HBO Nordic
3030 svar till detta ämne
Postad 08 februari 2013 - 07:50
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
Jag har lyckats med att inte se Spartacus serien
Jag har läst att man inte skall se säsong 2 före säsong 1 trots att säsong 2 handlar om tiden före
På Netflix har man lagt säsongerna efter vilket år de producerats
Blood and Sand Gods of the Arena Vengeance
Men på HBO har man lagt dem med Gods of the Arena först
Vilket är rätt ordning att se dem ?
Har själv inte sett dem, men tycker att det verkar rimligast med produktionsordning. Prequels ska, enligt min mening, aldrig ses först. Ofta tar de explicit upp mycket som man egentligen inte ska veta när man ser de tidigare. Så är det med filmer i alla fall.
Postad 08 februari 2013 - 10:03
AirWair
-
AirWair
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Har själv inte sett dem, men tycker att det verkar rimligast med produktionsordning. Prequels ska, enligt min mening, aldrig ses först. Ofta tar de explicit upp mycket som man egentligen inte ska veta när man ser de tidigare. Så är det med filmer i alla fall.
Precis så. Har dock hunnit se Gods of the Arena och den börjar med en tillbakablick på hur säsong 1 slutade (innan det går över till hur allting började) så det blir en ganska rejäl spoiler om man säger som så. Jag rekommenderar m.a.o. att ni följer Netflix ordning. Fantastisk serie för övrigt. Brutalt våld och naket, vad mer kan man önska sig?
Postad 08 februari 2013 - 11:29
dalle
-
dalle
-
Forumräv
-
-
537 inlägg
Du skall definitivt se Blood and Sand före Gods of the Arena. Vengeance, däremot vet jag inte om det är värt att se...
Postad 08 februari 2013 - 13:11
Unregisteredfe9edec5
-
Unregisteredfe9edec5
-
Användare
-
-
121 inlägg
Jag håller inte med. Man kan definitivt se serierna i den ordning de utspelar sig, d.v.s. Gods of the Arena först. Då har man ju ingen aning om vem som överlever till näste serie och vem som inte gör det. Men det hänger alltså på att man blundar första 1-2 minuterna i första avsnittet av GotA, eftersom det som sagt avslöjas en massa av handlingen i Blood and Sand där. Det är jättesynd att den sammanfattningen ligger där. Tycker man att det verkar för riskabelt att blunda ser man dem i produktionsordningen, d.v.s. BaS först. Vengeance kommer sist i båda fallen, och är även den sevärd. Den kanske verkar lite svagare i början, men den tar sig. Spartacus innehåller otroligt mycket blod och naket -- men det som verkligen får en att fastna är manuset, med förräderier, fällor och oväntade vändningar till höger och vänster. TILLÄGG: Senast jag kollade låg inte alla avsnitt av BaS på plats, men det kan ju ha ändrats. Det ska alltså finnas sex avsnitt av GotA, och 13 avsnitt av BaS. Senaste säsongen går för övrigt just nu i USA, men finns inte hos HBO Nordic.
Redigerat av Unregisteredfe9edec5, 08 februari 2013 - 13:18.
Postad 08 februari 2013 - 19:04
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Tack för svaren Jag ser den i produktionsordning TILLÄGG: Senast jag kollade låg inte alla avsnitt av BaS på plats, men det kan ju ha ändrats. Det ska alltså finnas sex avsnitt av GotA, och 13 avsnitt av BaS. Senaste säsongen går för övrigt just nu i USA, men finns inte hos HBO Nordic.
Är inte Vengeance säsong 3 den sista ? Den finns både hos HBO och Netflix
Postad 08 februari 2013 - 20:02
Unregisteredfe9edec5
-
Unregisteredfe9edec5
-
Användare
-
-
121 inlägg
Är inte Vengeance säsong 3 den sista ? Den finns både hos HBO och Netflix
De tre kompletta säsonger som gjorts hittills är Blood and Sand, Gods of the Arena samt Vengeance. Just nu visas den fjärde och sista säsongen i USA; War of the Damned. Och den läggs uppenbarligen inte ut på någon tjänst här nu.
Postad 08 februari 2013 - 21:23
Unregistered8f84b172
-
Unregistered8f84b172
-
Användare
-
-
173 inlägg
http://spartacus.wik...r_of_the_DamnedSpartacus: War of the Damned is the fourth installment in the Spartacus series, and the official third season. It will be the final season of the series, and will conclude the end of the Third Servile War. War of the Damned premiered on January 25, 2013. http://www.imdb.com/...ref_=fn_al_tt_1 Officiella säsonger http://www.imdb.com/...8429/?ref_=sr_1 Gjordes i 6 avsnitt i förhoppning om att Andy Whitfield http://www.imdb.com/.../?ref_=tt_ov_st skulle bli fri från sin cancer
Postad 08 februari 2013 - 21:47
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Just nu visas den fjärde och sista säsongen i USA; War of the Damned. Och den läggs uppenbarligen inte ut på någon tjänst här nu.
Märkligt att inte HBO som skulle sända nya avsnitt dagen efter USA inte gör det !
Postad 08 februari 2013 - 21:56
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
Det är en serie från Starz, de har väl bara lovat egna serier vad jag vet
Postad 08 februari 2013 - 22:00
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Det är en serie från Starz, de har väl bara lovat egna serier vad jag vet
Står det att det bara gäller HBO serier ?
Postad 08 februari 2013 - 22:33
Arcane
-
Arcane
-
Användare
-
-
216 inlägg
Står det att det bara gäller HBO serier ?
Det står "våra" serier så det ligger liksom i korten. I och med den nya uppdateringen så har de öppnat upp för Airplay mirroring, dessutom arbetar de visst för fullt på en riktig AP-lösning. Helt klart ett steg i rätt riktning.
Postad 08 februari 2013 - 23:19
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Det står "våra" serier så det ligger liksom i korten.
På svenska så betyder våra serier de serier de visar upp om de inte anger att det inte gäller serier som de inte själv producerar. För var står det att det inte är en HBO serie och inte håller väl svensson reda på vem som producerat varje serie. Så vi har nog inte samma kort du och jag.
Postad 08 februari 2013 - 23:29
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2 744 inlägg
Jag kollade på Hit and Miss och det var Sky som producerat den
Postad 09 februari 2013 - 00:28
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Jag kollade på Hit and Miss och det var Sky som producerat den
Vilket då skulle innebära att man inte får avsnitten dagen efter eller kanske inte ens samma år
Postad 09 februari 2013 - 04:45
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2 744 inlägg
Vilket då skulle innebära att man inte får avsnitten dagen efter eller kanske inte ens samma år
Så är det kanske med sånt de inte själva producerar och säkert en del av deras eget material också, de verkar vara ena snikna typer , bara det att man kan bara se på en enhet i taget. Nästan varenda hushåll har väl två eller fler apparater så kan ju inte frugan se sina favoriter och jag mina samtidigt. Något konkurrenten i alla fall erbjuder.
Postad 09 februari 2013 - 17:32
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Så är det kanske med sånt de inte själva producerar och säkert en del av deras eget material också, de verkar vara ena snikna typer , bara det att man kan bara se på en enhet i taget. Nästan varenda hushåll har väl två eller fler apparater så kan ju inte frugan se sina favoriter och jag mina samtidigt. Något konkurrenten i alla fall erbjuder. 
Enklaste sättet, är att alla struntar i att betala för deras tjänst, då ändrar de sig nog. Men tyvärr finns det nog allt för många "lättlurade" som snällt betalar med kepsen i hand.
Postad 09 februari 2013 - 19:23
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2 744 inlägg
Enklaste sättet, är att alla struntar i att betala för deras tjänst, då ändrar de sig nog. Men tyvärr finns det nog allt för många "lättlurade" som snällt betalar med kepsen i hand.
Jag tillhör nog tyvärr en av dem. Och de sen brakar på med att GoT kan ses dan efter är väl honungsburken men de nämner inte att eftersmaken är bitter
Postad 09 februari 2013 - 19:51
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Jag tillhör nog tyvärr en av dem��. Och de sen brakar på med att GoT kan ses dan efter är väl honungsburken men de nämner inte att eftersmaken är bitter
Jag har några kompisar i US som brukar spela in och som skickar över det till mig samma dag
Redigerat av MalcomX, 09 februari 2013 - 19:52.
Postad 11 februari 2013 - 21:47
salvion
-
salvion
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Fick just min "invite" till HBO och undrade en sak, deras funktion med 6 enheter som kan användas kan man ju ha åsikter om, min fråga är kan man dela ett abb. med någon annan? antar detta inte är tillåtet men bortsett från det.
Någon som vet?
Postad 11 februari 2013 - 21:49
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
Det är ju bara en enhet i taget, men annars går det
Postad 12 februari 2013 - 19:39
Unregistered18f1941b
-
Unregistered18f1941b
-
Användare
-
-
118 inlägg
så vad tycker ni om HBO Nordic är det ett bra packet eller är det bara skit? ---
jag ser rätt mycket serier så har längtar efter sån här kanal...
så frågan är kommer det svensk text snabbt till deras serier eller måste man vänta rätt länge...
fråga 2 kommer allt som visa i usa till denna tjänsten eller bara vissa...
fråga 3 är det någon som har en lista vad för serie dom har på HBO Nordic
Postad 12 februari 2013 - 20:51
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
Postad 12 februari 2013 - 21:39
Unregistered18f1941b
-
Unregistered18f1941b
-
Användare
-
-
118 inlägg
synd att dessa serier inte finns med. hade lätt kunna betala
serier som jag följer men inte finns på hbo =(
Arrow
Blue Bloods
Falling skies
Homeland
Nikita
Once.Upon.a.Time
Person of Interest
Revenge
Revolution
star wars teknad serien...
Suburgatory
Suits
the Firm
the walking dead
Postad 12 februari 2013 - 21:41
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
De flesta av de där finns på Netflix US
Postad 12 februari 2013 - 21:42
Unregistered18f1941b
-
Unregistered18f1941b
-
Användare
-
-
118 inlägg
va kan man se netflix us??? trodde man bara kunde se Sverige???
Postad 12 februari 2013 - 23:12
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
va kan man se netflix us??? trodde man bara kunde se Sverige???
det går att se med mediahint i firefox eller chrome skaffar man unblock-us, som kostar ca 30kr i månaden men går att testa gratis i en vecka, så kan man se det på alla sina enheter i superhd och 5.1-ljud. Det finns också ett program som man kan köra på sin dator och aktivera unblock-us när man behöver. Då har man tillgång till andra tjänster i USA och UK såsom typ allt video on demand och streaming som finns. bland annat BBC iPlayer, iTV player och Channel 4 on demand (funkar också med mediahint tror jag). Med unblock-us är du inte heller bara begränsad till US-netflix utan har tillgång till hela världens netflix. Du kan lätt byta land på unblock-us hemsida. det finns också några gratis-dnser som man kan använda på sina enheter men jag kommer inte ihåg dem. Kolla i Netflix-tråden. själv kör jag med Netflix-US genom unblock-us i min Apple TV och Boxee och är helnöjd.
Redigerat av Christopher_A, 12 februari 2013 - 23:13.
Postad 12 februari 2013 - 23:30
Bagewitz
-
Bagewitz
-
Användare
-
-
188 inlägg
Postad 13 februari 2013 - 05:31
Unregistered18f1941b
-
Unregistered18f1941b
-
Användare
-
-
118 inlägg
det går att se med mediahint i firefox eller chrome
skaffar man unblock-us, som kostar ca 30kr i månaden men går att testa gratis i en vecka, så kan man se det på alla sina enheter i superhd och 5.1-ljud. Det finns också ett program som man kan köra på sin dator och aktivera unblock-us när man behöver. Då har man tillgång till andra tjänster i USA och UK såsom typ allt video on demand och streaming som finns. bland annat BBC iPlayer, iTV player och Channel 4 on demand (funkar också med mediahint tror jag). Med unblock-us är du inte heller bara begränsad till US-netflix utan har tillgång till hela världens netflix. Du kan lätt byta land på unblock-us hemsida.
det finns också några gratis-dnser som man kan använda på sina enheter men jag kommer inte ihåg dem. Kolla i Netflix-tråden.
själv kör jag med Netflix-US genom unblock-us i min Apple TV och Boxee och är helnöjd.
så du menar för 79 kr + 30kr i månaden så kan jag se alla netflix i hela värden. ? har ju Boxee box som mediaspelar =) någon som vet om netflix kommer anmäla en hos tv licensen om man beställer tjänsten??+
Postad 13 februari 2013 - 07:51
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
så du menar för 79 kr + 30kr i månaden så kan jag se alla netflix i hela värden. ? har ju Boxee box som mediaspelar =) någon som vet om netflix kommer anmäla en hos tv licensen om man beställer tjänsten??+
Det stämmer, och de kommer inte att anmäla dig. Men kolla med fördel upp diskussionerna som har förts i det här ämnet i Netflix-tråden.
Postad 13 februari 2013 - 13:44
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Det stämmer, och de kommer inte att anmäla dig. Men kolla med fördel upp diskussionerna som har förts i det här ämnet i Netflix-tråden.
Det är knappast Netflix som skulle kunna ha synpunkter på unblock-tjänster utan avtalsparten som inte vill att deras titlar ska kunna ses i alla regioner. Men det är trots allt en försvinnande liten del som gör sig detta besvär att det har någon betydelse.
Postad 13 februari 2013 - 17:57
Unregistered18f1941b
-
Unregistered18f1941b
-
Användare
-
-
118 inlägg
fan glömde bort ju skulle helst vilja ha svensk text... dom andra netflix i andra länder har väl bara på engelska`??`? hur snabba är dom på att lägga ut serie när dom har släppt i usa???
Postad 13 februari 2013 - 23:17
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
fan glömde bort ju skulle helst vilja ha svensk text... dom andra netflix i andra länder har väl bara på engelska`??`? hur snabba är dom på att lägga ut serie när dom har släppt i usa???
kan nog vara bäst att fortsätta frågor kring netflix i netflixtråden
Redigerat av Christopher_A, 13 februari 2013 - 23:18.
Postad 14 februari 2013 - 08:08
Unregistered4ca4111b
-
Unregistered4ca4111b
-
Användare
-
-
113 inlägg
Ser några nyheter på listan som postades ovanför:
Friday Night Lights
Funny Or Die Presents
Gravity
Onion News Network
Real Time with Bill Maher
The L Word
The Office
Har inte kollat på programbiblioteket senaste dagarna på Telia men finns dessa även hos Telia?
Hur är det med Real Time, textas den? Är ju runt 35 1-timmesavsnitt varje säsong med bara prat. Blir mycket att texta.
Postad 14 februari 2013 - 08:24
Unregisteredfe9edec5
-
Unregisteredfe9edec5
-
Användare
-
-
121 inlägg
Ser några nyheter på listan som postades ovanför:
Friday Night Lights Funny Or Die Presents Gravity Onion News Network Real Time with Bill Maher The L Word The Office
Har inte kollat på programbiblioteket senaste dagarna på Telia men finns dessa även hos Telia?
Första säsongen av Friday Night Lights finns sedan några veckor tillbaka. De övriga finns inte. I övrigt kan jag tillägga att Masters of Horror, som står på den långa listan ovan, fanns under en kort period men har inte synts till på länge. Själv sitter jag bara och hoppas att Telia/HBO Nordic orkar lägga till avsnitt sex av Party Down -- en serie som jag följer just nu. Det blir väl till att ladda ner det annars. Märkligt att det ska behövas.
Redigerat av Unregisteredfe9edec5, 14 februari 2013 - 08:27.
Postad 14 februari 2013 - 08:37
Tomgot
-
Tomgot
-
Lärjunge
-
-
462 inlägg
Tiden börjar rinna ut nu och inte ett pip har hörts om HD eller 5.1.
Postad 14 februari 2013 - 10:18
Arcane
-
Arcane
-
Användare
-
-
216 inlägg
Första säsongen av Friday Night Lights finns sedan några veckor tillbaka. De övriga finns inte.
I övrigt kan jag tillägga att Masters of Horror, som står på den långa listan ovan, fanns under en kort period men har inte synts till på länge.
Själv sitter jag bara och hoppas att Telia/HBO Nordic orkar lägga till avsnitt sex av Party Down -- en serie som jag följer just nu. Det blir väl till att ladda ner det annars. Märkligt att det ska behövas.
Skitsnack. De enda av ovanstående som inte finns är The L Word och Onion News. HBO har frånsagt sig allt ansvar för Telias tjänst eftersom de bara betalar för innehållet och kör sin egen plattform. På det "äkta" HBO Nordic finns som sagt ovanstående. En annan fråga. När jag kör Airplay Mirroring från min iPad får jag bara 4:3 format. Andra videospelare tex. BBC utvidgar sig till fullskärm när videon startar. Någon som vet mer om detta?
Postad 14 februari 2013 - 10:42
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
Skitsnack. De enda av ovanstående som inte finns är The L Word och Onion News. HBO har frånsagt sig allt ansvar för Telias tjänst eftersom de bara betalar för innehållet och kör sin egen plattform. På det "äkta" HBO Nordic finns som sagt ovanstående.
En annan fråga. När jag kör Airplay Mirroring från min iPad får jag bara 4:3 format. Andra videospelare tex. BBC utvidgar sig till fullskärm när videon startar. Någon som vet mer om detta?
Mirroring innebär att iPadens skärm speglas, och eftersom den har ett annat format än TV:n blir det svarta kanter. Airplay inifrån en app är dock inte spegling, utan innebär att musiken eller videon strömmas från nätet (om jag har förstått saken rätt) återges därför i TV:ns format. Spegling är med andra ord en sak som Airplay möjliggör, men Airplay är inte lika med spegling. HBO Nordic har sagt att de inom kort ska införa Airplay-möjlighet (vilket innebär mycket högre kvalitet) men för tillfället fungerar bara spegling. BBC-appen har dock riktig Airplay.
Postad 14 februari 2013 - 11:45
Arcane
-
Arcane
-
Användare
-
-
216 inlägg
Jag vet hur det fungerar rent tekniskt och vad skillnaden är, det var inte min fråga. BÄremot verkar vissa appar liksom BBC (den engelska) och vissa spel vara skräddarsydda till mirroring och är således inte ren mirroring utan en blandning av de två. Skitsamma. iPhone 5 streamar i 16:9 så jag använder bara den.
Postad 14 februari 2013 - 11:50
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2 744 inlägg
Tiden börjar rinna ut nu och inte ett pip har hörts om HD eller 5.1.
Håller med. Är det så att det är upp till respektive apparattilverkare att fixa och implementera appen,någon som vet?
Postad 14 februari 2013 - 12:58
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
Hoppar nog av tåget om inga appar börja komma tyvärr. Via datorn suger
Postad 14 februari 2013 - 17:02
Unregistered4ca4111b
-
Unregistered4ca4111b
-
Användare
-
-
113 inlägg
Skitsnack. De enda av ovanstående som inte finns är The L Word och Onion News. HBO har frånsagt sig allt ansvar för Telias tjänst eftersom de bara betalar för innehållet och kör sin egen plattform. På det "äkta" HBO Nordic finns som sagt ovanstående.
Jag tittar på Telias programbibliotek nu och saknar: Funny Or die Presents Gravity Real Time with Bill Maher The Office Har de varit uppe innan eller?
Postad 14 februari 2013 - 17:52
Arcane
-
Arcane
-
Användare
-
-
216 inlägg
Jag tittar på Telias programbibliotek nu och saknar:
Funny Or die Presents Gravity Real Time with Bill Maher The Office
Har de varit uppe innan eller?
Läs vad som står i inläggen du citerar innan du svarar, det sparar oss alla både tid och energi.
Postad 14 februari 2013 - 19:26
Unregistered4ca4111b
-
Unregistered4ca4111b
-
Användare
-
-
113 inlägg
Läs vad som står i inläggen du citerar innan du svarar, det sparar oss alla både tid och energi.
Det jag citerade kan tolkas på mer än ett sätt. Först listade jag några serier som jag undrade fanns på HBO via Telia: Ser några nyheter på listan som postades ovanför:
Friday Night Lights Funny Or Die Presents Gravity Onion News Network Real Time with Bill Maher The L Word The Office
Hur är det med Real Time, textas den? Är ju runt 35 1-timmesavsnitt varje säsong med bara prat. Blir mycket att texta.
Då fick jag följande svar (gällande Telia): Första säsongen av Friday Night Lights finns sedan några veckor tillbaka. De övriga finns inte.
I övrigt kan jag tillägga att Masters of Horror, som står på den långa listan ovan, fanns under en kort period men har inte synts till på länge.
Själv sitter jag bara och hoppas att Telia/HBO Nordic orkar lägga till avsnitt sex av Party Down -- en serie som jag följer just nu. Det blir väl till att ladda ner det annars. Märkligt att det ska behövas.
Detta svarade sen du på med: Skitsnack. De enda av ovanstående som inte finns är The L Word och Onion News. HBO har frånsagt sig allt ansvar för Telias tjänst eftersom de bara betalar för innehållet och kör sin egen plattform. På det "äkta" HBO Nordic finns som sagt ovanstående.
Du svarar alltså att detta ska finnas på Telia förutom The L Word och Onions News men på "riktiga" HBO finns det ovanstående. Om man läser inlägget du svarade på så framgår det tydligt att det är HBO via Telia det handlar om och då blir den enda logiska slutsatsen att du säger "Det enda som inte finns på Telia är L Word och Onion News. De finns dock på riktiga HBO". DU kanske ska läsa inläggen innan du börjar citera.
Postad 14 februari 2013 - 22:16
Unregisteredfe9edec5
-
Unregisteredfe9edec5
-
Användare
-
-
121 inlägg
Ja, det var ett märkligt, slumpmässigt påhopp av Arcane. En ursäkt vore trevligt. Frågan handlade alltså om Telias programbibliotek. Mitt svar handlade om Telias programbibliotek. Friday Night Lights finns där. Funny Or Die Presents, Gravity, Onion News Network, Real Time with Bill Maher, The L Word och The Office finns inte där. OK?
Postad 14 februari 2013 - 23:02
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
synd att det inte ens varit värt att prova tjänsten gratis än så länge
14 dagar kvar nu
Postad 20 februari 2013 - 22:36
tony97
-
tony97
-
Forumräv
-
-
502 inlägg
Läser ni på HBO denna tråd?
Postad 22 februari 2013 - 13:48
Unregistered863154f7
-
Unregistered863154f7
-
Användare
-
-
115 inlägg
Nu finns HBO iaf till min Samsung Blu-Ray ES6000 
Ser riktigt bra ut!
Postad 22 februari 2013 - 16:06
peggen
-
peggen
-
Lärjunge
-
-
430 inlägg
Nu finns HBO iaf till min Samsung Blu-Ray ES6000  Ser riktigt bra ut! 
När fick du den? Är det 5.1-ljud?
Postad 22 februari 2013 - 17:22
Unregistered863154f7
-
Unregistered863154f7
-
Användare
-
-
115 inlägg
När fick du den? Är det 5.1-ljud?
Idag! Nä, stereo vad jag sett hitills:(
Postad 22 februari 2013 - 17:28
peggen
-
peggen
-
Lärjunge
-
-
430 inlägg
Idag! Nä, stereo vad jag sett hitills:(
Jag fick också den nu. Verkar vara stereo här också. Konstigt eftersom det står att Samsung Smart-tv är de enda som har 5.1-ljud. Borde inte skilja om appen körs i en tv eller i en Blu-rayspelare.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
TV-Program
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|