Too Human
105 svar till detta ämne
Postad 03 March 2008 - 13:52
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
(Auto-inventory kan stängas av) Bra, det där lät nämligen inte helt stabilt. Vad avgör vad som är bättre liksom. Tänk om man vill ha vissa attributes men att den armorn förstörs för att en annan har aningen mer defense.
Skulle tänka mig att det går på required lvl eller item lvl, att dom har kategoriserat varenda item och satt ett level värde på det, och jag kan inte tänka mig att du har 50 items som alla skulle kunna vara aktuella för din level beroende på vilka stats du vill ha, speciellt inte om det är 50 av varje sort, t.ex. 50 armordelar eller 50 vapen osv.
Postad 03 March 2008 - 14:16
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Iofs, det har du nog rätt i. Inte som att man sitter med 50 items som man varierar mellan =P.
Postad 03 March 2008 - 16:15
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Iofs, det har du nog rätt i.
Jag har alltid rätt.
Postad 03 March 2008 - 16:19
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
MEN om man hellre vill sälja sina items än få dem förstörda så är det väl lite dåligt
Postad 03 March 2008 - 16:41
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Tja, man ju tänka sig att när man har fått ihop 50 items av någonting får man skylla sig själv om dom "skrivs över" eller stänga av det systemet, eller så är dom så dåliga vid det laget att man knappt får nå pengar som är värt besväret att sälja dom.
Postad 03 March 2008 - 16:53
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Borde finnas ett system som gör att man kan omvandla prylar till pengar direkt. Hålla på att sälja är bara drygt.
Postad 14 March 2008 - 23:12
Upp_o_ner
-
Upp_o_ner
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Ny uppdatering på devbloggen hos ign ( http://blogs.ign.com...08/03/06/82964/), ingen ny info och bara två nya screenshots (som är ganska tråkiga).
Postad 15 March 2008 - 03:42
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Detta spelet kan ju verkligen bli både skitbra och riktigt uselt. Svårt att avgöra utefter det lilla vi sett. Men nog fan har det potential!
######r där e COOP. GÖTTE!
Redigerat av Unregistered6fb5a100, 15 March 2008 - 04:00.
Postad 16 March 2008 - 13:04
iohan
-
iohan
-
Lärjunge
-
-
448 inlägg
Själv är jag riktigt sugen på detta. Hoppas det får fina, eller iaf OK betyg. Då blir det ett köp för mig.
Postad 29 March 2008 - 16:58
iohan
-
iohan
-
Lärjunge
-
-
448 inlägg
En ny Dev Diary har publicerats. Halva är om spelet och andra halvan är någon viral grej. Too Human: Dev Diary #3
Postad 09 May 2008 - 19:01
Upp_o_ner
-
Upp_o_ner
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Nytt blogginlägg (igår): http://blogs.ign.com...08/05/08/89085/ , ingen speciell blogpost egentligen. Ifrån forumet fanns dock följande länkar ifrån G4 som är bra: Too_Human_EnemiesToo_Human_WeaponsToo_Human_CombatAll_Access_Too_Human
Redigerat av Upp_o_ner, 09 May 2008 - 19:01.
Postad 13 May 2008 - 16:53
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Lite läkta saker innan MS event: Co-Op, tackar tackar     Filmer o mer bilder: http://www.gamersyde...ws_6468_en.html
Postad 13 May 2008 - 17:33
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Men det är bara online co-op va?
Edit: Tydligen =/.
Redigerat av Zoiler, 13 May 2008 - 17:37.
Postad 13 May 2008 - 20:08
Upp_o_ner
-
Upp_o_ner
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Too Human co-opting August, spelsläpp augusti 19:e for usa & 29:e för oss i europa. Jag har för mig att ett demo skulle släppas på live en månad innan spelsläpp, så demo i juli om allt går enligt planerna.
Postad 14 May 2008 - 09:27
Nyluh
-
Nyluh
-
Lärjunge
-
-
383 inlägg
Ändrat från 4-spelare coop till 2-spelare.
Uselt.
Postad 18 June 2008 - 16:10
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 10 July 2008 - 18:45
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Too Human Demo Finally Coming Microsoft announces its plans to bring E3 home.
July 10, 2008 - Microsoft has announced that its "Bringing it Home" E3 initiative will start up this year on July 14. Through Xbox Live, gamers will be able to download various content from E3, including game trailers, news from the show floor, interviews, gamerpics, themes and demos.
This will include the long awaited Too Human demo that Silicon Knights has promised would come out before the game's launch this August. Keep your Xbox 360 hooked up to a high-speed internet connection and be on the lookout for your first chance to try out Too Human.
Postad 14 July 2008 - 12:07
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Demot finns ute nu. Lite åsikter kirng det från gaffarna; Well I finished the demo...
Pros: + Getting phat loots is always fun. By the end of the demo I was kitted out in all kinds of sweet stuff and it all had unique graphics. Well done here. + Um... Did I mention loot?
Cons: - Graphics are pretty poor. Probably should have stuck with UE3 there SK. - Cutscenes and dialog are completely fucking awful. - Controls are janky as hell. Combat never feels smooth. - Skill trees are boring. I looked through the entire tree and it didn't look at all compelling. A big part of what makes these games addictive is looking forward to all those cool new abilities you get when you level. Not so much here. - Camera is complete garbage, it's never facing where it should be.
So I played about 35minutes of the demo here are some pros and cons so far.
Pros -The waterfall looks good -You get loot in the game
Cons -Bad character models -There are parts of the game that look last gen, some last last gen -So far the story is bad... but I'm not going to say the entire story is bad from just the demo -It feels like the camera works against you most of the time, it gets really annoying -I personally did not like the combat at all, I feel like I'm playing SSHD in Too Human -Animation is REALLY bad in many parts of the demo.
And now you guys know why I couldn't get myself to go back to the game's preview to record the 4*1 minutes of footage Microsoft allowed (yeah thanks for your generosity) us to do. I never could get into Diablo 1/2, so imagine this. It's not horrible (except some animations who ARE HORRIBLE), just utterly average in everything it does.
Verkar tyvärr kunna bli en flopp.
Postad 14 July 2008 - 12:50
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Kommer det ha "samma soffa coop"? Isf kan det räddas i alla fall, men som det ser ut nu kan det floppa. Men men det kommer fler bra spel
Postad 14 July 2008 - 13:18
liqwid1985
-
liqwid1985
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Hoho nu börjar det verkligen närma sig! Hoppas bara att spelet verkligen kommer leva upp till alla förväntningar man har på det. E3 är igång och filmerna börjar strömma in! Sitter bara på jobbet och degar så det plingar väl till när gametrailers kommer upp igen.
Postad 14 July 2008 - 13:21
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Hoppas bara att spelet verkligen kommer leva upp till alla förväntningar man har på det.
Verkar inte som det va om du läser dom senaste posterna om intryck från demot.
Postad 14 July 2008 - 13:27
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
***VARNING*** Dåligt skämt följer:
Spelet kanske är för mänskligt?
Postad 14 July 2008 - 13:36
liqwid1985
-
liqwid1985
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Verkar inte som det va om du läser dom senaste posterna om intryck från demot.
Jag vill gjärna skapa mig en uppfattning själv också, men givetvis ska man ha andras kritik i bakhuvet. Men jag har svårt för andras bedömningar när det gäller spel och film faktiskt. Men det visar sig! Jag får lov att ge mig till tåls. Dock så har väl Diablo 3-hysterin kanske gjort att folk lagt om fokus litegranna. Även jag själv. Men man måste ju ha något att spela under tiden också. Blir nog ett köp i alla fall.
Postad 14 July 2008 - 13:44
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Hade också sett fram emot detta spel, verka inte så bra tyvärr  . I alla fall om man skall tro recensionerna.
Demo? På xbox live? Får jag kolla nu då!
/Genis
Postad 14 July 2008 - 13:44
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
vilket skitspel, precis som jag trodde.
Postad 14 July 2008 - 13:50
liqwid1985
-
liqwid1985
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Har kollat en del på toohuman.net-forumet nu, och det är blandade känslor som jag misstänkte, men som många där skriver, det är bara ett demo och folk har vart besvika på demon förut och sen blivit possitivt överraskade av fulla spelet sedan. Jag kanske är naiv, men då får det väl vara så.
Postad 14 July 2008 - 14:08
Namil
-
Namil
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Då har man kört demot... Jag kan inte göra mycket mer än att instämma med de citat som finns en bit upp i tråden. Grafiken är inte ful... men den är långt ifrån snygg med tanke på vad man kan uppnå idag. Spelmässigt så känns det inte som dom kan bestämma sig riktigt vad för slags spel det ska vara. Det blir lite av en hack & slash minus känsla (har man kört DMC4 eller NG2 nyligen så är spelet förstört). Kameran är ordentligt usel den med. Kom fram till att det är bäst att inte röra den eftersom att den placeras ännu värre när man försöker rätta till den. Förstår inte hur spelutvecklarna kan bygga upp ett helt spel på en sån hemsk kamera. Sen var det kritik till dialogen med. Känns inte alls trovärdigt när varenda karaktär nämner nån nordisk gud i varenda mening. Verkar som författarna trodde sig vara kluriga när dom skriver dialog som "What in Odin's name is going on here?" Förstår även här varför en del tyckte den var usel. Ne, det är mycket till om detta spel ska bli en hit för demot är direkt tråkigt och uselt.
Redigerat av Namil, 14 July 2008 - 14:10.
Postad 14 July 2008 - 16:13
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Kommer det ha "samma soffa coop"? Isf kan det räddas i alla fall, men som det ser ut nu kan det floppa. Men men det kommer fler bra spel 
Offline co-op tror jag inte finns nä. Verkar som författarna trodde sig vara kluriga när dom skriver dialog som "What in Odin's name is going on here?" Förstår även här varför en del tyckte den var usel.
Det verkar ju iofs inte konstigt. De höll ju på så. Iallafall gör Tor det i X-men comics och även när New Mutants är i Asgard så använder de Odins namn som "svordom"  Vissa GAFarre är nog inte så glada i spelet med tanke på att Dennis Dyack (producenten bakom spelet) gått ut och sagt att GAF borde läggas ned eftersom de "skadar" industrin... för att de kritiserar spelet innan de spelat det. Sen förvånar det mig inte ett dugg att Morlock postar tre negativa kommentarer (spelet är 360 exklusivt  ) men de 7 första jag läste på sista tråden när jag kollade lät så här... och det är 6 "positiva", 1 "negativ". Summan av det hela är väl att man alltid ska kolla källan själv innan man läser *ahem* vinklade nyheter och sen utgå ifrån att som vanligt gillar vissa spelet och andra inte och eftersom det finns ett demo ute är det inte svårt att kolla vad man själv tycker. Just finished the demo and I really enjoyed it.I was excited for this game and it seems like it will be alot of fun.Combat was good the sword /gun stuff worked well knocking guys up and juggling them with the gun was fun it kind of had a DMC feel to it.
Obviously this is just a demo but just from the beginning of the demo to the end you could tell by the little bit you can upgrade just how much it opened up the battles it will be interesting to see what a character with alot more unlocked can accomplish.
I kind of wish the team AI did more I found it did get tough in some battles when there were swarms of enemies and essentially it was just you fighting them all but as I learned moves I found flowing in and out of combos and combat was a breeze.
Only complaint I think I would have was in the cutscenes one thing that kind of bothered me is how little emotion the characters showed in their faces and as someone who is studying game design that almost always stood out and distracted me from the cutscenes I don't know lol maybe it's just me.
Animation wise alot of people seemed to rag on it but it really isn't that bad, yeah some could be tweaked but overall it isn't as bad as everyone made it out to be.Anyways overall I found it enjoyable and I think Dennis did a good job for Niagara here
I liked the gameplay better than I would have thought. It actually plays alright and I can see why people might like it - especially in co-op play I would imagine.
The graphics weren't good though (except for the backgrounds) - the character faces reminded me of "Gun" for some reason or some other upscaled Xbox1 game.
What annoyed me the most were the invisible walls this game has. My nordic god can't walk through small bushes and jump into battle from the balconies?
All in all it played better than I would have thought, but it's not an AAA game - still slightly "against" I'm afraid.
Finished playing the demo and thought it was pretty fun. The loot was pretty awesome and I already started geting Diablo 2 flashbacks as I started collecting all the items. I have no problem with the combat because I dont see it as being any different then Diablo. I think some people here just have so much time invested in hating this game that there was no way they were going to be able to like it.
Picking up for sure next month!
Demo Limitations - Why only 1 class? Would it really have been that awful to let us try out more than the Champion? Did they think that letting us play more than 1 class for ~45 minutes would somehow satiate audiences so much that they wouldn't buy the game? On the bright side, the demo is very long and lets you get a pretty good introduction to the game.
Gameplay - Combat just feels really automated and disconnected. All you ever did in PSO was spam the same 3-hit combo but even that at least had a "feel" to it. This doesn't feel like much of anything. I like the sliding around and weapon sounds, but just doing that gets a little old. Holy christ the minibosses can be annoying -- you have to lower their shields with your guns, but as soon as you get their attention they run right for you and start knocking you down and fucking up your blasting. This feels like something that is a relic of the game's dead 4P co-op, where you would have a tank draw melee aggro while ranged DPS brings down the shields. In 1P campaign it's mostly just you desperately trying to gain distance from an invulnerable enemy that won't stop chasing you down -- not fun.
I'm still a little confused about how to pull certain moves off, like the air juggle or whatever. It doesn't help that all the enemies are 1-hit cannon fodder, so they are dead almost before you can do anything slick.
Shooting in general seems pretty useless. If you lose your lock on a target, good luck re-acquiring it in the sea of trash mobs spawned in the dungeon.
Also -- what happened to auto-salvage? The game claimed it would sell off useless crap for me, but I was still stuck manually selling junk that was worse than what I had equipped.
Story - Cutscenes are dull, boring, and have bad lip-syncing. But I wasn't playing for the story anyway. Those 3 ladies in cyberspace -- are they the Furies or something? I like the slutty one.
Final Thought - I might rent this game, just to see if and how it progresses, but I'm not expecting a great deal. It isn't terrible, but it seems like there is nothing pushing me forward. It's the sort of game where you hit one frustrating puzzle or boss, then you stop playing and never bother to pick it back up again.
It's not that bad,in fact it's pretty awesome...been playing the demo for an hour and a half and i'm still not finished,seriously the demo is great and i can't wait for the whole game,and this is only playing one class with no co-op and all.I love it.
I just beat the demo, took me 1 hour and 30mins, very long for a demo or maybe I just suk as I'm new to this type of game.
I found the game very fun to play and really liked the art/direction of the game. The dual analogue battle system is like mouse clicking on crack simplified for console gamers. From what I pld I really enjoyed it, will wait for reviews to see how the whole game is like if there is more variation in enemies and levels throughout the whole game.
Is there any similar games out right now that is similar to Too Human?
I'll post some things people haven't noticed yet.
Pros: -No loading evar -Tons of characters on screen. 40+? -Enemies types, each race has different classes kinda like the brutes in Halo 3. -Faces with real-time wrinkles!
Cons: -fighting on stairs sucks -invisible walls -shallow controlls
Remember everyone this is GAF, people are exaggerating.
The complaints with the combat are relevant, but not as extreme as some say. Just make sure you always are locked onto something and you wont see any of the swinging-at-nothing stuff. When you get the big combos without missing or stopping it looks really cool.
Try not to over think the controls, they are simple. Think about the encounter and the enemies; order of attack. All the encounters (in the demo) were pretty easy, but when they start throwing the enemies with status effects, more shields etc. it should get more challenging.
It's basically Baldurs Gate on the roids.
I liked the demo, will buy day one.
Redigerat av Zoiler, 14 July 2008 - 16:14.
Postad 14 July 2008 - 16:19
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Sen förvånar det mig inte ett dugg att Morlock postar tre negativa kommentarer (spelet är 360 exklusivt )
Hmm, det kan man säga om det du postade nyss också isf.  När jag postade inlägget var tråden relativt ung (nu 16+ sidor) och det var verkligen inte mycket postivt skrivet alls i tråden då.(Notera att jag postade en quote från BlimBlim (gamersyde), han trollar inte imo) För den om vill bilda en egen uppfattning om hur gaffarna tycker och inte hur Zoiler vill vinkla det så finns tråden här. Men jo, GAF kan nog vara lurig på just Too Human med tanke på Dennis Dyacks "trollande" där.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 July 2008 - 16:26.
Postad 14 July 2008 - 21:14
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Hmm, det kan man säga om det du postade nyss också isf. 
Vadå, skulle jag postat ännu mer negativt? Typ 5 vs 5 for att vara helt fair? Du har redan bevisat att det finns negativa intryck. Jag tog bara 7 raka för att visa att det inte bara finns negativa intryck utan också en hel del positivt. Du såg ju själv reaktionerna i tråden när du skrev dina citat, vissa utgår direkt från att spelet verkar vara skit. Jag tänkte även på att du kanske postat när tråden var ung så jag kollade tiden du postade och jämförde med tråden. Och visst fanns det positiva intryck du kunde valt. Blimblim skriver bara en åsikt, jag tror inte att de andra som skriver sina negativa åsikter trollar heller. Men om man däremot selektivt visar enbart negativt så... tveksamt om du gjort ett inlägg om det enbart varit positivt. Anyway, det var precis samma sak med Tales of Vesperia demot. Först negativt och sedan mer postiivt. Man ska inte dra förhastade slutsatser.
Postad 14 July 2008 - 21:59
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Seriöst gubbar, egentligen ska vi skita i dom kommentarerna helt och hållet och vänta tills vi spelat det. Det blir säkert jävligt kul i slutändan!
Postad 14 July 2008 - 22:04
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det blir säkert jävligt kul i slutändan! 
Det där låter lite väl vinklat
Postad 14 July 2008 - 23:33
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Det där låter lite väl vinklat 
Lair är säkert jävligt kul med.  Nej men seriöst, den som lever får se. Coop kan ju väga upp en del om småproblem, synd vi inte får splitcoop dock.
Redigerat av Unregistered6fb5a100, 14 July 2008 - 23:33.
Postad 15 July 2008 - 18:48
Upp_o_ner
-
Upp_o_ner
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Verkar som demot är lite små-buggigt: se till att 360 är offline (t.e.x dra ur ethernet-kabeln) & ändra datum till 2009. Nu har du två till klasser att välja mellan (Berserker och Commando).
De andra två klasserna kan du också använda genom att ändra fram och tillbaka mellan de två jättesnabbt samtidigt som du hamrar på A-knappen.
(A-knapp hamrandet funkar också på Berserker och Commando men datum-ändring är lättare och snabbare). Missa inte "timed challenges", det finns två stycken i demot.
Kan inte se hur det är ett skit-spel (pröva Vampires Rain ellerTurok för att se vad ett skitspel är), dock är det inte riktigt ett 600kr-spel för min del (4 spelar co-op hade gjort det till ett direkt köp). Dock när det går ner i pris kommer jag absolut skaffa det.
Postad 18 July 2008 - 21:41
Thoht
-
Thoht
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Kameran är dryg, gränssnittet är fult, plottrigt och svårbegripligt, märkliga och oförklarliga hopp hit och dit i berättelsen, löljiga dialoger, trist karaktärsutveckling. Vill även lägga till att det ser rent äckligt tråkigt ut, det är som ett slumpmässigt sci-fi koncept med en amerikansk "corporation", typiskt amerikanskt hjälte-utseende på karaktärerna, stereotyper, marines et cetera. Hela grejen med nordisk mytologi känns bara påklistrad i form av att de olika karaktärerna har de gamla gudomarnas namn. Sedan hade jag förväntat mig ett rollspel med lite frihet, vet inte om man får uppleva det i fullversionen. I demot är det bara till att kuta från plats A till plats B och döda fiende X eller se på filmklipp Y. Lite trist.
Men stridssystemet kändes lite som att det var på rätt väg. Skön hjärndöd action med svärd. Lite för mycket "Devil May Cry" över det hela för min smak bara, känns som en ganska juste kopia av de spelen. Gillar man "Devil May Cry" kommer man säkert att gilla det här. Jag var nog mer ute efter ett nytt "Knights of the Old Republic" med hack 'n slash-strider.
Hoppas ändå att det blir köpvärt.
Postad 18 July 2008 - 22:05
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Men stridssystemet kändes lite som att det var på rätt väg. Skön hjärndöd action med svärd. Lite för mycket "Devil May Cry" över det hela för min smak bara, känns som en ganska juste kopia av de spelen. Gillar man "Devil May Cry" kommer man säkert att gilla det här. Jag var nog mer ute efter ett nytt "Knights of the Old Republic" med hack 'n slash-strider.
Det har liknats rätt mycket vid Diablo.
Postad 20 July 2008 - 01:35
DanielSchenström
-
DanielSchenström
-
Beroende
-
-
1102 inlägg
Jag gillade demot. Jag är intresserad av bakgrunden till spelvärlden och vad som händer. Jag gillade verkligen "cybervärlden" och hur man använder den. När jag såg första behind the scenes-filmen hade jag avskrivit det helt, men nu kommer det bli ett köp senare. (Inte så mycket för att jag inte vill betala fullpris, utan snarare för att jag har så in i h-vete många spel att klara av först.)
Postad 21 July 2008 - 20:59
ruteki
-
ruteki
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Fyf*n vilket trist demo. Sjukt tråkig gameplay, ruskigt dåligt "röstskådespeleri", blandad grafik, trist ljud, sinnesförvirrande kontroller, extremt oinspirerande fiender, kalasdålig AI.
Postad 22 July 2008 - 09:02
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Skaffade Guldmedlemskap i Live igår och prövade detta. Visst grafiken kunde varit bättre, röstskådespeleriet med, gameplayet var lite repititivt(doh) men jag hade kul. Tyckte det var ganska underhållande, jag förväntade mig hack n slash och det fick jag.
Ni är nog lite hårda mot detta spelet, höga förväntningar?
Postad 25 July 2008 - 23:18
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Laddade ner demot och spelade helt utan förväntningar. Blev mycket imponerad. Jag diggar den grafiska stilen. Det här kanske blir ett köp ändå.
Postad 27 July 2008 - 12:11
TukTuk
-
TukTuk
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Laddade hem och provade det utan ha läst något positivt eller negativt om spelet. Och för en skull så försökte jag låta bli att detaljgranska det utan mer känna av det.
Tyckte det var ett skönt hack-n-slash spel. Plocka upp och konfigurera saker är alltid kul. Storyn verkar intressant nog att följa. Gillar dessutom amerikanska män/kvinnor i spel betydligt mer än japanska barn.
Japp, kameran störde någon gång men inte nog för att dra ner det.
I väntan på nästa sci-fi spel är detta givet. Verkligen synd att man inte kan spela co-op offline.
Postad 29 August 2008 - 15:59
Unregistered1079
-
Unregistered1079
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Måste ju säga att slutet på det här spelet är ju helt sinnessjukt dåligt... Blev nästa förbannand! Sen att det gick att köra igenom det på en dag gjorde inte saken bättre. Nä, lägg pengarna på nått annat!
Redigerat av Unregistered1079, 29 August 2008 - 15:59.
Postad 03 September 2008 - 19:38
TukTuk
-
TukTuk
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Måste ju säga att slutet på det här spelet är ju helt sinnessjukt dåligt... Blev nästa förbannand! Sen att det gick att köra igenom det på en dag gjorde inte saken bättre. Nä, lägg pengarna på nått annat! Ajaj... fler med samma åsikt? Jag är ju lite sugen ändå.
Postad 04 September 2008 - 10:19
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Rätta mig om jag har fel här men Too Human är väl tänkt att vara en trilogi och därmed ett manus som är skrivet därefter. Är det en cliffhanger i slutet månne? Skulle tro dock att det inte kommer några uppföljare då spelet har fått mediokra betyg och spelet floppade mer eller mindre på releasen med knappt 150k första veckan i USA.
Postad 04 September 2008 - 11:32
Unregistered1079
-
Unregistered1079
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Spelet slutar väldigt tvärt. Fattade inte riktigt att det var slut förren eftertexterna började rulla. Att säga att det är en cliffhanger är att ta i så man skiter på sig...
Men visst, spelet är rätt underhållande de få timmar det tar att spela igenom det. Så visste man med säkerhet att det kommer en två och trea, så skulle jag lätt kunna rekommendera det.
Postad 04 September 2008 - 13:52
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Skulle tro dock att det inte kommer några uppföljare då spelet har fått mediokra betyg och spelet floppade mer eller mindre på releasen med knappt 150k första veckan i USA.
Dyack sa att de skulle göra något annat nu, men att fortsättningen skulle komma någon gång  . Vi får väl se.
Postad 11 September 2008 - 09:36
TukTuk
-
TukTuk
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Spelet slutar väldigt tvärt. Fattade inte riktigt att det var slut förren eftertexterna började rulla. Att säga att det är en cliffhanger är att ta i så man skiter på sig...
Men visst, spelet är rätt underhållande de få timmar det tar att spela igenom det. Så visste man med säkerhet att det kommer en två och trea, så skulle jag lätt kunna rekommendera det.
Då har även jag spelat igenom det. Tyckte inte slutet var så konstigt? Man fick ju reda på allt vad det handlade om. Gillade både storyn och miljön och kan faktiskt varmt rekommendera detta spel. Hade roligt från början till slut. Minus för att det var lite kort, kamerans idioti och den väldigt varierande svårighetsgraden i spelet. För det mesta enkelt men så plötsligt dör man på nolltid någonstans.
Postad 11 September 2008 - 11:47
Unregisteredb6f4c598
-
Unregisteredb6f4c598
-
Rookie
-
9 inlägg
Postad 11 September 2008 - 13:38
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Mm, verkar vara kanon.. http://www.escapistm...n/213-Too-Human 
Som 99% av alla spel han recenserar med andra ord
Postad 11 September 2008 - 15:42
TukTuk
-
TukTuk
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Mm, verkar vara kanon.. http://www.escapistm...n/213-Too-Human 
Ähh, han är bara en dålig gamer OCH förlorare...  Det gäller ju att lära sig hantera kontrollern, utrusta sig rätt, använda blueprintsen och förstå kombosystemet.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|