Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Red Ring Of Death (RROD)

181 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 26 oktober 2008 - 23:28

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0
Hehe, ja, som sagt, januari 2005 lär du inte ha köpt den.

#52

Postad 27 oktober 2008 - 21:47

Dalex
  • Dalex
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Orkade inte börja shippa iväg den och jiddra med MS så blev att fixa den själv ;)
Fungerar fin fint efter det, har kört non stop i cirka 8 timmar nu efter fixen.

#53

Postad 27 oktober 2008 - 22:46

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0
Hoppas den håller nu, då. För nu lär du ha förbrukat möjligheten till garantiåtgärd, om varit inne i den och skruvat.

#54

Postad 28 oktober 2008 - 10:39

Dalex
  • Dalex
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Jo den håller så länge den håller, blir att köpa en mer modern variant när den kastar in handuken ordentligt!

#55

Postad 28 oktober 2008 - 15:05

eeman
  • eeman
  • Användare

  • 126 inlägg
  • 0

Börjar bli riktigt orolig för min lilla box, håller på å säger att det är dam på skivan, har tittat och finns inte ett damkorn på den, kör NHL 09 och boxen är bara några veckor gammal, inte ens öppnat släden mer än när jag stoppade i nhl ;)
Igår hände det 3-4 ggr.


Sorry för semi-OT, men hade samma problem med min halvårsgamla elitekonsol med enbart NHL09. Visade sig att det var en bugg i spelet som gör att burken uppfattar skivan som oläslig.

http://news.teamxbox...-Code-Revealed/

Följ instruktionerna där så kanske det löser sig, har fungerat för mig sen jag gjorde det iaf :)

#56

Postad 29 oktober 2008 - 11:35

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Jaha ja hoppas verkligen det kan va något sådant, tyvär va sidan spärrad på jobbet :( ingen som orkar klippa å klistra lite åt mig :)

#57

Postad 29 oktober 2008 - 11:43

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0

Jaha ja hoppas verkligen det kan va något sådant, tyvär va sidan spärrad på jobbet :( ingen som orkar klippa å klistra lite åt mig :)


HEXUS has discovered a new way to clear the Xbox 360 hard drive cache. Previously, you needed to reset your Xbox 360, and hold down the A button as a game was booting up. This new code allows you to clear the entire hard drive cache:

Go to the system blade and then select memory.

Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?

Performing this function will also clear any software updates.



#58

Postad 29 oktober 2008 - 12:27

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Tack så mycket JMK :(

#59

Postad 02 november 2008 - 23:00

Rotel California
  • Rotel California
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
För den händige vars 360 drabbats av RROD.
http://www.console.s...ead.php?t=11882
Har inte prövat detta själv ännu men tänkte börja skruva så snart tid finns.
Någon som gett sig på detta med gott resultat?

#60

Postad 03 november 2008 - 13:43

Dalex
  • Dalex
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Min RROD:ade ju för ett tag sedan och jag fixade den själv utan större problem, inte x-clamp fixen då men en motsvarande fix. Finns att läsa och kolla på här: http://www.youtube.com/user/sirbamalot

#61

Postad 11 november 2008 - 14:12

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Måste man ha kvitto kvar för att kunna få RROD fixat? Ska sälja min gamla konsol och det kan ju vara bra att veta om nån undrar, har nämligen lyckats slarva bort kvittot.

#62

Postad 11 november 2008 - 14:20

karensdagsmannen
  • karensdagsmannen
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Serienummer räcker bra. Om du lyckats slarva bort det är det kört, men även lite imponerande.

#63

Postad 24 november 2008 - 16:19

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

  • 308 inlägg
  • 0

Serienummer räcker bra. Om du lyckats slarva bort det är det kört, men även lite imponerande.


Haha, faktiskt väldigt bra jobbat.

Idag åkte jag på min första RROD, hoppas det blir den sista. Ska fan inte behöva ta 3 veckor innan man får tillbaka sin box. Vissa här har fått på 1,2 veckor. Är 3 veckor bara något de säger för att vara på den säkra sidan eller stämmer det?

Vad tar Chipper för att fixa det? Försökte hitta info om pris på deras hemsida men hittade inget.

#64

Postad 24 november 2008 - 16:36

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

Haha, faktiskt väldigt bra jobbat.

Idag åkte jag på min första RROD, hoppas det blir den sista. Ska fan inte behöva ta 3 veckor innan man får tillbaka sin box. Vissa här har fått på 1,2 veckor. Är 3 veckor bara något de säger för att vara på den säkra sidan eller stämmer det?

Vad tar Chipper för att fixa det? Försökte hitta info om pris på deras hemsida men hittade inget.

Nu för tiden verkar snittet ligga på max 2 veckor skulle jag tro. Tidigare "när det begav sig" och alla boxar gick sönder så kunde ju folk vara utan sina konsoller i både 4 och 5 veckor ;)

#65

Postad 24 november 2008 - 22:34

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

  • 308 inlägg
  • 0

Nu för tiden verkar snittet ligga på max 2 veckor skulle jag tro. Tidigare "när det begav sig" och alla boxar gick sönder så kunde ju folk vara utan sina konsoller i både 4 och 5 veckor ;)


ah okej, tack så mycket för informationen. Lyckades få igång den genom handduksricket, hur länge kommer det hålla?

#66

Postad 24 november 2008 - 23:14

Yocke
  • Yocke
  • Forumräv

  • 685 inlägg
  • 0
Hur långt är ett rep?

#67

Postad 24 november 2008 - 23:18

sparkie
  • sparkie
  • Användare

  • 146 inlägg
  • 0
Fick min först RROD i maj, kom till skott och skickade iväg boxen idag:) Om ni är intresserade så kan jag skriva hur lång tid de tar på sig.
Just nu är status:
GLOSTRUP, COPENHAGEN,
DK 25/11/2008 9:12 AVGÅNGSSKANNING
GLOSTRUP, COPENHAGEN,
DK 24/11/2008 23:24 ANKOMSTSKANNING
MALMO STURUP,
SE 24/11/2008 23:00 AVGÅNGSSKANNING
24/11/2008 19:25 EXPORTSKANNING
24/11/2008 17:02 SKANNING VID HÄMTNING

Redigerat av sparkie, 25 november 2008 - 12:30.


#68

Postad 25 november 2008 - 18:43

Mattiaz
  • Mattiaz
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Jag ringde nyss till supporten då min 360 under helgen som var fick en hel RROD dvs alla fyra diodrarna lyser rött.
Tjejen i supporten påpekade att jag skulle kontrollera så inte videokabeln glappade. Hon rekomenderade även att jag skulle prova med en HDMI kabel, men när jag förklarade att min är såpass gammal att den saknar HDMI uttag så tystnade hon.

Iaf så påstod hon att enbart 3 ringar täcks av garantin, 4 ringar täcks inte sa hon.... har jag missat någonting?
Min garanti löper ut 2 december så jag vill inte att någon okunnig supporttjej skall sätta käppar i hjulet.

För mig är RROD en full röd cirkel dvs alla fyra delarna lyser rött. Detta skall väl microsoft ta på garantin (inom 3 år) utan att knorra?

EDIT:
Vid närmare kontroll så är det faktiskt enbart 3 delar av ringen som lyser rött. Den övre högra lampan lyser ej rött... så jag antar att detta anses vara en RROD.

Redigerat av Mattiaz, 25 november 2008 - 19:38.


#69

Postad 25 november 2008 - 19:04

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
4 röda lampor (en hel ring) får du om en videokabel eller strömförsörjningen inte är rätt inkopplad.
RROD = Tre lampor (alla utom den längst upp till höger.

EDIT: Jag lämnade in min då mitt grafikkort förmodligen ballat ur. Ingen röd lampa så långt man kunde se, men Xboxsupporten sa att det går ändå på garantin så om du har fel och de inte vill laga det så kan det väl vara så att garantin gått ut?

Redigerat av MrSpokk, 25 november 2008 - 19:05.


#70

Postad 25 november 2008 - 19:09

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Fick min först RROD i maj, kom till skott och skickade iväg boxen idag:) Om ni är intresserade så kan jag skriva hur lång tid de tar på sig.
Just nu är status:
GLOSTRUP, COPENHAGEN,
DK 25/11/2008 9:12 AVGÅNGSSKANNING
GLOSTRUP, COPENHAGEN,
DK 24/11/2008 23:24 ANKOMSTSKANNING
MALMO STURUP,
SE 24/11/2008 23:00 AVGÅNGSSKANNING
24/11/2008 19:25 EXPORTSKANNING
24/11/2008 17:02 SKANNING VID HÄMTNING


Vart hittar du denna infon? Jag har försökt på xbox.com med mitt reparationsnummer + postnummer, provat att logga in etc men hittar det inte.
Får bara "Inga servicebegäranden hittades. Ange dina uppgifter igen och försök igen eller logga in på Device Service Home för att visa alla reparationsbegäranden."

#71

Postad 27 november 2008 - 16:08

sparkie
  • sparkie
  • Användare

  • 146 inlägg
  • 0

Vart hittar du denna infon? Jag har försökt på xbox.com med mitt reparationsnummer + postnummer, provat att logga in etc men hittar det inte.
Får bara "Inga servicebegäranden hittades. Ange dina uppgifter igen och försök igen eller logga in på Device Service Home för att visa alla reparationsbegäranden."



Jag fick mail från microsoft där det stod hur jag skulle kontakta ups men även paketets sändningsnummer så jag kan söka på paketet på ups.se.

mvh
Gabriel Johansson

Redigerat av sparkie, 27 november 2008 - 16:09.


#72

Postad 27 november 2008 - 16:40

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Än en gång.


RROD är ALLTID 3 blinkande ringar. Alla andra kombinationer tyder på något annat.

Dock är inte alltid 3 röda ringar en riktig RROD, det kan också vara strömförsörjningen. Det är därför supporten alltid ber en kolla på nätadaptern. Jag fick det tex när jag kopplade in 360n i en bil som inte kunde ge tillräckligt.

4 st är vid 99% av fallen videokabeln, sönder eller glapp.

2 är överhettning. Sker sällan på nya men på gamla kan det hända om man stänger in. Kan också vara ett fel som en här inne fick och då kan man anta att den kontrolldel som mäter temperaturen har fått fnatt.

Här är en sida som grundligt förklarar alla koder samt hur man finner den andra koden som ger ett mer detaljerat svar. Något för alla att plugga på innan man kontaktar support:

http://www.llamma.co...error-codes.htm

#73

Postad 13 december 2008 - 12:53

pumiotto
  • pumiotto
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Jag lämnade in min xbox 360 tog bort hårddisken innan och alla mina filer var ¨corrupted¨ stod det går det att få det att funka igen? B)

#74

Postad 14 december 2008 - 02:40

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

  • 572 inlägg
  • 0
Ifall man får RROD kan man alltid testa handdukstricket eller ett reparationskitt som finns på eBay med namnet RROD reparation kit. Har inte testat det men säljaren hade riktigt många positiva reviews på just dem som om man ej har garanti kvar kan det ju vara värt ett försök.

#75

Postad 14 december 2008 - 02:55

MTD
  • MTD
  • Lärjunge

  • 393 inlägg
  • 0
Jag fick dessa 3 röda ringar i somras och microsoft bad mig skicka in den.
Har dock inte fått tummen ur att göra detta ännu. Testade handdukstricket - det funkade i ca 10 min sen la skiten
av igen.
Får la skicka in den i januari som kommer nu

#76

Postad 26 december 2008 - 10:20

dotnet
  • dotnet
  • Användare

  • 141 inlägg
  • 0
Hej!
Verkar som jag fått RROD. När jag satte igång boxen för en liten stund sen så blinkade 3 röda lampor. Har läst att detta problem skulle vara löst på dom nyare maskinerna. När går gränsen för dom nya maskinerna? För jag köpte min i December förra året. Så jag har HDMI versionen. Måste det va RROD eller kan vara nåt enkelt som går snabbt och fixa utan att man behöver lämna in det?

Tack på förhand!

Redigerat av dotnet, 26 december 2008 - 10:23.


#77

Postad 27 december 2008 - 15:12

dotnet
  • dotnet
  • Användare

  • 141 inlägg
  • 0
Någon som kan hjälpa mig med ovanstående?

#78

Postad 27 december 2008 - 18:50

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

Hej!
Verkar som jag fått RROD. När jag satte igång boxen för en liten stund sen så blinkade 3 röda lampor. Har läst att detta problem skulle vara löst på dom nyare maskinerna. När går gränsen för dom nya maskinerna? För jag köpte min i December förra året. Så jag har HDMI versionen. Måste det va RROD eller kan vara nåt enkelt som går snabbt och fixa utan att man behöver lämna in det?

Tack på förhand!

Dra ur och sätt i strömkabeln, kan vara den också vid tre röda ringar. Annars är det bara att ringa supporten och felanmäla så kommer UPS ganska fort. Tror det står i den klistrade infotråden om hur du ser skillnad på de olika versionerna.

#79

Postad 28 december 2008 - 14:08

Unregistered1eaa5478
  • Unregistered1eaa5478
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0

Dra ur och sätt i strömkabeln, kan vara den också vid tre röda ringar. Annars är det bara att ringa supporten och felanmäla så kommer UPS ganska fort. Tror det står i den klistrade infotråden om hur du ser skillnad på de olika versionerna.


OK - och om det är "strömkabeln" - ska man ändå skicka in boxen för reparation eller hur kommer man vidare?

#80

Postad 28 december 2008 - 19:56

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

OK - och om det är "strömkabeln" - ska man ändå skicka in boxen för reparation eller hur kommer man vidare?

Om det bara är att den inte sitter i ordentligt så är problemet löst när du juckat lite med den, är det ett glapp så täcks det nog bara av 1-års garantin. Är det inte strömkabeln utan överhettning som det är i 99% av fallen så har du 3 års garanti. Men när man ringer supporten och säger att du har rrod så säger de alltid till dig att rycka alla kablar och stoppa in igen, och även kolla så lampan på strömadaptern lyser grönt när boxen är på. Kvarstår problemet så går de vidare med felanmälan.

#81

Postad 29 december 2008 - 18:18

Unregistered1eaa5478
  • Unregistered1eaa5478
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0

Om det bara är att den inte sitter i ordentligt så är problemet löst när du juckat lite med den, är det ett glapp så täcks det nog bara av 1-års garantin. Är det inte strömkabeln utan överhettning som det är i 99% av fallen så har du 3 års garanti. Men när man ringer supporten och säger att du har rrod så säger de alltid till dig att rycka alla kablar och stoppa in igen, och även kolla så lampan på strömadaptern lyser grönt när boxen är på. Kvarstår problemet så går de vidare med felanmälan.


Vårt problem är lite knepigt - vi har tre röda sektorer och grön lampa på adaptern när boxen är igång => RROD. Har ringt supporten och ska skicka in boxen. Men om vi låter strömkabeln vara ur någon timme kan boxen ibland starta och funka som vanligt. Så det lutar också lite åt strömförsörjningen. Det känns ändå inte stabilt, så vi skickar nog in den för rep ändå. Trist när jag precis startat min trumkarriär (medium) på GHWT... :blink:

#82

Postad 09 februari 2009 - 22:42

wallo96
  • wallo96
  • Användare

  • 133 inlägg
  • 0
satt nu och spelade nhl med en polare. vipps så blir bilden grön/rosa och jag stänger av och starta om xboxen. då blinkar den under vänstra lampan röd och så står det att jag ska kontakta supporten och E74 stort på skärmen.

ring of death är 3 blinkade lampor så vad är då detta? min är en gammal xbox hur stor är changsen att jag kan få en ny?

#83

Postad 09 februari 2009 - 23:02

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

satt nu och spelade nhl med en polare. vipps så blir bilden grön/rosa och jag stänger av och starta om xboxen. då blinkar den under vänstra lampan röd och så står det att jag ska kontakta supporten och E74 stort på skärmen.

ring of death är 3 blinkade lampor så vad är då detta? min är en gammal xbox hur stor är changsen att jag kan få en ny?


"E74: There is high chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip near the AV cable connection) it can also be caused by a faulty AV cable so check that first. In some cases it is a problem with the GPU and may be repairable by doing the x-clamp replacement (see error 0102)"

Så kolla videokabeln först annars skicka in.

#84

Postad 10 februari 2009 - 13:17

Morte
  • Morte
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0
Jag hade precis E74 och de fick byta mitt moderkort.
Nu hade jag tur att min är endast ett år gammal, men jag tror att detta felet omfattas av den förlängda garantin.
På min lyste tre röda ringar dock.
Kontakta Supporten så får du reda på vad som gäller för E74.

#85

Postad 11 februari 2009 - 14:55

nybörjar micke
  • nybörjar micke
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 0
Min dog i söndags och igår var UPS och hämtade den. Hoppas att det går hyfsat fort att få tillbaka den. Annars tycker jag att servicen så här långt är helt okej.

Redigerat av nybörjar micke, 11 februari 2009 - 14:55.


#86

Postad 26 februari 2009 - 13:00

Unregisteredfd67aa39
  • Unregisteredfd67aa39
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Ni som har lagat Er egen 360 med X-clamp-tricket, vad är det för M5 skruv man ska ha? Längd och om den är fingängad?

Tänkte testa i helgen på en 360 med RRoD som jag fått av en jobbarkompis...!

#87

Postad 09 mars 2009 - 17:58

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Det går att köpa en egen fix guide att fixa RROD på 40 minuter på Engelska.

Vet dock inte hur pålitlig den är, men om man har problem kanske man kan kika på denna alternativa metod :)

#88

Postad 31 mars 2009 - 14:36

dotnet
  • dotnet
  • Användare

  • 141 inlägg
  • 0
Har fått tillbaka mitt 360 efter service. Gick förvånansvärt snabbt.
Ringde service 16/3
Fick kartong från UPS där konsolen skulle förpackas i 19/3
UPS hämtade upp den 20/3
och sen fick jag den idag 31/3
Verkligen bra service från Microsofts sida måste jag säga. Och riktigt skönt o ha fått hem xboxet igen så man kan lira :)

#89

Postad 31 mars 2009 - 19:18

Unregistered8c9aba74
  • Unregistered8c9aba74
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Det verkar gå rätt snabbt för mig med. UPS hämtade den 25:e, idag så står den som klart hos servicecenter.
Hoppas UPS hinner leverera den innan helgen.

#90

Postad 01 april 2009 - 20:22

billpayer
  • billpayer
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Ni som har lagat Er egen 360 med X-clamp-tricket, vad är det för M5 skruv man ska ha? Längd och om den är fingängad?

Tänkte testa i helgen på en 360 med RRoD som jag fått av en jobbarkompis...!


Jag skaffade M5, dvs vanlig gänga, 10mm långa. Hittade dock inga nylonbrickor någonstans (Söndag em :))som det stod i den guiden jag utgick ifrån så jag fick borra o klippa till egna brickor utav 1,5mm tjock plastbit.

Burken har funkat i ca 15 timmar nu peppar, peppar

/Allanwillin

#91

Postad 01 april 2009 - 20:27

billpayer
  • billpayer
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Det går att köpa en egen fix guide att fixa RROD på 40 minuter på Engelska.

Vet dock inte hur pålitlig den är, men om man har problem kanske man kan kika på denna alternativa metod :)


Jag använde mig utav guiden som du hittar här http://xbox360fixit.com/. Den är gratis och listar exakt vilka verktyg och delar man behöver.

Fixade min burk på ca 2 timmar o den har snurrat på i ca 15 timmar nu.

/Allanwillin

#92

Postad 01 april 2009 - 22:05

Hankee
  • Hankee
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
Fick rrod för ca en månad sen men har inte skickat iväg den men det blir väl snart.
Men skickar man med alla kablar och så? eller det kanske man får information om sen

#93

Postad 02 april 2009 - 09:18

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Fick rrod för ca en månad sen men har inte skickat iväg den men det blir väl snart.
Men skickar man med alla kablar och så? eller det kanske man får information om sen


Det är bara boxen som ska iväg. Hårddisk, kontrollers och sladdar behåller du.

#94

Postad 02 april 2009 - 09:30

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

  • 329 inlägg
  • 0
Jag skickade in min flashade 360 med rrod till Microsoft med brutet warrantyseal och hela köret. Fick en helt ny box och 2 månaders xbox live som ursäkt. Tack... ^^

#95

Postad 02 april 2009 - 14:51

Unregistered8c9aba74
  • Unregistered8c9aba74
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Ni som skickat in på senaste tiden, vilken av boxarna har ni fått?
Jag såg på xbox.com under registrerade enheter att mitt serienummer är utbytt. Så jag är en smula nyfiken på vad det är jag kommer att få. Den jag skickade in var första versionen, utan hdmi.

#96

Postad 02 april 2009 - 14:54

rodman45
  • rodman45
  • Lärjunge

  • 431 inlägg
  • 0

Ni som skickat in på senaste tiden, vilken av boxarna har ni fått?
Jag såg på xbox.com under registrerade enheter att mitt serienummer är utbytt. Så jag är en smula nyfiken på vad det är jag kommer att få. Den jag skickade in var första versionen, utan hdmi.

Posta här sen vad du fick för något.
Jag ska nog också skicka in min gamla rackare snart.
Även den är utan HDMI.

#97

Postad 02 april 2009 - 15:16

Unregistered8c9aba74
  • Unregistered8c9aba74
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0

Posta här sen vad du fick för något.
Jag ska nog också skicka in min gamla rackare snart.
Även den är utan HDMI.


Jag postar förhoppningsvis redan imorgon, UPS planerade leveransdatum är då. :)

#98

Postad 03 april 2009 - 15:55

Unregistered8c9aba74
  • Unregistered8c9aba74
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
FIck den idag, fick nog samma typ av moderkort. Det stod "Repairdate 2009-02-02" på baksidan istället för tillverkningsdatum.
Det känns som om den är lite tystare i idle, installerar Bioshock just nu och det kanske låter lite mindre än innan, är inte säker.

#99

Postad 03 april 2009 - 17:54

CusmaR
  • CusmaR
  • Lärjunge

  • 345 inlägg
  • 0
har en bekant som skickade in för några veckor sedan, en utan hdmi, och han fick en likadan tillbaka tyvärr!

#100

Postad 03 april 2009 - 23:02

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Alla som skickar in utan HDMI får en box utan HDMI tillbaks. Dock är den stabilare än de gamla utan HDMI eftersom det är Opus chipset istället för Xenon...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.