Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Cooltek 3000?

56 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 August 2008 - 17:45

jay-jay
  • jay-jay
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0

Det kanske är svårt att avgöra på bilden, men ska denna spricka ha så stor betydelse?

Tycker inte det ser ut som om sprickan borde ha betydelse, men då den fanns när du fick lådan vet du ju inte vad som har hänt och sladden kan lika gärna vara av innanför gummit någonstans.

Jag använder 5.0.0.5017 som drivrutin.
När jag tänker efter hade jag problem med en nyare drivare som jag testade. Fast då var det att jag inte kunde komma åt kalibreringen så därför tog jag en äldre. Touchen funkade dock även om den inte var kalibrerad rätt.
Jag kör föresten XP, kan kanske vara bra att veta.

Postad 25 August 2008 - 20:51

ebonite
  • ebonite
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Okej, jag har nästan gett upp och jag mailade Inet nu och ska få skicka in chassit ill dem. Det enda som oroar mig är att jag får pengarna tillbaka istället för att få detta reparerat eller utbytt, det har utgått nu enligt deras sida. Som sista utväg tänker jag testa med ett annat nätagg och moderkort imorgon.

Tack för hjälpen!

Postad 25 August 2008 - 21:08

Razoooor
  • Razoooor
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Okej, jag har nästan gett upp och jag mailade Inet nu och ska få skicka in chassit ill dem. Det enda som oroar mig är att jag får pengarna tillbaka istället för att få detta reparerat eller utbytt, det har utgått nu enligt deras sida. Som sista utväg tänker jag testa med ett annat nätagg och moderkort imorgon.

Tack för hjälpen!

Såg detta på en sida .. kanske en ledtråd ?

Viktigt angående drivrutioner för touch-TFT:n
De medföljande drivrutinerna för touchfunktionaliteten är EJ kompatibla med Microsoft Windows Vista.

Om ni har installerat de medföljande drivrutinerna på Vista måste Vista installeras om. Installera därefter de Vistakompatibla drivrutinerna på den rena Vistainstallationen. Här finns även drivrutiner för Mac och de flesta Linuxdistributioner.

Du kan ladda ned de senaste drivrutinerna här
http://www.eeti.com..../eg/drivers.htm

Postad 27 August 2008 - 14:44

ebonite
  • ebonite
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Såg detta på en sida .. kanske en ledtråd ?

Viktigt angående drivrutioner för touch-TFT:n
De medföljande drivrutinerna för touchfunktionaliteten är EJ kompatibla med Microsoft Windows Vista.

Om ni har installerat de medföljande drivrutinerna på Vista måste Vista installeras om. Installera därefter de Vistakompatibla drivrutinerna på den rena Vistainstallationen. Här finns även drivrutiner för Mac och de flesta Linuxdistributioner.

Du kan ladda ned de senaste drivrutinerna här
http://www.eeti.com..../eg/drivers.htm

Ja och de drivrutinerna har jag testat. Har även installerat XP men skärmen fungerade inte då heller. Hur som helst så är chassit på väg tillbaka till Inet nu så vi får se vad som händer. Postar här vad som händer sedan. Tack så länge!

Postad 25 September 2008 - 18:27

ebonite
  • ebonite
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Inet tog tillbaka detta chassi så jag måste tyvärr börja jaga ett annat chassi med touchskärm. Tack för alla tips!

Postad 25 September 2008 - 18:48

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

• 3967 inlägg
  • 0
Point taken Dreadlock,

PM skickat istället.

Redigerat av Berggren, 26 September 2008 - 06:24.

Postad 26 September 2008 - 05:34

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Försäljning sker i marknaden :P

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.