Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apple TV 4

2304 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 December 2015 - 16:43

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 3

Men samtidigt är väl plex en app för atv4 eller skall det skapas undertrådar för alla appar till atv4 också?

Postad 22 December 2015 - 17:21

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2053 inlägg
  • 0

Men samtidigt är väl plex en app för atv4 eller skall det skapas undertrådar för alla appar till atv4 också?

Exakt och har man ett komplext problem med Plex kan man söka sig till Plex egna forum.
Finns både på svenska och engelska.

Postad 23 December 2015 - 09:06

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Jag skulle säga att det är lite både och över det hela...  Ja det borde finnas undertrådar men samtidigt då ATV4 i princip "bara" är olika appar, så kan det ju bli en rätt tråkig tråd om ATV, utifall att den bara ska handla om den bara finns i svart, och när möjligtvis den även kan komma i rosa....

Postad 23 December 2015 - 11:03

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2129 inlägg
  • 0

Det är ju inte riktigt så att man kan tweaka och fixa så mycket med ATV, i med kablarna och kör, då är rätt naturligt att diskussionerna blir runt innehållet/apparna.

Postad 23 December 2015 - 11:39

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Jag skulle säga att det är lite både och över det hela...  Ja det borde finnas undertrådar men samtidigt då ATV4 i princip "bara" är olika appar, så kan det ju bli en rätt tråkig tråd om ATV, utifall att den bara ska handla om den bara finns i svart, och när möjligtvis den även kan komma i rosa....

Får väl hålla med, trots allt, skrev mitt inlägg när jag hade fått över 10 aviseringar från denna tråden, bara om plex.
Så jag backar väl lite då. :)

Postad 23 December 2015 - 12:13

Ecis
  • Ecis
  • Lärjunge

• 453 inlägg
  • 0
För mig fungerar Plex riktigt dåligt. Många filmer står den bara och tuggar. MR Mc fungerar hur bra som helst. Lite problem med att lägga till mapparna från en Synology NAS men det löste sig och nu är den perfekt.

Postad 23 December 2015 - 12:36

magda136
  • magda136
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som måste starta om nästan varje dag? Använder främst SVT play appen och den börjar hacka så då startar jag om Apple tv och allt funkar igen

Postad 23 December 2015 - 13:31

Lagger
  • Lagger
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Jag har samma problem som dig Magda, får starta om varje dag annars hackar det väldig mycket.

Jag är inte helt såld på denna ännu, tycker även att asphalt 8 laggar, någon annan som upplever samma?

Jag tittar mycket på fotboll via viaplay. Trots att jag har 50hz inställt är det otroligt mycket mikrolagg. Jag har även en chromecast2 och sedan de släppte sin 50hz uppdatering (viaplay släppte en ny 50hz spelare) är det ingen tvekan om att Chromecast fungerar bättre, har helt klart acceptabelt flyt i bilden nu. Vad upplever ni andra?

Postad 23 December 2015 - 14:48

migge1
  • migge1
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
SVT dumma sig för mig med, installera om deras app sen funka det igen.

Postad 23 December 2015 - 21:02

Calby
  • Calby
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Kör med infuse ingen transcodning behövs och man kan ladda ner undertexter direkt i infuse från opensubtitle.
Sedan om texten ligger fel kan man justera texten så den ligger rätt.

Är riktigt nöjd, en perfekt enhet helt enkelt. :)

Postad 23 December 2015 - 22:36

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Infuse fungerar tyvärr inte så bra för mig. Tar lång tid innan filmen startar, inget bra flyt i bilden (inte att förväxla med judder), ingen förhandsvisning vid spolning (den funktionen saknas förmodligen bara).
Framförallt det dåliga flytet i bilden som är irriterande. Hackar till rätt ofta som gör appen oanvändbar för mig.

Postad 27 December 2015 - 07:55

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

• 11229 inlägg
  • 0

Vill du ha ett enkelt och problemfritt delande/uppspelande i ditt nätverk, skaffa en ATV4 och en bra app för delning av filer. Diskuteras mycket i tråden, själv föredrar jag Infuse4 (109kr) som tar allt som är utdelat i ens nätverk. Ej heller begränsat till en källa, har stöd för srt och i nästa version även .sub och .idx Sök på appen och läs om den. Men vill man inte joxa hit och dit så är denna bra. Dessutom om Kodi har samma struktur som när man lagt in det på sin Pc är det skräp, tungt och mycket speciellt utan logik. Men de har kanske bättrat sig sedan jag använde det för ca. ett år sedan.

Har precis fått igång ATV4 och testat lite med Infuse4 gratisversionen som jag tycker fungerar bra mot mitt WD cloud, det var bara att köra igång, men tar bara videofilerna. Inte bilder i jpg format som jag vill hämta från disken. Vet du om betalversionen kan hantera bildvisning?

MrMc kostar hälften, någon som vet om den kan hantera bilder från en NAS?

Några andra förslag där man kan bläddra i sitt bildarkiv samt om möjligt sätta upp ett bildspel? Skulle Plex fungera till detta?

FilebrowserTV kostar enbart 20:-, kanske kan den klara det, kostar ju inte så mycket så jag kan ju alltid testa.

Idag för jag över bilder med Airplay samt att jag testade också bilder via icloud, men det hade varit fint med en riktigt browser som fungerar mot bildakrivet

Några andra förslag på App'ar? saknar canal digitals GO samt Telias Play+, men det kanske kommer?

Redigerat av Unregistered124686ac, 27 December 2015 - 09:24.

Postad 27 December 2015 - 09:48

Unregistered24a8fb9a
  • Unregistered24a8fb9a
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0

Har ett störigt problem med min Apple Tv4. Efter att jag flyttat den till en annan del av tv-bänken (drog ut strömmen på den) så beter sig sig min Harmony fjärrkontroll konstigt. Ibland verkar den som inte Apple TVn svarar direkt utan den hänger sig i ca 1 sekund för att sedan hoppa igång igen och min knapptryckning flyttar sig. Detta var inget problem innan jag flyttade den, då funkade det som den ska. Jag har även testat med en gammal Apple TV fjärrkontroll och det är samma med den, den enda som funkar klockrent är den som följde med.

Dioden på framsidan blinkar inte hellre när det inte funkar, utan blir en massa snabba blinkningar för att "hinna ifatt" när det väl funkar igen. Störiga är att om jag inte flyttat den från första början så hade jag inte haft problemet. Har inte provat att nollställa hela Apple TVn.

Postad 27 December 2015 - 16:39

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2129 inlägg
  • 0

Ett tips, ni vet väl att ni kan göra "återköp" av apps i från App-store,  kan ju vara bra om man vill testa en app :)

http://www.99mac.se/...kop-i-app-store

Redigerat av ljudnisse, 27 December 2015 - 16:40.

Postad 27 December 2015 - 18:52

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

• 11229 inlägg
  • 0

Ett tips, ni vet väl att ni kan göra "återköp" av apps i från App-store,  kan ju vara bra om man vill testa en app :)

Bra att veta om man nu vill testa någon av de dyra apparna

Postad 28 December 2015 - 00:02

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Tack för länken.
Vet du hur länge? Är det 10 minuter eller en timme?

Postad 28 December 2015 - 00:04

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2053 inlägg
  • 0

Tack för länken.
Vet du hur länge? Är det 10 minuter eller en timme?

Men jösses det står 14dagar minst 3ggr i artikeln.

Postad 28 December 2015 - 08:16

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Men jösses det står 14dagar minst 3ggr i artikeln.

:) Så blir det när man frågar innan man läser. :)

Postad 28 December 2015 - 08:59

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Tänk på att öppet köp på appar endast gäller ifall man inte använt appen. Samma regler för filmer, musik mm.

Postad 28 December 2015 - 09:07

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2053 inlägg
  • 0

Tänk på att öppet köp på appar endast gäller ifall man inte använt appen. Samma regler för filmer, musik mm.

Nej det stämmer inte.

Från och med 1 januari är det enklare att göra återköp i App Store och Itunes Store. Upp till 14 dagar efter inköp kan kunder begära att få pengarna tillbaka utan någon vidare motivering.

Postad 28 December 2015 - 09:46

Berkan
  • Berkan
  • Mästare

• 2791 inlägg
  • 0

Jo, det verkar i teorin stämma.

Undantag till ångerrätten: Du kan inte ångra en beställning av digitalt innehåll om innehållet har börjat levereras på din begäran och efter ditt godkännande att du därmed förlorar din ångerrätt.

Så Apple verkar kunna neka dig återköp om du har börjat använda appen. Sedan om de gör det i praktiken är en annan femma, som bekräftas av artikeln på 99mac.

Postad 28 December 2015 - 09:49

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2053 inlägg
  • 0

Jo, det verkar i teorin stämma.

Så Apple verkar kunna neka dig återköp om du har börjat använda appen. Sedan om de gör det i praktiken är en annan femma, som bekräftas av artikeln på 99mac.

Exakt din förklaring är mer korrekt

Postad 28 December 2015 - 10:28

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2129 inlägg
  • 0

Tror det är Distanshandels Lagen som gäller här och där finns skrivelser så som "du får undersöka varan".

Hur som, jag har gjort återköp av Mr MC samt Infuse som jag "testat" i ett par dagar utan några problem.

Postad 28 December 2015 - 15:27

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

• 11229 inlägg
  • 0
Försökte hitta motsvarande mening på engelska då den svenska är obegriplig, men lyckades inte. Hittade länken nedan som inte anger denna begränsning. Vad den svenska översättningen egentligen betyder kan man ju undra, jag gjorde tolkningen att gälla typ musik, film etc som man har använt, men kan ju betyda annat....

http://9to5mac.com/2...nes-refunds-eu/

Tror nog att filebrowserTv ska täcka mitt behov för bildvisning om man läser deras information

http://www.stratosph.../filebrowsertv/

Redigerat av Unregistered124686ac, 28 December 2015 - 15:34.

Postad 28 December 2015 - 15:32

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2129 inlägg
  • 0

Efter 5 dgr fick jag detta mail:

Report a Problem Refund Confirmation   Dear xxxxx

Recently you reported an issue with Infuse Pro using iTunes Report a Problem. This email confirms that you have been issued a refund of 109,00 kr for this purchase.

Regards,
The App Store team

Postad 29 December 2015 - 10:14

Unregisteredff237906
  • Unregisteredff237906
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Ingen som saknar den optiska utgången? Var påväg att köpa mig en atv4 men till min förvåning saknas just optisk utgång. Det innebär att jag inte längre kan använda airplay(musik) utan att ha tvn igång.

Hur har ni löst det hela? Alternativet verkar vara att behålla sin atv3 för just det ändamålet eller skaffa en hdmi extractor.

Postad 29 December 2015 - 10:40

Kickboxer85
  • Kickboxer85
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Eller en förstärkare med hdmi ingångar :)

Postad 29 December 2015 - 10:41

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2129 inlägg
  • 0

Ingen som saknar den optiska utgången? Var påväg att köpa mig en atv4 men till min förvåning saknas just optisk utgång. Det innebär att jag inte längre kan använda airplay(musik) utan att ha tvn igång.

Hur har ni löst det hela? Alternativet verkar vara att behålla sin atv3 för just det ändamålet eller skaffa en hdmi extractor.

Om din TV har Optisk Out bör det funka med att tanka ut 2-kanal den vägen.

ATV4 - HDMI till TV - TV Optisk ut tillbaks till Receiver.

Postad 29 December 2015 - 11:34

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Om din TV har Optisk Out bör det funka med att tanka ut 2-kanal den vägen.

ATV4 - HDMI till TV - TV Optisk ut tillbaks till Receiver.

"utan att ha tvn igång"

Postad 29 December 2015 - 12:48

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2053 inlägg
  • 0

Nej jag har min ATV4 kopplad till min förstärkare med HDMI som startar när jag väcker ATV4:an
Onödigt egentligen för förstärkaren har inbyggd AirPlay.
Men har börjat att browsa musik med ATV4:an också så det får vara som det är.

Postad 29 December 2015 - 13:07

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0

Nej jag har min ATV4 kopplad till min förstärkare med HDMI som startar när jag väcker ATV4:an
Onödigt egentligen för förstärkaren har inbyggd AirPlay.
Men har börjat att browsa musik med ATV4:an också så det får vara som det är.

Förstärkaren stödjer väl inte video via Airplay ?  Har inte testat själv dock

Postad 29 December 2015 - 13:15

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2053 inlägg
  • 0

Förstärkaren stödjer väl inte video via Airplay ? Har inte testat själv dock

Det var inte vad frågan gällde heller utan musik.

Postad 30 December 2015 - 01:51

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Ställde en liten fråga ang. C-more i deras forum:
http://kontakt.cmore...e-tv4/#c1995729

Tyvärr inget närmare om släpp osv men det är på gång....

Postad 03 January 2016 - 14:59

uberweiss
  • uberweiss
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Infuse fungerar tyvärr inte så bra för mig. Tar lång tid innan filmen startar, inget bra flyt i bilden (inte att förväxla med judder), ingen förhandsvisning vid spolning (den funktionen saknas förmodligen bara).
Framförallt det dåliga flytet i bilden som är irriterande. Hackar till rätt ofta som gör appen oanvändbar för mig.

Har också problem med flytet i bilden, framför allt vid panoreringar. Kör 1080p mkv-filer. Fler som upplever detta? Funkar MrMc bättre?

Postad 03 January 2016 - 18:27

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

Ni kan testa Kodi istället. Bra flyt där :)  Lite pilligt att installera för tillfället men när det är gjort faller både MrMc och infuse bort direkt.

Postad 03 January 2016 - 18:36

d-boy
  • d-boy
  • Användare

• 249 inlägg
  • 0

Har också problem med flytet i bilden, framför allt vid panoreringar. Kör 1080p mkv-filer. Fler som upplever detta? Funkar MrMc bättre?

Mystiskt. Här flyter det på perfekt. Streamar från NAS.

Postad 03 January 2016 - 18:47

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2129 inlägg
  • 0

Ni kan testa Kodi istället. Bra flyt där :)  Lite pilligt att installera för tillfället men när det är gjort faller både MrMc och infuse bort direkt.

Lite pilligt, ser ut att kräva en halv-dags pyssel ;) Men kul att det händer grejor, kommer säkert ett lättare Kodi så småningom.

Postad 03 January 2016 - 23:33

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Infuse funkar perfekt. Att ha struliga installationer gällande XBMC stämmer nog säkert. Vem vill ha det?

Postad 03 January 2016 - 23:46

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2053 inlägg
  • 0

Infuse funkar perfekt. Att ha struliga installationer gällande XBMC stämmer nog säkert. Vem vill ha det?

Kanske för dig men många rapporterar om ryckig och tveksam uppspelning av vissa filer.

För mig fungerar inte metadata korrekt där inte alla mappar får en bild.

Postad 04 January 2016 - 00:06

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Kanske för dig men många rapporterar om ryckig och tveksam uppspelning av vissa filer.

Funkar inte 100% hos mig heller, men eftersom jag får bra flyt i filmerna samt en väldigt bra funktion för undertexter gör att jag har lite överseende med det. :)

Kan man ha kodi parallellt med Infuse? Behöver den också en serverdel precis som plex? Det är ju det jag gillar med Infuse med att det bara funkar i nätverket på normalutdelade filer. Är nämligen riktigt kass på nätverk, servrar, nas osv. :(

Postad 04 January 2016 - 00:20

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2053 inlägg
  • 0

Funkar inte 100% hos mig heller, men eftersom jag får bra flyt i filmerna samt en väldigt bra funktion för undertexter gör att jag har lite överseende med det. :)

Kan man ha kodi parallellt med Infuse? Behöver den också en serverdel precis som plex? Det är ju det jag gillar med Infuse med att det bara funkar i nätverket på normalutdelade filer. Är nämligen riktigt kass på nätverk, servrar, nas osv. :(

Vilken konstig fråga :)

Varför skulle man inte kunna ha fler appar installerade på sin ATV :)

Nej den kräver inte en serverdel.

Nu har jag inte testat Kodi på ATV4 men jag har kört med XBMC/Kodi på en MacMini och har helt enkelt tröttnat på det.

Fast än det ger mest möjligheter att anpassa gränssnittet,nu pratar jag om Kodi på MacMini,så fungerar det inte till 100% så bra som man kan önska.

Det är alltid något som inte fungerar/strular,man måste starta om och desto fler tillägg man installerar så har det en tendens att krångla.

Nu vet jag att det är alltid någon som hävdar att jag har fel men detta är mina upplevelser av Kodi.

Det krävs stora förbättringar av både Infuse och MrMc för att bli ett alternativ till Plex fast än den kräver en serverdel.

Postad 04 January 2016 - 11:23

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Gick precis över till WiFi från trådat (grabbens nya PS4 la beslag på Ethernet porten, får nog köpa en liten hub till TV bänken) och Infuse blev helt klart lite segare än tidigare, trots att jag har en rätt bra router med bra wifi signal där ATV är lokerad.

Postad 04 January 2016 - 12:34

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2053 inlägg
  • 0

Gick precis över till WiFi från trådat (grabbens nya PS4 la beslag på Ethernet porten, får nog köpa en liten hub till TV bänken) och Infuse blev helt klart lite segare än tidigare, trots att jag har en rätt bra router med bra wifi signal där ATV är lokerad.

För mig fungerar WiFi bättre men det är inte så konstigt eftersom senaste AE stöder ac-standarden som är snabbare än ethernet porten på ATV4 :) 

Postad 04 January 2016 - 12:36

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Vilken konstig fråga :)

Varför skulle man inte kunna ha fler appar installerade på sin ATV :)

Nej den kräver inte en serverdel.

Nu har jag inte testat Kodi på ATV4 men jag har kört med XBMC/Kodi på en MacMini och har helt enkelt tröttnat på det.

Fast än det ger mest möjligheter att anpassa gränssnittet,nu pratar jag om Kodi på MacMini,så fungerar det inte till 100% så bra som man kan önska.

Det är alltid något som inte fungerar/strular,man måste starta om och desto fler tillägg man installerar så har det en tendens att krångla.

Nu vet jag att det är alltid någon som hävdar att jag har fel men detta är mina upplevelser av Kodi.

Det krävs stora förbättringar av både Infuse och MrMc för att bli ett alternativ till Plex fast än den kräver en serverdel.

Det var väl mer om kodi och infuse4 på något sätt interagerar med varandra på datorn. :)
Så kodi heter kodi i appstore?

Postad 04 January 2016 - 13:14

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2053 inlägg
  • 0

Det var väl mer om kodi och infuse4 på något sätt interagerar med varandra på datorn. :)
Så kodi heter kodi i appstore?

Läs några inlägg upp så ser du att Kodi inte finns officiellt till atv4 än.

Postad 04 January 2016 - 13:41

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Läs några inlägg upp så ser du att Kodi inte finns officiellt till atv4 

Varför då diskutera det? Eller kan man jailbreaka en atv4?

Postad 04 January 2016 - 13:46

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

Kodi finns ej i appstore. Det går inte att jailbreaka atv4.

Hur som så går det att installera det ändå. Finns både videos på youtube och bra med info i kodis egna forum om hur man ska gå tillväga.

http://forum.kodi.tv....php?tid=245978

https://www.youtube.com/watch?v=KFFXtGv4azw

Redigerat av somoene2, 04 January 2016 - 13:50.

Postad 04 January 2016 - 14:12

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Kodi finns ej i appstore. Det går inte att jailbreaka atv4.

Hur som så går det att installera det ändå. Finns både videos på youtube och bra med info i kodis egna forum om hur man ska gå tillväga.

http://forum.kodi.tv....php?tid=245978

https://www.youtube.com/watch?v=KFFXtGv4azw

Tack för svar. Då ska jag leta efter en pc-lösning på installationen.

Postad 04 January 2016 - 14:42

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

Finns en guide här för dem som vill installera Kodi på ATV4 via en windows maskin.

http://www.redmondpi...eres-how-guide/

För min del är detta klart bästa lösningen då jag redan har ett par Kodi installationer i huset som alla delar databas via mysql.

Får ju hela mitt bibliotek klart vid första uppstart.

Härligt att man kan installera addons etc med :)   Kodi är inte lika snabbt och responsivt som min primära maskin på en intel NUC men den duger mer än väl som sovrumsalternativ :)

Ska tilläggas att jag kör med Aeon Nox (madnox) porten som skin och de är förmodligen det tyngsta skinet man kan köra.

Redigerat av somoene2, 04 January 2016 - 14:44.

Postad 04 January 2016 - 14:45

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2053 inlägg
  • 0

Finns en guide här för dem som vill installera Kodi på ATV4 via en windows maskin.

http://www.redmondpi...eres-how-guide/

För min del är detta klart bästa lösningen då jag redan har ett par Kodi installationer i huset som alla delar databas via mysql.

Får ju hela mitt bibliotek klart vid första uppstart.

Härligt att man kan installera addons etc med :)   Kodi är inte lika snabbt och responsivt som min primära maskin på en intel NUC men den duger mer än väl som sovrumsalternativ :)

Men det kräver en dator?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.