Postad 26 February 2006 - 19:44
Är det inte lite konstigt att den sänds lördag till söndag? Brukar det inte alltid vara söndag till måndag, i alla fall de senaste gångerna?
Postad 28 February 2006 - 19:46
Oscarsgalan kommer att kommenteras av allas vår favorit Hans Wiklund..
Låter tokbra enligt mig.
Tur att man inte slängt ut videon ännu..:-)
Låter tokbra enligt mig.
Tur att man inte slängt ut videon ännu..:-)
Postad 28 February 2006 - 20:26
Måste verkligen se Oscar galen iår, men jag förstår inte riktigt. Börjar den sändas runt 23 på lördagen, och under natten/morgonen på söndagen, eller börjar den sändas på kvällen under söndagen och pågår under natten/morgonen på måndagen?
MVH
MVH
Postad 01 March 2006 - 16:07
Vet ej var du får uppgifterna ifrån, men enligt "femmans" tablå, så börjar det hela natten mot måndag.Är det inte lite konstigt att den sänds lördag till söndag? Brukar det inte alltid vara söndag till måndag, i alla fall de senaste gångerna?
01:00 - Oscar pre-show
Klockan 01.00 startar ”Red Carpet show” där vi får möjlighet att följa stjärnorna på röda mattan. Vem har den mest uppseendeväckande klänningen? Vem har den snyggaste frisyren? Vi får även intressanta intervjuer med världens största filmstjärnor.
Klockan 02.00 visas den direktsända galan från The Kodak Theatre at Hollywood & Highland. Jakten på de hett åtråvärda Oscarsstatyetterna kommenteras av filmexperten Hans Wiklund.
Står också på index sidan:
Oscarsgalan går av stapeln natten mellan 5:e och 6:e mars
Redigerat av Mephisto, 01 March 2006 - 16:08.
Postad 01 March 2006 - 16:14
Konstigt, min kalender måste vara fel. Men det var ju synd eftersom jag skall vara i skolan på måndag. Vilket skit.
Postad 01 March 2006 - 18:08
Det enda problemet jag har är att hitta någon som har kanal 5 som man kika hos
Postad 01 March 2006 - 19:22
Men hur länge pågår den ungefär? Räcker ett 4timmars band? Eller måste jag spela in i LP? 
Allvarligt talat
Allvarligt talat
Postad 01 March 2006 - 19:59
Förra gången tror jag den höll på dryga 5 timmar,även fast den skulle hålla på 7 enligt tablån (om jag kommer ihåg rätt,det var ju ändå ett år sedan
)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
49 filmer
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?