![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 21 oktober 2010 - 20:10
Postad 21 oktober 2010 - 20:17
Vi torskade med 0-3. Så pratar vi inte mer om det. Finnelagg, dropshot, camping, ändring av regler under pågående match. Såna här klanmatcher är inte bra för mig ( eller grannarna ). Tur att tjejen var hemma annars hade jag bett dom dra åt h-ete med sin äckliga spelstil. Men det är ett spel och allt är tillåtet. Grattis Classic Gaming.
Då finns det lite rättvisa i livet iaf..
Redigerat av frass3, 21 oktober 2010 - 20:17.
Postad 21 oktober 2010 - 20:17
Töntigt svar som fan!!Lite rättvisa i livet iaf..
Postad 21 oktober 2010 - 20:24
Rättvist hade vart om vi vann tredje matchen, HQ.
Postad 21 oktober 2010 - 20:32
Postad 21 oktober 2010 - 20:37
Om man läser det britt skrev... "bla bla bla dra år hel.... äcklig spelstil" så låter det ju som det var omvända roller från när vi mötte er... eller? Men då fanns det ju inget att vara irriterad över... men när det drabbar en själv då är det tungt...
Så är det och det var precis det jag skrev förra gången.
Men tro mig, hade du mött dom här hade du varit betydligt mer förbannad än du var när du mötte oss.

Det här var lite som när vi lirade KZ2-turneringen, dom gjorde allt för att vinna, schysst spel eller inte, och dom vann.
Men skitsamma, bra att snoriga finnungar får ett spel som dom knappt har råd att köpa själva.
Nej, jag är inte bitter. Bara förbannad. Hahaha!
Postad 21 oktober 2010 - 20:40

Det kanske blir lite MW2 i helgen trots allt för min del. Polaren (bolocak) ligger hemma och är sjuk och han håller på att tjata att jag ska spela med han, så har jag riktigt tråkigt kanske det blir några matcher då.
Men likväl känner jag att det här spelet har gjort sitt.
Postad 21 oktober 2010 - 20:44

Postad 21 oktober 2010 - 21:06
jag spelar nog bara yatzy fram till Back Ops släpps. Vi fick förresten en del av Black Ops-leveransen idag till jobbet, iaf PS3-spelen. Riktigt fin
Ovanligt tidigt faktiskt...
då är det du som smugglar ut några exemplar och fixar så att vi får dem tidigt

Postad 21 oktober 2010 - 21:11
jag spelar nog bara yatzy fram till Back Ops släpps. Vi fick förresten en del av Black Ops-leveransen idag till jobbet, iaf PS3-spelen. Riktigt fin
Ovanligt tidigt faktiskt...
Det råkade inte "försvinna" ett ex?

tråkigt med förlust
ni får ta dom i black ops istället
Nej dom där små finnelaggande umpande campande dropshotarna vill jag inte möta mer.
Skämt åsido; dom var ju duktiga också så jag fattar inte varför man då ska behöva hålla på och fjanta sig så där.
Postad 21 oktober 2010 - 21:13
Postad 21 oktober 2010 - 21:14
Postad 21 oktober 2010 - 21:17
Drophotting med UMP samt camping, trodde det var rules of engagement i MW2??
Hahaha, sant. Tror t o m Zdaarlight körde lite med UMP på slutet.
SKa bli jvlgt gött med lite KZ3 på måndag!
Postad 21 oktober 2010 - 21:27
U-M-P+Finnelagg+Dropshoot+Ändrade regler+camping=Förlust.
Synd bara att vi inte vann för då hade jag skickat nyckelringen och en påse med Polly till dig Frasse.
Nu blir det ialf inget mer MW2 för mig, gör mig av med det imorgon.
//Polly
Postad 21 oktober 2010 - 21:35
Jahapp, vad skall man säga?
U-M-P+Finnelagg+Dropshoot+Ändrade regler+camping=Förlust.
Synd bara att vi inte vann för då hade jag skickat nyckelringen och en påse med Polly till dig Frasse.
Nu blir det ialf inget mer MW2 för mig, gör mig av med det imorgon.
//Polly
Du får nog faktiskt lägga till skills där uppe. För det hade dom ju trots allt. Annars hade dom inte vunnit trots ovanstående. Men äcklig spelstil ja. Fy fan. Hade känts bättre att torska mot ICE eller SweD.
Postad 21 oktober 2010 - 21:40
Opps det glömde jag, sa faktiskt att de var duktiga, speciellt han *något*oskar, han var grymt duktigt faktiskt.Du får nog faktiskt lägga till skills där uppe. För det hade dom ju trots allt. Annars hade dom inte vunnit trots ovanstående. Men äcklig spelstil ja. Fy fan. Hade känts bättre att torska mot ICE eller SweD.
//Polly
Postad 22 oktober 2010 - 08:31
Redigerat av Johnsson1975, 22 oktober 2010 - 08:32.
Postad 22 oktober 2010 - 09:00
Yeah, jag var ju tvungen när dom sprang runt med umpen hela tidenHahaha, sant. Tror t o m Zdaarlight körde lite med UMP på slutet.

Jag har väl inte så jättemycket annat att säga om matchen igår förutom att det var tråkigt att det skulle sluta som det slutade. Visst dom var bättre än oss på SnD och TDM det kan vi inte säga så mycket om, men att som Ante skrev att "Classic helt enkelt var det bättre laget" håller jag inte riktigt med om. Vi ledde ju stora delar av HQ-matchen och borde vunnit matchen om han inte snurrat till det med reglerna. Och eftersom dom var bäst när dom satt i något buske och gömde sig så tror jag vi hade haft en stor chans att vinna eftersom dom två sista spelsätten var sabotage och demolition. Men nu får vi ju aldrig veta hur det blir med det

Tack till Britt, Ea, Polly, Ekaa för ett gott sammarbete. Vi kom ju på en andra plats, och det är ju inte fy skam!
Postad 22 oktober 2010 - 09:15
Yeah, jag var ju tvungen när dom sprang runt med umpen hela tiden
Jag har väl inte så jättemycket annat att säga om matchen igår förutom att det var tråkigt att det skulle sluta som det slutade. Visst dom var bättre än oss på SnD och TDM det kan vi inte säga så mycket om, men att som Ante skrev att "Classic helt enkelt var det bättre laget" håller jag inte riktigt med om. Vi ledde ju stora delar av HQ-matchen och borde vunnit matchen om han inte snurrat till det med reglerna. Och eftersom dom var bäst när dom satt i något buske och gömde sig så tror jag vi hade haft en stor chans att vinna eftersom dom två sista spelsätten var sabotage och demolition. Men nu får vi ju aldrig veta hur det blir med detI övrigt var den där oscar väldigt bra men den där finnen som skrek i lobbyn när vi diskuterade med Ante skulle man ju vilja slå in pannbenet på!
Tack till Britt, Ea, Polly, Ekaa för ett gott sammarbete. Vi kom ju på en andra plats, och det är ju inte fy skam!
Haha, de 3 finnarna mutade jag direkt. Annars hade jag nog fått en utskällning av tjejen.
Nej, precis. De spelsätt där man inte vinner på att campa hade vi vunnit. Jag är totalt värdelös på att spela mot folk som sitter och trycker. Jag spelar för att det är kul och det är fan inte kul när bägge lagen bara väntar ut varandra. På TDM satt dom väl i och runt marknaden och uppe vid statyn 95% av matchen tror jag. Men visst, vi skulle väl ha svarat med samma mynt. Men som sagt var, "not my cup of tea".
Redigerat av BrittBastard, 22 oktober 2010 - 09:16.
Postad 22 oktober 2010 - 09:16
Finnelagg, dropshot, camping, ändring av regler under pågående match.
Classic!

Det kanske blir lite MW2 i helgen trots allt för min del. Polaren (bolocak) ligger hemma och är sjuk och han håller på att tjata att jag ska spela med han, så har jag riktigt tråkigt kanske det blir några matcher då.
Men likväl känner jag att det här spelet har gjort sitt.
Oh no you don't!
Det finns fler som du ska lira med. Mot. Hehe.
Postad 22 oktober 2010 - 09:18
+1Oh no you don't!
Det finns fler som du ska lira med. Mot. Hehe.

Postad 22 oktober 2010 - 09:22
Funderar starkt på att försöka lira MoH istället för MW2 tills Black Ops-release.
Postad 22 oktober 2010 - 09:29
http://cy-gb.faceboo..._id=71553692597En av våra produkter firar 30 år, så det blir firmakaka för min del ikväll.
Postad 22 oktober 2010 - 10:52
Skulle vilja säga att det är lite fel bransch

Redigerat av kerren, 22 oktober 2010 - 10:52.
Postad 22 oktober 2010 - 20:06
Ni skulle ju inte festa?? <----!!En av våra produkter firar 30 år, så det blir firmakaka för min del ikväll. Inget lirande m a o.
??????
/G
Redigerat av Unregistered1331, 22 oktober 2010 - 20:07.
Postad 25 oktober 2010 - 13:48
Postad 25 oktober 2010 - 18:24
Var med i en match med ca 16 minuters countdown till nuke inatt... Demolitionmatch, bomber plantade och sprängda, ändå kunde man springa runt och ha ihjäl folk som vanligt...
Måste varit jobbigt med timern som tickade ner i en kvart.
Nothing to see here, move along!
In och spela med er gubbar, inget fel på det här spelet!

Postad 25 oktober 2010 - 18:41
Yay, Xbox J-TAG haxxorz äntligen på PS3!!!!Var med i en match med ca 16 minuters countdown till nuke inatt... Demolitionmatch, bomber plantade och sprängda, ändå kunde man springa runt och ha ihjäl folk som vanligt...
Postad 25 oktober 2010 - 20:41
Fast nu har vi ju slutat spelat så låt dem roa sigYay, Xbox J-TAG haxxorz äntligen på PS3!!!!

/Christian
Postad 26 oktober 2010 - 13:11
Måste varit jobbigt med timern som tickade ner i en kvart.
Nothing to see here, move along!
In och spela med er gubbar, inget fel på det här spelet!
Timern försvann efter en stund, typ när sista bomben sprängdes tror jag, men det där nukeljudet hördes hela tiden

Postad 26 oktober 2010 - 23:41
Postad 27 oktober 2010 - 07:44

Redigerat av Unregistered32f0b602, 27 oktober 2010 - 07:46.
Postad 27 oktober 2010 - 15:52
Möjligt? Är ju riktigt trist i så fall.
/ Björn ( Spicata-)
Postad 27 oktober 2010 - 17:46
Det kan stämma, om han hade otur och hamnade i "hackad!?" lobby. Och tillverkarna lägger väl ingen större insats i problemen med Black Ops på ingång.Grabben körde en bana ( den med u båten ) och han påstod att det var en annan som ständigt plockade in "chopper gunner", hade väl en 200-8 i score.
Möjligt? Är ju riktigt trist i så fall.
/ Björn ( Spicata-)
Postad 28 oktober 2010 - 09:42
Postad 28 oktober 2010 - 10:23

Postad 28 oktober 2010 - 10:27
Jag, Benny, InZane mfl lirade några timmar i går kväll....var höll du hus då trajkan....
Jag tog ledigt igår efter att jag hade skrivit färdigt min rapport, kommer in kl 15 ingen som lirar, fortsatte lira till 21 inte en enda jäkel. Jo, Kungen var förbi en sväng, men han rage-quita eller nått, gick offline mitt i en match.
Redigerat av Unregistered6651b852, 28 oktober 2010 - 10:32.
Postad 28 oktober 2010 - 11:34
Vi spelade från 21 till 24 tror jag.....
Hehe vid den tiden låg jag o drömde rätt fint i sängen...
Postad 28 oktober 2010 - 11:44
Hehe vid den tiden låg jag o drömde rätt fint i sängen...
Say no more...
Postad 28 oktober 2010 - 13:35
Grabbar, ska ni skärpa er o börja lira MW2 igen. Trist som fan o behöva lira själv med en ###### massa mongon...
Skoja inte!
Kanske dags för en MW2 Reunion?

Postad 28 oktober 2010 - 13:40
Skoja inte!
Kanske dags för en MW2 Reunion?
Spela med en lobby fylld med enbart MHBare, det var tider det... En fet reunion innan Black Ops känns som ett måste. Ni som lirar typ KZ3 kommer att paja ert aim o bli helt värdelösa på nya COD

Postad 28 oktober 2010 - 14:58
Grabbar, ska ni skärpa er o börja lira MW2 igen. Trist som fan o behöva lira själv med en ###### massa mongon...
Mm, ganska ensamt efter midnatt i The World of MW2
Postad 28 oktober 2010 - 15:19
Lite begränsad speltid för mig, men jag spelar inte mindre än innan iaf... Har ju lite kvar innan 1100%...Mm, ganska ensamt efter midnatt i The World of MW2
Postad 29 oktober 2010 - 07:07
Köpt ett headset, som man har i ena örat bara, sonyericssons egna till ps3, hur gör djur!! följde inte ned några instruktioner då ja köpte det på tradera, import ifrån Kina!! Tacksam för hjälp! Svara i min gästbok så slipper ja kluddra ner mer här i vart fall

3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar