Jag är mycket sugen på att köpa en !
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
7 relaterade trådar
![]() |
11 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
Postad 23 januari 2009 - 14:58
Hoppar in i denna tråd istället! Du undrade i tråden du startade om den klarar 1080p/24 och visst gör den det! Roligt att du bestämde dig för att slå till och hoppas du blir nöjd. Kom ihåg att prova med 0IRE istället för 7.5IRE som den levereras med för annars försvinner mycket av detaljerna i de mörka områdena. Ekonomiläge på lampan, "kall" färgtemperatur och bio-läge är det jag kör med i inställningsväg när det gäller film kvällstid (mörkt rum). Lite justeringar i färg och brightness kan ju givetvis behövas eftersom olika apparater skickar ut olika bild. Med dessa inställningar blir det (enligt mig) den mest neutrala och verklighetstrogna bilden som går att få. Bilden kan dock med dessa inställningar upplevas som lite "kall" först, men det är så jag föredrar den! Hoppas iaf att du blir nöjd med projektorn och har du några funderingar så är det ju bara du skriver!
Ha det bra och lycka till!
Mvh/
toooOoook
Postad 23 januari 2009 - 16:49
Vilket takfäste änvänder du ?
Jag funderar på kjell &co som kostar 299kr ,och hoppas att det passar?
Beställde från inWarehouse.se 6990kr 36mån garanti och 1000tim garanti/1år på lampan + att en ny lampa bara kostar bara drygt 2000kr

Det känns som ett bra köp på papperet, vi får se hur det blir på duken

Postad 23 januari 2009 - 18:59
Mvh/
toooOoook
Postad 08 maj 2009 - 16:51
Om nån har några bra bildinställningar att dela med sig av skulle jag också bli glad

Postad 18 maj 2009 - 19:01
Denna projektor skall ju klara 1080P signaler, men när jag ställer min 360 på 1080P så hittar inte projektorn nån signal, samma sak med ps3, nån som vet vad det kan bero på??
Om nån har några bra bildinställningar att dela med sig av skulle jag också bli glad
Köpte en bluray spelare och när jag ser på film blinkar det till(myrornas krig) hela tiden.
Kan det vara så att denna proje inte klarar 1080 ?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar