Dels uppstår detta för mig varje gång jag ska se en ny DVD film, och ibland även varje gång jag väljer att se ett speciellt kapitel på en viss film..
Panasonic SC-HT855 Hembio-paket
Startad av
Unregisteredd0598281
, Jul 03 2006 08:07
53 svar till detta ämne
Panasonic SC-HT855
(Högtalarpaket för hembio)
|
0
|
(12)
|
Inga priser |
4 relaterade trådar
Någon som vet skillnaden? (1 inlägg)
|
19 år sedan |
Panasonic SC-HT855EG-S eller LG LH-T760SB (6 inlägg)
|
19 år sedan |
trött på z-5500 brummet.. (7 inlägg)
|
19 år sedan |
Panasonic SC-HT850 eller Pioneer DCS313? (0 inlägg)
|
22 år sedan |
Postad 24 May 2007 - 10:33
har ni oxå upplevt problem med att subwoofer level ändras till max titt som tätt?
Dels uppstår detta för mig varje gång jag ska se en ny DVD film, och ibland även varje gång jag väljer att se ett speciellt kapitel på en viss film..
Postad 05 November 2007 - 15:09
Okej, jag kopierar mitt inlägg från AV forums i hopp att någon annan HT855-ägare svarar (eller någon som vet hur/om man kan gå runt detta problem).
Är det bara jag som är riktigt sur över att man inte kan få ut DTS 5.1 genom optisk in?
Jag köpte nyss en PS3 så jag behöver bara detta paket för ljud-delen nu, men nu har man ju märkt att den endast accepterar Dolby surround och PCM genom optisk kabel.
Någon som råkar ha ett förslag om hur man kan "gå runt" detta problem så man kan få ut DTS 5.1 också?
Är det bara jag som är riktigt sur över att man inte kan få ut DTS 5.1 genom optisk in?
Jag köpte nyss en PS3 så jag behöver bara detta paket för ljud-delen nu, men nu har man ju märkt att den endast accepterar Dolby surround och PCM genom optisk kabel.
Någon som råkar ha ett förslag om hur man kan "gå runt" detta problem så man kan få ut DTS 5.1 också?
Postad 10 March 2008 - 09:21
Precis samma dilemma som mig. Jag har detta hembiopaket och köpte precis en ps3a som e riktigt grym. Jag blev så frustrerad att jag slet bort ht855 paketet direkt och ställde det i skamvrån. Sedan tryckte jag dit en gmmal trotjänare till förstärkare och mina gamla högtalare. Så just nu kör jag allt genom PS3an och det funkar bra. Ska nog sälja ht855 paketet.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
0
Någon som vet skillnaden?
15 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?