Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

FIFA13

164 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
FIFA 13 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 7 8 (2) 179:-
FIFA 13 - Ultimate Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 (0) Inga priser

#51

Postad 28 september 2012 - 23:05

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
hahahaha...jag filmade inte, blev nersparkad =)

Det är kul som fan med proklubbar men hatar när folk tjatar om bollen :D

Edit: det va en som missade solklara chanser, träffade krovgubben på läktaren gång på gång. :D

Redigerat av Lias08, 28 september 2012 - 23:24.


#52

Postad 29 september 2012 - 02:00

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Gick ju bra ändå sista matchen!

Gött o ha en 2.40m kille och mata inlägg mot!

Jepp fanns ju några otroliga missar...

#53

Postad 29 september 2012 - 02:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Gött o ha en 2.40m kille och mata inlägg mot!

Haha, jag tycker vi ska ha ett monster på mitten också faktiskt. Idag spelade laget jäkligt bra långa stunder. Liverpool när han var defensiv var ju grym. Mycket mer hemåttänk.

Men det vi losade på var ju helt klart när vår målvakt gjorde utspark. De fick bollen varenda gång! Vi är för små. Så jag tog en lång jäkel och direkt fick vi lite bättre mottagningar där. Sen är det en bonus att han kan nicka (inte gjort mål på det än men... kommer förhoppningsvis). Så en till lång på mitten kanske vore bra för att ta deras målvakts utsparkar också.

Edit: det va en som missade solklara chanser, träffade krovgubben på läktaren gång på gång. :D

Jag hade bedrövliga avslut idag, fy faen! :ph34r: Men såg en del andra som rensade i bra lägen också lol.

Sen det där med passningsknappen. Jag trycker inte ofta på den alls, aldrig när de är felvända. Ändå passar de mig ibland i knäppa lägen.

#54

Postad 29 september 2012 - 05:08

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Hulken var grym, vi måste ha en till på mittfätetet för att nicka vidare bollarna till Hulk nr 2. Vi dvärgar matar med inlägg och stressar, sen nicka bollar handlar mycket om tajming för jag gjorde nickmål med min Ahmed som är 173cm haha

Idag spelade riktigt bra, Liverpool var grym i försvaret.

#55

Postad 29 september 2012 - 12:16

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
http://www.telegraph...s-swearing.html

Fungerar detta i Sverige?
Tror aldrig jag fått min Kinect att reagera på ljud över huvud taget.

#56

Postad 29 september 2012 - 12:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Jo man ska ju helst komma med fart. Min killes toppfart o acceleration är ju inte direkt imponerande tyvärr :lol:

#57

Postad 29 september 2012 - 21:11

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Idag kommer jag online och lirar med er efter matchen Sevilla-Barcelona :wub:

Edit: denna tråd var ju dödare än graven, blir lite avis på PS3 delen.

Redigerat av Lias08, 29 september 2012 - 21:12.


#58

Postad 29 september 2012 - 21:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Japp, helt klart synd att jag inte fick det till PS3. Det är ju bara två härifrån som lirar so far. Det brukar vara så dock, PS3-forumet är mer aktivt här.

Edit: Vi har såklart kul när vi spelar men jag menar hade det varit PS3 så hade det vart fullt lag nu.

Redigerat av Zoiler, 29 september 2012 - 21:48.


#59

Postad 29 september 2012 - 21:59

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Ja du, hela xbox delen verkar vara dött. Ingen skriver längre, det va mer fart för 1-2 år sen där man snackade dagligen om olika spel och arrangerade spelkvällar.
Dags att rensa i vänlistan på xbox, man har hur många som helst som spelar fifa 13 men alla har sina klubbar och sekt =)

#60

Postad 29 september 2012 - 22:10

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Jag har igång xboxen hela kvällen spelar gärna ikväll/natt ska bara glo senaste Sons of Anarchy...

#61

Postad 30 september 2012 - 02:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Fasen, xboxen fastnade i sista matchens 64:e minut. Meh.

Jäkligt bra spelat idag dock, grym defensiv med Pool och Jedi. Verkar fungera bra med mig och Maykan, en snabb, en stor, serverad av Lias som CM. Alla tar sina roller. Och så hittade vi en vinnande taktik.

Vi hade 5-1, 2-0, 0-0, 1-0, 0-0 eller nåt innan Macke tyckte vi skulle byta när Maykan stack :lol: . Men vi har redan åkt upp, det är det viktigaste.

5-1-matchen var helt underbar :D . Alla bara sköt in den från vilket avstånd som helst, jag fick göra nickmål på hörna etc.

Synd som sagt att inte fler vill spela härifrån! Men än så länge kan det droppa in några. Hoot var ju intresserad t.ex. och någon mer kanske.

Angående mitt namn btw så finns inte Hulk som sagt, letade efter det. Försökte hitta något passande, det jag provade blev utskrattat så jag får väl testa något annat nästa gång :P. Men jag kan ju byta namn på tröjan etc förstås.

Ja du, hela xbox delen verkar vara dött.

För lång generation. Vi behöver nextgeneration, kthx.

#62

Postad 30 september 2012 - 03:40

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Jo det gick rätt bra!

Min box låste sig också i 64:e minuten... Konstigt!

Tyckte det var helt ok att spela CDM med Liverpool fast lite fler passar hade man kunnat få när vi fyllde på i omställningarna på kanterna!

#63

Postad 30 september 2012 - 12:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Min box låste sig också i 64:e minuten... Konstigt!

Huh, weird! Kanske hände för alla då. I så fall kanske vi slapp förlora ^^

Tyckte det var helt ok att spela CDM med Liverpool fast lite fler passar hade man kunnat få när vi fyllde på i omställningarna på kanterna!

Jag brukar ju spela ut på kanterna iaf och hoppas på inlägg, min gubbe är så långsam att han inte kan springa många meter innan någon hinner ifatt hehe. Hans mottagningar är ganska mystiska ibland också, missar helt jätteenkla passningar (även när jag inte håller in RT).

Förresten vad var det någon sa om att man ska hålla in LT för en volley? Jag har gjort volleymål utan det. Blir det någon specialare då lr? Bicykleta?

Sen var det någon som sa att jag skulle hoppa i nickduellerna, finns det någon speciell knapp för det =P? Jag trycker bara på A för att försöka skarva vidare oftast och B givetvis nära mål. Finns det någon teknik bakom?

Redigerat av Zoiler, 30 september 2012 - 12:37.


#64

Postad 30 september 2012 - 13:14

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Tidiga inlägg LT plus X, nickskarv LT X eller bara X. Tidiga inlägg är bäst om man får till det i rätt tajming, bollen skruvas bakom backlinjen i oftast midja längd för språngnick eller volly skott.

Det är viktigt att man lobbar när man är för nära målvakter alt placerar bollen, för att placera RB välj riktning och skjut, bollen skruvas och placeras istället för hårdskott.

Så funkar på mina inställningar, kolla hur eran funkar och sånt kan man lära sig på träningsplan och öva.

Hårdskott från distans, spring knappen samtidigt som man skjuter med B dock inte för mycket "power" räcker med 50% för att göra målvakten svettig.

#65

Postad 30 september 2012 - 13:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Tidiga inlägg LT plus X, nickskarv LT X eller bara X.

Förstår inte. Använder man olika knappar för att nicka på tidiga inlägg och vanliga inlägg? Skarva är ju en passning, borde det inte ha en annan knapp än nicka mot mål på tidiga inlägg? Eller beskriver du hur man slår tidiga inlägg?

För det finns väl ingen hoppknapp? Folk säger "hoppa", men det går väl inte att göra mer än att trycka på A och B så hoppar han ju automatiskt.

Det andra kan jag :) , när jag sköt på dig och det var offside var t.ex. en placering.

#66

Postad 30 september 2012 - 13:54

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Förstår inte. Använder man olika knappar för att nicka på tidiga inlägg och vanliga inlägg? Skarva är ju en passning, borde det inte ha en annan knapp än nicka mot mål på tidiga inlägg? Eller beskriver du hur man slår tidiga inlägg?

För det finns väl ingen hoppknapp? Folk säger "hoppa", men det går väl inte att göra mer än att trycka på A och B så hoppar han ju automatiskt.

Det andra kan jag :) , när jag sköt på dig och det var offside var t.ex. en placering.


Du ser när min gubbe hoppar och 6-10 ggr vinner nickdueller mot stora backar, jag brukar hålla LT plus pass, skott B eller (Y) som är nickskarv. Pass är alltid ett bra alternativ då gubben passar till närmaste tillgängliga lagkamrat.

På tidiga inlägg brukar jag använda RB som är placering plus B då spelaren väljer själv om volly är bäst eller språngnick, ibland tar han tom cykelspark men man måste låsa upp cykelsparkar. Min gubbe gjorde en snygg cykelspark men bollen hamnade på korvgubben på läkaren haha

Redigerat av Lias08, 30 september 2012 - 13:57.


#67

Postad 30 september 2012 - 15:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Hunh, får kolla manualen och kolla upp detta närmare. Jag borde ju vinna de flesta nickduellerna faktiskt, mer än jag gör. Aldrig använt LT eller RB dock.

#68

Postad 30 september 2012 - 19:39

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Hunh, får kolla manualen och kolla upp detta närmare. Jag borde ju vinna de flesta nickduellerna faktiskt, mer än jag gör. Aldrig använt LT eller RB dock.

Kommer du in? Vi skulle behöva godkänna lite folk...det är bara du som har rättigheterna.

#69

Postad 30 september 2012 - 20:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Ok, kommer.

#70

Postad 30 september 2012 - 23:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Försökte med LT och RB och allt möjligt men jag förlorar mycket fler nickdueller än jag borde. Jag är ett torn, jag ska vinna hur lätt som helst mot 95% av alla spelare. Även när jag står på rätt plats och bara väntar så hoppar han inte upp, även om jag tajmar knapptrycket rätt.

Problemet med FIFA är att styrka etc fortfarande inte är rätt representerat. En targetspelare är inte populär om man kollar online och det är ju helt och hållet för att man förlorar för mycket på det: speed, bra passningar, dribblingar. Jätteviktiga egenskaper och det är de som prioriteras i FIFA.

Funderar på om man ska köra samma typ men göra han spinkig. Jag har liksom bara 79 i jump och jag tycker inte jag vinner mycket på att vara "stark" öht. De knuffar undan mig lika lätt som alla andra.

Skott går jag aldrig upp i eftersom alla mina mål underkänns, antingen lägger andra laget ner eller så ligger nån framför målvakten eller så fastnar xboxet. Otroligt ^^

Edit: Dock, när det gäller inlägg så är det många som stannar upp och vänder om innan de slår inlägget även när folk är i boxen och det är fritt fram att slå den. Vet inte riktigt varför de gör det, anfallarnas löpningar stannar ju av och man kommer inte med fart längre.

Redigerat av Zoiler, 30 september 2012 - 23:02.


#71

Postad 30 september 2012 - 23:13

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Vi borde uppfostra en som tar han om backlinjen, mer balans i laget, kanske Liverpool?
Konstigt att du inte vinner nickdueller med din gubbe, jag 173cm och vinner allt ofta närkamper.

Fan va jag garva idag, ugglan är rolig haha...passa på kanten eller passa i mitten konstant och när han får pass också händer det ingenting.

#72

Postad 30 september 2012 - 23:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Väldigt mycket gnäll i första eller andra matchen iaf, det leder ingen vart, är aldrig konstruktivt. Energin bör läggas på spelet ist. :)

Men det är underligt med frysningarna.. två gånger nu alltså.

Vi borde uppfostra en som tar han om backlinjen, mer balans i laget, kanske Liverpool?

Vetefan, det är bra offensivt och när vi ska spela upp bollen, men om du ser defensivt så är datorn faktiskt väldigt stabil. Nu släppte vi in massa mål när vi provade manuell backlinje och det berodde på mänskliga misstag. Som att passa en fristående motståndare 1 meter framför mål :lol:

Men fyra manuella backspelare hade varit bra tror jag. Svårt att få tag i dock.

Konstigt att du inte vinner nickdueller med din gubbe, jag 173cm och vinner allt ofta närkamper.

Min längd är bara ett minus som det verkar -_-. Inte verkar den spela någon roll iaf.

#73

Postad 01 oktober 2012 - 00:26

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Tappade allt sug att spela clubs när man har folk i laget som bara skriker efter bollen och att den ena passen efter den andra är fel!

Nästa gång ska jag spela anfallare och gnälla hela matchen som det fanns vissa som gjorde!

Men iaf Måste säga att Liverpool och jag som DM var rätt skönt! Vi fick högsta betyg i matcherna rätt ofta och vi hjälptes åt hela tiden!

#74

Postad 01 oktober 2012 - 08:34

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Ja men alla skriker efter bollen och när dom får bollen gör dom inte ett shit med den, dom klarar inte ens av ett inlägg i boxen.
En anfallare ska göra mål i alla lägen för att laget ska vinna, blir det samma gnäll ikväll då går jag ut ur klubben.

Det bästa vore om hulken delade ut en varning och sen kicka alla grinolle från klubben.

Redigerat av Lias08, 01 oktober 2012 - 11:14.


#75

Postad 01 oktober 2012 - 12:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Det bästa vore om hulken delade ut en varning och sen kicka alla grinolle från klubben.

Haha, moderator där också... jag saknar en varningsfunktion ^^

En anfallare ska göra mål i alla lägen för att laget ska vinna

Fast det är omöjligt =P. Det gör inte de vi möter heller.

Jag tycker det är för mycket tänk på att vinna. För min del spelar det ingen jätteroll om vi vinner eller förlorar, jag har kul ändå. Man måste få misslyckas, man ska inte behöva bli "utskälld" så fort man gör "fel", för man kan inte göra alla glada ändå. Det leder ju till att ingen av oss någonsin dribblar exempelvis, men LITE måste man dribbla och skjuta och satsa. Det gör att laget blir osäkert.

Som jag ser det så är Ugglan och Maykan de två som gnäller framförallt. Det är väl Maykan som är på dig varje gång du missar en passning till honom Lias? Jedi gnäller ju inget, inte du heller Lias, och inte Liverpool eller? Kan inte alla rösterna riktigt ^^

Tycker inte du ska hoppa ur laget iaf, det är vi tre som grundade laget och tycker vi ska fortsätta spela. Om du tänker hoppa ur så kan du bara säga till mig vem du tycker gnällt för mycket så tar jag bort honom ur laget. De som inte gnäller ska inte behöva lida på grund av de som gnäller, det ska som sagt vara kul utan att man ska ha sån j-vla press på sig.

#76

Postad 01 oktober 2012 - 13:14

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Jag måste tyvärr svika er, några polare har tjatat som så jag går till deras lag. Jag va ändå sämst så ni förlorar ingenting haha

Redigerat av Lias08, 01 oktober 2012 - 17:22.


#77

Postad 01 oktober 2012 - 20:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Vi förlorar iofs hela laget iom att alla utom jag och Jedi var från ditt kompisgäng så nu kan vi ju faktiskt lika gärna lägga ned MHBio FC ;) . Men det är inte ditt fel att det inte spelar några från Xbox 360-delen av Minhembio, önskar som sagt att jag fick det till PS3.

Iofs ansluter jag gärna till det nya laget du spelar för om det går. Annars gör det inget, det kommer många andra spel.

#78

Postad 01 oktober 2012 - 22:30

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 111 inlägg
  • 0
Äh, öppna plånboken och köp den till PS3 vetja :)

/P

#79

Postad 01 oktober 2012 - 22:43

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Vi förlorar iofs hela laget iom att alla utom jag och Jedi var från ditt kompisgäng så nu kan vi ju faktiskt lika gärna lägga ned MHBio FC ;) . Men det är inte ditt fel att det inte spelar några från Xbox 360-delen av Minhembio, önskar som sagt att jag fick det till PS3.

Iofs ansluter jag gärna till det nya laget du spelar för om det går. Annars gör det inget, det kommer många andra spel.

Du är mer än välkommen, vi har spelat ikväll och spelade riktigt bra. Klubben heter SweCro FF, joina så lirar vi tillsammans imorn. Jag har hittat min roll nu, defensiv mittfältare som ligger och försvarar mest haha

#80

Postad 01 oktober 2012 - 23:17

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Du är mer än välkommen, vi har spelat ikväll och spelade riktigt bra. Klubben heter SweCro FF, joina så lirar vi tillsammans imorn. Jag har hittat min roll nu, defensiv mittfältare som ligger och försvarar mest haha


Får man joina? Jag lirar på vilken position som finns ledig! Helst ej MV eller MB...



#81

Postad 02 oktober 2012 - 00:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Ja, vilka positioner är lediga månntro?

#82

Postad 02 oktober 2012 - 08:32

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Anfallet är fullt, mittfält har vi en plats kvar.

#83

Postad 02 oktober 2012 - 13:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Paxar den ^^

Redigerat av Zoiler, 02 oktober 2012 - 13:54.


#84

Postad 02 oktober 2012 - 14:56

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Vi syns ikväll efter CL matchen :)

Redigerat av Lias08, 02 oktober 2012 - 19:28.


#85

Postad 02 oktober 2012 - 21:40

Unregistered77f4c216
  • Unregistered77f4c216
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Det var ju tråkigt att klubben läggs ner

#86

Postad 02 oktober 2012 - 22:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Det var ju tråkigt att klubben läggs ner

Men det är ju ingen som spelar härifrån. Man måste vara iaf 4-5 som spelar varje gång och det finns inte i nuläget.

#87

Postad 03 oktober 2012 - 00:05

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Men det är ju ingen som spelar härifrån. Man måste vara iaf 4-5 som spelar varje gång och det finns inte i nuläget.


Sen var det bara en j*kla massa gnäll!

#88

Postad 03 oktober 2012 - 06:55

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 603 inlägg
  • 0
Finns det nåt värre än när folk spelar som Any, blir så less på det då deras datorgubbar beter sig mycket smartare.

#89

Postad 03 oktober 2012 - 09:35

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Jag tycker folk är så själviska, det ska alltid dribblas eller gå på skott från 30-40m fast man har bra passningsmöjligheter. Jag blir bara förbannad på sånna människor, spelar väl ingen roll vem fan gör målet så länge man vinner matcherna.
Häromdagen då jag var playmaker hade jag 80% i passningsspel och 2 ass, jag blev matchen lirare än anfallaren som gjorde hattrick! Det är mer poäng på passningsspel speciellt målgivande passningar än själva målet.

#90

Postad 03 oktober 2012 - 12:53

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Jag tycker folk är så själviska, det ska alltid dribblas eller gå på skott från 30-40m fast man har bra passningsmöjligheter. Jag blir bara förbannad på sånna människor, spelar väl ingen roll vem fan gör målet så länge man vinner matcherna.
Häromdagen då jag var playmaker hade jag 80% i passningsspel och 2 ass, jag blev matchen lirare än anfallaren som gjorde hattrick! Det är mer poäng på passningsspel speciellt målgivande passningar än själva målet.

Du behöver knappt göra någonting som playmaker som offensiv mittfältare (CAM). Har du gjort en assist håller ditt betyg hela matchen.

I min klubb hade jag gjort två mål och två assist som anfallare och låg i högt betyg medan den offensiva mittfältaren hade gjort en assist. Hans betyg blev 9,5 och mitt sjönk från 9,8 till 6,9 de sista tio minuterna i matchen utan att jag gjort något fel. Betygsystemet är riktigt trasigt i spelet och vill man snitta högt betyg ska man spela som offensiv mittfältare.

#91

Postad 03 oktober 2012 - 13:09

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 111 inlägg
  • 0
Har märkt samma pancreas, väldigt skumt betygsystem, testade anfallare, gjorde mål, och assist, hade högt betyg och den bara sjönk, utan att jag fattade varför, nu var detta i Offline, men ändå. Finns inte mycket för en forward att göra när andra laget är i anfall än att täcka ytor, springer du för långt ner för att hjälpa till att försvara, får du ju minus i betyg för att du är ur position. Känns väldigt skumt.

/P

#92

Postad 03 oktober 2012 - 14:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Dock spelar väl inte betyget någon roll? Man får ju inget för det rent attributmässigt. Inte ens man of the match får man attributpoäng för, vilket jag iofs tycker är dåligt för man bör ju få någon belöning om man spelat bra. Sen att betygsystemet är trasigt håller jag med om.

#93

Postad 03 oktober 2012 - 14:35

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Ja, betyg systemet är kanske knas men jag menar som def mittfältare ska man vara def inte en anfallare som många gör. Jag är playmaker men sliter som ett djur för att vinna bollen tillbaka och försöker hitta passningar/kontringar.
Jag har bra skott, min gubbe är snart 85 på 173cm men han vinner dom flesta nickdueller men det blir andra världskrig om jag skjuter från distans som oftast blir farligt då andra spelare kan gå på retur.
Jag gnäller för jag har inte hittat en klubb där man spelar som klubb istället för att visa och trixa med bollen istället för att spela enkelt haha jag skulle förstå om man leder med 1-3 mål men är det 0-0 och i minut 80 då ska man kanske försöka göra mål än styla och kladda på bollen.

Ikväll är det klubblag igen...förhoppningsvis blir det bättre spel annars skiter jag i det och spelar annat istället än sitta och sura :)

#94

Postad 03 oktober 2012 - 14:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Ja, betyg systemet är kanske knas men jag menar som def mittfältare ska man vara def inte en anfallare som många gör. Jag är playmaker men sliter som ett djur för att vinna bollen tillbaka och försöker hitta passningar/kontringar.
Jag har bra skott, min gubbe är snart 85 på 173cm men han vinner dom flesta nickdueller men det blir andra världskrig om jag skjuter från distans som oftast blir farligt då andra spelare kan gå på retur.
Jag gnäller för jag har inte hittat en klubb där man spelar som klubb istället för att visa och trixa med bollen istället för att spela enkelt haha jag skulle förstå om man leder med 1-3 mål men är det 0-0 och i minut 80 då ska man kanske försöka göra mål än styla och kladda på bollen.

Ikväll är det klubblag igen...förhoppningsvis blir det bättre spel annars skiter jag i det och spelar annat istället än sitta och sura :)

Det där låter inte bra... jag tror jag skippar den klubben faktiskt, vet ju vilka du spelar med också på ett ungefär =P. Jag kör vidare på den jag körde i igår, det var kul och inget gnäll :)

#95

Postad 03 oktober 2012 - 14:55

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Det där låter inte bra... jag tror jag skippar den klubben faktiskt, vet ju vilka du spelar med också på ett ungefär =P. Jag kör vidare på den jag körde i igår, det var kul och inget gnäll :)

Haha det gör du rätt i

#96

Postad 03 oktober 2012 - 15:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Vinner för övrigt många fler nickdueller nu, börjar lära mig lite. Kan också vara att hulken är svagare nu, han är lång och spinkig vilket ger honom runt 85 på att hoppa ^^

#97

Postad 03 oktober 2012 - 15:04

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Min är 173 och väger ca 65kg men vinner nickdueller över spelare som är längre än mig och kan passa bollen vidare till medspelare. Riktigt imponerande haha

#98

Postad 03 oktober 2012 - 15:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Ja det är fel tycker jag. Jag kan förlora mot såna som är en halvmeter mindre. Det händer ju inte i verkligheten om båda står rätt. De får fixa det till nextgen.

Fast du kanske hoppar 2 meter istället ;) ?

#99

Postad 03 oktober 2012 - 15:43

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Ja det är fel tycker jag. Jag kan förlora mot såna som är en halvmeter mindre. Det händer ju inte i verkligheten om båda står rätt. De får fixa det till nextgen.

Fast du kanske hoppar 2 meter istället ;) ?

Jag är som Messi, liten och teknisk :)

#100

Postad 03 oktober 2012 - 15:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Jo jag vet, men han kan ju inte nicka menar jag. Det är ju inte verklighetstroget. Det är som jag alltid sagt, de har inte fått till den fysiska biten i spelet.

Lite svårt att få mycket på STR också vilket är användbart. Jag funderar på att gå ned och spela back ett tag för man måste vara back för att få vissa accomplishments, som styrka, tacklingar, reaktioner, interceptions etc. Man missar många bra grejer som är väldigt användbara om man inte spelar back. Det finns hur många poäng som helst att plocka där man MÅSTE vara back för annars räknas det inte.

Och dessa stats är bra om man ska spela stark, lång centertank t.ex.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.