Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fifa 10

140 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
FIFA 10 (PS2) (PlayStation 2-spel) 1 (0) 353:-
FIFA 10 (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 7,58 (23) Inga priser
FIFA 10 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8,87 (7) Inga priser
1 relaterade trådar

#51

Postad 12 september 2009 - 12:02

Shire
  • Shire
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Har spelat 09an en hel del och spontant känns 10an som ett litet lyft. Men svårt att avgöra av bara demot.

http://www.easportsf...y/video/9181098

Frisparkarna sitter iallafall. :)

#52

Postad 13 september 2009 - 12:13

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Fifa 10 skills xbox 360: http://www.youtube.c...h?v=49xMrS8FUX4
Postad bild

#53

Postad 13 september 2009 - 13:01

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 604 inlägg
  • 0
Gjorde ett skapligt mål med Messi igår: http://www.easports....y/video/9207169
Spelade på intermediate.

#54

Postad 13 september 2009 - 13:04

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Gjorde ett skapligt mål med Messi igår: http://www.easports....y/video/9207169
Spelade på intermediate.


Snyggt, jag gjorde liknande mål med Henry igår men på amatörnivå. hehe

#55

Postad 13 september 2009 - 13:06

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0

Fifa 10 skills xbox 360: http://www.youtube.c...h?v=49xMrS8FUX4
Postad bild


Vill ha ! ..och samtidigt kunna alla trix :)

#56

Postad 13 september 2009 - 19:58

LinusNilsson
  • LinusNilsson
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Vet inte, det kanske är jag som är kass. Men tycker det är jävligt svårt att "göra sin gubbe". Känns som att man hela tiden måste passa sig ur situationer. Att komma från kanten, stanna upp och sedan göra gubben och fortsätta in i boxen är ju guld. Men som sagt, kan vara jag som är dålig.

Tycker även att det är svårt att få någon koll på försvarsspelet. Spelarna som man inte kontrollerar för tillfället springer omkring som yra. Sedan gubben man styr tycker jag är jävligt svår att få rakt på anfallande spelare. Svårt att ta bollen av honom osv.

#57

Postad 13 september 2009 - 20:30

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Vet inte, det kanske är jag som är kass. Men tycker det är jävligt svårt att "göra sin gubbe". Känns som att man hela tiden måste passa sig ur situationer. Att komma från kanten, stanna upp och sedan göra gubben och fortsätta in i boxen är ju guld. Men som sagt, kan vara jag som är dålig.


Vad väljer du för alternativ när du startar demot? Nybörjare, erfaren eller veteran(tror jag)? Jag valde den svåraste alternativen veteran tror jag den heter och det var riktigt svårt, försvararna täckte varenda skott, målvakten var riktig grym och motståndarna var snabba och teknikska. Efter några matcher ändrade jag tillbaka till nybörjare, ville göra snygga mål och dribbla lite.

#58

Postad 13 september 2009 - 20:45

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

  • 808 inlägg
  • 0
Mycket positivt från detta demot. Offensiva spelet har fått sig en klar spark i rätt riktning. Att rikta skotten är dock ett problem ibland när man är van med 09án. Så skönt med bättre crossbollar!
Försvarsspelet lämnar lite frågetecken såhär långt. Men måste spela mer och framförallt lira fullversionen innan någon konkret kritik utdelas.

Ser fram mot detta spelet...

#59

Postad 13 september 2009 - 21:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Att rikta skotten är dock ett problem ibland när man är van med 09án.

Kör du med manuella eller assist?

Häftig video, känns som man måste lära sig lite av det där.

Redigerat av Zoiler, 13 september 2009 - 21:26.


#60

Postad 14 september 2009 - 12:31

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

  • 808 inlägg
  • 0
Kört med assist i skotten, vilket jag tror jag gjort med 09 med. I matcher märks det lite skillnad, men det är framförallt i arenan som det märks att skotten går annorlunda än i 09. Inte riktigt samma tighta känsla i avsluten och är överlag svårare att placera dem där jag önskar, men kanske blir bättre i längden när jag vant sig.

Sedan detta med straffarna. Trodde de skulle fixats eftersom jag fattat det som en rätt unison uppfattning att det är hopplöst att slå vettiga straffar. 99% av dem går i centrala delen av målet. Går ej att placera enkla rullande bollar i hörnena långt från målvakten etc som jag gjort i tidigare versioner (upp till 09). Någon som kan berätta hur? Missar ungefär var trejde straff, sjukt. Även de som går in är riktigt dåliga.

Nu låter det inte så men jag tror alltså att spelet kommer vara suveränt. Måste bara dryfta de få "negativa" upplevelser som finns:)

#61

Postad 14 september 2009 - 21:50

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Sedan detta med straffarna. Trodde de skulle fixats eftersom jag fattat det som en rätt unison uppfattning att det är hopplöst att slå vettiga straffar. 99% av dem går i centrala delen av målet. Går ej att placera enkla rullande bollar i hörnena långt från målvakten etc som jag gjort i tidigare versioner (upp till 09). Någon som kan berätta hur? Missar ungefär var trejde straff, sjukt. Även de som går in är riktigt dåliga.


Målvakterna kan rädda hårda raka skott men dem har inga chans om du placerar bollen med lagom kraft.

Jag brukar göra såhär för placera: Håller nertryckt LB knappen, sikter med vänster spaken mot höger eller vänster om målvakten (att sikta mot krysset är effektivt) och skjuter med B.
För hård skott håller ner RB knappen och sikter som vanligt med vänster spak.

Testa det. :P

Redigerat av Lias08, 14 september 2009 - 21:58.


#62

Postad 16 september 2009 - 10:35

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

  • 808 inlägg
  • 0
Tack El-Capitano! Genom att nöta med RB knappen så kan jag nu lägga bättre straffar, ibland tom bra straffar:) LB däremot blir bara en liten lobb för mig.

Gillar även att placera lite längre skott med RB knappen, jäkla fin känsla. Problemet är lite att komma åt RB knappen samtidigt som jag skjuter på B. Tror jag har för stora fingrar för att nå den verkliga eliten i detta spelet...

#63

Postad 16 september 2009 - 11:26

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Det är en vanesak, du kommer att lära dig med tiden att man måste hålla RB/LB/LT samtidigt B för bättre skott/placering.
Du kan ändra knapparna när du startar demot, jag byter spelare t ex med LT knappen istället för LB.
Om du vill vill behålla standard knapparna då ska du hålla ner LT samtidigt skjuta med B för hård skott/långdistans skott.

#64

Postad 16 september 2009 - 16:57

suazio
  • suazio
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Tycker det underlättar att köra med den alternativa kontrollen, enda skillnaden är egentligen att X och B byter plats, om jag inte minns fel. Är ju som sagt en vanesak men den uppsättningen känns mer rätt för mig som spelade en del PES innan Fifa 09.

#65

Postad 18 september 2009 - 10:15

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

  • 808 inlägg
  • 0
Har nött Demot en hel del nu och gillar det skarpt. Skotten känns bättre överlag än 09 nu när jag vant mig, inte lättare att trycka dit dem men skönare känsla då bollbanan ser mer realistiskt ut. Krossbollar var jag inne på tidigare, grymt förbättrade.

Gällande försvaret, hade ett läge då en Juventusanfallere skulle nicka in bollen i praktiskt taget tom kasse, i 09 versionen skulle det varit mål 100gånger av 100. Istället kommer min back upp med foten i huvudhöjd på forwarden och rensar bollen i sista stund, riktigt fint försvarsspel:)

EDIT: http://www.easports....y/video/9359467

Redigerat av RealDaBratt, 18 september 2009 - 10:19.


#66

Postad 18 september 2009 - 10:25

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Bara 13 dagar kvar Postad bild

#67

Postad 19 september 2009 - 19:31

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

  • 392 inlägg
  • 0
Nu har jag suttit och spelat demot ett tag idag och måste säga att jag tycker det är riktigt skönt! ;) Känns mycket mer som fotboll. Mycket bättre flyt och skönare rörelser och passningarna tycker jag är mycket bättre känsla i. Kör allt manuellt utom skott som jag har semi på. Skotten är också bra tycker jag. Något svårare möjligen men det lär man sig nog B)
Ser framemot fullversionen! B)

#68

Postad 28 september 2009 - 23:32

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Börjat en säsong i EPL med Liverpool nu ikväll, Första matchen slutade 4-4 mo Wolverhampton, andra matchen vann jag med 8-1 mot Blackburn.

Kom att tänka på tipsen med RB som stod här i tråden och nu kan man tillåme göra mål på hörnor =)
Ska bara försöka få till frisparkar nu =)

#69

Postad 29 september 2009 - 08:06

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Börjat en säsong i EPL med Liverpool nu ikväll, Första matchen slutade 4-4 mo Wolverhampton, andra matchen vann jag med 8-1 mot Blackburn.

Kom att tänka på tipsen med RB som stod här i tråden och nu kan man tillåme göra mål på hörnor =)
Ska bara försöka få till frisparkar nu =)



Jaha så du har Fifa 10 också? hehe
Jag såg en till som lirade online matcher igår vid 23:00 tiden. :)

#70

Postad 29 september 2009 - 08:51

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Jag har en polare som fick sitt recensionsex igår, snacka om att man är avundsjuk :)

Själv får jag vänta tills nästa vecka då the hut inte skickat mitt ex ännu.

#71

Postad 29 september 2009 - 11:26

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

  • 234 inlägg
  • 0
gick ner och kollade posten precis, då ligger där ett paket oxå tänker jag vad är nu detta också står det avsändare elgiganten då tänker man bara va kan det vara och jo det var fifa 10... så snacka om att få det i tid, men vad händer nu om jag har xboxlive igång? eftersom spelet inte släppts officellt???? är ju det riktiga spelet

#72

Postad 29 september 2009 - 12:00

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

gick ner och kollade posten precis, då ligger där ett paket oxå tänker jag vad är nu detta också står det avsändare elgiganten då tänker man bara va kan det vara och jo det var fifa 10... så snacka om att få det i tid, men vad händer nu om jag har xboxlive igång? eftersom spelet inte släppts officellt???? är ju det riktiga spelet


Sjukt att Elgiganten får spel snabbare än Webhallen och Game! :)

Edit: Elgiganten.

Redigerat av Lias08, 29 september 2009 - 12:06.


#73

Postad 29 september 2009 - 12:49

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

  • 234 inlägg
  • 0
nejdå:) det var trevligt, körde en match på xboxlive, det var runt en 80pers inne, förlorade dock matchen med 3-0 men det kunde lika gärna blivit 3-3 Wayne "målsumparen" rooney hade många lägen varav2 frilägen.. sså det var uselt gjort av mig... Menmen, spelet är iaf väldigt kul det stod att bernabue skulle finnas tillgänglig för nedladdning gratis men den fanns inte där, men kommer kanske upp den 1e oktboer..

#74

Postad 29 september 2009 - 15:49

karensdagsmannen
  • karensdagsmannen
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Leverans redan idag? Nu blir jag sjukt avundsjuk. Game har skickat mitt förhandsbokade ex idag — brukar de komma fram dagen efter? Ursäkta OT.

#75

Postad 29 september 2009 - 20:37

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
Är det någon som kommer att skapa en liga för MHB ?

#76

Postad 02 oktober 2009 - 22:35

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
Spelade min första onlinematch nu precis och jag blev förvånad när det var slut att man inte fick betygsätta motståndaren. Hur gör man om det ens är möjligt ? Skulle ju gärna vilja att han/hon betygsatte mig också precis som efter matcherna i '09.

#77

Postad 02 oktober 2009 - 23:23

fredriksson1616
  • fredriksson1616
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Wohooo!!!

Fifa10 ägeeer :lol:

Förhandsbokade det i torsdags så ja har nött Fifa10 sen dess :P

Funderar på att köpa live :blink:

#78

Postad 03 oktober 2009 - 10:01

Silversparr
  • Silversparr
  • Användare

  • 143 inlägg
  • 0
Hej
Är det någon mer än jag som upplevt problem med live season 2.0? Jag körde igång en säsong först där spelet hängde sig efter 4 matcher, provade då starta om men hängde sig på exakt samma ställe igen. Provade flertalet olika saker men det hängde sig på samma ställe 5 ggr till. Jag kom inte framåt helt enkelt.

Sket i den säsongen och startade en ny, men då händer samma sak fast efter 3 matcher. Spelet hänger sig när det skall ladda in en match och det kvittar vad jag gör så gör de det varje gång eftter omstart. Så den säsongen verkar också körd. Någon som upplevt samma sak och har en lösning på problemet?

#79

Postad 03 oktober 2009 - 14:06

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Hej
Är det någon mer än jag som upplevt problem med live season 2.0? Jag körde igång en säsong först där spelet hängde sig efter 4 matcher, provade då starta om men hängde sig på exakt samma ställe igen. Provade flertalet olika saker men det hängde sig på samma ställe 5 ggr till. Jag kom inte framåt helt enkelt.

Sket i den säsongen och startade en ny, men då händer samma sak fast efter 3 matcher. Spelet hänger sig när det skall ladda in en match och det kvittar vad jag gör så gör de det varje gång eftter omstart. Så den säsongen verkar också körd. Någon som upplevt samma sak och har en lösning på problemet?

Har inte haft något sånt problem. Testa installera spelet på hårddisken och se om det hjälper.

#80

Postad 03 oktober 2009 - 23:28

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0
somna om

Edit: Måste säga att detta spel är sjukt mycket roliagre än Fifa 09.. kan inte riktigt säga varför, men det bara är det! :)

Edit 2: Freedriksson: "Funderar på att köpa live"... Fundera inte.. KÖP!! ;)

Redigerat av Majorglenn, 04 oktober 2009 - 11:28.


#81

Postad 06 oktober 2009 - 18:32

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

  • 808 inlägg
  • 0
Någon annan som anmärkt på att målskyttens namn inte kommer upp efter målen? Samtidigt som repriserna tyvärr fortfarande visar avgörande tillslag i regel, och inte bakrunden till vad som föranledde målet. Märkligt dåligt.

Sedan att inte kunna coacha off/def stapeln på D-paden mer än när spelet rullar istället för under speluppehåll? Knas.

Löjliga missar i ett mycket bra spel.

Kom på en sak till som stör mig. Repriserna måste laddas upp på nätet. 5min avbrott i matchen samt koppla upp sig framför datorn för att se reprisen i kass kvalite. Vilken utveckling åt rätt håll...

Redigerat av RealDaBratt, 06 oktober 2009 - 20:47.


#82

Postad 06 oktober 2009 - 21:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Någon annan som anmärkt på att målskyttens namn inte kommer upp efter målen? Samtidigt som repriserna tyvärr fortfarande visar avgörande tillslag i regel, och inte bakrunden till vad som föranledde målet. Märkligt dåligt.

Man måste trycka på x för att se reprisen någorlunda långt bak. De gjorde antagligen så för att de visar den 3x ibland och då kan det bli långa repriser om man ska titta på förspelet. Så de låter en välja (men man borde kunna ta ännu längre bak imo).

#83

Postad 10 oktober 2009 - 15:12

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Spelade nyss en match mot Hull och Torres gjorde då detta mål efter ett skumt mistag av Hull's målvakt =)

http://www.youtube.c...h?v=l-VyL66IaYI

#84

Postad 10 oktober 2009 - 15:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Det var ju inget misstag, han gjorde en jäkla reflexräddning efter att ha fått bollen på sig efter stolpstudsen :) . Var det easy eller? Tyckte backarna slutade springa efter.

Redigerat av Zoiler, 10 oktober 2009 - 15:34.


#85

Postad 10 oktober 2009 - 15:43

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Amatör tror ja det heter =) (läget alltså)

Edit: passar på att visa denna video med som är ett rejält misstag :)

http://www.youtube.c...h?v=6HcPHg4CxHI

Redigerat av sinnes, 10 oktober 2009 - 15:44.


#86

Postad 10 oktober 2009 - 16:09

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0
Kategori TUNGT skott Beakta avståndet från mål.. har inte lyckats göra om detta eller i ens i närheten av det!

#87

Postad 10 oktober 2009 - 16:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Edit: passar på att visa denna video med som är ett rejält misstag :)

Målvakts-AI utanför straffområdet är under all kritik kan man ju säga.

#88

Postad 11 oktober 2009 - 10:44

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
Märkt efter några onlinematcher att motståndarna har en onormal press. De kommer rusande som fullständiga galningar. Vad gör de ? Någon inställning eller något annat ? Det är jobbigt att möta dem, men samtidigt öppnar de upp för kontringar, så de är inte omöjliga att slå. Mest nyfiken, för de som möter mig har betydligt mer tid på sig :)

#89

Postad 11 oktober 2009 - 11:00

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Märkt efter några onlinematcher att motståndarna har en onormal press. De kommer rusande som fullständiga galningar. Vad gör de ? Någon inställning eller något annat ? Det är jobbigt att möta dem, men samtidigt öppnar de upp för kontringar, så de är inte omöjliga att slå. Mest nyfiken, för de som möter mig har betydligt mer tid på sig :)

Kan vara att de ställer in hög press och ultra-offensiv.

#90

Postad 11 oktober 2009 - 14:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
De kanske trycker på B och låter datorn anfalla hela tiden (samtidigt som de själv anfaller)?

#91

Postad 11 oktober 2009 - 18:02

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

  • 808 inlägg
  • 0
Därför jag sällan spelar online. Blir väldigt orealistiskt och tråkiga matcher när motståndarna bara tokrusar efter varje boll.

Redigerat av RealDaBratt, 11 oktober 2009 - 18:02.


#92

Postad 12 oktober 2009 - 19:34

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

  • 1 984 inlägg
  • 0
Jag spelar online och där kan jag hitta matcher, men när jag och en polare försöker inbjuda till match mot varandra så funkar det inte, någon som har förslag på lösning?

#93

Postad 16 oktober 2009 - 19:46

Raz0r-X
  • Raz0r-X
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0
Vad ska man göra för att låsa upp ny kläder och sånt till gubben man gjort?

Vilket "mode" ska man spela? be a pro eller vad?

#94

Postad 19 oktober 2009 - 17:15

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
Någon som spelat karriärläget ?

Många av mina spelare går snart på fri transfer eftersom de inte vill förlänga sina kontrakt. Får bara besked att förslaget är avböjt. Har ni samma problem ? Erbjudit mer än vad de har och testat både långa och korta kontrakt...
Värdelöst att stå utan 10 spelare innan säsongen är slut ens.

#95

Postad 19 oktober 2009 - 17:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Någon som spelat karriärläget ?

Många av mina spelare går snart på fri transfer eftersom de inte vill förlänga sina kontrakt. Får bara besked att förslaget är avböjt. Har ni samma problem ? Erbjudit mer än vad de har och testat både långa och korta kontrakt...
Värdelöst att stå utan 10 spelare innan säsongen är slut ens.

Karriärläget är sönderbuggat och ofärdigt tyvärr.

#96

Postad 19 oktober 2009 - 20:03

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
Tråkig läsning. Har sett att det ganska ofta saknas grafik m.m och nu förstår jag kanske varför då.

Något som kommer rättas till ?!?

#97

Postad 21 oktober 2009 - 06:59

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Karriärläget är ett skämt, jag har varit tränare i 6 säsonger utan att kunna köpa en enda spelare fast jag har 5 stjärnor som tränare och erbjudar bra bud, lön och bonus. Även kassa spelare som sitter utan kontrakt tackar NEJ till mina erbjudande! hahaha
Sen ingen av mina spelare vill förlänga sina kontrakt men i slutet av säsongen vill alla förlänga och jag har förlorat 3-4.

Mycket bugg på spelet, jag har tappat lusten totalt och ångrar mitt köp.

#98

Postad 21 oktober 2009 - 10:50

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

  • 808 inlägg
  • 0
Kör enbart vänskapsmatcher med mina favvolag och slipar olika taktiska system. Övriga lägen brukar jag inte röra. Ofta faller tyvärr FIFA platt jämfört med spel som Fotball Manager då man ger sig in i karriärläget. Så spelet på plan är vad FIFA erbjuder tillsammans med allt bättre taktiska möjligheter, vill man leka manager så spela FM.

#99

Postad 21 oktober 2009 - 11:11

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Tyvärr är karriärsläget helt kasst, spelare har försvunnit för mig, alla spelare jag försöker köpa tackar nej etc. Just nu funderar jag på att köpa Live season för 800 MS bara för att få spela en säsong. Lika bra att köpa alla ligor som finns då som man får valuta för pengarna.

#100

Postad 21 oktober 2009 - 11:12

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
Låter riktigt tråkigt alltså. Får spela klart min första säsong och låsa upp lite Achievments, sen återgå till "vanligt" spelande :angry:



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.