Kommentarer till Dannes Hembio Ver.2 av danielsundmark
Startad av
danielsundmark
, Oct 26 2007 19:12
105 svar till detta ämne
Postad 14 January 2009 - 15:30
Mycket snyggt en klar 10a, bygger ett själv men inte alls med så fina saker som du har:)
Postad 23 January 2009 - 21:38
Mycket bra val av komponenterna, Vad gäller DD så vill jag oxå ha en:) Tummen upp.
Postad 20 February 2009 - 20:35
Riktigt fint! Hade jag varit lite äldre och haft pengarna så hade jag skaffat ett identiskt setup
Postad 21 February 2009 - 08:24
B&W har jag lyssnat på i Sthlm, både värstingarna 802 och dina högtalare samt cm 7:orna äger det mesta man kan få för pengar. Synd bara att inte jag äger dessa pengar bara. Ditt album äger iallafall och det ser jävligt grymt ut så det blir full pott av mig !
Postad 27 April 2009 - 19:37
Tack för alla kommentarer. Har varit dålig på att uppdatera och läsa galleriet på ett tag. Någon ställde en fråga angående TV-bänken, och jag tror jag fick tag på den på OnOff faktiskt. Vet dock inte om de säljer den längre.
Postad 06 October 2009 - 16:11
Toppklass, känns skönt att man valde samma B&W högtalare, valde exakt samma färg som du. Önskar man hade lika fint i övrigt bara.
Postad 01 July 2010 - 03:28
Snyggt! Fast dåligt orginelt med recliners.... Men Rotelsakerna är grymma!
Postad 17 January 2011 - 20:13
Jag gillar ditt biorum.
Rent och fint. Ljudabsorbenterna ser bra ut, är dom "helt" fyllda med isolering eller är det luftspalt till tyget? Det råder ju lite delade meningar om hur de ska utformas.
Jag kommer nog bygga något liknande när jag kommit så långt i mitt bygge...
Mvh Niclas
Rent och fint. Ljudabsorbenterna ser bra ut, är dom "helt" fyllda med isolering eller är det luftspalt till tyget? Det råder ju lite delade meningar om hur de ska utformas.
Jag kommer nog bygga något liknande när jag kommit så långt i mitt bygge...
Mvh Niclas
Postad 21 May 2011 - 18:49
Fin elektronik =)
Slog till på B&W-högtalare jag med och kör samma frontuppsättning.
Slog till på B&W-högtalare jag med och kör samma frontuppsättning.
Postad 20 October 2013 - 11:41
Oj du borde verkligen röja upp i de där kabelhärvorna.
Skojar bara, stiligt.
Postad 04 June 2014 - 15:11
Riktigt snyggt jobbat. Funderar lite över hur du "portat" högtalarna, ser ju ut att vara ett hål mitt i pluggen. Då försvinner väl den eventuella nyttan med portningen? Som jag ser det kommer mer luft att röra sig fortare in och ut i det trängre hålet. Då ser jag en risk med att det skulle kunna blir blåsljud istället. Luften kommer ju ändå kunna röra sig in och ut, då det inte är stopp... Bowers & Wilkins patenterade "Flow-port" kan ju inte fungera som som tänkt och aerodynamiken blir konstig.
Nu har jag inga extraordinära kunskaper i området och har inte läst på, jag bara tänker fritt. Men, men, låter det bra så är det ju alltid bra!
Med vänlig hälsning Hampus
Nu har jag inga extraordinära kunskaper i området och har inte läst på, jag bara tänker fritt. Men, men, låter det bra så är det ju alltid bra!
Med vänlig hälsning Hampus
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?