Tom Clancy's The Division (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
7
|
(29)
|
179:- | |
Tom Clancy's The Division (Xbox One | Series X/S)
(Xbox Series X/S spel)
|
7
|
(5)
|
Inga priser | |
Tom Clancy's The Division (PC)
(PC-spel)
Rapporterad
|
7
|
(13)
|
Inga priser |
Tom Clancy's The Divison (23 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 28 March 2016 - 22:49
Om någon undrar så är 1000 Phoenix credits Max man kan ha.
Jaså, då är det dags att börja spendera snart. Efter att ha kört LT hela kvällen med 8-14 pers så har man hunnit samla på sig en del ![]()
För övrigt så borde det finnas ett raidläge där man kan vara åtminstone 8 pers för uppdragen, sjukt mycket roligare på challange mode.
Postad 29 March 2016 - 00:40
Dock så tyckte jag nog att det var roligare att nöta dz igår
Postad 29 March 2016 - 08:09
tröttsamt med alla exploits, förstör ju bara spelet och kortar ner det. Lägger nog the division på hyllan ett tag.
Postad 29 March 2016 - 08:24
Jaså, då är det dags att börja spendera snart. Efter att ha kört LT hela kvällen med 8-14 pers så har man hunnit samla på sig en del
För övrigt så borde det finnas ett raidläge där man kan vara åtminstone 8 pers för uppdragen, sjukt mycket roligare på challange mode.
ska väl komma något liknande i april
Postad 29 March 2016 - 08:27
incursions kommer i april. Lite skevt om de tunear dessa till att alla ska ha exploitat till sig BiS gear dock. Får väl se hur det tar sig.
Postad 29 March 2016 - 08:34
Postad 29 March 2016 - 08:54
Hahaha,Tror jag ska sätta mig utanför Madison Square Garden med en flöjt och samla phoenixslantar...
Nortish farmar Phoenix Credits (schysst Beanie du hittat):
Bifogad fil(er)
Postad 29 March 2016 - 09:03
Hahaha,
Nortish farmar Phoenix Credits (schysst Beanie du hittat):
Haha tack. Där snackar vi ta mig fasen high-end loot pojkar.
Förbannat kul att när man äntligen har tid att lira lite så är det underhåll i tre roliga timmar..
Kan ju hoppas att de löser lite buggar nu då iaf och inte vara stänger exploits.
Postad 29 March 2016 - 09:08
Tror den är på 78 eller nått sånt :/
Det är ju knäskydd med mod och masken som du kan påverka det med. Ligger på 170% tror jag och då har jag väl inte speciellt höga stats.
Postad 29 March 2016 - 14:05
Hur ser end-game ut eller fortsättningen med eventuella expansioner etc? Jag har ett par vänner som spelat som galningar i några veckor men har själv hållit mig undan pga studier. Jag funderar på att eventuellt skaffa det, mest för att det är de enda som de spelar nu på ps4. Jag undrar bara hur länge det kommer hålla eller kommer de tröttna snart tro?
Postad 29 March 2016 - 16:35
ska väl komma något liknande i april
incursions kommer i april. Lite skevt om de tunear dessa till att alla ska ha exploitat till sig BiS gear dock. Får väl se hur det tar sig.
Låter bra det, inte så långt till april ![]()
Postad 29 March 2016 - 18:36
Hur ser end-game ut eller fortsättningen med eventuella expansioner etc? Jag har ett par vänner som spelat som galningar i några veckor men har själv hållit mig undan pga studier. Jag funderar på att eventuellt skaffa det, mest för att det är de enda som de spelar nu på ps4. Jag undrar bara hur länge det kommer hålla eller kommer de tröttna snart tro?
http://www.youtube.com/watch?v=c_qUtFkdPEk
Postad 29 March 2016 - 20:51
Någon som lirat efter underhållet idag? Exploitsen fixade?
Vad är det för exploits?
Postad 30 March 2016 - 06:05
Vad är det för exploits?
läs tidigare i tråden, men mest multigrupp och lootcaves etc.
Postad 30 March 2016 - 19:56
Samma sak när jag va leader, alla extra försvann efter några sekunder
Postad 31 March 2016 - 06:50
På tiden, deras långsamma reaktion till exploits har då fått mig att börja spela om uncharted igen ![]()
Postad 31 March 2016 - 07:49
Ikväll får vi veta allt om Incursions DLC´n.
Special Report stream: 31/03 at 8pm CET, 2pm EDT, 11am PDT.
https://www.twitch.tv/thedivisiongame
Postad 31 March 2016 - 18:17
På fredag är det server maintenance för att fixa exploits.
[Changelog] - April 1, 2016 Maintenance
Here is the list of changes implemented during the maintenance of Friday, April 1, 2016:
- Madison Field Hospital: The Elite NPC that spawns when Hutch is killed before jumping down from the roof will no longer drop additional loot when killed repeatedly
- Missions: Named NPCs killed from outside the mission area will no longer drop additional loot when killed repeatedly
- Fixed issues which could allow groups to bypass the limit of four members
http://forums.ubi.co...016-Maintenance
Postad 31 March 2016 - 18:20
jag vill ha info om patchen i april.. dlc:n kommer i maj?
Incursions är det som kommer i april, d v s det som de kommer prata om ikväll.
Postad 31 March 2016 - 23:31
Länk till twitch-sändningen.
https://www.twitch.t...game/v/57806812
Incursions släpps den 12 April.
Special Report breakdown
Incursions
Story and Background
- Falcon Lost will be the first Incursion
- It takes place in a Water Treatment Plant and is a LMB Stronghold, because that is not really something that you bomb, when you want to take back New York
- Captain Perez reassembles the LMB to keep control and now it is our job to stop the rest of the LMB
- Multiple voice-overs and discussions that will be different each time
Tactics:
- You won´t be able to camp in Falcon Lost
- There will be new enemies: Drones – they will flush you out of cover and need to be shot down
- You really need a good group and tactics, will be very difficult with PUGs
- It is not only about gear but also a lot about player skills
- You need synergy between playstyles
Matchmaker
- Matchmaker is confirmed for Incursions. There is a Gear-Score recommendation for hard-mode and for Challenge Mode, you won´t be matched with players that are below a specific score.
Checkpoints
- No checkpoints in Incursions, when you die you have to start over
Weekly lockouts?
- No weekly lookout for incursions you can play them as many times as you want.
- The first time in the week you will get a very good reward, and after that you will get good rewards
Future Incursions
- More Incursions are planed (Columbus Circle is already confirmed for the Conflict update in May)
- Future incursions will have different mechanics
Rewards
- Best/new gear and weapons than everywhere in the game (also new named weapons)
- Gear-Set-items
Difficulty
The Difficulty of the Incursions is very high, because it needs group coordination, tactics and also good gear to beat the Incursion
Incursions have two difficulties
- Hard Mode that will require the equivalent of the current level 31 high end gear
- Challenge Mode that will require the new gear-sets
The devs could beat the hard mode, so they made it more difficult. The QC players needed days to beat the Challenge Mode Incursion.
Trading
Player can drop items to give it to the other players in the group that were present as you got the item
Restrictions:
- Dark Zone you have to go to a Checkpoints to trade the item (safe area)
- Dropped loot can be picked up by all players in the group
- Items can be dropped and traded multiple times in the 2h window after pickup
New Feature: Assignments
- There will be weekly and daily assignments
- You can earn Phoenix Credits and Division Tech
- Good rewards in general
- Example: killing 10 Cleaners
New Dark Zone Activities
Supply Drops
- Drop from the sky that happens every hour on different locations and have very good rewards
- Only the first group that gets there will get the reward.
- Supply Drops are protected by hard enemies
- When you get the supply drop, you don´t have to extract them.
In general, they will add new activities in every future update
Dead-Cam
- When you die during a group-mission, you can follow other teammates
- You can switch between your teammates, look around and help them until you are revived
Gear-Sets
- There are 4 gear sets
- Finding and equipping four pieces from a single set unlocks a new, never-before-seen talent for your Agent, which the developers aren’t revealing yet.
- You will also get a setbonus when you have a specific number of set-pieces equipped
- Gear sets will have other talents than what we already have
- Different gearsets per playstyle
- Are more powerful than High-Ends gear pieces – but you have to equip a multiple number of items to get the buff – but gear sets don´t have gear talents
- Help a lot in the group synergy when players of the group have different sets
Sentry’s Call
- This is the Snipers Gear set
Striker’s Battle Gear
- Combat Assault set
Path of the Nomad
- Dark Zone / Solo oriented set (very vague)
Technician’s Authority
- Support and Tech-Bonus
You can get Gear Sets from:
- Incursions
- Blueprints that can be bought
- Drop in Challenge Mode Missions
- Dark Zone
Gear Score
- After you reach level 30 you are measured by gear score / now you don´t see player level but the gear score
- The gear score is calculated by the gear you are wearing and is based on the quality and item-level
- Gear score is also included in matchmaking. Matchmaking will also include the items you have in the inventory.
Player Level Cap
- Agent level is still capped at 30, but your gear score can boost your abilities beyond your level, and are touted as a new way of leveling up for top-level players.
Releasedate
- April 12th 2016 - on all platforms.
Redigerat av Zerox_no1, 31 March 2016 - 23:31.
Postad 01 April 2016 - 09:44
Roligast var när vi mötte en hel squad med shotgunners i ett trångt trapphus. Vilken slakt... :-D
Postad 01 April 2016 - 12:23
Och dlct ska visst vara ännu svårare, grah!
Postad 01 April 2016 - 16:45
Det kan vara jättesvårt eller jättelätt beroende på vilka man spelar med, mycket beroende på vilka skills alla har.
Postad 02 April 2016 - 21:34
jag blir tokig. hittar inga bättre vapen än skräpet jag har ![]()
kör på ak47 man kan köpa och fabrikera, men den är verkligen inte sådär jättebra. förstår inte hur folk kommer upp i 200k+ dps och samtidigt har mycket liv.
var har ni som har bra vapen fått fatt i dom nånstans? kör missions hela tiden tycker jag men får bara skräp.
Postad 02 April 2016 - 23:25
Postad 02 April 2016 - 23:43
Får ingen bra gear heller. Har börjat grinda dz nu iallafall, verkar behöva komma upp till lvl50 för att börja få bra grejer där.
Postad 02 April 2016 - 23:46
Har sett folk som har 250-100-??.
Får ingen bra gear heller. Har börjat grinda dz nu iallafall, verkar behöva komma upp till lvl50 för att börja få bra grejer där.
Jag sitter lite i samma sits som du. För lite phoenix för att köpa nytt gear/blueprints, men för dålig overall för att det ska vara roligt att ta på sig tyngre uppdrag. Behöver nog också ge mig in i DZ och börja nöta. Om du ser mig så tar jag gärna rygg
Royson84 på psn. Kan inte alltid lira med mic dock då grabben sover i rummet intill.
Postad 02 April 2016 - 23:48
Lirar på PC så det blir svårt
Postad 02 April 2016 - 23:49
Phoenix har jag gott om, men där finns inga bp som är bättre än vad jag har (som jag kan köpa).
Lirar på PC så det blir svårt
ahh, bummer.
Men skicka över lite stålar då! Går väl att swisha? ![]()
Postad 03 April 2016 - 05:42
Men när man väl började spela så hade man hur roligt som helst har inte kommit längre än till LV 4. När hittar man dark zone?
Kan man komma över något maskingevär eller granatkastare?
Postad 03 April 2016 - 07:41
Köpte precis det här spelet. Var lite skeptisk från början
Men när man väl började spela så hade man hur roligt som helst har inte kommit längre än till LV 4. När hittar man dark zone?
Kan man komma över något maskingevär eller granatkastare?
DZ:n kan du gå in i när du vill, väl utmärkt på kartan med rött.
GRG finns inte, maskingevär finns.
Postad 03 April 2016 - 08:56
Ok får man tag i maskingevär på dark zone eller köper man dom?DZ:n kan du gå in i när du vill, väl utmärkt på kartan med rött.
GRG finns inte, maskingevär finns.
Hade bara läst någonstans att man skulle kunna ha explosiva skott går det inte att ha på typ en assult rifle som uppgradering
Går det att gå in i dark zone solo?
Postad 03 April 2016 - 09:18
du kan köpa, eller hitta var som helst typ.
explosiva skott går att ha på alla vapen tror jag (inte använt mig av det så mycket).
det går att gå in solo i dark zone, men det är inte lönt att gå in förrens du är lvl30.
Postad 03 April 2016 - 09:43
Postad 03 April 2016 - 14:26
Stämmer definitivt inte. Du behöver inte vänta till lvl 30 för att gå in i DZ. Högre än lvl 4, javisst. Intervallen på lvl i DZ ligger på, om jag kommer ihåg rätt, 10-14, 15-19, 20-24, 25-29, 30. Är du i övre delen av intervallen har du lättare att klara dig.du kan köpa, eller hitta var som helst typ.
explosiva skott går att ha på alla vapen tror jag (inte använt mig av det så mycket).
det går att gå in solo i dark zone, men det är inte lönt att gå in förrens du är lvl30.
Postad 03 April 2016 - 14:32
Postad 03 April 2016 - 14:46
Jag sa aldrig att det inte går, jag sa att det inte är lönt. Det är väl aldrig fel att gå in och prova, men det kommer typ inte ge nåt förrens man är lvl30
Jag håller till viss del med, men jag ångrar att jag inte var inne i DZ och levlade upp lite oftare medans jag körde storyn.
Nu när man kommit till endgame och vill åt de smaskiga blueprints som finns hos DZ-vendors så känns vägen till level 50 väldigt lång :-)
Postad 03 April 2016 - 15:55
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7
Tom Clancy's The Divison
6 bilder
4 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?