Jag sa ju att den var stor heheÄntligen hemma med TV:n.
Det var en STOOOR kartong.![]()
Funderingar:
Jag har ännu inte blivit klok på om inställningen för bildformat gäller per kanal eller för alla kanaler.
Har inte hunnit labba med det.
Inställningarna sparas för varje ingång, inte kanal.
dvs hdmi1 har sina hdmi2 har andra
samma för ext1, 2 osv
Jag tror de menar att du måste dra en separat för ljudet eftersom dvi - HDMI inte innehåller ljud som en hdmi - hmdi kabel gör. Huruvida det är digitalt eller inte är jag dock osäker på. Jag har kopplat mitt ljud till min förstärkare.Ok, tack för svaret!
Men en fråga till:
I manualen står det att om man kör dator via DVI->HDMI så måste man också mata skärmen med digitalt ljud. Innebär det att man inte får nån bild om man inte samtidigt matar skärmen med digitalt ljud? Det verkar ju helknasigt i så fall!
Eller är det bara så att när man tar in bild via HDMI så kan man inte samtidigt ta in ljud via den analoga ingången? Jag kommer ju ändå inte att använda TVns högtalare för datorljudet, det köra jag in i hembion... :-)
Tack på förhand!
//
hehe jag hann sno åt mig en
Nix. Nu kan de inte ens lämna leveransbesked. Har varit i kontakt med de 2 affärerna i Helsingborg som också hade hyfsat pris på TV:n men de sållde de sista igår!!!! En av dem sa minst 3 veckor. En annan att han blev lovad leverans nästa vecka. Funderar på att titta på annat fabrikat. Blev rekommenderad LG:s LB1R men man vill ju se den live först.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
TV-apparater med inbyggd digitaltuner
3 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?