Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Motorstorm 2

161 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
MotorStorm: Pacific Rift (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.68421 (18) Inga priser

Postad 04 September 2008 - 11:54

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Håller helt med, det är mycket roligare att turas om när man sitter flera i soffan och spelar, istället för att köra mot varandra eller tillsammans samtidigt...

Håller med er båda om man nu kan göra det.

I egentligen alla spel förstör splitscreen ljudupplevelsen. Speciellt i fps och bilspel. När man hör
skott från alla är det inte alls samma känsla.
Sedan blir ju bilden såklart mycket mindre också.

Men för mig som lirat flera hundra timmar (quake II på ps one), (james bond ps2), (nhl ps2) och en del andra spel med 4 spelare splittscreen.
Ibalnd blir man fortfarande grymt sugen på att visa vem som är kung bland kompisarna egentligen=)

Sedan är inget av ovanstående spel någon 10 poängare men det finns inte många spel som stödjer 4 splittscreen
så det var inte mycket att göra utan nöja sig med de som fanns då.

Dessutom var det då en annan sak eftersom onlinespel inte var speciellt utbrett på konsol
och då var det klart man ville mäta sig med polarna. idag är det egentligen bara online som gäller.

Men känslan blir såklart bäst med one player & online !

/Kimme

Postad 04 September 2008 - 12:11

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
sitter man och spelar COD på splitscreen med en polare så sitter man ju mest och kollar på hans sida för att se var han är,, det förstör ju allting..

en annan sak förresten.. jag och 3 komisar startade en privatematch och spelade hartcore free for all.. men vi lyckades inte stänga av kill camen,, eller tillslut lyckades vi med det tror jag men istället under respawntiden följde man med en av dom andra hela tiden,, det förstörde ju allting,, för under den tiden hade man ju lyckats komma på var den befann sig, och då var det ju bara att springa dit och skjuta honom.. går det inte på något sätt att få bort det? v i testade med en massa inställningar men kom inte på hur man gjorde

Postad 05 September 2008 - 07:55

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Ska tydligen finnas ett demo i senaste numret av qore, någon som testat?

Postad 05 September 2008 - 08:03

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

sitter man och spelar COD på splitscreen med en polare så sitter man ju mest och kollar på hans sida för att se var han är,, det förstör ju allting..

en annan sak förresten.. jag och 3 komisar startade en privatematch och spelade hartcore free for all.. men vi lyckades inte stänga av kill camen,, eller tillslut lyckades vi med det tror jag men istället under respawntiden följde man med en av dom andra hela tiden,, det förstörde ju allting,, för under den tiden hade man ju lyckats komma på var den befann sig, och då var det ju bara att springa dit och skjuta honom.. går det inte på något sätt att få bort det? v i testade med en massa inställningar men kom inte på hur man gjorde

Eftersom det förstör allting behöver man ju inte kolla vart han är :)

Men vet vad du menar, ofta känner man att någon kompis gjorde det när
de visste exakt vart man var.

Mvh Kimme

Postad 05 September 2008 - 09:32

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Eftersom det förstör allting behöver man ju inte kolla vart han är :D

Men vet vad du menar, ofta känner man att någon kompis gjorde det när
de visste exakt vart man var.

Mvh Kimme

svårt att undvika eftersom båda bilderna är på samma tv :) blicken smyger över till andra sidan för eller senare :P

Postad 05 September 2008 - 10:14

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Spelet finns tydligen för nedladdning nästa vecka genom Qore. Kan annars inte rekommendera Qore då det verkligen är innehållslöst och man ska inte uppmuntra dem till att ta betalt för vissa saker, och hålla på dem för icke betalande. (360 LIVE Gold-style)

Har tyvärr köpt 2 avsnitt tidigare och det har varit lika mycket "meh" varje gång. Enda intressanta har varit betakoderna till SOCOM och Resistance 2. Så Qore känns bara som ett billigt (i dubbel bermärkelse ändå) sätt att ta betalt för betor och demos.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 September 2008 - 10:15.

Postad 05 September 2008 - 13:04

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

svårt att undvika eftersom båda bilderna är på samma tv :) blicken smyger över till andra sidan för eller senare :)

ibland kan man inte låta bli :lol:

Postad 05 September 2008 - 21:31

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Finns inget bättre än att köra 4 spelare på samma skärm.. Reistance fall of man var en höjdare att köra splitscreen på projektorn =).. Alla fick ju en "50 " tums tv själv att titta på ändå så man hann knappt kika på någons annan skärm... Så längtar sjukt mkt till motorstorm 2 så man verkligen får krossa polarna..

Postad 05 September 2008 - 23:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
I väntan på Motorstorm 2, har ni provat Pure ännu? Borde passa de som gillade Motorstorm som handsken.

Postad 06 September 2008 - 06:08

Anti Turmoil
  • Anti Turmoil
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0

I väntan på Motorstorm 2, har ni provat Pure ännu? Borde passa de som gillade Motorstorm som handsken.

så Pure är till PS3an också?

Postad 06 September 2008 - 06:40

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

så Pure är till PS3an också?

Indeed yes

Redigerat av PalmiNio, 06 September 2008 - 06:41.

Postad 06 September 2008 - 13:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ja, som jag skrev i inlägget så ska det finnas ett demo på PSN.

Postad 06 September 2008 - 13:54

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Lite nya videos.

[highlight]*** NEW VIDEOS 9/5/08 ***[/highlight]

IGN (so Insider required for HD)

Video one - Raingod Spires (a.k.a. Raingod Mesa?)
Video two - Cascade Falls
Video three - Wildfire

Looks faster than MS1 for sure :P

Grymt ljus i det här spelet (främst Wildfire-banan), ett klart lyft upp från MS1!, även tempot verkar ha skruvats upp en bit, eller så är det bredare FOV nu.
+ Ministry i soundtracket. ;)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 September 2008 - 14:00.

Postad 06 September 2008 - 14:08

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Gillar också ljuset, och färgerna! Mycket fräschare än 1:an. Men tempot tycker jag verkar vara ungefär lika, det är mycket mer detaljer med träd etc så det kanske ger intrycket utav att det går fortare.

Ser fram emot demot nästa vecka om Sony nu håller vad dom sagt ;)

Postad 06 September 2008 - 14:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
http://www.gametrailers.com/

De nya filmerna finns i HD på GT också.

Postad 06 September 2008 - 14:29

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Ser fram emot demot nästa vecka om Sony nu håller vad dom sagt ;)

Vill egentligen inte stötta att de ska ta betalt för demos så att man kan köra dem tidigare, men nu blev man ju liten sugen. :P

Postad 06 September 2008 - 15:27

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Ska bli kul att få det , ser fram emot det!

Postad 11 September 2008 - 23:51

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0

Jag har precis laddat hem demot ... Man får köra en bana som heter Raingod spires , man får välja mellan motorcyckel, tävlingslastbil eller monstertruck ...
Kan nämna att demot är på svenska ...

Edit : riktigt kul att man kan ramma sina motsåndare till höger/vänster (R1/L1)

Redigerat av Salakingen, 12 September 2008 - 00:15.

Postad 12 September 2008 - 15:18

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Fick mail från playsation med en kod för att hämta hem demot nu :)
Första gången jag får nått sånt roligt

Postad 12 September 2008 - 18:26

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Jag med B) monstertrucken va grymt svårkörd på den där snäva banan tyckte jag, iof bara provat den en gång hittills :)

Postad 12 September 2008 - 19:05

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Kul att man fick ett mail att hämta demot genom "kupong", har någon annan fått något sådant liknande och gick mailet ut till alla som har PSN konto eller? Skall bli kul att testa om en stund när nedladdningen är klar!

Postad 12 September 2008 - 19:33

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Kul att man fick ett mail att hämta demot genom "kupong", har någon annan fått något sådant liknande och gick mailet ut till alla som har PSN konto eller? Skall bli kul att testa om en stund när nedladdningen är klar!

jag fick det också. :)

Postad 12 September 2008 - 19:50

Cragganmorax
  • Cragganmorax
  • Forumräv

• 754 inlägg
  • 0
Troligen fick alla med ett PSN konto en kupongkod... eftersom jag fick en och jag har aldrig någon flax när det gäller sånt :)

Postad 12 September 2008 - 19:58

bjarneh
  • bjarneh
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Troligen fick alla med ett PSN konto en kupongkod... eftersom jag fick en och jag har aldrig någon flax när det gäller sånt :)

Nix, jag fick inte något mail :-(

Postad 12 September 2008 - 20:43

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
Var rätt skoj detta! Men vilken tid det tpg att ladda ner =(

Postad 12 September 2008 - 20:55

Cragganmorax
  • Cragganmorax
  • Forumräv

• 754 inlägg
  • 0

Nix, jag fick inte något mail :-(

Kanske är så att det är dom som har handlat mycket på PSN som får koden som tack? Inte vet jag... Har shoppat en hel del på PSN :)

Hmmm när man läser mailet så undrar jag om det har att göra med om man redan har Motor Storm? F-n vet...

MotorStorm®-festivalen är på gång och du är inbjuden till festen. Vi vet att du älskar brutal offroad-racing nästan lika mycket som vi, och vi vill ge dig något tillbaka.

Nedan finner du din unika kod för hämtning av ett exklusivt spelbart demo av MotorStorm® Pacific Rift för ditt PLAYSTATION®3.

Detta demo ger dig en glimt av vad som väntar dig när MotorStorm-festivalen återvänder i höst.

MotorStorm Pacific Rift välkomnar dig till ön, ett tropiskt paradis mitt ute i Stilla havet. Det här är en helt ny plats för racing – skiftande, farlig och oförutsägbar – en unik och spännande plats för MotorStorm-festivalen.

På tal om det så får du gärna säga vad du tycker om demoversionen på våra forum på eu.playstation.com.

(PEGI 16+)

Kommer på PLAYSTATION®3 hösten 2008, MotorStorm Pacific Rift:

Starta motorn för lite brutal offroad-racing på en farlig och oförutsägbar tropisk ö.

Härja genom 16 banor med flera vägval över fyra skiftande racingzoner.

Riv upp landskapet med åtta fordonsklasser, inklusive en förödande ny Monster Truck.

Varva upp för lite lättsinnigt nöje med split screen-action för upp till fyra spelare.

Kör online med upp till 12 spelare.

Hämta nya banor, fordon och designer.

På eu.playstation.com finns mer information om den här titeln, med skärmbilder, videoklipp och intervjuer av utvecklarna.

Denna kupong är giltig till 11 oktober 2008. Därefter kan du hämta demoversionen av MotorStorm Pacific Rift när hämtningen blir tillgänglig via PLAYSTATION®Store.

Redigerat av Cragganmorax, 12 September 2008 - 21:00.

Postad 12 September 2008 - 22:30

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

S*** också, det mailet slänge jag ju :)

Postad 13 September 2008 - 01:14

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

jag fick de idag:D

Postad 13 September 2008 - 01:32

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Jag tyckte fan det vart riktigt kul, banan vart schysstare än de äldre och kändes fräschare på något vis + att man har split och fler biltyp. Riktigt kul, blir köp!

Postad 13 September 2008 - 08:41

ste78fan
  • ste78fan
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Jag tyckte fan det vart riktigt kul, banan vart schysstare än de äldre och kändes fräschare på något vis + att man har split och fler biltyp. Riktigt kul, blir köp!

Och här tyckte man nog tvärtom, kändes samma som det gamla fast med lite grönt inlagt i färgpaletten med, kunde likagärna varit en bonusbana till ettan, fast splitscreen är ju bra och det lär nog bli ett köp i slutändan ändå så.

Postad 13 September 2008 - 10:03

Cragganmorax
  • Cragganmorax
  • Forumräv

• 754 inlägg
  • 0
Lite kluvna känslor ang. MS2. Rullar ju på riktigt bra och skönt med lite grönska men i grund och botten är det samma typ av racing (vilket iofs inte är ett dåligt betyg då MS är ett riktigt bra spel). Inte provat splitscreen dock och att kunna köra upp till 4 st split är ju inte illa. MEN!! Ministry och röjracing är ju bara så rätt! :) Blir ett köp när det dyker upp, brukar damma av Motor Storm då och då och det är fortfarande kul online.

Postad 14 September 2008 - 11:34

Anti Turmoil
  • Anti Turmoil
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
har inte fått någon kod, iofs så kan det kanske bero på att jag inte har handlat något till Motorstorm, kan det vara så? men jag kan nog hålla mig till tåls ett tag till, ska bli skoj att testa fullversionen när den nu kommer.

Postad 14 September 2008 - 11:58

fAkkfAcE
  • fAkkfAcE
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0

har inte fått någon kod, iofs så kan det kanske bero på att jag inte har handlat något till Motorstorm, kan det vara så? men jag kan nog hålla mig till tåls ett tag till, ska bli skoj att testa fullversionen när den nu kommer.

Jag har inte handlat nåt till motorstorm, men jag fick en kod på mailen ändå.

Postad 14 September 2008 - 16:03

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Det påstås att det är ett old ass demo vi får prova. Kanske därför det är så begränsad distr. på det.

Postad bild

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 September 2008 - 16:03.

Postad 14 September 2008 - 16:44

jonzy
  • jonzy
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Har också testat demot Motorstorm Pacific Rift.

För er info har jag spelat första Motorstorm hyfsat mycket. Pacific Rift har tämligen lika körkänsla, vilket är positivt.

På min Full-HD projje och 86" duk är grafiken märkbart bättre än förra Motorstorm. På en vanlig platt-TV 40" ser man kanske inte så stor skillnad. Men texturerna känns betydligt mer detaljerade - jag ser mer detaljer helt enkelt och demobanan är sjukt snygg på sina ställen.

Split-screen är ett klart lyft. Att även kunna köra 4 samtidigt kan säkert vara kul, men det blir kanske lite liten bild då?

Monstertrucken kändes skön och var kul att krossa andra fordon med! Helt korrekt ljud på den också kan jag meddela efter att ha varit på flera live MonsterJam!

Sedan är mitt hetaste tips att trycka på triangeln för att få vyn närmare fordonet - speciellt med motorcykeln blir det en helt annan fartkänsla - grymt helt enkelt! Då sitter man och jublar tidvis för att fartkänslan är grym! För dig som kört Burnout Paradise är känslan liknande, men Pacific Rift har bättre grafik IMHO.

Beställt! Ett bra köp helt enkelt! Sedan säger de att lava-banorna skall vara grymma.

My 2 cents...

Postad 14 September 2008 - 17:40

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Den "inbjudeversionen" jag spelat liknar mest den till höger. Trevligt att det blir snyggare. Tyckte demot var snyggt. :huh:

Postad 17 September 2008 - 15:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
15 oktober släpps spelet enligt EB games.. vore ju kul ok det blev så.. vågade inte förhandsboka ifall nu det blir försenat

Postad 17 September 2008 - 15:26

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Det är 28:e Oktober som gäller...officielt datum från Sony.

Postad 17 September 2008 - 15:33

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Shit, försenat 1½ vecka direkt! ;)

Postad 17 September 2008 - 15:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Det är 28:e Oktober som gäller...officielt datum från Sony.

ok det var det jag tänkte att det inte skulle stämma ;) det brukar ändras hela tiden

Postad 03 October 2008 - 15:07

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
~]Alot of Branching paths

Badlands: “A giant track, racing at the feet of a giant cinder cone, Badlands has a name that’s perfectly descriptive. Wait until you see the enormous active crater you need to jump over, or the blind, sheer precipices you need to tear round at high speed if you’re to have any chance of winning. And let’s not get into the collapsed tunnels and the huge canyon jump that crosses the track 75 feet in the air. These are MotorStorm lands. These are Badlands.”
Postad bild

Beachcomber: “The black sand is evidence of the awesome power of nature, created by lava flowing into the ocean which explodes as it is supercooled by the water. The WWII airbase and the unexploded bombs are evidence of the awesome destructive power of man. The sheer carnage created when these are combined is evidence of the awesome power of the MotorStorm. Let battle commence!”
Postad bild

Caldera Ridge: “The race organizers looked long and hard to find some driveable routes here, but in the end decided it’d be more fun driving vehicles over the edge of an enormous crater and barrelling out-of-control down a near-vertical slope. And that’s exactly why the race organizers don’t get invited to make race tracks for anyone else. Ever.”
Postad bild

Cascade Falls: “Dense jungle, thick with haze, gives way to wide-open plateaus and rickety scaffold. The tropical setting makes for a fascinating blend of beauty and danger – much like my ex-wife. The key to success is to keep it honest – don’t take any unnecessary risks, and don’t get caught making out behind the start gantry.”
Postad bild

Colossus Canyon: “This track has it all – beautiful forest, vibrant fauna, and a picturesque mountain stream that courses through a narrow gorge, over brook and water-meadow, and plummets over an enormous waterfall. Let’s face it; if you’re only going to accidentally plummet over one giant precipice in your MotorStorm career, this is the one to do it on. Today is a good day to fly.”
Postad bild

Kanaloa Bay: “Sun-kissed, secluded, sandy, and slightly more treacherous than its good looks first suggest, Kanaloa Bay is a great track to be a spectator at. It’s an awesome beach party with a welcome smattering of vehicular carnage running through it. But beware the dark territory beyond the lagoon – space gets real tight, real quick in that steamy jungle stretch.”
Postad bild

Mudslide: “The clue’s largely in the title: Mudslide is like one of those crazy rides you get at water parks, except with mud instead of water. Still, there’s plenty of slip-slidey action to engage in, with high routes available for those of you without the tires to tackle the mud.”
Postad bild

Paradise Beach: “Paradise Beach was perfect. Clear skies, gentle surf, warm water. It was a small town, and the living was good. Was, that is, until 30 years ago when the fire-God Pele cruised into town in his fiery hotrod of molten death, and literally tore up the strip. Now all that remains is dust and bones. Welcome to Paradise.”
Postad bild

Rain God Spires: “A humid, slippery, unfeasibly dangerous track set at the summit of a towering cathedral amongst heavy, pendulous tropical clouds. With immense slick precipices over immense drop-offs, Rain God brings hell to the Heavens and provides one of the Festival’s most dangerous and deadly roller-coaster rides.”
Postad bild

Razorback: “The Daddy. Mud, dirt, flora, caves, rock, water. Deadly drop-offs, dangerous jumps, spectacular falls and fast-flowing rivers. This is the big one – the whole MotorStorm ethos showcased in a single, epic track. Ladies and gentlemen, boys and girls, your time to shine is now.”
Postad bild

Riptide: “The crowd-pleaser down on the beach, Riptide is the unholy offspring of MotoX and MotorStorm. From MotoX it has inherited ramps, big jumps, whoops, rollers, tight banked turns and technical hairpins, and from MotorStorm its blue eyes, cute little button nose and sandy complexion.”
Postad bild

Scorched: “Fire, steam, lava, craters – Scorched is about as far away from the golden beaches and cool blue ocean as possible. The heat and dust make a real mess of your engine, and the lava will make a real mess of you. Once you’re out of the barren lands, you may think you’ve escaped unharmed, but the thick forested area on the back section of the track throws up plenty of its own unique hazards.”
Postad bild

Sugar Rush: “Only MotorStormers would think to stage a race in and around an old sugar plantation. The sharp machinery and rusty metal, those rust-weakened floors and rotten walls, and the zero-visibility of the cane fields all combine to make this track a sickly-sweet rush that’s going to ruin more than just your teeth.”
Postad bild

The Edge: “There’s at least half a track here that isn’t ridiculously dangerous. The other half is on a camber so extreme that descriptions like ‘gnarly’, ‘radical’ and ‘utterly ridiculous’ don’t begin to convey it. This is all about keeping traction, and keeping nerve. Seasoned MotorStormers are already declaring ‘Don’t lose your bottle on the Edge – because if you do it’ll probably fall and kill someone half a mile below you”. Wise words indeed.”
Postad bild

The Rift: “The Rift: a mile-long tear in the world that is said to be the serpentine trail to the dark underworld of the God Milu. Formed from multiple interlinking lava tubes created over millennia, the Rift is a tight, claustrophobic journey through the jaws of the underworld, where death awaits the wearied traveler at every turn.”
Postad bild

Wildfire: “Trapped in no-man’s land between a deadly lava deluge and an unforgiving ocean, Wildfire is the rock between two hard places - a very temporary island-hopping race over the elemental battlefield where fire and water collide. Smoke and steam conspire to reduce race visibility to a minimum while the route screams along perilous cliff-edges and leaps across rifts and chasms.”
Postad bild

Postad 03 October 2008 - 21:38

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Postad bild

http://medialib.comp...shot_205435.jpg
http://medialib.comp...shot_205417.jpg
http://medialib.comp...shot_205412.jpg
http://medialib.comp...shot_205421.jpg
http://medialib.comp...shot_205410.jpg
http://medialib.comp...shot_205409.jpg
http://medialib.comp...shot_205404.jpg
http://medialib.comp...shot_205395.jpg
http://medialib.comp...shot_205374.jpg
http://medialib.comp...shot_205375.jpg
http://medialib.comp...shot_205372.jpg
http://medialib.comp...shot_205377.jpg
http://medialib.comp...shot_205367.jpg
http://medialib.comp...shot_205368.jpg
http://medialib.comp...shot_205371.jpg
http://medialib.comp...shot_205351.jpg
http://medialib.comp...shot_205356.jpg
http://medialib.comp...shot_205373.jpg

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 October 2008 - 14:01.

Postad 03 October 2008 - 22:13

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Me like ;)

Postad 03 October 2008 - 22:27

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0
Ser ut att bli en bra variation på banorna.

Postad 08 October 2008 - 19:31

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Trofé-lista. http://www.ps3trophi...-rift/trophies/

Hire Me Silver Trophy
Beat the developer's best ghost times on every track with every vehicle

WTF?! Om Zico är någon indication... galna jeffla britter och deras troféer. :blink:

Close Call Bronze Trophy
Win a race by a margin of less than 0.1s

:)

Postad 08 October 2008 - 19:56

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Hire Me Silver Trophy
Beat the developer's best ghost times on every track with every vehicle

Herregud, varje fordon på varje bana :) det blir en jädra massa

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 08 October 2008 - 19:57.

Postad 10 October 2008 - 13:45

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Nån som vet hur det är med regioner vid onlinespelande? Tänkte köpa detta på axelmusic kanske men då kanske man enbart möter amerikaner. Hur va 1:an?

Postad 17 October 2008 - 16:20

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Demot finns att ladda ner nu :(

Postad 17 October 2008 - 17:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Demot finns att ladda ner nu :(

demot släpptes igår så dom flesta är nog medvetna om det :P

Postad 19 October 2008 - 07:45

Fräddä
  • Fräddä
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
Är det någon mer än jag som är besviken på demot? Inget speciellt nytt, grafiken hade jag förväntat mig se betydligt "snyggare" ut. Blir dock intressant att se övriga banor i full-versionen så småningom...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.