Måste också ha en ny handkontroll så stora frågan är om man ska köpa en rosa, turkos eller svart?
/R
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 23 November 2007 - 08:11
Vi blir ett gäng hemma hos mig idag och vi måste ha något nytt spel så blir detta idag.
Måste också ha en ny handkontroll så stora frågan är om man ska köpa en rosa, turkos eller svart? /R Postad 23 November 2007 - 08:46
Beror väl på vilken färg du vill ha. Postad 23 November 2007 - 10:31
BLIR SÅ LACK!
Realesen är uppskjuten till den 30/11!!! Har kirrat nya kablar, massa mat och snacks samt öl för vi ska ha spelkväll så får man reda på detta. Blir så himla lack /R Postad 23 November 2007 - 13:47
Det verkar bara gälla Norden så jag misstänker att det är Ubisoft som har strulat till det.
Postad 23 November 2007 - 13:58
Synd, verkar bli ett grymt lir!
Men nu hinner man blir klar med AC innan. robber kontakta Ubisoft för en rimlig ersättning för sveda och värk Postad 27 November 2007 - 08:58
sitter och velar fram och tillbaka om man ska skaffa detta spel.. jag älska freedom fighters, finns det några likheter i gameplay mellan de två?
Postad 27 November 2007 - 10:19
Funderar också på ifall jag ska skaffa det. Mest för det roliga online-"läget" (lägerna??)
Finns väl flera olika online gameplays? Postad 27 November 2007 - 10:49
hehe ja det ska få en saftig chips och ölräkning Börjar få abstinens nu. Lirat forza2 så det smärtar i fingrarna. Mina bilar har allt de värsta mm. COD4 vs detta. Denna julklappsmånad har man tyvärr inte råd att köpa en massa spel. Blir nog köpa på EBGames på öppet köp. Suger det kapitalt så lämnar man tillbaka det. Äger det så lämnar man också tillbaka det... /R Postad 29 November 2007 - 08:55
Hmm, har bara sett trailers på spelet, är grymt sugn på det dock pga fragile alliance.
Hoppas det har en tillräcklig spelarbas på 360. PS3 köp är uteslutet av samma anledning. (precis som med COD4) http://www.xboxexclu...views.php?id=64 Lite positivare review Postad 29 November 2007 - 10:52
Blir att köpa detta imorrn. Hur coolt vore det inte om detta blev verklighet?
> "Kane & Lynch is a total thrill ride, and you’ll definitely want to see this pair together again in a new adventure. Rumor has it that already the rights for a film version have been snagged with the possibility of Bruce Willis playing Kane and Billy Bob Thornton playing Lynch…" /R Postad 29 November 2007 - 16:32
Så ###### klockrent med Billy som lynch Blev inte imponerad av gamereactors rescension dock, men en egen uppfattning är ju ändå alltid bäst, men jag väntar nog tills några här har delat med sig av sina åsikter... Postad 29 November 2007 - 17:23
Hmm går i säljartankar nu istället. Får se om det blir något köp imorgon. /R Postad 30 November 2007 - 11:44
Detta bör läsas av alla som är sugna på detta spel> https://www.minhembi...howtopic=177612
Om det är sant så borde man bojkotta det bara pga gamespots personalpolitik samt Eidos agerande som är helt åt helsike. /R Postad 30 November 2007 - 12:26 Ja jag får väl bara säga tack för det isåfall. Postad 05 December 2007 - 11:01
Någon som nu lirat detta och har något att säga? Sålde mitt Xbox samma dag det kom ut. Blir PS3 istället
/R Postad 06 December 2007 - 18:46
Jag och min bror är rörande överens om att det här är det sämsta spelet vi spelat till någon av next gen konsolerna hittills. Att någon recensent understått sig att ge det här spelet över 5 av 10 i betyg borde vara grund för avskedande om något... Det är helt groteskt fult, HUDen är det säsmat jag sett på länge, kontrollen risig, frameraten lidande, storyn töntig och krystad, ljudet förutom vissa voice overs är också sunkigt. 1-2 av 10 är ett mer rimligt betyg. PS3 versionen är ofattbart nog ÄNNU sämre än skitet som de släppts på 360 (Sämre grafik och framerate) Redigerat av Unregistered92d7e447, 06 December 2007 - 18:46. Postad 06 December 2007 - 19:25 Co-op alltså? Har ni spelat Eragon? För referens: Har du spelat Bionicle Heroes eller Fuzion Frenzy 2? Postad 06 December 2007 - 20:28 Co-op alltså? Har ni spelat Eragon? Testade både co-op och single. Co-op gick knappt att spela på grund av konstig skärmdelning och underliga kameravinklar. har inte testat de andra spelen förutom fusion frenzy. Postad 06 December 2007 - 20:47
Mjae inte så mycket det (det funkade asbra i resistance tex). Mer något mer vart gubbarna står (de är liksom ivägen på något sätt) samt ens FOV. Postad 18 December 2007 - 16:51
Kane and Lynch - demot finns uppe på marketplace nu. I'm gonna try it out!
Postad 18 December 2007 - 17:02
tycker det var bättre än väntat faktiskt.Fast om det är allt man kommer göra hela spelet igenom så kan det nog bli ganska så tradigt.
Postad 18 December 2007 - 17:34
Ja faktiskt så var det bättre än jag trodde. Hade dock inga större förhoppningar så..
Postad 18 December 2007 - 21:02
Ja kör om spelet för andra gången nu, har skitkul, gillar det som, mycket som inte är bra med spelet men jag har jävligt kul och det är det som räknas =)
Postad 20 December 2007 - 17:05
Testade demot idag.. Var nog bland det tråkigaste jag spelat nånsin. Stelt och ingen inlevelse!
Postad 30 December 2007 - 11:07
Testade demot på single. Jäklar vad tråkigt.
Testade demot på co-op. Vad roligt vi hade! Ville bara fortsätta! Summa kardemumma: Tänker nog inhandla just för co-op läget! I love co-op Postad 11 January 2008 - 00:29
Det gick ju bra ändå Basse Postad 11 January 2008 - 09:00
Har aldrig varit direkt orolig över spelet även om jag själv inte tycker det blev i närheten så bra som det skulle kunnat bli. Det finns alltid blandade känslor om ett spel. Det som blev speciellt var hela Gamespot skandalen som gjorde att kontrasten mellan dom som gilla det och inte gilla det blev väldigt stark.
Postad 11 January 2008 - 13:51 Jaja, men det avgörande är ju hur många som gillar det och hur många som inte gillar det 1 miljon är ändå väldigt bra med tanke på kritiken. Undrar om ni (?) inte tjänade på Gamespotskandalen ändå. Mer media, sympati etc etc. Postad 11 January 2008 - 19:38
Självklart fick vi "grattis" uppmärksamhet men det var många som plötsligt blev anti Eidos pga det. Man behöver inte lämna detta forumet för att läsa det.
Postad 11 January 2008 - 19:44
Känns som jag redan sett den filmen med Bruce och Billy Bob, fast då hette fimen "Bandits." Skulle kunna bli mer action iofs i denna då... Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 January 2008 - 19:44. Postad 16 January 2008 - 09:06
Då var spelet inhandlat.
Spenderade 4,5h igårkväll spelandes Co-op. Jag förstår inte riktigt varför recensenter etc klagar så pass. Visst, spelet har lite småbuggar, inte den bästa grafiken etc etc. Men det har story och roligt gameplay (iaf på co-op, inte lirat single än) Är nog det spel jag skrattat mest åt karaktärerna. Klockren personkemi mellan Kane & Lynch Postad 19 March 2008 - 13:16 Jag håller med allt. Vad är det med de som klagar egentligen, kör de inte co-op eller? Enda är att det verkar vara alldeles för kort.. håller i typ 2 dagar. På hard. Postad 22 March 2008 - 14:50
Ok, grafiken är ju inget att hurra för (patetiska explosioner, eld, vattenfall... verkligen), men det var en grej som fick mig att höja på ögonbrynen iaf. I djungelbanan kan man interagera med vissa växter
AI:n i spelet kunde varit bättre dessutom. Man fick babysitta sina medhjälpare vid mer än ett tillfälle. Och Jenny (Kanes dotter)... alltså, mer förhatligt gnällig karaktär än henne har jag svårt att komma på. Skulle vara Tingle då. Jag får tacka utvecklarna för att man kunde döda henne... vilket utnyttjades många ggr. Riktigt kul vid en scen när jag slängde ut smokegrenades innan scenen och sedan när den satte igång så var det stämningsfull rök överallt medan de pratade Allt som allt ett kul spel dock. Melankoliskt, men kul. Postad 23 March 2008 - 09:47
Sitter och spelar igenom det just nu. Som ni säger så är inte grafiken någon direkt höjdare. Det är inte dåligt direkt, bara gammal. Men det är något med spelet som gör att jag bara vill fortsätta. Tycker det är ett helt ok spel. Hade det inte varit vårt eget spel hade det nog glidigt förbi min radar.
7/10 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |