Byta Premium + 5 spel + 100kr till Elite?
169 svar till detta ämne
Postad 20 September 2007 - 17:10
snuffe82
-
snuffe82
-
Forumräv
-
-
622 inlägg
Alla begade spel för 99 spänn är blockade, de har en intern lista i datorn. Ring å fråga själv å se om du får samma svar i nån annan butik.
<{POST_SNAPBACK}>
Men inte kan dom neka spel som är billiga? Dom har ju gått ut med erbjudandet och vilka spel dom inte tar imot? Då kan dom ju inte säga att dom inte tar imot vissa andra sen, eller har jag fel? Om så är fallet kommer dom ju inte ta imot mitt madden 06 
//EasterN
<{POST_SNAPBACK}>
Nä dom kan inte neka.. Eller dom får inte neka. Dom hittar bara på. Det är dom spelen på listan som dom får neka. Vilka spel är det som är för 99:-?
Redigerat av snuffe82, 20 September 2007 - 17:11.
Postad 20 September 2007 - 18:06
Unregisteredb43a60de
-
Unregisteredb43a60de
-
Användare
-
-
198 inlägg
De kanske nekar spel som man köper för 99 kr på eb games, men om du skulle köpa 5x beg spel på blocket skulle dom kanske godta det. Ska starta världskrig i morgon. Sitter i samma sits.
<{POST_SNAPBACK}>
Go go!
Redigerat av Unregisteredb43a60de, 20 September 2007 - 18:08.
Postad 20 September 2007 - 18:37
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Ringde lite andra EB-butiker. Det är bara spelen på listan som är blockade. Resten ska vara godkända. Samma sak gäller Halo3 erbjudandet på deras sida. ###### skitbutik, börjar bli rätt trött på deras drabblande när man ska göra affärer.
Postad 20 September 2007 - 19:03
snuffe82
-
snuffe82
-
Forumräv
-
-
622 inlägg
Ringde lite andra EB-butiker. Det är bara spelen på listan som är blockade. Resten ska vara godkända. Samma sak gäller Halo3 erbjudandet på deras sida. ###### skitbutik, börjar bli rätt trött på deras drabblande när man ska göra affärer.
<{POST_SNAPBACK}>
Vilken butik är det som ######s?  och vilka ringde du? Var är det för Halo3 erbjudande?
Postad 20 September 2007 - 19:10
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Fråga1: Linköping
Fråga2: 2st olika i Stockholm.
Fråga 3: Kolla på EB:s hemsida.
Postad 20 September 2007 - 20:50
snuffe82
-
snuffe82
-
Forumräv
-
-
622 inlägg
Alla ni som hittar spel för 99:- är det på EB eller på något annat ställe? Och vilka spel är der som brukar finnas för det priset?
jo men jag var och kollade i förrgår och då såg jag inga sådana spel för dessa priser.
Jag vet förut att jag har sett spel på EB och Game för 99:- men inte nu längre, så jag undrar vart alla får tag på dessa spel. Den är ju många som snackar om spel för 99 men jag har inte hittat vart man sköper dessa i nuläget
Redigerat av snuffe82, 21 September 2007 - 10:38.
Postad 21 September 2007 - 08:00
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Det är bara att kolla på begagnade spel. Typ på Game eller på EB. Där finns det spel för 99-129:-
<{POST_SNAPBACK}>
Där har du svaret från dig själv.
Postad 21 September 2007 - 08:18
Unregisteredb43a60de
-
Unregisteredb43a60de
-
Användare
-
-
198 inlägg
Funderar kanske på att köra på Games (not EB games!) erbjudande istället, är dock myycket dyrare men de kanske åtminstone har konsoler.
Man byter iaf in sitt 360 premium + 6st spel tror jag det var, för det får man 2500kr.
Sen så får man lägga till 2000 kr så har man sin Elite konsol eftersom den kostar ca' 4500~
Mycket dyrare som sagt, men kanske värt om eb games inte får konsoler förens vid jul (Då en eventuell prissänkning av PS3 är på g)
Postad 21 September 2007 - 12:45
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1040 inlägg
Funderar kanske på att köra på Games (not EB games!) erbjudande istället, är dock myycket dyrare men de kanske åtminstone har konsoler.
Man byter iaf in sitt 360 premium + 6st spel tror jag det var, för det får man 2500kr. Sen så får man lägga till 2000 kr så har man sin Elite konsol eftersom den kostar ca' 4500~ Mycket dyrare som sagt, men kanske värt om eb games inte får konsoler förens vid jul (Då en eventuell prissänkning av PS3 är på g)
<{POST_SNAPBACK}>
Att behöva betala 2000kr låter ju som en kass deal. Kan du ju lika gärna sälja den begagnad med 6 spel och säkerligen få mer än 2500kr för den? Då hade jag hellre bytt in den på EBgames och väntat. Du får ju ändå behålla din maskin tills det är dags att byta så det är väl ingen panik?
Postad 21 September 2007 - 13:01
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Jag o polaren har bokat nu på EBgames här i Göteborg, får tacka för tipset grabbar(och gummor?)!
Bara hoppas att man får den inom en rimlig framtid då.
Postad 21 September 2007 - 15:50
Unregisteredb43a60de
-
Unregisteredb43a60de
-
Användare
-
-
198 inlägg
Man byter iaf in sitt 360 premium + 6st spel tror jag det var, för det får man 2500kr. Sen så får man lägga till 2000 kr så har man sin Elite konsol eftersom den kostar ca' 4500~ Mycket dyrare som sagt, men kanske värt om eb games inte får konsoler förens vid jul (Då en eventuell prissänkning av PS3 är på g)
<{POST_SNAPBACK}>
Att behöva betala 2000kr låter ju som en kass deal. Kan du ju lika gärna sälja den begagnad med 6 spel och säkerligen få mer än 2500kr för den?
Då hade jag hellre bytt in den på EBgames och väntat. Du får ju ändå behålla din maskin tills det är dags att byta så det är väl ingen panik?
<{POST_SNAPBACK}>
Nä panik är det väl inte, men jag har köpt en 42" lcd som kommer efter helgen och det vore kul att kunna lira med HDMI från början lixom  Kollat runt lite med polarna oxå om det var nån som ville ha en premium för 2500kr, vem vet nån kanske nappar!
Postad 21 September 2007 - 17:56
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Vet inte om nån bryr sig hur det gick men men...
Så här ligger läget nu. Jag är "känd" för att ha köpt ett 99kr spel denna vecka och sen försökt byta in det under samma vecka. Så nu verkar jag inte längre välkommen som kund. Hade med mig 3 spel varav ett är köpt på EB för 99spänn. De andra 2 är köpta i andra butiker, priset spelar väl fan ingen roll. Så nu får jag inte byta in nåt av dessa 3 spel.
Jag är 32 bast och har idag blivit behandlad som en snattande 10-åring. Känns lite konstigt. Ja, jag försökte mig på en fuling med ett spel som INTE står med på förbudslistan men detta är ju rent löjligt. Butikschefen var ej anträffbar idag. Återkommer när jag snackat med honom.
Nån som har lyst att langa ett Halo 3 till mig kan ju höra av sig.
Postad 21 September 2007 - 18:02
Unregistered24c8cfe3
-
Unregistered24c8cfe3
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Fasen vad dåligt av EB. Antingen har man väl en sådan deal, med de givna vilkoren, eller så tar man tillbaka. Värdelöst! Jag kommer aldrig gå dit igen! (förutom för att hämta min Elite när den kommer  )
Postad 21 September 2007 - 19:03
snuffe82
-
snuffe82
-
Forumräv
-
-
622 inlägg
Så här ligger läget nu. Jag är "känd" för att ha köpt ett 99kr spel denna vecka och sen försökt byta in det under samma vecka. Så nu verkar jag inte längre välkommen som kund. Hade med mig 3 spel varav ett är köpt på EB för 99spänn. De andra 2 är köpta i andra butiker, priset spelar väl fan ingen roll. Så nu får jag inte byta in nåt av dessa 3 spel.
Jag är 32 bast och har idag blivit behandlad som en snattande 10-åring. Känns lite konstigt. Ja, jag försökte mig på en fuling med ett spel som INTE står med på förbudslistan men detta är ju rent löjligt. Butikschefen var ej anträffbar idag. Återkommer när jag snackat med honom.
<{POST_SNAPBACK}>
Konstigt, riktigt psyko? Vad är det med dom? I Stockholm, i butiken i Gallerian så är dom jätte hjälpsamma. De tipsar om billiga spel. När jag köpte GH2 till 360 så hade dom ett erbjudande som var typ: byt in 3 spel och få det för 1kr eller nåt. Då hjälpte de mig att hitta 3 (eller 4st kommer inte ihåg)i deras butik som jag kunde köpa och sedan byta in så att jag fick erbjudandet billigt. Kommer ihåg att jag betalade ca 370-400:- för HG2 tack vara deras hjälp Synd att de är så psyko på din EB butik
Postad 21 September 2007 - 19:35
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Aldrig varit med om nåt liknande. Har både köpt och bytt där förr ett antal gånger och nu helt plötsligt har man paria. Kul!
Postad 21 September 2007 - 19:51
snuffe82
-
snuffe82
-
Forumräv
-
-
622 inlägg
Aldrig varit med om nåt liknande. Har både köpt och bytt där förr ett antal gånger och nu helt plötsligt har man paria. Kul! 
<{POST_SNAPBACK}>
Du får väl be någon annat att boka en Elite åt dig på EB.  Då kanske det går bra
Postad 23 September 2007 - 10:58
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Här i Gävle tror jag att man kan få en elite på en gång 
Har ingen xbox själv men är sugen att köpa
Postad 24 September 2007 - 12:23
didrik
-
didrik
-
Veteran
-
-
1740 inlägg
i **** att man kan  . isf blir det krig i den butiken med. har väntat på mitt elite (gick på erbjudandet) sedan första dagen typ. står tydligen 4 på listan och har inte fått mitt än. är i gävle idag så man kanske ska vandra förbi och fråga "wtf?"
Postad 24 September 2007 - 12:36
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Här i Gävle tror jag att man kan få en elite på en gång  Har ingen xbox själv men är sugen att köpa
<{POST_SNAPBACK}>
Tror? Varför tror du?
Postad 24 September 2007 - 15:14
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Här i Gävle tror jag att man kan få en elite på en gång  Har ingen xbox själv men är sugen att köpa
<{POST_SNAPBACK}>
Tror? Varför tror du?
<{POST_SNAPBACK}>
Har för mig att jag sett flera elites i den butiken, om dom inte har borde det inte vara sån lång väntetid
Postad 24 September 2007 - 19:27
Unregistered24c8cfe3
-
Unregistered24c8cfe3
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Ringde EB i Tyresö idag och kollade om den var på ingång. Svaret blev: "Nej, och vi har ingen aning när den kommer." Hmm...undrar om de med vilje drar ut på det för att folk ska avboka erbjudandet och köpa någon annanstans. Fast det verkar väl som den är trögköpt på andra håll också?
Undrar hur länge det kan dröja... inte för att jag egentligen har bråttom, men jag är sugen på att öppna paket.
Postad 24 September 2007 - 19:48
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Och varför skulle de inte vilja sälja några Elite?
Det är väl bättre att de säger att de inte vet än lovar en massa de inte kan hålla eller?
Postad 25 September 2007 - 07:36
Unregistered24c8cfe3
-
Unregistered24c8cfe3
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Kanske för att de inte har lika stor vinstmarginal på detta erbjudande som på att sälja dem kontant. Och så har förmodligen intresset varit så stort att deras lockerbjudande visade sig helt obsolete.
Postad 27 September 2007 - 17:19
TukTuk
-
TukTuk
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Kanske för att de inte har lika stor vinstmarginal på detta erbjudande som på att sälja dem kontant. Och så har förmodligen intresset varit så stort att deras lockerbjudande visade sig helt obsolete.
<{POST_SNAPBACK}>
Hela dealen är märklig. Jag var inne på EG Games idag och de sade att det inte gällde längre. Nu ser jag på nätet att det står sista Oktober. Känner mig ganska lurad. Nå, det kanske ändå är för jobbigt att få tag på 5st 99kr 360-spel? Tanken var ju att plocka en premium för 3k på elgiganten + 5 st 99kr spel och sedan byta till en Elite. Sibas förhandsbokning på 3500 för en Elite är också som bortblåst.
Postad 27 September 2007 - 17:43
bdot19
-
bdot19
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Påminnner mig om när jag tänkte skaffa mig ett Wii hos Game i Forum Nacka i somras, då de hade ett bra erbjudande (slutade med att jag köpte det på Webhallen någon vecka senare). "Byt in Xbox/Ps2 samt 5 spel och få Nintendo Wii för 1000kr". Jag frågade om det skulle vara lättare om jag köpte 2 spel av dem, för att lämna in, då jag bara hade 3 spel samt konsol m.m. med mig. Fick svaret: 'Nej, det är strängt förbjudet', och inte heller ville de ta emot min spelkonsol ( ej chippad, ifall någon undrar). Det räckte för att de skulle slippa mig som kund. Enligt den logiken de körde med, vill de hellre att jag spenderar mina pengar på spel hos konkurrenterna, än att jag köper begagnade spel hos dem. Behövde klaga av mig lite
Postad 01 October 2007 - 10:26
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
EB får tydligen inte hem maskiner föräns november/december typ. Men då borde det vara 65nm som sitter i. Kolla denna tråd för info om 65nm. https://www.minhembi...howtopic=170125
Postad 01 October 2007 - 21:51
SwedishBadger
-
SwedishBadger
-
Lärjunge
-
-
394 inlägg
*bort suddat*
Edit: Jag svarde just på ett inlägg från första sidan och som redan var besvarat, grattis till mig.
Redigerat av SwedishBadger, 01 October 2007 - 21:53.
Postad 01 October 2007 - 22:34
Schreil
-
Schreil
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Var inne på ebgames idag. Skylten om detta erbjudande var nedtaget och detta börjar mer och mer lukta som någonting för Plus och alla våran egen Sverker Olofsson. Falsk marknasföring är för övrigt straffbart för den som inte visste det, nån som kan informera ebgames koncernen om det?
Postad 02 October 2007 - 08:44
kawe
-
kawe
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Pratade med eb game i kista i dag. Killen i kassan sa att när de första lanserade produkten i usa så blev det en flopp men i europa blev efterfrågan stor så det blev helt fel. Varför det inte finns några just nu är för att de inte har hunnit producera tillräckligt många. Han sa att jag skulle kanske få vänta enda fram tills början av 2008 efter jul.
Postad 02 October 2007 - 09:22
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Var inne på ebgames idag. Skylten om detta erbjudande var nedtaget och detta börjar mer och mer lukta som någonting för Plus och alla våran egen Sverker Olofsson. Falsk marknasföring är för övrigt straffbart för den som inte visste det, nån som kan informera ebgames koncernen om det?
<{POST_SNAPBACK}>
Jag är intresserad av att veta hur Ebgames har brutit mot marknadsföringslagen. Vad jag förstått så har de tagit bort erbjudandet då de inte kan täcka den oväntade efterfrågan, men de kommer naturligtvis täcka de som har antagit erbjudandet. Det hade naturligtvis varit olagligt att annonsera en vara de inte hade och sedan försökt pracka på dig nåt annat eller liknande. Men nu har de inte erbjudandet kvar. Så de marknadsför ju inget. -lk
Postad 02 October 2007 - 10:22
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Falsk marknadsföring? Har du ens pratat med nån på EB om vad som gäller?
EB får inga maskiner från MS, därför tar de bort erbjudandet för att inte lova nåt de inte kan hålla. Det är ju väldigt bra att de gör så. Då undviker man just det du säger, nämligen falsk marknadsföring. Och alla som redan har bokat är lovade att få en maskin enligt avtalet. Så vad är problemet? EB kan inte sköta detta på ett bättre sätt eftersom det inte är deras fel att det inte kommer några konsoller.
Postad 02 October 2007 - 15:40
Schreil
-
Schreil
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Falsk marknadsföring? Har du ens pratat med nån på EB om vad som gäller?
EB får inga maskiner från MS, därför tar de bort erbjudandet för att inte lova nåt de inte kan hålla. Det är ju väldigt bra att de gör så. Då undviker man just det du säger, nämligen falsk marknadsföring. Och alla som redan har bokat är lovade att få en maskin enligt avtalet. Så vad är problemet? EB kan inte sköta detta på ett bättre sätt eftersom det inte är deras fel att det inte kommer några konsoller.
<{POST_SNAPBACK}>
Var in och prata med dem på ebgames idag och har ändrat uppfatting, har dålig research som anledning till detta. Hur som helst så kan man än så länge boka Elite-erbjudandet och kommer konsolen i december eller senare gäller ändå erbjudandet, vilket är schysst av dem. Dock vet nog ingen när elite finns på hyllan, min ebgames butik hade 12 bokningar och det kommer en leverans nästa vecka dock troligtvis inte så många. Det bästa med dealen är att man aldrig är Xbox lös, den gamla byter man inte in för ens Eliten har kommit.
Postad 02 October 2007 - 16:34
snuffe82
-
snuffe82
-
Forumräv
-
-
622 inlägg
Jag har typ 50 bokningar före mig  undrar när jag får min? 2009?
Postad 02 October 2007 - 17:05
Schreil
-
Schreil
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Jag har typ 50 bokningar före mig undrar när jag får min? 2009?
<{POST_SNAPBACK}>
Antar att du bor i en större stad, tror dock att vi kanske får dem samtidigt trots att jag är 13:e på Ebgames i min stads lista. Större stad= Mer bokningar= Mer konsoler.
Postad 02 October 2007 - 19:44
info
-
info
-
Rookie
-
3 inlägg
Om ni inte orkar vänta och bor i stockholm så finns det en hel pall med Elite på mediamarkt
Postad 02 October 2007 - 20:21
kawe
-
kawe
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Om ni inte orkar vänta och bor i stockholm så finns det en hel pall med Elite på mediamarkt
<{POST_SNAPBACK}>
w00t, for sure??
Postad 02 October 2007 - 20:45
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Jag är nr 7. Känns rätt bra.
Tror du mediamarket kan tänka sig att köra samma deal som EB?
Postad 02 October 2007 - 20:46
info
-
info
-
Rookie
-
3 inlägg
Japp, åk till Heron City, pris ca 4200
Postad 02 October 2007 - 21:02
kawe
-
kawe
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Japp, åk till Heron City, pris ca 4200
<{POST_SNAPBACK}>
Jag dör hellre än att åka till heron city. Grejen är ju den att det är dealen man är ute efter som eb game har.
Postad 02 October 2007 - 21:07
Bullit
-
Bullit
-
Forumräv
-
-
725 inlägg
Dom är slut nu. Var där ikväll.
Postad 03 October 2007 - 07:57
Unregisteredb43a60de
-
Unregisteredb43a60de
-
Användare
-
-
198 inlägg
Dom är slut nu. Var där ikväll.
<{POST_SNAPBACK}>
Argh synd.. Nu finns det väl inte ett ställa i Sverige som har några oO
Postad 03 October 2007 - 14:43
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1040 inlägg
Är det någon som vet hur mycket plats alla sparfiler tar ungefär? Funderar på om det räcker att köpa 64mb minnet för att föra över sina sparfiler. Finns det någon meny i 360:n där man ser hur mycket sparade filer man har (har inte tillgång till min box nu)?
Jag ringde EBgames i Trollhättan nyligen för att kolla hur de gör med informationen på ens disk som man lämnar in. Han sa att i USA finns det en kabel man kan föra över från hårddiskarna men den kabeln har inte kommit till Sverige än (om den någonsin kommer). Det var bara att skaffa ett minneskort. Han rekomenderade 512mb kortet för det kostade bara 100kr mer (499:-) än 64mb.
Frågade vilken plats jag hade i kön. Jag var plats 25 när jag bokade för ca: 3 veckor sedan. Nu var jag på plats 19 så det går inte fort fram. Men det var totalt 45 nu så dem lär få vänta länge. Det positiva är ju att man har chans att få en Elite med 65nm processor istället!
Postad 03 October 2007 - 14:59
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Är det någon som vet hur mycket plats alla sparfiler tar ungefär? Funderar på om det räcker att köpa 64mb minnet för att föra över sina sparfiler. Finns det någon meny i 360:n där man ser hur mycket sparade filer man har (har inte tillgång till min box nu)?
Jag ringde EBgames i Trollhättan nyligen för att kolla hur de gör med informationen på ens disk som man lämnar in. Han sa att i USA finns det en kabel man kan föra över från hårddiskarna men den kabeln har inte kommit till Sverige än (om den någonsin kommer). Det var bara att skaffa ett minneskort. Han rekomenderade 512mb kortet för det kostade bara 100kr mer (499:-) än 64mb.
Frågade vilken plats jag hade i kön. Jag var plats 25 när jag bokade för ca: 3 veckor sedan. Nu var jag på plats 19 så det går inte fort fram. Men det var totalt 45 nu så dem lär få vänta länge. Det positiva är ju att man har chans att få en Elite med 65nm processor istället!
<{POST_SNAPBACK}>
Kabeln finns visst i Sverige. Du skall få med den om du köper en 120 gigs disk eller så kan du beställa den gratis från MS om du äger en Premium och en Elite (samtidigt). Men beställer man den lär man få vänta. Jag köpte ett 512MB minne och "migrerade" allt själv, med min vanliga tur fick EBGames i Göteborg in en kabel dagen efter jag köpte minnet. För man över sparspel till ett minne så är det inte allt som kan tankas över, bla fick jag problem med mina trädgårdar i Viva Pinata och ett par andra saker. En migrering med kabel kommer skriva över allt som redan finns på 120 gig disken, men jag tycker ändå det sättet är att föredra. Dels sparar man in pengarna på minneskortet, dels kanske man får med sig ALLA sina sparspel också. -lk
Postad 03 October 2007 - 16:57
SwedishBadger
-
SwedishBadger
-
Lärjunge
-
-
394 inlägg
Överförningskabeln ingår inte i Xbox 360 Elite, den får man allt beställa från Microsoft om man vill ha den.
smellymarq: Jag avbokade min Elite hos Eb Trollhättan igår så nu är du kanske på plats 18.
Postad 03 October 2007 - 18:11
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3878 inlägg
Bokade en elite i morse och nu på eftermiddagen var jag iväg och köpte en beg 360 + 5spel för 2800kr. Bra deal
Postad 03 October 2007 - 22:38
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1040 inlägg
Överförningskabeln ingår inte i Xbox 360 Elite, den får man allt beställa från Microsoft om man vill ha den.
smellymarq: Jag avbokade min Elite hos Eb Trollhättan igår så nu är du kanske på plats 18. 
<{POST_SNAPBACK}>
haha...tack för det.Eller så var jag på plats 20 innan du avbokade, men jag hoppas på du har rätt Har du fått tag i en Elite någon annanstans eller?
Postad 03 October 2007 - 22:40
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1040 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Kabeln finns visst i Sverige. Du skall få med den om du köper en 120 gigs disk eller så kan du beställa den gratis från MS om du äger en Premium och en Elite (samtidigt). Men beställer man den lär man få vänta. Jag köpte ett 512MB minne och "migrerade" allt själv, med min vanliga tur fick EBGames i Göteborg in en kabel dagen efter jag köpte minnet. För man över sparspel till ett minne så är det inte allt som kan tankas över, bla fick jag problem med mina trädgårdar i Viva Pinata och ett par andra saker.
En migrering med kabel kommer skriva över allt som redan finns på 120 gig disken, men jag tycker ändå det sättet är att föredra. Dels sparar man in pengarna på minneskortet, dels kanske man får med sig ALLA sina sparspel också.
-lk
<{POST_SNAPBACK}>
Jag hade självklart också velat föra över allt med kabeln men den verkar ju vara svår att få tag på?
Postad 04 October 2007 - 14:33
Unregistered1d56c791
-
Unregistered1d56c791
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
hur går man tillväga?
bara o ringa säga att man vill ha dealen, bor i örebro så finns ingen här..
\\T
Postad 04 October 2007 - 18:50
Schreil
-
Schreil
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Enligt rykten får alla ebgames butiker i norden (100 st) dela på 200 elite fram till jul, resten får snällt vänta en bit in på 2008. Sant?
Postad 04 October 2007 - 19:43
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Har hört samma uppgifter av en EB-anställd.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|