Kommentarer till UnBelievers Anläggning av UnBeliever
Startad av
UnBeliever
, Nov 18 2007 11:07
73 svar till detta ämne
Postad 13 April 2013 - 10:49
Jodå det fungerade kanon faktiskt även med 8w där, disco volymer kanske inte var aktuellt men det lät riktigt förföriskt vid lyssningsvolym och en bit där över :-) Kollar lite på Zu just nu faktiskt, ska även ge lite andra lättdrivna högtalare en chans!
Postad 20 April 2013 - 11:14
Haha, ja man ska aldrig säga aldrig.. Men faktum är att den stått på bänken sen i höstas och den känns lika spännande idag som då!
Postad 30 July 2013 - 21:25
vacker skivspelare som s*tan!! Älskar enkelheten...
Dessutom ruskigt spännande högtalare... Gissar att riggen låter gudomligt?
Dessutom ruskigt spännande högtalare... Gissar att riggen låter gudomligt?
Postad 18 October 2013 - 05:41
Fina grejor du har, vinylriggen ser extremt seriös ut. Vilken pickup tänker du satsa på när det är dags att uppgradera?
Postad 18 October 2013 - 12:39
Hej GyroSe, pickupen är numera utbytt. Det blev en Lyra Delos. Väldigt nöjd med bytet
Postad 25 June 2019 - 07:51
Den var inte väntad, hur fungerar det med dipol i rummet?
En häftig affärsmodell som dom kör med
En häftig affärsmodell som dom kör med
Postad 25 June 2019 - 08:01
Jag gillar ju att prova lite olika prylar. Har inte haft nån dipol sedan Maggie 1.7.
PAP funkar bra i rummet tycker jag, har inte experimenterat så mycket med placeringen ännu dock. Slapp IKEA-momentet då dessa köptes begagnade och var redan monterade
PAP funkar bra i rummet tycker jag, har inte experimenterat så mycket med placeringen ännu dock. Slapp IKEA-momentet då dessa köptes begagnade och var redan monterade
Postad 25 June 2019 - 18:06
Luxman klass A, kungligt. Skulle man gärna testat.
Behöver väl inte fråga om du är nöjd:-)
Behöver väl inte fråga om du är nöjd:-)
Postad 10 July 2019 - 18:41
Purist, javisst. Vilken fin setup. Enkelheten är verkligen lösningen på det kluriga.
Postad 27 July 2020 - 16:20
Här har det hänt en del sedan jag besökte din sida sist.
Respons är en av mina personliga favoriter bland högtalare och tillsammans med Accuphase kan det bara låta bra:-)
Respons är en av mina personliga favoriter bland högtalare och tillsammans med Accuphase kan det bara låta bra:-)
Postad 28 July 2020 - 15:32
varför är jag inte förvånad 
Snart finns det inte mer saker du kan testa.........
Hur blir det i basregionen, Respons kan tuffa på ganska bra.
Snart finns det inte mer saker du kan testa.........
Hur blir det i basregionen, Respons kan tuffa på ganska bra.
Postad 29 July 2020 - 10:49
Några få prylar har jag ju kvar att bocka av 🤪
Du är ju del i skulden till valet av Accuphase, Johan 😎
Vissa ljudminnen sätter sig rejält. Detta är ju de mindre Respons-golvarna, men de är hyfsat potenta i basen de med. Behöver lite pulver i drivningen dock.
Du är ju del i skulden till valet av Accuphase, Johan 😎
Vissa ljudminnen sätter sig rejält. Detta är ju de mindre Respons-golvarna, men de är hyfsat potenta i basen de med. Behöver lite pulver i drivningen dock.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
73 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?