Hahaha, snacka om ragequit!
Haha, Christians ragequit var bara en liten fjärt i jämförelse med mitt avslut.
Hörru! Köp ett nytt GENAST! Kommer att sakna dig ju!
Tack du.

Nej, jag kommer inte köpa ett nytt exemplar av spelet såvida inte Black Ops blir världens besvikelse och MW2 fixas till så det blir spelbart igen. Då kanske... Det får bli BC2 först och främst tills Black Ops kommer och sedan får vi se hur det blir.
Vilket besvär att gå fram och mata ut skivan för att sedan förstöra den.
Fasen Cloud att jag inte fick vara med i spelet då detta skedde.
Njae, det var mer en smygande ilska som fick mig till denna inlevelse efter att jag avslutade min spelkväll efter några helvetiska matcher som kunde gett även den lugnaste MHB:aren tarmvred. Skivan låg nära till hands, jag satt och filosoferade i en lätt fylla och kände att jag gett det här spelet på tok för många chanser och att nu får det banne mig räcka.
Jag gick alltså inte beserk i ett totalt raseriutbrott och knäckte skivan, utan det var mer en symbolisk handling (i ett småsurt tillstånd kan tilläggas) som satte punkt för mitt deltagande i det här spelet.
Bara ett förtydligande så folk inte tror att jag är en aggressiv psykopat som kastar saker omkring mig och har sönder saker när det skiter sig.

När jag blir förbannad är jag nära på att slänga handkontrollen i väggen.
Kanske bör skaffa en sådan där slinga runt handleden som till Wii. 
Samma här, men ilskan stannar alltid vid lite verbala svordomar. Jag är ganska snäll egentligen och jag brukar aldrig bli riktigt arg när jag spelar andra spel, men det är något speciellt i MW2 som väcker upp mina inre demoner.

Känner mig nästan lite skyldig. Men vi får lira black ops & cod4 istället.
Hehe, du var lite småjobbig du med, men det var mestadels två smurfar ur ditt lag som laggade gnu och som råcampade rejält som gjorde min kväll lite småjobbig.

Yes, vi syns i Black Ops!
Over and out from rabbit.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 30 oktober 2010 - 21:04.