag fullt medveten om men jag upplevde samma problem på större kartor också. Spawning av lagkamrater blir fel spawning av motståndarna blir fel. Som sagt många gånger egna lagkamrater spawnade precis där jag sköt en motståndare och då blir det svårt att inte teamkilla när man är het på avfyraren.

Men det är väl som så att man skall bara komma på hur det fungerar sedan störs man inte av det så mycket.

Postad 14 November 2012 - 09:39

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Hur många levels finns det nu och är det några nyheter i prestige? Tycker det borde komma något unikt i vapenväg eller annat skoj i prestige för det har det väl inte gjort tidigare..?

Postad 14 November 2012 - 09:41

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag upplever allt ljud som popcornljud. men säger solo att det låter bra i högtalare och woofers så måste det nog göra det. synd bara om man måste ha hans baskapabla system för att få det att låta bra. i hörlirar låter mw3 myyyycket bättre.

Postad 14 November 2012 - 09:44

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Jag upplever allt ljud som popcornljud. men säger solo att det låter bra i högtalare och woofers så måste det nog göra det. synd bara om man måste ha hans baskapabla system för att få det att låta bra. i hörlirar låter mw3 myyyycket bättre.

De har ju lite olika ljudmixar att välja på , bla en hörlursmix. har du testat alla?

Postad 14 November 2012 - 09:45

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0
Nån mer än mig som spottat Rihanna i spelet? :)

Postad 14 November 2012 - 09:55

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Nån mer än mig som spottat Rihanna i spelet? :)

What?!?! Om hon är med i SP så nej, eller är hon med på nån plansch/poster i MP?

Jarre; för fan. Jag har fullt upp att spotta fienden!

Postad 14 November 2012 - 10:03

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Solo har lagt så mycket pengar på sin anläggning att han numera bara hör placebo....allt låter bra hemma hos honom.... ;) Slutsatser så här långt.....man bör stå relativt still. Springer man så är det svårt att göra mer än 1:1 hela tiden. Spawnsystemet är fucked up......väldigt ofta man fick spawna precis framför en fi eller en fi spawnar precis bakom en. Grafiken är skräp och jag håller med föregående talare om att det inte går och se folk som trycker i hörnen. Sist men inte minst så har Treyarch lyckats göra pappfigurer igen.....precis samma fenomen som i Blops och COD5 där fi helt enkelt inte syns i perifera synfältet. Man springer och kollar lite höger och vänster...ser ingen fi och helt plötsligt blir man skjuten av någon som uppenbart sprang förbi en på sidan. Detta har jag aldrig upplevt i MW1, 2 eller 3 men i samtliga från Treyarch och det stör mig så förbannat.

Redigerat av Unregistered32f0b602, 14 November 2012 - 10:05.

Postad 14 November 2012 - 10:18

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Solo har lagt så mycket pengar på sin anläggning att han numera bara hör placebo....allt låter bra hemma hos honom.... ;)

Sist men inte minst så har Treyarch lyckats göra pappfigurer igen.....precis samma fenomen som i Blops och COD5 där fi helt enkelt inte syns i perifera synfältet. Man springer och kollar lite höger och vänster...ser ingen fi och helt plötsligt blir man skjuten av någon som uppenbart sprang förbi en på sidan. Detta har jag aldrig upplevt i MW1, 2 eller 3 men i samtliga från Treyarch och det stör mig så förbannat.

Har aldrig tänkt på detta förr men nu när du skriver det så känner jag igen det där faktiskt. från igår alltså. helskumt.

men en sak är säkert för mig när det gäller BO2 och det är att jag gillar det redan bättre än BO1. det är snabbare, mindre banor och bättre flyt. me like

Postad 14 November 2012 - 10:22

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
He, he.
Ja det är mest basen som skiljer. I Blops2 finns det djupbas i smällarna med äkta tryck. Det saknas HELT i MW3. ;)

Man är ju frustrerad och förbannad för det mesta men likt förbannat längtar jag till nästa level (22) då jag får sätta 3 attatchments på min MK48. Med grip + reflex sight + stock blir den grym (hoppas jag). :P

Postad 14 November 2012 - 10:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Apropå sikten...va fan är det för trams med det här "automatic lock on target"-siktet?!? Fi fan!

Skämmes Zartok, du som använder skiten! :P

Postad 14 November 2012 - 10:46

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

What?!?! Om hon är med i SP så nej, eller är hon med på nån plansch/poster i MP?

Jarre; för fan. Jag har fullt upp att spotta fienden!

Man måste ju gå husesyn det är väl det första man gör :) Ja en bild på henne (eller väldigt lik henne iaf) finns att beskåda på tågbanan.

Redigerat av jarre008, 14 November 2012 - 10:46.

Postad 14 November 2012 - 10:47

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som tycker att man måste koka granaterna alldeles för länge för? Kastar man iväg dem på samma sätt som i MW3 så tar det en evighet innan de smäller av känns det som.
Förresten kan man byta partyleader utan att skapa ett nytt party? Hittade inte riktigt den inställningen igår!

Postad 14 November 2012 - 10:48

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Zartok, du måste lära dig att du du inte får spela med automat.shotgun, FMG9 akimbo eller autosiktet ! När jag tänker efter får du bara spela med sköld, och helst i en annan lobby ;)
Men, det där anabola-siktet är perfekt i SD tillsammans med burstvapen.

Prövade att ställa om ljudet till headphone men det låter fortfarande platt i lurar, i högtalare är det fortfarande maffigt.

Man måste ju gå husesyn det är väl det första man gör :) Ja en bild på henne (eller väldigt lik henne iaf) finns att beskåda på tågbanan.

Fan du fick mig dödad igår när du försökte guida mig runt för att visa henne...

Förresten kan man byta partyleader utan att skapa ett nytt party? Hittade inte riktigt den inställningen igår!

Verkar inte gå.

Postad 14 November 2012 - 10:52

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Fan du fick mig dödad igår när du försökte guida mig runt för att visa henne...

Ha ha, det var svårt som faen att se vem som var vem, så små bokstäver i namnen.

Postad 14 November 2012 - 10:53

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Verkar inte gå.

Hmm tycker det finns ett par sådana detaljer som de har missat men som absolut måste finnas med

Redigerat av Unregistered6651b852, 14 November 2012 - 10:53.

Postad 14 November 2012 - 10:54

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Såg henne precis innan jag läste det här. Var ju ingen liten bild

Postad 14 November 2012 - 10:58

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Hotfix som jag hade önskat:

Spawnsystem i demo
Antingen buffa vapen eller sänka HP
Större kartor i Zombies.

--------------------------------------------------------------------

Att döma spelet efter en dag finns inte. Avvaktar en vecka eller två.

Postad 14 November 2012 - 10:59

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Att döma spelet efter en dag finns inte. Avvaktar en vecka eller två.

Helt sant Birkan.

Postad 14 November 2012 - 11:17

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Vad kör ni med för ljudinställningar? Ja kommer ej ihåg vad jag valde igår.

Men har stort hemmabiosystem hemma.. Ska prova byta sen tyvärr inte förräns helgen

Postad 14 November 2012 - 11:22

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Vad kör ni med för ljudinställningar? Ja kommer ej ihåg vad jag valde igår.

Men har stort hemmabiosystem hemma.. Ska prova byta sen tyvärr inte förräns helgen

Jag kör med headset inställningarna då jag kör med just headset. Det enda problem som jag har med ljudet är att man inte hör fotsteg. Precis som i BO1 så känns både Awareness och Ninja överflödiga.

Lägg till det på min hotfixlista 3arc: Höj fotsteg så att jag kan ljudhora :)

Postad 14 November 2012 - 11:25

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Jag kör Treyarc-mixen till mitt hemmabiosystem. Tycker ljudet är riktigt maffigt, men awareness är som sagt riktigt kass. Det smäller och har sig, men man har ingen aning om var

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.