Xbox One
10195 svar till detta ämne
Postad 27 April 2013 - 01:24
Unregisteredf2a7f9fd
-
Unregisteredf2a7f9fd
-
Mästare
-
-
3989 inlägg
Over the past three years, the Xbox 360 has fallen well behind Sony in terms of new and exclusive high quality games. What's really surprised me is the few complaints about this.
Vilka är dessa fantastiska exklusiva "sony spel" jag har en ps3 men har endast ett spel på ps3 (gt5) som är exklusivt i övrigt så finns det inget jag saknar på 360n (joe danger är lagom kul iofs). Min ps3a kör cfw så där "testar" jag oftast spelen som jag sen köper till xbox borderlands2 och dishonoured var dom senaste. och nej jag är inte intresserad av barnspel som LBP eller ngt med lego i namnet osv.
Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 27 April 2013 - 01:24.
Postad 27 April 2013 - 08:09
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Uncharted 1-3 kanske. Blev väl årets spel?
Postad 27 April 2013 - 08:28
Unregisteredf2a7f9fd
-
Unregisteredf2a7f9fd
-
Mästare
-
-
3989 inlägg
Uncharted 1-3 kanske. Blev väl årets spel?
Tja dom är rätt bra nu kom dock Tombraider på båda konsollerna som är bättre IMO men det är fortfarande inget som gör att jag skulle köpa en ps3a för. Jag köpte iofs min PS3 pga ett enda spel och det var Wipeout (GT var såklart en bonus). Tycker de flesta stora och bra titlar kommer till båda konsollerna.
Postad 27 April 2013 - 08:30
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Ja de flesta gör ju det. Så Tomb Raider är så bra?
Postad 27 April 2013 - 08:34
Unregisteredf2a7f9fd
-
Unregisteredf2a7f9fd
-
Mästare
-
-
3989 inlägg
Ja de flesta gör ju det. Så Tomb Raider är så bra?
Ja det är det faktiskt sträckspelade igenom det på 1 dag och det brukar jag sällan göra (det är nog uppgraderingsmöjligheterna som får en att inte vilja sluta)
Postad 27 April 2013 - 09:35
Unregisteredb92a947c
-
Unregisteredb92a947c
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Trodde jag var ensam om den åsikten 
O nej, jag förstår det inte riktigt heller men antar att om man har mycket tid eller är en samlare av allt möjligt så kanske det är intressant. Hoppas det inte blir för mycket av detta nu så det förstör spelupplevelsen (tänker på CoD och MW med allt bling som poppar upp). Tror det är vanligt att folk tror att mycket omsättning är = mycket vinst.
Skattemyndigheten brukar tro och vara intresserad.
Postad 27 April 2013 - 10:02
Unregisteredb92a947c
-
Unregisteredb92a947c
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Tror det är så att logiken ligger i att folk ska köpa $299 paketet. Hurvida den abonnemangsfria produkten kostar $499 eller $999 eller whatever är inte så relevant, det är inte den de avser att sälja.
Det kan nog vara så, annars får dom nog skicka med en Radeon HD 7970M modul jag kan plugga in om dom ska ha $500. Det har varit så rörigt och skumt runt nextbox så man kanske tappar byxorna den 21 maj av förvåning. Det ska bli intressant att se (presentationen).
Postad 27 April 2013 - 11:12
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Vilka är dessa fantastiska exklusiva "sony spel" jag har en ps3 men har endast ett spel på ps3 (gt5) som är exklusivt i övrigt så finns det inget jag saknar på 360n (joe danger är lagom kul iofs). Min ps3a kör cfw så där "testar" jag oftast spelen som jag sen köper till xbox borderlands2 och dishonoured var dom senaste.
och nej jag är inte intresserad av barnspel som LBP eller ngt med lego i namnet osv.
Smak är smak men om man ska se det mer neutralt så har Sony många studios och investerar mycket pengar i dem, sen vad man tycker som själva slutprodukten är en annan sak.
Postad 27 April 2013 - 12:35
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Vilka är dessa fantastiska exklusiva "sony spel"
Det är ju din smak, men om man ser till den globala kritiken så erbjuder PS3 ett mycket större utbud av bra exklusiva spel, själv är jag peppad inför The Last of Us, Tales of Xillia (mersmak efter Ni No Kuni som också var exklusivt i år) och Beyond, kanske t o m Pupeteer. 360 har ju INGEN exklusiv titel kvar. Det som är mer förvånande är väl att ditt citat säger att han är förvånad över att ingen klagar på bristen på exklusiva spel, men det gör de verkligen. Därför låter ryktena om att de har åtminstone 4 nya IP:s på gång till 720 bra.
Postad 27 April 2013 - 12:46
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Jepp. Bristen på nya exklusiva titlar gör att jag iaf till en början kommer skippa nya xboxen. Räcker med en PS4 om inte MS själva har ngt vettigt att komma med. Ska väldigt mycket till om jag ska skaffa en xbox igen. Hållbarheten på deras 360 är ju ngt som också gör en tveksam.
Redigerat av Unregistereddc471864, 27 April 2013 - 12:47.
Postad 27 April 2013 - 20:02
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Skattemyndigheten brukar tro och vara intresserad.
Va? Nu är du dels en smula offtopic, dels förstår jag inte vad du menar med ditt inlägg.
Postad 28 April 2013 - 01:15
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2097 inlägg
Vilka är dessa fantastiska exklusiva "sony spel"
Här har du en lista på 100 st: http://www.listal.co.../ps3-exclusivesoch nej jag är inte intresserad av...
Det är möjligt att ingenting faller dig på läppen men att för den skull hävda att Sony inte har en riktigt bra line-up med exklusiva titlar blir ganska löjligt.
Postad 28 April 2013 - 01:36
john7612
-
john7612
-
Användare
-
-
147 inlägg
Det som 720 har som största fördel framför PS4 i mina ögon i skrivande stund är kontrollen, som tydligen inte ska vara förändrad särskilt mycket. Bättre kontroll en 360 är svårhittad i mitt tycke.
Postad 28 April 2013 - 01:55
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
Det som 720 har som största fördel framför PS4 i mina ögon i skrivande stund är kontrollen, som tydligen inte ska vara förändrad särskilt mycket. Bättre kontroll en 360 är svårhittad i mitt tycke.
Jag själv förstår inte hyllningarna som 360-kontrollern får. Dom analoga spakarna sitter på helt olika ställen, styrkorset är en katastrof (precision = nada) och den är för tjock = handsvettningar. Fördelen med kontrollern är att den har skönare analoga spakar men that´s it. Resten är riktigt dåligt.
Postad 28 April 2013 - 07:57
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Jag själv förstår inte hyllningarna som 360-kontrollern får. Dom analoga spakarna sitter på helt olika ställen, styrkorset är en katastrof (precision = nada) och den är för tjock = handsvettningar.
Fördelen med kontrollern är att den har skönare analoga spakar men that´s it. Resten är riktigt dåligt.
Triggers som man inte kan halka på för de är konkava, vilket PS4:an kommer ha nu också. Xbox 1 var för tjock, 360 är lagom och DS är för asiater  Sen vart spakarna sitter är en vanesak i grunden. Styrkorsett håller jag dock med om och det gör nog de flesta.
Postad 28 April 2013 - 11:33
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Jag själv förstår inte hyllningarna som 360-kontrollern får. Dom analoga spakarna sitter på helt olika ställen, styrkorset är en katastrof (precision = nada) och den är för tjock = handsvettningar.
Fördelen med kontrollern är att den har skönare analoga spakar men that´s it. Resten är riktigt dåligt.
Mesta är väl en vanesak, har du väl suttit väldigt mycket med en av kontrollerna är det nog svårt att gå över till den andra utan krämper och ovana. Spontant så är ju triggerknapparna betydligt bättre utformade på xboxen. Styrkorset använder man ju relativt lite överlag.
Postad 28 April 2013 - 12:14
Unregisteredf2a7f9fd
-
Unregisteredf2a7f9fd
-
Mästare
-
-
3989 inlägg
Här har du en lista på 100 st: http://www.listal.co.../ps3-exclusives
Det är möjligt att ingenting faller dig på läppen men att för den skull hävda att Sony inte har en riktigt bra line-up med exklusiva titlar blir ganska löjligt.
Finns säkert massor med exklusives som du säger jag brukar gå efter gamerankings och de spelen med de högsta betygen och där tycker jag inte det skiljer så mycket då de flesta spelen där kommer till båda konsollerna. Exclusives som jag sagt tidigare kan inte försvinna fort nog. Sen var det JAG som efterfrågade vilka dessa fantastiska spel är då jag som sagt inte saknar några (utöver ett par som jag redan nämnt) så huruvida det är löjligt eller inte får ju stå för dig. I din länk så var det en handfull titlar om jag tycker är ok tex. Kanske bara är för att man är äldre och inte har tid att plöja igenom alla spel (utan man väljer de bästa) som släpps nu för tiden och då blir det ett ännu mindre problem.
Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 28 April 2013 - 12:16.
Postad 28 April 2013 - 12:18
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10548 inlägg
Triggers som man inte kan halka på för de är konkava, vilket PS4:an kommer ha nu också.
Xbox 1 var för tjock, 360 är lagom och DS är för asiater 
Sen vart spakarna sitter är en vanesak i grunden.
Styrkorsett håller jag dock med om och det gör nog de flesta.
Yup jag körde inte ett enda lir där man använde D-korset på 360n så den nackdelen stötte jag aldrig på. Samma med Dual shocken. Det är skönt att slippa köra fällkniv på vänstertummen i alla fall därav den assymetriska designen på Xbox 360 och Gamecube kontrollerna. Asiat dual shocken får man ju balansera på fingerspetsarna så visst ingen risk för handsvets men mer än en gång den drattade i golvet och allmän krampkänning.
Postad 28 April 2013 - 13:09
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
enda jag kan hålla med om är styrkorset. i övrigt är den inte bara överlägsen ds, den fullkomligt trycker ner den i smutsen. att styrspakarna sitter på olika ställen är ingen nackdel, tvärtom. med ds kör man in dom i varandra, det gör man inte här. så att ryktet säger att microsoft ska ha en väldigt lik kontroll som förut är till deras fördel.
Postad 29 April 2013 - 10:45
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Dagens rykten
- Namnet blir något med Infinity
- Touch platta på kontrollen
- Någon form av Share funktion likt PS4
- DRM upp till utgivaren
- Ingen limit på friend på Xbox Live
- Ny form av
- Illumiroom är något ska ha anknytning till nästa Xbox
Postad 29 April 2013 - 10:49
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10548 inlägg
Postad 29 April 2013 - 17:58
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Postad 29 April 2013 - 18:10
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Längre klipp med Microsoft IllumiRoom
Kinect som scannar rummet. Ser jävligt coolt ut men det blir nog inte mer än en gimmick.
http://www.youtube.c...h?v=nGGMv9RnJIA
Redigerat av PalmiNio, 29 April 2013 - 18:11.
Postad 29 April 2013 - 18:35
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
Börjar bli svårt att hitta olikheter mellan konsollerna om ryktena stämmer. Har de använt samma konsultfirma under nyutvecklingen.
Redigerat av Johan_i_burken, 29 April 2013 - 18:37.
Postad 29 April 2013 - 23:18
ROCA
-
ROCA
-
Beroende
-
-
1298 inlägg
We've heard from other sources that Microsoft is not where they want to be at this point in the pre-launch development of Durango. A reliable source—one who was not part of our reporting about the Respawn game—tells us that Microsoft is as much as six months behind in producing content for the new console, despite an expected late-2013 launch. Another tells us that Microsoft recently cancelled several internal next-gen projects because they were not coming together as hoped. These sources have told us that, comparatively, Sony is in better shape and further along with hardware and software development for PlayStation 4.
Undrar om de hinner med en release 2013 och att det blir en helt ny RROD historia eller om de väntar med releasen till Q1 2014? Vidare så kan man läsa att, som jag trodde tidigare att Respawns nya FPS IP blir MS exklusivt. http://kotaku.com/th...ve-so-484785241
Postad 29 April 2013 - 23:26
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Trevligt, ett nytt rykte varje dag. Läser dem knappt ens längre, 21 maj får vi ändå svaret.
Postad 30 April 2013 - 03:11
john7612
-
john7612
-
Användare
-
-
147 inlägg
Längre klipp med Microsoft IllumiRoom
Kinect som scannar rummet. Ser jävligt coolt ut men det blir nog inte mer än en gimmick.
http://www.youtube.com/watch?v=nGGMv9RnJIA
hahaha! man använder en projektor för att få suddig bild runt 40 tummare istället för att få hela väggen som skarp bild. Är det bara jag som tycker det verkar meningslöst. Jag har en Ferrari och kör bara i 50KM/h liksom.
Postad 30 April 2013 - 06:36
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
hahaha! man använder en projektor för att få suddig bild runt 40 tummare istället för att få hela väggen som skarp bild. Är det bara jag som tycker det verkar meningslöst. Jag har en Ferrari och kör bara i 50KM/h liksom.
Om det ökar själva känsla på spelet, vilket det ser ut att göra från filmen, så ja! Och vem sa att det skulle behövas en 4K projektor med 3D? Ser mer ut som om en vanlig Pico-projje behövs för jobbet. Står trots allt att en bordsprojje ska räcka. Men oavsett så är det nog inte mer än n gimmick
Postad 30 April 2013 - 06:42
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Undrar om de hinner med en release 2013 och att det blir en helt ny RROD historia eller om de väntar med releasen till Q1 2014?
Vidare så kan man läsa att, som jag trodde tidigare att Respawns nya FPS IP blir MS exklusivt.
http://kotaku.com/th...ve-so-484785241
Problemet med detta rykte är: 1. Om det är samma hårdvara som ryktas hela tiden så bör Sony vara i samma problematiska sits då deras hårdvara på pappret måste generera mer värme i och med mer CU och snabbare RAM. 2. Om det inte är samma hårdvara som tidigare, vad fan är det då som man har stoppat in? Skulle gissa på att problemen inte ligger i själva grunden till hårdvaran utan kanske i hur man syr ihop säcken med Kinect, HDMI-in osv. Men jag vet såklart inte, 22 dagar kvar.
Postad 30 April 2013 - 06:51
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Undrar om de hinner med en release 2013 och att det blir en helt ny RROD historia eller om de väntar med releasen till Q1 2014?
Så bara för att de saknar 'content' så kommer hårdvaran gå sönder?  Tämligen tramsigt rykte må jag säga, väldigt luddigt och generaliserade. Antar att de bara ville ha träffar... Är det bara jag som tycker det verkar meningslöst.
Näe.  FFS, kör proj som vanligt istället lixom.
Redigerat av pacman, 30 April 2013 - 06:58.
Postad 30 April 2013 - 07:49
ROCA
-
ROCA
-
Beroende
-
-
1298 inlägg
Så bara för att de saknar 'content' så kommer hårdvaran gå sönder? 
Jag uppfattade att de låg 6 mån efter när det gällde både mjukvara och hårdvaran.
Postad 30 April 2013 - 08:53
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Förvisso men tycker nog ändå det är lite...  ...över det hela.
Postad 30 April 2013 - 10:54
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Om man tar det som skrevs i PS4 tråden och lägger över här så har " thuway" på NeoGAF postat följande: Mods, if this offends you, please tell me to delete this shit, the bird can't take another ban.
A few months ago, I spoke to someone familiar with the situation over at MS.
I kept pandering him for performance numbers and how well it translates into what we see on screen. I wanted to know if anything had changed from the leaked specs we had in the original PDF floating around.
A week after the PS4 press conference he cracked and admitted that beta kits were running hotter than they wanted. He claimed the teams is experiencing headaches trying to get all the pieces to fit together in a timely fashion. The last thing he told me was, "Performance, at this moment, is the least of our concerns."
I know this sounds like some sort of fanfic, but I am sure someone or the other can back me up on if they have the courage to do so. Also, temper your expectations for Ryse. The animation system is supposedly janky. It's not a Kinnect title only btw, it has been converted into a full featured AAA game so that is something atleast. http://www.neogaf.co...4&postcount=205Normalt så äger inte detta mycket men samma person körde rätt bra på 32MB SRAM och 102GB/S buss innan VGleaks presenterade: http://www.neogaf.co...&postcount=2688
Postad 01 May 2013 - 08:56
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
VGleaks kartlägger Audio chipet: http://www.vgleaks.c...nd-of-tomorrow/Inga större saker här
Postad 01 May 2013 - 19:41
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
CoD: Ghosts kommer premiärvisas på next-box eventet. Så ett rätt, kanske skulle gjort en bingobricka
Postad 01 May 2013 - 20:02
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
CoD: Ghosts kommer premiärvisas på next-box eventet. Så ett rätt, kanske skulle gjort en bingobricka 
20 min TV features (och smartglass), 20 min Kinect 2, 5 min själva boxen, 10 minuter COD demo, 4,5 min teaser reel på spel som ska visas på E3 och slutligen 30 sek Halo teaser.
Ja, vi får se. Jag tror fortfarande min EA-story ligger väldigt bra till  . Halo-teasern skulle inte vara omöjlig faktiskt, det är väl snarare troligt antingen 21:e eller på E3. Har ryktats om ett Halo till currentgen till hösten/vintern.
Postad 01 May 2013 - 20:36
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Kan det vara så att CoD: Ghost blir next-gen exklusivt för Xbox?
Är liksom lite billigare köp för MS då en launch titel inte kan sälja så extremt mycket annars på grund av liten user-base.
Vågar man hoppas på att GTA V hittar till next-gen också i samma event, eller på E3?
Postad 01 May 2013 - 20:43
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Med tanke på hur långt tid Rockstar behöver för att göra saker så kanske gta5 kommer till next sent 2015
Men det blir nog inge E3 för dom
Postad 01 May 2013 - 21:15
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Med tanke på hur långt tid Rockstar behöver för att göra saker så kanske gta5 kommer till next sent 2015 Men det blir nog inge E3 för dom 
Fast med tanke på hur enkelt det bör vara att porta mellan PC och båda next-gen maskinernaså bör det inte vara några större problem. Kanske inte blir next-gen optimerat men en snyggare version av current-gen GTA V (Högre upplösning, bättre AA, stabilare fps osv).
Postad 01 May 2013 - 22:22
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Är liksom lite billigare köp för MS då en launch titel inte kan sälja så extremt mycket annars på grund av liten user-base.
Vågar man hoppas på att GTA V hittar till next-gen också i samma event, eller på E3?
Nej, det stod i pressmeddelandet att det skulle komma på "next generation platforms". Plural.
Postad 01 May 2013 - 22:26
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
Absolut inte. Dom senaste CoDs har sålt runt 5-7 miljoner första dagen för att sen sälja sammanlagt 20+ miljoner under ett år. Varför skulle man vilja skjuta sig i foten genom att vara next-gen exkusivt, och då bara för EN av konsollerna? Då flippar aktieägarna och det blir rättegång kan jag lova.
Redigerat av ColinZeal, 01 May 2013 - 22:26.
Postad 01 May 2013 - 23:57
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
[/size] Dom senaste CoDs har sålt runt 5-7 miljoner första dagen för att sen sälja sammanlagt 20+ miljoner under ett år. Varför skulle man vilja skjuta sig i foten genom att vara next-gen exkusivt, och då bara för EN av konsollerna? Då flippar aktieägarna och det blir rättegång kan jag lova.
Well, rent teoretiskt så.... Du får tänka på att userbasen på nextgenkonsolerna inte direkt är 70-80 miljoner som currentgen, nextgenversionerna kommer inte upp i de siffrorna helt enkelt. Speciellt inte när de har konkurrens av currentgen som ju faktiskt borde sälja mer än nextgenversionerna. Så det hade inte kostat SÅ mycket att täcka upp för det för MS. Men om något så skulle det bli någon form av tidsexklusivitet även om chansen är mycket större att det är något DLC. Sen.. rättegång? =P
Postad 02 May 2013 - 00:15
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
Sen.. rättegång? =P
Japp. Att begränsa intäkterna genom att låsa nästa CoD till EN nextgen konsoll kan lätt tolkas som oaktsamhet. Detta innebär = förminskade inkomster = att VDn blir skadeståndsskyldig gentemot aktiebolaget.
Redigerat av ColinZeal, 02 May 2013 - 02:26.
Postad 02 May 2013 - 00:26
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
Speciellt inte när de har konkurrens av currentgen som ju faktiskt borde sälja mer än nextgenversionerna. Så det hade inte kostat SÅ mycket att täcka upp för det för MS.
Förstår jag dig rätt nu? Skulle det vara värt för MS att täcka upp för tappad försäljning som Activision drabbas av? Senaste CoD hade $500M i sales under första dagen. Källa: http://www.reuters.c...E8AF0UV20121116
Postad 02 May 2013 - 02:24
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
Du kan inte jämföra ett spel som släpps med en användarbas på vad, 130 miljoner kanske? Mot en med 0 användarbas. Så jo, Microsoft skulle förmodligen kunna täcka upp det hela om cod släpps samtidigt som dom nya konsolerna.
Nu tror jag dock inte det skulle hända ändå. Tidsexklusivt kanske, men helt exklusivt? Nja.
Postad 02 May 2013 - 06:24
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Förstår jag dig rätt nu? Skulle det vara värt för MS att täcka upp för tappad försäljning som Activision drabbas av? Senaste CoD hade $500M i sales under första dagen. Källa: http://www.reuters.c...E8AF0UV20121116
Nu skrev jag next-gen så några miljoner sålda första dagen kommer ej ske på första dagen. Därför skulle det vara "billigt" för MS. Activision kommer fortfarande dra enorma mängder på 360 o PS3 då next-gen bara är i sin linda. PS4 kan nog på sin topp få till en userbase på 2-3 miljoner max under julen så rätt rimlig plattform att "köpa" bort.
Postad 02 May 2013 - 06:52
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Om nextbox kommer ut en månad eller så innan PS4 så får de försprånget gratis.
Postad 02 May 2013 - 08:10
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Om nextbox kommer ut en månad eller så innan PS4 så får de försprånget gratis.
Kanske, tror då mer som SilverDogg att det på sin höjd rör sig om tidsexklusivitet.
Postad 02 May 2013 - 11:56
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Förstår jag dig rätt nu?
Nej. Jag förklarade ju hur tydligt som helst i inlägget. Mer fascinerande är att du varit medlem på forumet i snart 10 år och ändå tror att jag skulle påstå något sådant, du t o m gav en länk till siffror för att övertyga. FFS.
Postad 03 May 2013 - 08:27
evil_nike
-
evil_nike
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Grejen med ilumiroom är inte att det ska vara en stor projektor bild. Grejen är ju att den visar saker som händer utanför tvn.
Spelar ingen roll om man har 120" bild, du kommer iaf bara se det som man ser på 55". Tycker det ser intressant ut.
Tex. om man laddar om ett vapen så åker magget ner på golvet framför tvn. Kan lägga till ett lager på tex fps spel.
5.1, buttkicker och nu illumiroom.
Säker kul i början iaf. Om dom gör den bra. Med trådlöst och att den är liten osv.
/Niklas
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|