Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PV60 slocknade under min filmvisning (uppdaterad)

60 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 October 2007 - 11:36

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1928 inlägg
  • 0
Och hur gick det för dig då marcus?

Har nästan haft ett liknade senario med min tv och netonnet. Efter 2mån så fick jag en ny, samma fel på den, då ringde luren. Det var posten "vi har en tv här hos oss, kan vi leverara den idag?"

Haha... satt tillslut med 2st trasiga samsungs. Idag har jag en fungerande som tur är.

//Lorryquai

Postad 02 October 2007 - 12:25

Hockert
  • Hockert
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Jag har min bärbara dator på powermill på reparation och den har varit där i en månad utan att någonting hänt. Ringde till dom idag och fick svaret att dom väntar på en del som dom hade beställt igår. Så datorn har alltså varit där i 3-4 veckor utan att dom ens tittat på den eller beställt den delen som behöver bytas.

Postad 02 October 2007 - 14:12

Unregistered45255bf2
  • Unregistered45255bf2
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Det är sjukt hur mycket dessa företag driver och kör med ohygglig taktik på kunderna. Förvånar mig att man inte kan dra de inför domstol för sådana grejer, man förlorar ju trots allt pengar på det här bara för att de inte kan få ut tummen ur r*ven.

Har själv haft ett sådant problem med M3 tidningen när jag beställde ett årsprenumeration och skulle få hörlurar på köpet. Tog drygt 6 mån innan jag fick hörlurarna, men som tur ringde jag de minst en gång i veckan och skällde på de, dessutom skickade mail till deras VD. Det hela handlade mer om att jag inte ville förlora kampen och om inte hörlurarna. Till slut löste det sig och jag fick lurarna plus att de bjöd på 6 mån gratis M3, eftersom det skämdes lite.

marcus_ec jag är på din sida, ge inte upp det får du inte göra, va på de som f*n, för de vill ju inte förlora cash på detta genom att ge dig en ny TV se till att själv inte förlora cash genom att ge upp.

Good luck mate!!!

Postad 02 October 2007 - 14:51

marcus_ec
  • marcus_ec
  • Beroende

• 1051 inlägg
  • 0
Haha ja va säger man, idag dök den upp.. Skall kolla på ny lgh idag. Så jag skall testa den senare ikväll. Exakt 7v tog det!

Vad jag har lärt mig på dom här två service hos PM, är att det tar minst 2v innan dom ens tittar på din pryl.. :angry:

Gick snabbt när man väl röt till!

Postad 02 October 2007 - 14:56

zertox
  • zertox
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
jaha, så jag ska vara utan min tv i 7 veckor :angry:, får hoppas att det går fortare för mig, är det någon som vet om dustin lagar själva eller skickar dem den vidare dem med, vore knäppt ifall man skall skcika den till dem för att dem senare skall skicka den vidare.

jaja bara hoppas på det bästa och att det går fort.

Postad 02 October 2007 - 16:41

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1928 inlägg
  • 0
Kan till 99% lova dig att dustin inte lagar tv:n själva. Knappt någon återförsäljare är idag kapabla att reparera dess produkter.

Det mesta repareras eller byts ut.

Inte ens säkert att den hamnar på powermill, finns fler reparationsfirmor i detta land för att inte nämna utomlands.

//Lorryquai

Postad 03 October 2007 - 07:21

zertox
  • zertox
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
jag mailade dem igår och fick som svar att dem skickar den till pannasonic, fan saknar tv redan, måste ju nästan ha glasögon för att titta på 28 tummaren.

Postad 03 October 2007 - 17:43

marcus_ec
  • marcus_ec
  • Beroende

• 1051 inlägg
  • 0
Ja då funkar tv:n, vilken lång process! :angry: Så nu håller jag tummarna!

Postad 21 November 2007 - 18:40

Kultebo
  • Kultebo
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
håller tv:n än?

Postad 21 November 2007 - 18:49

foose
  • foose
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Har också inne min PV60 för reperation, fast i mitt fall så dog den inte utan det som hände var att jag fick en massa lodräta streck mitt i skärmen, 1 pixelrad rätt upp och ner, lagom irriterande när man hade 6-7 st innan man fick tummen ur och lämnade in den.

Har den hos ett ställe här i Götet och kan via deras hemsida se att de har beställt en ny panel och det verkar som om de dröjjer tyvärr :)

Hade hellre sett att Panna hade gett mig en ny TV än att jag får en panel utbytt, men men, bara jag slipper strecken så är jag nöjd :blink: Är det någon annan här som har råkat ut för samma fenomen?

Hoppas det inte gör något att jag lånade tråden lite ;)

Postad 21 November 2007 - 19:30

marcus_ec
  • marcus_ec
  • Beroende

• 1051 inlägg
  • 0
Jepp min funkar än. ;) Men f.a.n vilken tid det tog.. Aldrig kul när en grej går i sönder, hellst då tv:n.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.