Kommentarer till Hi-Fi av suffer
Startad av
Unregistered2e3b64ba
, Nov 04 2007 15:53
87 svar till detta ämne
Postad 17 April 2011 - 17:59
haha, var det du som nöp demoexet av c500 på hifistället?
Aja, jag fick beställa ett nytt. Väntar fortfarande på leverans. Riktigt kul med en ny Mcintoshkompis! Grattis!
Postad 17 April 2011 - 19:01
Herrejösses! Gillar allt, Till och med Bengt Åberg litton i bakgrunden.
Postad 21 April 2011 - 13:36
ojojoj Vilken rigg! Kan bara säga grattis skulle inte tacka nej till en provlyssning
Postad 23 April 2011 - 07:14
Somliga har alldeles för mycket pengar att spendera.... Men hade jag varit rik så hade jag nog ganska säkert haft nåt liknande. Man blir bara lite avundsjuk när man ser sånt här 
Till Sidelakebob: Gillar du även kaktusen i fönstret på McIntosh-bilden?? haha =)
Till Sidelakebob: Gillar du även kaktusen i fönstret på McIntosh-bilden?? haha =)
Postad 28 April 2011 - 19:44
Fantastisk anläggning! Måste lämnat ett enormt hål i plånboken
Det här hade man gärna lyssnat på!
Postad 10 May 2011 - 10:27
OMG!!! Den anläggningen vill jag lyssna på... finns de annat än 10p att ge??????
Postad 15 May 2011 - 07:58
"OMG!!! Den anläggningen vill jag lyssna på... finns de annat än 10p att ge??????"
Ja, det finns lite kvar att göra med rummet ser det ut som. Det är många tidiga reflexer som jag själv gärna skulle dämpa bort. Men det är jag det. Rummet är vackert som det är i alla fall.
Prylarna är ju en tia förstås.
Ja, det finns lite kvar att göra med rummet ser det ut som. Det är många tidiga reflexer som jag själv gärna skulle dämpa bort. Men det är jag det. Rummet är vackert som det är i alla fall.
Prylarna är ju en tia förstås.
Postad 15 May 2011 - 19:09
Woa! Så mäktigt! Hoppas att detta audio-paradis inte gjort dig halvdöv för det finns risk för att man skulle vilja skruva upp ljudet ordentligt här
.
Postad 24 May 2011 - 15:09
Otroligt vackert, varenda del av din anläggning ger mig rysningar längs med ryggraden!
Postad 08 March 2012 - 23:51
Ja heja, Värst på minhembio. Grattis. imponerande.
Men ljudet lär vara ännu imponerande förstår jag. Detta galleri håller jag av!
Helt rätt att du låter bilderna på härligheten tala för sig! keep up!
Men ljudet lär vara ännu imponerande förstår jag. Detta galleri håller jag av!
Helt rätt att du låter bilderna på härligheten tala för sig! keep up!
Postad 05 April 2012 - 01:40
Tjaa, varför köpa en Mercedes för 1 mille när man kan köpa en stereo för samma pengar
Hoppas att det inte var ett sms lån du tog
10p
Postad 06 April 2012 - 18:31
Oj oj det där var inte illa... Men varför nöja dig med 2 kanal det är väl bara att köpa på sig några uppsättningar till och köra 7.1 ;o) 10p såklart och det var nog det fetaste högtalarna jag sett. Tur man inte har hör det där... Då skulle man antagligen gråta varje gång man lyssnar hemma sen. Riktigt häftigt.
29år och dom grejerna wow...
29år och dom grejerna wow...
Postad 03 January 2013 - 21:32
Orden som skulle beskriva hur imponerande rigg du har existerar tyvärr inte, aldrig sett något maffigare!
Postad 17 January 2013 - 11:06
Oj! Tjusigt! Rummet ser ju litet ut till man kommer på hur stora högtalarna faktiskt är i verkligheten
Postad 30 January 2013 - 21:04
Om jag någon gång skulle vilja bli vräkt, så kanske jag kan låna dina McIntosh
Ståpäls här hemma just nu
Postad 25 March 2013 - 22:17
Förmodar att du är nöjd med monoblocken? Har själv beställt ett par mc2301:or som en kort period kommer att användas till mina c 4:er. Fredag är de hos ev, längtar ut i h
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
60 bilder
35 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?