Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fallout 4 (Inga spoilers utan taggar!)

1408 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Fallout 3 - Game of the Year Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 8.6 (4) 299:-
Fallout: New Vegas - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 7.5 (1) 1 620:-
Fallout 4 (PC) (PC-spel) 8 7.449998 (19) 105:-
Fallout 4 (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 8.12 (24) 420:-
Fallout 4 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 8.583332 (11) 144:-
Fallout Anthology (PC) (PC-spel) 1 (0) Inga priser
Microsoft Xbox One 1TB (inkl. Fallout 3 + Fallout 4) 2015 (Spelkonsoler) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 01 December 2015 - 16:50

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Nä jag fattar fan inte... Sprang runt i skogen och kolla på alla fallna och stående träd får ingen wood. Vad jag kan se har jag tillräckligt med wood och cloth i inventory men jag får ändå inte bygga något. Jag testade köra R transfer till själva workbenchen men gjorde ingen skillnad. fåtöljen kräver ju banne mig bara 3 wood eller något... Antar jag saknar någon perk eller skill nivå men vilken kan inte hitta något som nämner detta alls. Symbolen på vilken perk som krävs finns inte i perksträdet. 

Postad 01 December 2015 - 16:53

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Nä jag fattar fan inte... Sprang runt i skogen och kolla på alla fallna och stående träd får ingen wood. Vad jag kan se har jag tillräckligt med wood och cloth i inventory men jag får ändå inte bygga något. Jag testade köra R transfer till själva workbenchen men gjorde ingen skillnad. fåtöljen kräver ju banne mig bara 3 wood eller något... Antar jag saknar någon perk eller skill nivå men vilken kan inte hitta något som nämner detta alls. Symbolen på vilken perk som krävs finns inte i perksträdet.

Du måste vara i build mode för att scrappa träd osv, fungerar endast innanför gröna markeringen, träd och annat junk blir gulmarkerat som du kan scrappa direkt, gröna saker är hela och kan storas i bänken eller bara flyttas om du känner för det.

Nu har jag inte spelat sen innan helgen, jobb och fullt upp. Vet inte om jag kan få till något ikväll, imorgon är det möten och skit halva dagen, sen ska tydligen svärmor komma på em... Torsdag är jag ledig. då har det gått en vecka utan gejm... :( :P

Redigerat av SKIBBE, 01 December 2015 - 16:58.

Postad 01 December 2015 - 16:58

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Träffade på en behemoth.

Spoiler

Redigerat av Unregisteredff20a4e9, 01 December 2015 - 16:58.

Postad 01 December 2015 - 17:01

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

hmm man får inte använda workbench för att bygga grejer måste bygga på avstånd. Nu lyckades jag sätta stolen så jag inte kommer åt workbench för vapnen supersmidigt....

build mode alltså jag håller in V så fort jag ser ett träd?

Redigerat av oqvist, 01 December 2015 - 17:01.

Postad 01 December 2015 - 17:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Du kan ju bara ta bort stolen, eller flytta den. Man kan snurra på sakerna också.

Jag spelar med gamepad på PC så vet inte tangenterna.

Du får upp alternativ när du går nära och kollar på saker i byggläget, sen trycker du bara på knappen de säger.

Postad 01 December 2015 - 17:10

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

hmm man får inte använda workbench för att bygga grejer måste bygga på avstånd. Nu lyckades jag sätta stolen så jag inte kommer åt workbench för vapnen supersmidigt....

build mode alltså jag håller in V så fort jag ser ett träd?

Va? alltså du aktiverar byggläget (spelar på one, det är back-knappen) sen går du runt i din settlement och letar upp träd eller annat som du ser markeras (förtydligande, du måste ju sikta på sakerna/titta på och vara tillräckligt nära) och väljer om du vill scrappa för wood och andra material eller flytta prylen.

Workbenchen och materialet i den och i din inventory fungerar i hela det grönmarkerade området som din settlement består av.

Redigerat av SKIBBE, 01 December 2015 - 17:11.

Postad 01 December 2015 - 17:12

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Mama satte sig på stolen och vägra flytta sitt feta arsle!... quickloada istället. Funderar på att gå över till gamepad men det blev lite smidigare när jag fick igång pipboy appen på plattan fast inte själva byggandet. 

Tror jag hajar vad du menar nu Skibbe :)

Redigerat av oqvist, 01 December 2015 - 17:14.

Postad 01 December 2015 - 17:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 1

Mama satte sig på stolen och vägra flytta sitt feta arsle!

Scrappa henne då, det ger +10 meat, behövs till senare bygge.

Postad 01 December 2015 - 19:19

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Finns det någon bra mod för obegränsat inventory utan att fuska med strength i övrigt?

Testade Nexus men den tar inte vare sig med manuell installation eller via mod managern http://www.nexusmods...out4/mods/214/?

Redigerat av oqvist, 01 December 2015 - 19:52.

Postad 01 December 2015 - 20:20

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

Träffade på en behemoth.

Spoiler

Jag var nog i samma område igår. Träffade även på 5-6 st Deathclaw och en Legendary Deathclaw. Men Leg Deatclaw sprang iväg när Behemoth kom :)

Postad 01 December 2015 - 22:36

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

• 768 inlägg
  • 0

Scrappa henne då, det ger +10 meat, behövs till senare bygge.

Lol! :) Scrappa som i likvidera?

Redigerat av Bananklasen, 01 December 2015 - 22:37.

Postad 02 December 2015 - 00:47

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Man får väl ta det i omgångar ialla fall tills man fixat ström så frysen fungerar.

player.modav carryweight 5000 fungerar ju men man får skriva varje gång man kör ett spel då. 

Tragiskt se utvecklingen på Bethesda liren.  Det är byggt 100 % efter gamepad inte undra på att ingenting fungerar som det ska med interfacet. Är väl egentligen wii U kontroller man skulle haft pip boy appen är oväntat användbar.

Level 12 den där idiot savant perken får en ju att levla mer än dubbelt emellanåt! Hittills har det flytit på rätt bra precis lyckats få tillgång till expert på lockpick och hacking när det behövts samma med science 1. Charisma ligger man efter på men förutom local leader så känns det väl inte värt det direkt.

Postad 02 December 2015 - 01:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Lol! :) Scrappa som i likvidera?

Man kan låsa upp en secret perk som scrappar människor senare, man får deras perks. Mama ger t.ex. +2 i INT. Med dessa kan man via klonaren crafta en ny kompanjon med maxstats :)

player.modav carryweight 5000 fungerar ju men man får skriva varje gång man kör ett spel då.

Gör en ny textfil som heter fixes och lägg den där du har Fallout4.exe. Skriv player.setav carryweight 90000

Öppna konsolen i spelet och skriv bat fixes så slipper du göra det varje gång. I alla fall jag. Ibland går det bort (som när jag går in i en PA eller dricker alkohol) men det är bara att trycka på uppåtpilen för att få upp kommandot igen.

Postad 02 December 2015 - 01:25

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Läste man skulle inte sätta setav av någon anledning. Skulle påverka annat tydligen. Ska se om jag kan hitta det i morrn men de rekommenderade modav istället för setav eller forceav. 

Kan man välja vad kompanjonen ska ha på sig eller väljer han automatiskt det bästa du ger honom?

Postad 02 December 2015 - 01:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Läste man skulle inte sätta setav av någon anledning. Skulle påverka annat tydligen. Ska se om jag kan hitta det i morrn men de rekommenderade modav istället för setav eller forceav. 

Jasså? Jag har haft det hela tiden, vad skulle påverkas?

Man kan välja kläder, man ger till dem och tar på dem med en knapp.

Postad 02 December 2015 - 09:24

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Man skulle kunna påverka perkträdet få tillgång till perks du inte ska ha rätt till ex http://fallout.wikia...onsole_commands

Postad 02 December 2015 - 14:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Otroligt, jag kör med 50 x legendary chans och inga legendaries kommer ändå. Bugg! Fusk!

Postad 02 December 2015 - 17:17

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

Är lvl 27 och nu tycker jag man stöter på någon legendary åtminstone varje gång jag vandrar litet längre i vildmarken för att komma till uppdrag. Senast igår blev det faktiskt 3. En sådan kvinnorobot på vägen till uppdragsgivarens farm. Sedan en bloatfly och en raider i närheten av uppdragsplatsen. Så tycker chansen är riktigt stor för legendary

Redigerat av andersos, 02 December 2015 - 17:18.

Postad 02 December 2015 - 17:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jojo, det händer ju att de kommer, stöter alltid på några varje spelrunda, men jag har satt det till 50 x större chans och det är lika stor chans som vanligt.

Postad 02 December 2015 - 18:04

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

Legendary-gubbar kanske hänger ihop med svårighetsnivå också? Tycker jag stöter på Legendary rätt ofta, stötte på tre Ghouls i samma "gäng" i helgen. I går var det en Ghoul följt av en Raider följt av Deathclaw på säg 15 minuter som var Legendary. Spelar på hard just nu.

Postad 02 December 2015 - 18:05

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Ju svårare desto fler, det stämmer :)

Postad 02 December 2015 - 19:30

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Vad ska man lira för armor som stealh? Vikten påverkar ser jag i tipsen. Är det endast jumpsuite som gäller för att vara "osynlig" eller kan man ha leather (eller bättre/lättare material) och pocked?

Nej, har inte googlat efter nån superduper build :-P

Redigerat av SKIBBE, 02 December 2015 - 19:31.

Postad 02 December 2015 - 19:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Legendary-gubbar kanske hänger ihop med svårighetsnivå också? Tycker jag stöter på Legendary rätt ofta, stötte på tre Ghouls i samma "gäng" i helgen. I går var det en Ghoul följt av en Raider följt av Deathclaw på säg 15 minuter som var Legendary. Spelar på hard just nu.

Jag har kört hard hela tiden, men med modden så spelar svårighetsgrad ingen roll.

Stötte du på tre i samma gäng? Det ska ju knappt vara möjligt.

Additionally! By default only some enemies have the potential to become legendary enemies by default. You can now customize the Legendary Rate to change what percentage of enemies can become legendary. The default value is 1%. You can now finally see multiple legendary enemies within the same group!

Legendary Rarity affects how many enemies have the "chance" to be legendary. By default, this is placed at 1%. They are added to a metaphorical pool of "potential legendaries."

http://www.nexusmods...&preview=&pUp=1

Postad 02 December 2015 - 20:07

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Har stött på fler än 1 legendary i samma grupp, minns ej om jag mött 3, men 2 mer än en gång (Very hard)

Dock så buggar nr 2 bort ibland när den dör, har iaf inte hittat liket alla gånger och kännt mig lurad på loot, när jag är 100 på att jag dödat honom.

Postad 02 December 2015 - 20:23

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Jag hade en legendary raider som jag dödade i grunt vatten. Liket försvann och jag hittade det inte hur jag än letade.

Postad 02 December 2015 - 21:34

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Vad ska man lira för armor som stealh? Vikten påverkar ser jag i tipsen. Är det endast jumpsuite som gäller för att vara "osynlig" eller kan man ha leather (eller bättre/lättare material) och pocked?

Finns ju shadowed armor som mod till combat armor iaf, men combat armor är ju rätt tung i sig. Men du ska nog modda lightweight grejor på armorn om det går och inte pocketed då! :D

Droppar nästan bara dåliga saker, har inte hittat någon vettig armorupgrade ( stats osv ) på typ 20 levlar. Massa vats och ap stuff dock, inga stats :( 

Redigerat av izikiel, 02 December 2015 - 21:35.

Postad 02 December 2015 - 22:40

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

Jag har kört hard hela tiden, men med modden så spelar svårighetsgrad ingen roll.

Stötte du på tre i samma gäng? Det ska ju knappt vara möjligt.

http://www.nexusmods...&preview=&pUp=1

Var inne i en stor fabrik med en del våningar och rum fylld med Ghouls, så var ganska många som inte var Leg. Nere i sydväst på kartan fanns det en del Legendary upptäckte jag nu ikväll. Radacorpion, Deathclaw och Bloatfly stötte jag på där med rätt kort varsel :)

Postad 02 December 2015 - 23:50

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Legendary är random så man måste ha lite flyt! :D 

Postad 03 December 2015 - 00:19

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Hur många legendariska saker finns det månne?

Postad 03 December 2015 - 06:20

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Legendary är random så man måste ha lite flyt! :D

Fick en bössa Combat Rifle som skjuter "två skott" (= dubbel damage), blev nya favvobössan efter byggt om den till .308 ammo. Mycket mer damage på den än någon .50cal bössa jag kan bygga. =P

Lyckats även få ett Combat Shotgun med "evig ammo".

Som SilverDogg skrev, jag undrar med hur mycket versioner av legendarsaker som finns.

Postad 03 December 2015 - 07:55

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

.308 är ju en skräpkaliber typ 7.44mm obegripligt om den skulle va kraftfullare än .50 :P

Postad 03 December 2015 - 09:14

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

Lyckats även få ett Combat Shotgun med "evig ammo".

wait what?

Postad 03 December 2015 - 11:16

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Jag fick någon Cameleon leather chest piece igår av en legendaryfiende. Man skulle vara svårare att upptäcka om man smög eller stod still, stod det i specifikationen till den. Den skulle du ha! :)

För övrigt träffade jag på en helt galen militär-mördar-robot igår på öppen mark. Blev helt mosad på very hard, hade inte en chans. Lyckades fly in i en byggnad och räddades av att roboten inte kom in genom dörren då den var för stor, så jag stod och sköt på den genom dörröppningen tills den dog :D.

Redigerat av genstruktur, 03 December 2015 - 11:27.

Postad 03 December 2015 - 13:40

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Haha, man hittar hela tiden nya saker att göra.. :)

df33f067c466544f.png

Postad 03 December 2015 - 13:44

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Har inte heller förstått hur eldragningen fungerar riktigt, och det där hade jag ingen aning om. Får testas! :)

Postad 03 December 2015 - 13:51

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Är det värt investera tidigt i eget boende. Har precis skrapat ihop 2000 caps men sen är jag barskrapad och kan inte bygga någonting???

Postad 03 December 2015 - 14:11

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Det kostar väl inget förrän man vill bygga shops? Allt annat gör du med skräp.

Postad 03 December 2015 - 14:47

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

wait what?

Fick det igår, typ när jag var tvungen att sluta så fattar inte riktigt själv jag heller. Men hade +300 shotgun-kulor och alla ligger nu som laddade i bössan och noll i "oladdade". Sen vet jag inte om nu det minskar något om man skjuter med det.  Får undersöka vidare nästa spelning. Men blev så glad när jag kunde slänga över mina mods som jag hade på ett fullsmetat Combat Shotgun jag hade först, för det jag hittade var ett dåligt automat-shotgun med liten dmg. =)

.308 är ju en skräpkaliber typ 7.44mm obegripligt om den skulle va kraftfullare än .50  :P

Men 5st myror är fler än 4st elefanter.

Det jag försökte säga var att på den typen Combat Rifle är 308 "högsta mod" och det är ett sådant gevär jag fått med dubbelskott som legendary-förklaring (som jag fattar blir damage x2) och det har mycket högre totalskada än vad något av .50cal gevären jag kan uppbringa för tillfället.

Skulle gärna hitta samma fast för .50 då blir ju det såklart "värre".

Redigerat av HenkeEdge, 03 December 2015 - 14:48.

Postad 03 December 2015 - 14:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Är det värt investera tidigt i eget boende. Har precis skrapat ihop 2000 caps men sen är jag barskrapad och kan inte bygga någonting???

Det enda värt att köpa i spelet från affärerna är ammo, fast det behöver man inte heller senare.

Varvade det igår, lvl 92 eller nåt (dock över 40 outsatta poäng).

Redigerat av Zoiler, 03 December 2015 - 14:57.

Postad 03 December 2015 - 14:59

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Jag fick någon Cameleon leather chest piece igår av en legendaryfiende. Man skulle vara svårare att upptäcka om man smög eller stod still, stod det i specifikationen till den. Den skulle du ha! :)

Jag hittade en sådan till ena benet. Jag spelar på Xbox och tyvärr så buggar den rustningsdelen duktigt. Ofta när jag equipar den så kan jag plötsligt inte se inventory, varken vapen, rustning eller någon annan flik. Det är bara blurrigt. Hände mig sist att jag inte kunde se och ta av mig rustningsdelen eftersom jag inte såg inventoryn. Så tyvärr använder jag inte min sådan..... ett klockrent fynd annars.

Postad 03 December 2015 - 15:02

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Fick det igår, typ när jag var tvungen att sluta så fattar inte riktigt själv jag heller. Men hade +300 shotgun-kulor och alla ligger nu som laddade i bössan och noll i "oladdade". Sen vet jag inte om nu det minskar något om man skjuter med det.  Får undersöka vidare nästa spelning. Men blev så glad när jag kunde slänga över mina mods som jag hade på ett fullsmetat Combat Shotgun jag hade först, för det jag hittade var ett dåligt automat-shotgun med liten dmg. =)

Har för mig jag såg i en lista över legendary-vapen att det fanns ett sådant Shotgun, med oändligt med skott.

Jag hittade en sådan till ena benet. Jag spelar på Xbox och tyvärr så buggar den rustningsdelen duktigt. Ofta när jag equipar den så kan jag plötsligt inte se inventory, varken vapen, rustning eller någon annan flik. Det är bara blurrigt. Hände mig sist att jag inte kunde se och ta av mig rustningsdelen eftersom jag inte såg inventoryn. Så tyvärr använder jag inte min sådan..... ett klockrent fynd annars.

Okej. Jag har faktiskt inte provat min. Smyger inte så mycket och har en annan bra chestpiece tycker jag :).

Postad 03 December 2015 - 15:31

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Det enda värt att köpa i spelet från affärerna är ammo, fast det behöver man inte heller senare.

Varvade det igår, lvl 92 eller nåt (dock över 40 outsatta poäng).

De var så fattiga så jag köpte ammo bara för att ge dem mer pengar att sälja av skräp för. Nu är alla affärer panka. Har inte investerat något i karisma trädet så jag gör bara dåliga affärer ;) Sålde av en bröllopsring. Hade två antar jag inte kan gifta mig med två samtidigt :)

Postad 03 December 2015 - 16:03

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

• 853 inlägg
  • 0

Någon som vet om det går att bli av med sitt Psycho vanebildande pga att jag har använt det för mycket tror jag har -1 på styrka och -1 på något annan färdighet ??

Postad 03 December 2015 - 16:35

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0

Gick att köpa hos någon vendor såg jag. Finns väl säkert fler sätt också. Vet inte om medicindoktorer kan fixa sånt också.

Postad 03 December 2015 - 18:02

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Du scrappar ju trä och stålskrot som då hamnar som byggmaterial i Workshop sen övriga saker som lådor/kistor efter du tömt dem. Sen allt annat i världen som sitter/ligger löst i spelet "Hordar" man och lägger i inventory i Workshop, (tex en bordsfläkt ger stål, fjäder och kugghjul om jag inte minns fel). Så får du byggstenar till både byggnader och vapenmodifieringar, det blir ju inte ett helt privat safehouse där inte någon npc aldrig kommer in. Men så bygger man egna gratis safehouse. Lägger du saker i lådor eller i ett safe så är det inte några NPC:er som tar dom.

Spoilern innefattar vad jag tror du syftar de 2000-capsen på:

Spoiler

Adhesive som känns som man saknar hela tiden handlar denna spoiler om:

Spoiler

Redigerat av HenkeEdge, 04 December 2015 - 05:58.

Postad 03 December 2015 - 18:15

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Det är väl ingen bugg utan en feature?

Har en sådan armdel som jag använder när man behöver sneeka lite extra, lite jobbigt att pipboyen blir konstigt genomskinlig och att man måste ställa sig upp för att använda den typ. Om man inte gör det i blindo. (typ vet man att man har 1:a sidan framme så kan man ju mata stimpack på X-knappen, PS4) men hela gubben blir ju genomskinlig när man hukar sig och står still.

Synd att vi inte kan dela, fattas ju bara ett ben, en arm, och huvuddel i cameleont-utförande för en hel rustning. ;)

Redigerat av HenkeEdge, 03 December 2015 - 18:16.

Postad 03 December 2015 - 18:32

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Stealth boy funkar på samma sätt, man blir osynlig, inkl pipboy så om du har en sådan armor så är det en feature. Ge mig!

Moddade min armor ifrån pockeded till light för att bosta stealth, helt glömt av allt sådan. Nere på 230 i inventory nu :-P

Postad 03 December 2015 - 18:32

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Har för mig jag såg i en lista över legendary-vapen att det fanns ett sådant Shotgun, med oändligt med skott.

Spoiler

Redigerat av HenkeEdge, 03 December 2015 - 18:46.

Postad 03 December 2015 - 18:38

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Stealth boy funkar på samma sätt, man blir osynlig, inkl pipboy så om du har en sådan armor så är det en feature. Ge mig!

Moddade min armor ifrån pockeded till light för att bosta stealth, helt glömt av allt sådan. Nere på 230 i inventory nu :-P

Jag lyckas hålla min gubbe på 180 i vikt efter att han varit och skitit ut all hoarding ;) ..och då kör jag Metal-armour över min moddade Vault-Suit. Typ nästan alla delar "Polished" och "Pocketed" sen har de flesta delar någon Legendary-egenskap med. Skippar man att alltid bära på en fat-man eller minigun eller missil-launcher spar man massa vikt. För jag hade 3st olika snipergevär tills nyligen då jag bara kör 2st.

Redigerat av HenkeEdge, 03 December 2015 - 18:41.

Postad 04 December 2015 - 00:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Ny vädermodd som ser rätt grym ut.

http://www.youtube.com/watch?v=465dxlS2xUc

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.