Där Hittade jag ett par lurar som jag är helt såld på nu, ett par Denon AH-C350, visserligen är dom in-ear lurar men vilket ljud dom levererar, och dom släpper inte alls något ljud runt om kring än. Kan bara säga att jag vart så nöjd med ljudet att jag köpte ett par av dessa istället för att fortsätta leta efter andra lurar.
AKG K26 P
(Hörlurar)
|
1
|
(18)
|
Inga priser |
Kåpor till Nya iPod Nano (3 inlägg)
|
18 år sedan |
Ny hörlurar! Grado SR60 eller AKG k26p (8 inlägg)
|
19 år sedan |
Postad 15 May 2007 - 11:18
Där Hittade jag ett par lurar som jag är helt såld på nu, ett par Denon AH-C350, visserligen är dom in-ear lurar men vilket ljud dom levererar, och dom släpper inte alls något ljud runt om kring än. Kan bara säga att jag vart så nöjd med ljudet att jag köpte ett par av dessa istället för att fortsätta leta efter andra lurar.
Postad 25 May 2007 - 08:14
Ljudet är ok, fattas kanske lite i mellanregistret, kanske går att lösa med modden som beskrivs ovan. Men de sitter hårt som fnn, klara inte av att ha dom på mer än 10 min. Vågar man bända upp dom eller kommer man paja passformen helt då? jag har inte haft lurar sen jag hade en freestyle med sånadär oranga lurar som alla hade då, cirka 25 år sen alltså....
Postad 28 May 2007 - 14:23
Postad 29 August 2007 - 15:53
Jag tänkte bara kolla att dessa är hopfällabara på ett smidigt sätt?
Samt är det värt att lägga på en hundring för ett par Sennheiser PX100?
Hon lyssnar mest på visor och luftigare pop
Tacksam för svar!
Postad 29 August 2007 - 18:42
Postad 27 September 2007 - 15:57
Till er som är ägare av K26P: Jag vet inte om det här har varit uppe tidigare, men jag snubblade över en intressant tråd med en moddning av denna lur. Den verkar vara tillägnad de som tycker att denna modell är för murrig i basen, och folk verkar få goda resultat. Scrolla ned en bit i följande länk för att hitta den. Enjoy!
http://www.head-fi.o...hlight=akg k26p
Prövade den moden på mina k26p precis nyss,
Postad 02 October 2007 - 14:10
Postad 21 October 2007 - 17:07
Vill heller inte ha allt för stora saker på huvudet..
Är k26 ett lyft pga att de är slutna ?
Bara lite tips hade vart kul i priser mellan 400-700kr?
Postad 23 October 2007 - 22:18
de går för 800 på dustinhome men man kan få dom lite billigare om man har studentkort
Postad 27 October 2007 - 08:08
De funkar ju fortf att lyssna på...
Postad 28 October 2007 - 22:46
AKG K 412 P - En välljudschock
Postad 06 December 2007 - 20:40
Testade snabbt i datorn min och oj, sikken fin och djup bas.
Impad.
Jag köpte dessa på känsla, dvs har ej provlyssnat på dessa.
När jag testade dessa på min förstärkare, Onkyo SR600E så lät det enbart från vänster snäcka.
Antar att min hörlursingång ELLER phonopluggen som sitter i hörlursingången inte är som det ska.
Jag kommer att felsöka det.
Har ni råkat ut för något likande?
Jaja, AKG K26 P är en jäkla trevlig lur ialla fall.
Jag är nöjd.
Ha det!
Hälsningar//Ahlgren
Postad 07 December 2007 - 10:20
Ett varningens finger höjjer jag dock för K26:orna. De är fruktansvärt obekväma och jag kommer på mig själv med att flytta lurarna för att skummgummibitarna, som vilar mot huvudet, trycker ner som spikar i skallbenet. Trycket mot öronen gillar jag heller inte och kan jämföras med Sony MDR-V serie för er som testat dom.
Postad 29 December 2008 - 12:00
Jag har ägt ett par K26P i drygt ett år och har varit helnöjd, tyvärr har det blivit glapp i sladden men jag har som sagt varit så nöjd men hörlurarna att jag tänkt skaffa dem igen. Dock verkar det som att de inte längre tillverkas, jag har googlat samt kollat pricerunner och prisjakt. Är det någon som känner till att K26P inte längre kan köpas? Och i så fall; vilka liknande hörlurar ska jag satsa på? Jag kan tänka mej att lägga upp till 500-lappen och jag kommer att koppla hörlurarna till min ipod.
Tack på förhand för svar, ha det bra!
Postad 29 December 2008 - 18:43
AKG K 414 P är vad jag vet exakt likadana som K26P, bara ny modell beteckning. Annars kan du ju ta ett steg upp till K 518 DJ, dock rekommenderar jag att prova de först då huvudbandet är rätt litet, passade inte på mitt huvud på något vettigt sätt.Hej!
Jag har ägt ett par K26P i drygt ett år och har varit helnöjd, tyvärr har det blivit glapp i sladden men jag har som sagt varit så nöjd men hörlurarna att jag tänkt skaffa dem igen. Dock verkar det som att de inte längre tillverkas, jag har googlat samt kollat pricerunner och prisjakt. Är det någon som känner till att K26P inte längre kan köpas? Och i så fall; vilka liknande hörlurar ska jag satsa på? Jag kan tänka mej att lägga upp till 500-lappen och jag kommer att koppla hörlurarna till min ipod.
Tack på förhand för svar, ha det bra!
Postad 29 December 2008 - 19:09
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Kåpor till Nya iPod Nano
13 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler