Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Microsoft - Wireless Racing Wheel

173 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Postad 19 maj 2007 - 09:56

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlĂ€gg
  • 0
Prova kör F1 bilarna med vanlig handkontroll i Forza2 demot, sen byter du till ratt. Tycker man har mycket mer kontroll med ratten faktiskt. Sen tror jag det Àr en vanesak om det Àr svÄrare eller ej, jag har bara kört ca 1 timme med ratten och det kÀnns lÀttare och lÀttare för varje gÄng.

Postad 19 maj 2007 - 11:58

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0
Tycker det Àr lÀttare att fÄ bra tider med handkontroll iaf. KrÀvs mycket mer för att fÄ bra varv med en ratt kÀnns det som.

Postad 19 maj 2007 - 12:16

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

• 1 086 inlĂ€gg
  • 0
Ingen utav segrarna i Turn 10:s demo tÀvling anvÀnde handkontroll utan körde med ratt. Nu har jag inte provat ratten men det verkar konstigt om samtliga vinnare anvÀnde ratt om det Àr lÀttare att fÄ bÀttre tider med handkontroll. :)

Jag vill gÀrna tro att det Àr lÀttare med ratt för de kör sÄ grymt mycket fortare Àn vad jag klarar med handkontroll... :wub:

Postad 19 maj 2007 - 12:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0

Ingen utav segrarna i Turn 10:s demo tĂ€vling anvĂ€nde handkontroll utan körde med ratt. Nu har jag inte provat ratten men det verkar konstigt om samtliga vinnare anvĂ€nde ratt om det Ă€r lĂ€ttare att fĂ„ bĂ€ttre tider med handkontroll.  :wub:

Jag vill gÀrna tro att det Àr lÀttare med ratt för de kör sÄ grymt mycket fortare Àn vad jag klarar med handkontroll... :P

<{POST_SNAPBACK}>

JAG tycker det Àr lÀttare med handkontroll. Sen vad andra tycker Àr lÀttare har jag ingen aning om :)

Postad 19 maj 2007 - 13:55

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlĂ€gg
  • 0
UrsÀkta mig, men: F1-bil?

Har du ett annat demo Àn vad jag har, för i mitt Àr det ingen F1-bil med.

Postad 22 maj 2007 - 20:25

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • LĂ€rjunge

• 320 inlĂ€gg
  • 0
Nu börjar det nÀrma sig ett inköp av denna ratt i och med Forza 2. MEN, har samma frÄga som tidigare stÀlldes i denna trÄd - kommer jag att kunna fÀsta den pÄ mitt vardagsrumsbord?

Under min bordsskiva, kommer det 4 cm in en trÀbalk som sticker ned 5,5 cm. Kommer jag att kunna fÀsta ratten i bordet?

Postad 22 maj 2007 - 23:00

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0

Nu börjar det nÀrma sig ett inköp av denna ratt i och med Forza 2. MEN, har samma frÄga som tidigare stÀlldes i denna trÄd - kommer jag att kunna fÀsta den pÄ mitt vardagsrumsbord?

Under min bordsskiva, kommer det 4 cm in en trÀbalk som sticker ned 5,5 cm. Kommer jag att kunna fÀsta ratten i bordet?

<{POST_SNAPBACK}>

Blir nog svÄrt. Det gÄr utmÀrkt att ha ratten i knÀt annars.

Postad 23 maj 2007 - 21:11

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlĂ€gg
  • 0
Hur mycket lÄter ratten?

Jag va och kÀnde pÄ en i affÀrn och den lÄter ju (som alla FF rattar) litegrann nÀr man svÀnger med den (ljudet av motorerna som.. ja.. rör sig, utan ström sÄ att sÀga). Men hur mycket lÄter den nÀr den Àr igÄng och kÀmpar?

Postad 23 maj 2007 - 21:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0
Jag spelar iofs med rÀtt högt ljud men jag har inte upplevt nÄgra ljud frÄn ratten som irriterar direkt.

Postad 24 maj 2007 - 20:12

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlĂ€gg
  • 0
Likt ett litet mongo stod jag och hÀngde pÄ lÄset pÄ tevespelsbutiken idag och köpte mig en sÄnhÀrninga ratt, har provat den i nÄgon timme nu och mina första intryck Àr inte helt olika alla andras;

TDU och PGR3, helt ###### ospelbara första tio minutrarna, sen efter lite instÀllningar och justeringar sÄ blir det spelbart men fortfarande rÀtt skevt.

Forza 2 demot, skalade direkt av ca 2 sekunder pÄ min tid (jag har inte pressat sÄ hÄrt med handkontrollen men Ànnu mindre med ratten).

Det kÀnns som att arkadiga bilspel blir rÀtt knöliga att spela med ratten dÄ de oftast krÀver fullt rattutslag (i spelet dÄ) pÄ vÀldigt kort tid (vilket nÀstan aldrig sker i verkligheten) medans ett mer simulatorliknande spel som forza 2 bara blir sÄ mycket roligare med ratt.

Nu kan jag inte vÀnta pÄ fullreleasen av F2 lÀngre, det mÄste slÀppas nyss! ;)

Helt klart nöjd med mitt köp, det Àr bara att hiva TDU och PGR3, men det gör nÀstan inget.

Postad 25 maj 2007 - 01:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0

Likt ett litet mongo stod jag och hÀngde pÄ lÄset pÄ tevespelsbutiken idag och köpte mig en sÄnhÀrninga ratt, har provat den i nÄgon timme nu och mina första intryck Àr inte helt olika alla andras;

TDU och PGR3, helt ###### ospelbara första tio minutrarna, sen efter lite instÀllningar och justeringar sÄ blir det spelbart men fortfarande rÀtt skevt.

Forza 2 demot, skalade direkt av ca 2 sekunder pÄ min tid (jag har inte pressat sÄ hÄrt med handkontrollen men Ànnu mindre med ratten).

Det kÀnns som att arkadiga bilspel blir rÀtt knöliga att spela med ratten dÄ de oftast krÀver fullt rattutslag (i spelet dÄ) pÄ vÀldigt kort tid (vilket nÀstan aldrig sker i verkligheten) medans ett mer simulatorliknande spel som forza 2 bara blir sÄ mycket roligare med ratt.

Nu kan jag inte vĂ€nta pĂ„ fullreleasen av F2 lĂ€ngre, det mĂ„ste slĂ€ppas nyss!  ;)

Helt klart nöjd med mitt köp, det Àr bara att hiva TDU och PGR3, men det gör nÀstan inget.

<{POST_SNAPBACK}>

AMEN! Men sen utvecklades bÄde TDU och PGR3 innan ratten kom ut sÄ det Àr itne sÄ konstigt de inte fungerar sÄ bra. Hoppas pÄ att ratten funkar bra med Dirt ocksÄ. Om jag fÄr ner det förbaskade demot ngn gÄng.

Postad 25 maj 2007 - 07:08

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlĂ€gg
  • 0
Jo, 25% Àr inte roligt att sitta och glo pÄ...

Postad 25 maj 2007 - 14:58

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlĂ€gg
  • 0
Jag har en liten frÄga;

Kan man byta plats pÄ kontrollenheterna?

AltsÄ, jag sitter och surfar runt pÄ t.ex marketplace eller kör gears eller nÄgot annat bra, sen fÄr jag för mig att köra exempelvis forza 2 demot med min ratt, men den Àr ju dÄ inloggad som kontroll nummer 2 (övre högra kvadranten), hur gör jag dÄ?

Jag vill kunna anvÀnda bÄde handkontrollen och ratten pÄ samma login eller enkelt vÀxla emellan dem. Det enda sÀttet jag kan komma pÄ Àr att stÀnga av konsollen och det Àr verkligen asdrygt...

halp!

Postad 25 maj 2007 - 18:34

Mozez
  • Mozez
  • ForumrĂ€v

• 836 inlĂ€gg
  • 0
lifter, jag hÄller med, vÀldigt dÄligt att man inte kan ha bÀgge i och anvÀnda bÀgge samtidigt. Tror det skulle underlÀtta mycket i Forza 2 och dess Livery, borde vara svÄrt att lacka bilen med ratten. :)

Det nÀrmaste man kan komma Àr att Sign Out frÄn ratten, stÀnga av den kontrollen och Sign In frÄn Handkontrollen. Men i Forza2 demot krÀver det ÀndÄ en omstart av spelet. SÄ reboota boxen kanske Àr smidigast.

Postad 25 maj 2007 - 22:16

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlĂ€gg
  • 0
Hoppas dom kommer med en fix...
LÄter nog sÄ bökigt....

Borde vÀl vara en enkel sak att fixa om dom nu ens vet om det :)

Postad 27 maj 2007 - 21:52

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1 040 inlĂ€gg
  • 0
I USA sÀnker Microsoft priset pÄ ratten med 20$ lagom tills Forza 2 slÀpps. NÄgon som har hört om de följer efter i Sverige? Inte sÄ troligt va?

http://xbox360.ign.c...1/791960p1.html

Postad 27 maj 2007 - 21:56

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 740 inlĂ€gg
  • 0
Inte sÀrskilt troligt nej...men man vet aldrig.

Om inte annat kan man ju tycka att det borde dyka upp en del bundles med Forza 2 + ratt.

Men det Àr ju vad JAG tycker förstÄs... :)

Postad 27 maj 2007 - 22:22

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0

Om inte annat kan man ju tycka att det borde dyka upp en del bundles med Forza 2 + ratt.

Men det Àr ju vad JAG tycker förstÄs... :)

<{POST_SNAPBACK}>

Finns. http://www.webhallen...od.php?id=74350

Postad 28 maj 2007 - 21:33

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1 040 inlĂ€gg
  • 0

Men det Àr ju vad JAG tycker förstÄs... ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag frÄgade om dom skulle börja med bundle pÄ EBGames (GBG). Han sa att det var en del som hade frÄgat efter det sÄ dom diskuterade om att ta upp det med microsoft.

Kan ju alltid hoppas..

Postad 28 maj 2007 - 21:54

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlĂ€gg
  • 0
Förmodligen ersÀtter ju forza 2 PGR3 som kommer med ratten i dagslÀget.

EB Games i uppsala sa att de troligtvis kommer ha bundles med logitechratten... eller om det va game kanske..

Postad 29 maj 2007 - 17:36

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

• 1 086 inlĂ€gg
  • 0
Ni som har ratten, hur Àr pedalerna.
Microsoft skriver:
‱ Tryck gasen i botten – pedalerna fungerar pĂ„ flera underlag och kĂ€nns som pĂ„ riktigt med motstĂ„nd och spĂ€nning.

Blir det trögare ju mer du trycker ner bromsen?
Gaspedalen trög ocksÄ, dvs inte sladdrig?

Postad 29 maj 2007 - 17:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0

Ni som har ratten, hur Àr pedalerna.
Microsoft skriver:
‱ Tryck gasen i botten – pedalerna fungerar pĂ„ flera underlag och kĂ€nns som pĂ„ riktigt med motstĂ„nd och spĂ€nning.

Blir det trögare ju mer du trycker ner bromsen?
Gaspedalen trög ocksÄ, dvs inte sladdrig?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej. Det Àr ingen FF i pedalerna. Vanlig fjÀder. De Àr definitivt inte sladdriga dock.

Postad 30 maj 2007 - 06:51

bono82
  • bono82
  • LĂ€rjunge

• 311 inlĂ€gg
  • 0
Är pĂ„ G att köpa ratten idag, har dock en liten frĂ„ga:

Kan man stÀlla in sÄ man gasar och bromsar med "paddlarna" pÄ baksidan? nÀr jag anvÀnt ratt förr har det alltid börjat spÀnna nÄt extremt i mina fötter efter ett tag.. sÄ det Àr nÀstan ett mÄste att man kan byta om detta hÀnder med denna ocksÄ.

Postad 30 maj 2007 - 07:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0

Är pĂ„ G att köpa ratten idag, har dock en liten frĂ„ga:

Kan man stÀlla in sÄ man gasar och bromsar med "paddlarna" pÄ baksidan? nÀr jag anvÀnt ratt förr har det alltid börjat spÀnna nÄt extremt i mina fötter efter ett tag.. sÄ det Àr nÀstan ett mÄste att man kan byta om detta hÀnder med denna ocksÄ.

<{POST_SNAPBACK}>

Inte vad jag har sett. Skulle inte tro det Àr en bra idé heller. Pedalerna Àr analoga och paddlarna digitala sÄ det skulle betyda att du fÄr max gas och max broms varenda gÄng du trycker ner paddlarna. Funkar möjligtvis i arkadracers men i spel som PGR3, Forza, Dirt osv kommer du bara snurra runt en massa dÄ.

Postad 30 maj 2007 - 08:16

bono82
  • bono82
  • LĂ€rjunge

• 311 inlĂ€gg
  • 0
Ok, det var lite illa.. blir man trött i fötterna av att köra? har lÀst att dessa pedalerna ska va rÀtt bra utformade sÄ de inte Àr sÄ höga som de flesta andra rattar.

Sen slog en annan tanke mig med pedalerna, jag har matta under mitt soffbord som jag ju ogÀrna flyttar, kan man fÄ de att ligga stadigt pÄ ett sÄnt underlag?

Postad 30 maj 2007 - 08:19

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlĂ€gg
  • 0
Den ligger bra stadigt pÄ min matta iaf sÄ jag tror inte att det skall vara nÄgra problem. Sen Àr den utformad sÄ att hÀlarna tar i en del pÄ pedalerna sÄ att dem ej "glider fram".

Postad 30 maj 2007 - 08:24

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlĂ€gg
  • 0
Har spelat 2,5 timmar som max i strÀck och jag har aldrig fÄtt kramp i fötterna av pedalerna, var faktiskt lite rÀdd för det ocksÄ.

Postad 30 maj 2007 - 08:35

bono82
  • bono82
  • LĂ€rjunge

• 311 inlĂ€gg
  • 0
Ok, det lÄter bra :mellow:
vad kan man sÀga e normalhöjden att ha ratten i? jag har som mÄnga andra ocksÄ ett relativt lÄgt soffbord (det Àr dock i höjd med sittdynorna i soffan) som jag Àr lite tveksam till att höjden blir bra om man spÀnner fast den i bordet..

Postad 30 maj 2007 - 08:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0
Du kan utan problem köra med ratten i knÀt. Det gör jag. Det tar ett litet tag att vÀnja sig men det funkar utmÀrkt tycker jag. Har provat spÀnna fast ratten ocksÄ och tycker inte det Àr ngn skillnad.

Postad 30 maj 2007 - 09:02

bono82
  • bono82
  • LĂ€rjunge

• 311 inlĂ€gg
  • 0
Ok, det jag reagera över med att ha den i knÀt Àr att det inte finns nÄt som liksom spÀnner fast den i knÀt, hade det pÄ en gammal ratt till xbox 1, den hade klaffar pÄ sidan som man drog ihop sÄ satt den fast i knÀt..kanske inte super bekvÀmt iof :mellow:

Postad 30 maj 2007 - 09:21

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlĂ€gg
  • 0
Jag va ocksÄ rÀdd för att den inte skulle funka bra att ha i knÀt, sÄ innan jag köpte min ratt letade jag ut ett soffbord (typ) som gick att ha som bord till ratten, men det vahelt onödigt dÄ det skönaste Àr att ha ratten i knÀt. Den Àr vÀlvd sÄ den ligger bra i knÀt och gummibeklÀdd pÄ undersidan sÄ den inte ska glida ivÀg. Sen har man den inte knÀt som jag först tÀnkte mig, utan det Àr mera att den ligger pÄ lÄren/knÀna. Mycket mycket bra lösning imo.

Och angÄende pedalerna, om du anvÀnder dem som du anvÀnder pedalerna pÄ en riktig bil (dvs att du gasar och bromsar med höger fot) sÄ blir man inte sÄ trött i fötterna eller benen för om du (som mÄnga gör) hÄller vÀnster fot pÄ bromsen och höger fot pÄ gasen sÄ blir du lÀtt trött i vÀnsterbenet för det alltid hÄlls spÀnnt och beredd att bromsa, men efter som att du aldrig nÄgonsin skall bromsa och gasa samtidigt sÄ Àr det bÀttre att köra som man gör i verkligheten. DÄ behöver du dessutom inte sitta med benen lika tÀtt ihop nÀr du kör utan kan enklare hitta en bekvÀm körstÀllning. Hittar du dessutom nÄgot att lÀgga vÀnsterfoten pÄ (som det brukar finnas i riktiga bilar) sÄ blir det toppen.

Postad 30 maj 2007 - 09:29

bono82
  • bono82
  • LĂ€rjunge

• 311 inlĂ€gg
  • 0
LÄter lovande, man kan ju alltid snickra ihop ett litet klaffbord eller nÄt att ha som stÀllning, men det blir ett senare problem.

felet jag gjort med min förra ratt var troligen att ha vÀnster foten vilande pÄ bromsen, vilket nÀr man tÀnker pÄ det Àr helt fel, sÄ kör ju som sagt inte jag min bil Ätminstone :mellow:

nu blev man Ànnu mer sugen pÄ att springa och köpa ratt! det kommer ju förhoppningsvis fler spel Àn forza 2, tex dirt, pgr4, nya rallisport.. och kanske Àven forza 3

Postad 30 maj 2007 - 09:37

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlĂ€gg
  • 0
Jo, jag provade sitta sÄ med vÀnster fot pÄ bromsen, men det slutade bara med att jag tvÀrnitade varje gÄng jag skulle vÀxla, gissar att det Àr vÀnsterfoten som Àr van vid att göra nÄgot nÀr den ligger pÄ en pedal.. muskelminnet Àr starkare Àn koordinationsförmÄgan antar jag :mellow:

Postad 30 maj 2007 - 18:08

bono82
  • bono82
  • LĂ€rjunge

• 311 inlĂ€gg
  • 0
DÄ har man inhandlat ratten idag och kört ca 10min hittills, första intrycket Àr att det kommer ta mÄnga timmar innan man blir van :mellow:

jag tyckte nog att det va skönare att anvÀnda bÀgge fötterna ÀndÄ, var rÀtt svÄrt att flytta högerfoten mellan gas och broms hela tiden..

begriper mig inte pÄ riktigt hur man ska stÀlla in alla vÀrdena pÄ ratten dock, sÄsom deadzones..

Postad 30 maj 2007 - 18:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0
Har inte sett ngt spel man kan göra det i förutom Forza 2.

Postad 30 maj 2007 - 19:14

Mozez
  • Mozez
  • ForumrĂ€v

• 836 inlĂ€gg
  • 0
Nja, i TDU kan man ocksÄ Àndra deadzone, och nÄt mer. Men i TDU fick jag aldrig till det med ratten, toksvÄrt.
I Forza2 kör jag default-vÀrden, vilket jag tycker fungerar bra.

Postad 30 maj 2007 - 19:22

bono82
  • bono82
  • LĂ€rjunge

• 311 inlĂ€gg
  • 0
jo default fÄr gÄ sÄ lÀnge, Àr nog mest trÀning.

jag köpte ratten begagnad (den var köpt jan-07 och jag fick kvitto), men jag mÀrkte nÀr jag börja spela att trycka vÀnster pÄ d-pad funkar ibland om man trycker stenhÄrt, NÄgon annan som har det problemet? FÄr vÀl ta och byta den kanske..

sen stÀller inte ratten sig i mittenlÀge om man snurrat pÄ den, Àr vÀl inget med det men jag reagera lite pÄ det bara..

Postad 31 maj 2007 - 09:18

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlĂ€gg
  • 0
Har samma problem med vÀnster D-pad, inget jag stör mig pÄ direkt. Kan det vara ett fabrikationsfel frÄn MS sida?

Postad 31 maj 2007 - 09:28

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlĂ€gg
  • 0
Samma hÀr, d-paden Àr ju vÀrdelös pÄ bÄde handkontrollerna och ratten.

Postad 31 maj 2007 - 11:32

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlĂ€gg
  • 0
DÄ verkar det ju vara ett ganska allmÀnt fel dÄ, ingen vits att byta ut med andra ord. Kan ju bara hoppas att det kommer en patch sÄ man kan anvÀnda handkontrollen samtidigt i tex Forza2.

Postad 31 maj 2007 - 11:56

bono82
  • bono82
  • LĂ€rjunge

• 311 inlĂ€gg
  • 0
Jag blev riktigt frustrerad pÄ det, min Àr kanske sÀmre Àn andra, för man fick sitta och trycka och röra runt med d-paden för att den skulle gÄ Ät vÀnster.

Postad 31 maj 2007 - 13:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0
Verkar som din Àr trasig dÄ. Min D-pad fungerar utmÀrkt.

Postad 31 maj 2007 - 14:53

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlĂ€gg
  • 0
Vad har MS för garanti pÄ tillbehör ?
Tror ni man fÄr en ny ratt för att D-paden Àr lite glapp?
Jag behöver ju inga pedelar och sÄ.
Man orkar ju inte gÄ tillbaka till affÀren med den och Àn mindre att skicka in den nu nÀr Forza Àr hÀr, jag bor 10 mil dÀrifrÄn jag köpte ratten. Funderar pÄ att spela igenom Forza med ratten och sedan byta ut den.

Postad 09 juni 2007 - 11:48

auToeXeC
  • auToeXeC
  • LĂ€rjunge

• 323 inlĂ€gg
  • 0
hmm jg kan inte ens installera min ratt. Stoppar in CD med drives men dĂ„ startar bara spelet. suck.. Är jag verklgien sĂ„ vĂ€rdelös?

Postad 09 juni 2007 - 15:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0

hmm jg kan inte ens installera min ratt. Stoppar in CD med drives men dĂ„ startar bara spelet. suck.. Är jag verklgien sĂ„ vĂ€rdelös?

<{POST_SNAPBACK}>

Du behöver inga drivrutiner. De följde med en update i vÄras.

Postad 11 juni 2007 - 15:08

BuTTuS
  • BuTTuS
  • ForumrĂ€v

• 503 inlĂ€gg
  • 0
Funkar det bra att ha ratten i knÀt eller bör man sÀtta fast den i bordet?

Postad 11 juni 2007 - 15:49

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlĂ€gg
  • 0

Funkar det bra att ha ratten i knÀt eller bör man sÀtta fast den i bordet?

<{POST_SNAPBACK}>

FrÄgan har stÀllts och blivit besvarad minst en gÄng, sÀkert fler, tidigare i trÄden.
Eftersom jag kan lÀsa sÄ kan jag svara dig, folk tycker det fungerar bra att ha den i knÀt.

Postad 11 juni 2007 - 17:52

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1 551 inlĂ€gg
  • 0
Ja det funkar kanon att ha den i knÀt

Postad 11 juni 2007 - 17:56

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlĂ€gg
  • 0
Jag har den hellre i knÀt Àn fastskruvad i ett bord faktist.
De som sÀger att det inte gÄr att slita i den lika mycket nÀr man har den i knÀt Àr antingen samma personer som sÀger att det inte gÄr att köra bakhjulsdrivna bilar i forza2 eller sÄ har de inga benmuskler, ratten i knÀt Àr da shit.

Postad 11 juni 2007 - 18:42

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlĂ€gg
  • 0
Jepp. KnÀt funkar utmÀrkt.

2 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 2 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.