Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Warhawk

1167 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad ger ni Warhawk för betyg?1-5 (138 medlem(mar) har röstat)

Vad ger ni Warhawk för betyg?1-5

  1. 1 (8 röster [5.80%])

    Procent av omröstning: 5.80%

  2. 2 (5 röster [3.62%])

    Procent av omröstning: 3.62%

  3. 3 (9 röster [6.52%])

    Procent av omröstning: 6.52%

  4. 4 (65 röster [47.10%])

    Procent av omröstning: 47.10%

  5. 5 (51 röster [36.96%])

    Procent av omröstning: 36.96%

Rösta Gäster kan inte rösta
Warhawk (inkl. Headset) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8,87 (7) Inga priser
1 relaterade trådar

#51

Postad 30 augusti 2007 - 11:41

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0

Inget single player = inget köp för min del.

<{POST_SNAPBACK}>

Så det man kan köpa på PSN för 280kr är alltså multiplayerläget? För att få hela spelet (singleplayer + multiplayer) måste vänta och köpa det i butik för ca 600kr? Am i right? ;)

<{POST_SNAPBACK}>


Det är exakt samma version på PSN och i butik, skillnaden är att om du köper det i butik får du en skiva och ett bluetooth-headset. Det finns inget singleplayer-läge, men det tycker jag bara är bra. Det innebär ju fler som spelar online, och onlinespel är något som PS3 har legat efter med, tycker jag. För att köpa butiks-versionen måste man vänta till mitten eller slutet av september (inte säker på release datum), och bluetooth-headsetet som följer med är, vad jag förstått, ett Jabra-headset som kostar 270kr på nätet.

#52

Postad 30 augusti 2007 - 13:19

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
F-A-N

PSN vägrar dra pengar från kontot när jag ska köpa WarHawk. Varken mitt eget Visa kort eller polaren MasterCard funkar, någon som har samma problem?

#53

Postad 30 augusti 2007 - 14:44

MTD
  • MTD
  • Lärjunge

  • 393 inlägg
  • 0
Köpte det i förmiddags och har spelat nästan hela dan *lol*
Det är faktiskt grymt roligt och jag blev ganska förvånad över att det faktiskt var så roligt.
Ett självklart köp tycker jag. Grymt kul!
Ser ni någon Soundborn där ute som spelar så döda mig inte för jag suger hittills :)

#54

Postad 30 augusti 2007 - 15:25

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Juuuuuppppiieeee

Nu så, tredje kortet funkade :) vad gör man inte för spel. Nu ska det liras.

#55

Postad 30 augusti 2007 - 16:07

The_Coke
  • The_Coke
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Sitter just nu o ser hur det laddas hem.. knappt läst nått om det, men bara hört roliga saker om mp delen så ser ni EC-666 kniva mig gärna o sen får ni konstant kolla efter om det kliar i ryggen för jag kommer att se till att återgälda den hälsningen.:)

#56

Postad 30 augusti 2007 - 17:28

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0
Hade aldrig sett någon film om det, men blev positivt överaskad när jag märkte hur roligt det var. Tycker dock att markstrid är mycket roligare än luftstrid. Någon kanske orkar ta ett initiativ och hosta en minhembio-server någon gång. Mitt PSN-id är 'Ohlen'.

#57

Postad 30 augusti 2007 - 17:38

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 952 inlägg
  • 0
Detta är hur kul som helst!!! :)
lite fps/tps vy... funkar kanon! för annars är jag helt handikappad när det gäller FPS och handkontroll, men denna styeningen är helt kanon! :)
Warhawk är som ett battlefieldspel ju, som en bättre version av BF2142 i TPS vy mode, hehe :)

#58

Postad 30 augusti 2007 - 17:48

Cragganmorax
  • Cragganmorax
  • Forumräv

  • 754 inlägg
  • 0
Fruktansvärt kass på fps med handkontroll jag med men laddar ändå hem Warhawk nu. Kommer bli en ny röde baronen typ om det inte är hyfsat enkelt med styrningen på marken med? :) Vill ni hade ett enkelt mål att ta ner så leta efter Craggan :)

#59

Postad 30 augusti 2007 - 18:13

snav
  • snav
  • Användare

  • 241 inlägg
  • 0
Laddade hem det på lunchen..
Är det jag som ser tokigt eller är det borta från PSN store nu.. kanske bara är temporärt?

De kanske ska fixa den där buggen som bara jag har på mitt ex som gör att det är helt galet svårt att sikta plus att man bara blir knivad :)

280 kr var det värt.. kul.

#60

Postad 30 augusti 2007 - 18:19

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

  • 1 069 inlägg
  • 0
Nog ligger det ute alltid...Håller på att tanka hem det nu, hade inte tänkt köpa det men 300 spänn har man ju råd med.

PSN:id Lasseman73, adda mig gärna

#61

Postad 30 augusti 2007 - 18:33

iqbefriad
  • iqbefriad
  • Användare

  • 241 inlägg
  • 0
Har det fullt stöd för tangentbord och mus?

#62

Postad 30 augusti 2007 - 18:33

vanka
  • vanka
  • Användare

  • 207 inlägg
  • 0
Sjukt kul spel måste jag säga efter det lilla jag har hunnit spela. Men hur rankar man upp egentligen? Har inte riktigt fattat det där. Om ni ser Vanka online så har ni en gratis poäng.

#63

Postad 30 augusti 2007 - 18:49

The_Coke
  • The_Coke
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Kul lir som bara den, sitter o småler när man kör det:D
Men märkt att serverbrowsen gärna visar att platser är lediga o sen är den full ändå, hoppas de fixar den buggen för min del...

#64

Postad 30 augusti 2007 - 19:17

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0
Efter några timmars spelade har jag bildat mig några åsikter. Kontrollerna är inte speciellt genomtänkta. Idén att man byter vapen med d-paden är väl ok, men att det inte finns någon knapp för "last used weapon" är ju gräsligt. Har redan hänt mig ett tiotal gånger att jag vill byta till kniven snabbt, och måste då släppa vänstra styrspaken vilket gör en mycket sårbar. Att det inte finns någon dedikerad reload-knapp är också lite underligt. Att accelerera fordon med R2 är väl också ok, men ska man dessutom skjuta med R1 tycker jag det blir väldigt plottrigt. De kunde lätt ha assignerat funktioner till både 'cirkel' och 'fyrkant', samt höger och vänster analog styrspak.

Har också funderat på det där med rankning. Kan privata servrar inte rankas? Jag vill ju at min profil uppdateras även fast jag inte spelar på de officiella servrarna.

Trots dessa mindre defekter är spelet helt klart värt sina 280kr.

#65

Postad 30 augusti 2007 - 19:25

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 952 inlägg
  • 0
Laddar om gör du genom att välja det vapnet du har... jag gör alltid det efter en eldstrid :)
sen brukar det inte vara rankning på privata servrar vad gäller spel överhuvud taget... då skulle man ju kunna skräddarsy servern för sig själv, så man får massa/högst poäng hela tiden :)

Redigerat av Garrett, 30 augusti 2007 - 19:27.


#66

Postad 30 augusti 2007 - 19:45

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0
hur stor fil är spelet?

#67

Postad 30 augusti 2007 - 19:49

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0

Laddar om gör du genom att välja det vapnet du har... jag gör alltid det efter en eldstrid  :)
sen brukar det inte vara rankning på privata servrar vad gäller spel överhuvud taget... då skulle man ju kunna skräddarsy servern för sig själv, så man får massa/högst poäng hela tiden :)

<{POST_SNAPBACK}>


Ja visst kan man det, men det finns som sagt ingen dedikerad knapp för omladdning. Och att släppa LS för att ladda om är ju inte speciellt smidigt. Det finns trots allt 6 knappar i infanteri-läget som inte används.

Angående rankningen så håller jag med dig, det kanske inte skall finnas på alla privata servrar. Vet inte hur stor efterfrågan är, men kanske det kan bli som på BF2, att företag eller klaner sponsrar med servrar, som sedan blir certifierade för officiell rankning (t.ex. telia eller bredbandsbolagets servrar).

#68

Postad 30 augusti 2007 - 19:52

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0

hur stor fil är spelet?

<{POST_SNAPBACK}>


Spelet är på 798 MB.

#69

Postad 30 augusti 2007 - 20:03

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Efter några timmars spelade har jag bildat mig några åsikter. Kontrollerna är inte speciellt genomtänkta. Idén att man byter vapen med d-paden är väl ok, men att det inte finns någon knapp för "last used weapon" är ju gräsligt. Har redan hänt mig ett tiotal gånger att jag vill byta till kniven snabbt, och måste då släppa vänstra styrspaken vilket gör en mycket sårbar. Att det inte finns någon dedikerad reload-knapp är också lite underligt. Att accelerera fordon med R2 är väl också ok, men ska man dessutom skjuta med R1 tycker jag det blir väldigt plottrigt. De kunde lätt ha assignerat funktioner till både 'cirkel' och 'fyrkant', samt höger och vänster analog styrspak.

Har också funderat på det där med rankning. Kan privata servrar inte rankas? Jag vill ju at min profil uppdateras även fast jag inte spelar på de officiella servrarna.

Trots dessa mindre defekter är spelet helt klart värt sina 280kr.

<{POST_SNAPBACK}>

Sitter som bäst och försöker bekanta mig med kontrollen. När du kör fordon kan du väl gasa på X? När man kör pansarvagn vill man ju kunna styra fordonet samtidigt som man siktar med kanontornet samt gasa och skjuta så det blir ett par knappar i anvädning. X, cirkel traingel etc går med andra ord bort då. Motionsense har jag inte provat men då frigör man ju en massa knappar eftersom man flyttar hela styrningen till tilten...

#70

Postad 30 augusti 2007 - 20:23

Unregistered5ba23dfd
  • Unregistered5ba23dfd
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
jag kan tyvärr inte spela spelet eftersom jag vägrar updatera mitt firmware så jag får vänta tills September releasen då jag kan köra Bypass <3

Spelade lite kort hos en kompis, just nu får den ~7/10. Får hoppas på att det kommer lite bugfixar(handkontrollen typ börjar hamna efter, hände bara en gång men såg att det hade hänt för andra) och bristen på kartor e inte så jätte bra... Ska dom börja ta betalat för alla banor så tror jag inte att jag köper. blir snabbt dyrare än ett riktigt spel... men visst kul var det väl.

#71

Postad 30 augusti 2007 - 20:24

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0

Efter några timmars spelade har jag bildat mig några åsikter. Kontrollerna är inte speciellt genomtänkta. Idén att man byter vapen med d-paden är väl ok, men att det inte finns någon knapp för "last used weapon" är ju gräsligt. Har redan hänt mig ett tiotal gånger att jag vill byta till kniven snabbt, och måste då släppa vänstra styrspaken vilket gör en mycket sårbar. Att det inte finns någon dedikerad reload-knapp är också lite underligt. Att accelerera fordon med R2 är väl också ok, men ska man dessutom skjuta med R1 tycker jag det blir väldigt plottrigt. De kunde lätt ha assignerat funktioner till både 'cirkel' och 'fyrkant', samt höger och vänster analog styrspak.

Har också funderat på det där med rankning. Kan privata servrar inte rankas? Jag vill ju at min profil uppdateras även fast jag inte spelar på de officiella servrarna.

Trots dessa mindre defekter är spelet helt klart värt sina 280kr.

<{POST_SNAPBACK}>

Sitter som bäst och försöker bekanta mig med kontrollen. När du kör fordon kan du väl gasa på X? När man kör pansarvagn vill man ju kunna styra fordonet samtidigt som man siktar med kanontornet samt gasa och skjuta så det blir ett par knappar i anvädning. X, cirkel traingel etc går med andra ord bort då. Motionsense har jag inte provat men då frigör man ju en massa knappar eftersom man flyttar hela styrningen till tilten...

<{POST_SNAPBACK}>


Har också märkt att man kan gasa på X, men av någon anledning är det segare för mig. Har du märkt något sånt? Man accelererar helt enkelt snabbare med R2. Och jag menar inte att man ska behöva använda alla knappar, men jag vill ha lite valmöjligheter. Last weapon used på O skulle underlätta något så fruktansvärt.

#72

Postad 30 augusti 2007 - 20:45

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 952 inlägg
  • 0
Det kan jag hålla med.... hade varit gött att dra fram pickadolen på O när man är i full strid och skotten tar slut i automatvapnet istället för att ladda om! :)

Redigerat av Garrett, 30 augusti 2007 - 20:45.


#73

Postad 30 augusti 2007 - 22:38

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0

Kul lir som bara den, sitter o småler när man kör det:D
Men märkt att serverbrowsen gärna visar att platser är lediga o sen är den full ändå, hoppas de fixar den buggen för min del...

<{POST_SNAPBACK}>

Det beror nog på att du rankat upp och måste välja en högre level...
Det står att servern är full men om du lägger till den servern som favorit och försöker joina från favoriter står det att du har för hög rang.
Tog mig en 30 min att fatta det! :)

#74

Postad 31 augusti 2007 - 00:02

Unregisterede418bca2
  • Unregisterede418bca2
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
spelet såg ju rätt läckert ut. Men de vette fan om man kommer att köpa det. Det är så jäkla mycket first person-spel nu och krig och elände hehe Dags för lite annat snart.

#75

Postad 31 augusti 2007 - 08:19

Cragganmorax
  • Cragganmorax
  • Forumräv

  • 754 inlägg
  • 0
J-vla Warhawk! Kom i säng 01.35 igår

:) Men kul hade jag, är ju helt klart mest inne på dogfight ovan mark då det passar mig bättre. Kör med motion kontrol och det är ju lite trixigt men har fibblat en hel del med rörelsekänsligheten och måste säga att det funkar rätt bra även under intensiva luftstrider. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska fortsätta med motion eller gå över till styrstickan men provade det med och tyckte faktiskt det blev roligare/lättare när man fick tilta sixaxis istället för att sitta och hålla den i samma läge. Fick ju duktigt med pisk på dom officiella rankingservrarna men riktigt skoj faktiskt!
Testade att kuta runt lite på marken och köra tanks etc men trivs bättre i det blå B)

#76

Postad 31 augusti 2007 - 14:10

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0
Är det någon annan som har problem med att nätverket när ni ska spela Warhawk? Allting annat fungerar.. PSN, RFOM etc, men inte Warhawk. Kunde spela förut idag. Antingen står det att jag ska kontrollera min nätverksanslutning, eller så står det att det är ett nätverksfel. Att testa internetanslutningen i dashboard går också bra.

#77

Postad 31 augusti 2007 - 14:35

Njo
  • Njo
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0

Är det någon annan som har problem med att nätverket när ni ska spela Warhawk? Allting annat fungerar.. PSN, RFOM etc, men inte Warhawk. Kunde spela förut idag. Antingen står det att jag ska kontrollera min nätverksanslutning, eller så står det att det är ett nätverksfel. Att testa internetanslutningen i dashboard går också bra.

<{POST_SNAPBACK}>



Samma fel här, kanske tillfälligt

#78

Postad 31 augusti 2007 - 14:37

bubu
  • bubu
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Har också precis samma fel... Allting funkar online utom warhawk...

#79

Postad 31 augusti 2007 - 14:46

Acta
  • Acta
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
samma här, skönt att vara flera :)

#80

Postad 31 augusti 2007 - 14:57

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

  • 779 inlägg
  • 0
Oj vad skönt att höra att ni har problem.. :). Jag har just köpt spelet, och går in på Online för att lira.. "Kontrollera din nätverksanslutning och försök igen.". Tänkte att det kanske är routern som krånglar (inte skett tidigare i nåt annat spel) så jag testar att koppla om så att nätverkskabeln går direkt från modemet till PS3. Hjälper inte.
Går in här för att dela med mig av problemet och hjärtat lättas då jag ser att jag inte är ensam.

Jag hoppas att det är något de fixar snart för jag vill ju för fasiken testa mitt nyinköpta spel!!

#81

Postad 31 augusti 2007 - 15:04

el_zicko
  • el_zicko
  • Användare

  • 232 inlägg
  • 0
Mitt fungerar faktiskt.....

Håll utkick efter el_zicko.....easy target

#82

Postad 31 augusti 2007 - 16:18

Event
  • Event
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Jag har också problem med att lira Warhawk online, verkar vara störningar. Började igår vid 02:00-tiden och har fortsatt under dagen, ibland fungerar det dock.

#83

Postad 31 augusti 2007 - 16:22

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0
Dom hade överbelastning på servrarna så dom har tagit ner dom och gör underhållningsarbete enligt en moderator på Sonys forum...
Skulle dock komma upp snart men med Sonys alla förseningar kan det dröja upp till ett halvår! :)

#84

Postad 31 augusti 2007 - 16:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ni kan ju testa forwarda lite portar om ni har problem

PlayStation Network TCP: 80,443,5223 UDP: 3478-3479,3658

#85

Postad 31 augusti 2007 - 16:26

bio är bäst hemma
  • bio är bäst hemma
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
Jag tankade hem spelet igår och spelade lite igår kväll. Men när jag försöker gå ut online idag så får jag bara fel meddelade please check your connection and try agin vad ska man göra, är det någon annan som har samma fel hjälp mig vill ju ut och spela. Har testat andra spel och det går att gå online på dom.

#86

Postad 31 augusti 2007 - 16:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jag tankade hem spelet igår och spelade lite igår kväll. Men när jag försöker gå ut  online idag så får jag bara fel meddelade please check your connection and try agin vad ska man göra, är det någon annan som har samma fel hjälp mig vill ju ut och spela. Har testat andra spel och det går att gå online på dom.

<{POST_SNAPBACK}>


Läs lite högre upp i tråden. Servrarna är överbelastade.

#87

Postad 31 augusti 2007 - 16:32

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 952 inlägg
  • 0
Kolla här :)

Går nog komma in snart igen B)

#88

Postad 31 augusti 2007 - 16:39

bio är bäst hemma
  • bio är bäst hemma
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
Tack för det snabba svaret, får väl spela något annat spel så länge :)

#89

Postad 31 augusti 2007 - 17:10

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0
Nu funkar det för mig! :) B) :lol:

#90

Postad 31 augusti 2007 - 17:24

bio är bäst hemma
  • bio är bäst hemma
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
tittade inte änns på tidigare inlägg var så stressad
av att inte kunna spela :) sorry

#91

Postad 31 augusti 2007 - 17:30

bio är bäst hemma
  • bio är bäst hemma
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
Nu funkar det för mig med, nu kan man bli kanon mat igen, för man är ju så dålig på det här spelet. Men roligt är det, men man hjälper ju andra så dom får lite poäng iaf:)

#92

Postad 31 augusti 2007 - 17:34

Unregistered5ba23dfd
  • Unregistered5ba23dfd
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Servern nere?

#93

Postad 31 augusti 2007 - 18:41

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

  • 779 inlägg
  • 0
Japp, det funkar att lira nu och det var då ett jäkla coolt spel måste jag säga! Ibland blir jag faktiskt riktigt imponerad över grafiken också även om man märker att de inte gått efter den "realistiska" looken.

Nåväl, jag har lirat på några servrar men det är vissa saker jag inte förstår. För att man ska få statistik och grejer ska man alltså lira på rankade servrar... och hur fan gör man det? Min tanke var att det är de servrar som visas i blå text, stämmer det? De är dock konstant fulla, även en jag hittade som det stod 21/24 players hann visst bli full innan jag kom in...
Jag fattar verkligen inte att de inte lagt in ett "Dont show full servers" filter??? Helt makalöst, 90% av servrarna är ju för fan fulla, man ska inte behöva leta i en timma för att komma in i ett game.

Nåväl, är det alltså de servrar som står i blå text som är rankade servrar? Då får man ha en väldans tur om man ska komma in på en sån känns det som... eller finns det nåt serverfilter jag missat?
Spelet äger, serverhantering suger :(.

#94

Postad 31 augusti 2007 - 18:59

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Ja grafiken håller en väldigt hög klass tycker jag. Välidgt smooth och med grymt bra flyt.

De blåa servrarna är rankade servrar, det är ju en symbol där med en buckla. Sen verkar det vara lite olika levels på dem också så du kommer inte in i alla av dem beroende på vilken level du har. Här tycker jag beta-testarna har glömt bort att påpeka att ett enklare system att hitta en rankad servrar är ett önskemål.

Optimalt vore om det funkade som i resistance, "Find ranked match".

#95

Postad 31 augusti 2007 - 19:28

Andreas_Johanss
  • Andreas_Johanss
  • Användare

  • 121 inlägg
  • 0
går riktigt seg att ladda..antar det är många som kommit hem och laddar hem det för helgen..hoppas inte servrarna kraschar ikväll bara

hoppas även att det slår mina förväntningar..känns dock svårt att det ska kunna slå resistance

#96

Postad 31 augusti 2007 - 19:39

el_zicko
  • el_zicko
  • Användare

  • 232 inlägg
  • 0
om jag skall vara ärlig slår nog alla spel till ps3 resistance---------

#97

Postad 31 augusti 2007 - 20:12

Andreas_Johanss
  • Andreas_Johanss
  • Användare

  • 121 inlägg
  • 0

om jag skall vara ärlig slår nog alla spel till ps3 resistance---------

<{POST_SNAPBACK}>



nej resistance är grymt..och klart bäst hittills



första kvarten av warhawk är dock väldigt positiv..som någon skrev var grafiken följsam och helt klart godkänd.. ända problemet för mig hittills är styrningen av fordomen..första fem min kunde jag inte köra framåt eller bakåt med jeepen..sen när det gick kunde jag inte svänga..sjukt..och flygplanen kan jag bara hovra upp och ner med..men det löser sig väl antar jag..

#98

Postad 31 augusti 2007 - 20:29

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

  • 779 inlägg
  • 0
Andreas, för att flyga "normalt" med planen så trycker du på trekant för att byta flying mode. Och när du är i hoevring mode så kan du flyga framåt även då genom att flytta vänster analogspak framåt.
Jag håller föresten med om att Resistance är jävligt grymt. Jag vet inte varför det fått ett så dåligt rykte av alla som inte spelat det. De flesta verkar ha uppfattningen att det är ett medelmåttigt FPS men jag tycker att det är långt över "medelmåttigt", särskilt onlinedelen. Fördomarna om spelet kan nog bero på svenska Gamereactors betyg på spelet, tror det fick 6/10 eller nåt. I alla andra recensioner i princip har det fått väldigt bra betyg.

Jag blir riktigt trött alltså, jag har kommit in på en rankad server en gång, och då var jag tvungen att lämna typ direkt på grund av ett telefonsamtal. Sedan dess har jag inte lyckats komma in i något igen. Ska det vara såhär jävulskt svårt att spela? För någon som mig som är lite tävlingsinriktad när jag spelar plus att jag vill låsa upp nya grejer etc så vill jag köra rankat, och inte private games. Men det verkar ju i stort sätt kört... kul att betala 280 spänn och sen får man sitta i en timma bara för att lyckas komma in i ett rankat spel. Vet inte hur många gånger jag sett "Game is full" nu :(.
Jag hoppas verkligen att de fixar detta på nåt sätt för den största speltiden ska inte tas upp av att komma in på en server, den ska tas upp av själva gameplayet.

Redigerat av Unregistered5f833d6c, 31 augusti 2007 - 20:31.


#99

Postad 31 augusti 2007 - 23:01

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

  • 1 014 inlägg
  • 0
Mycket bra köp för mig! :(
Hade lite tveksamheter men spelet är värd 4,5/5 nu när jag lirat i ett par timmar.

#100

Postad 31 augusti 2007 - 23:25

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0
Riktigt trevligt köp! Var lite krångligt i början, men sen fick man kontrol på det! :( Nu blir det att sova och spela mer senare.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.